Οι δράσεις συζητήσεων με ομάδες και σχολές γονέων για το σχολικό έτος 2025–2026 έχουν ξεκινήσει ήδη από την αρχή του χειμώνα, με στόχο την ενίσχυση του γονεϊκού ρόλου απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις της ψηφιακής εποχής.
Ήδη πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω συναντήσεις με γονείς:
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
Αρσάκειο Νηπιαγωγείο | 18:30 – 20:30
Θέμα: «Γονείς, παιδιά και διαδίκτυο: σχέσεις ευθύνης»
Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2026
Νηπιαγωγείο Reggio Θεσσαλονίκη | 17:30 – 19:30
Θέμα: «Γονείς–οδηγοί στον ψηφιακό κόσμο: δεξιότητες, όρια και ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Οι δράσεις συνεργασίας με τους γονείς συνεχίζονται δυναμικά, με στόχο:
-
την επιμόρφωσή τους σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τον γονεϊκό τους ρόλο,
-
την καλλιέργεια ουσιαστικής επικοινωνίας με τους εκπαιδευτικούς,
-
και την ενίσχυση της συνεργασίας με τη σχολική κοινότητα.
Μέσα από τον διάλογο, την ανταλλαγή εμπειριών και την επιστημονική ενημέρωση, επιδιώκεται η δημιουργία ενός κοινού πλαισίου αξιών και πρακτικών για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά.
Συζήτηση με γονείς στο Αρσάκειο Νηπιαγωγείο και στο Νηπιαγωγείο Reggio Θεσσαλονίκη από ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

