Ένα νέο ευρωπαϊκό έργο Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης eTwinning για τη σχολική χρονιά 2022-23 σε συνεργασία με μαθητές 9 σχολείων από το Βέλγιο, τη Γαλλία, την Ελλάδα, την Ισπανία, Ιταλία και Ρουμανία.https://school-education.ec.europa.eu/fr/group/127943
«Τι θα συνέβαινε αν πέντε έφηβοι ανακάλυπταν ξαφνικά ένα πρωί ότι τους έχει δοθεί η Απόλυτη Γνώση;» Με την ευκαιρία του Ευρωπαϊκού Έτους Νεολαίας, οι μαθητές του νέου μας έργου δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής θα ανακαλύψουν τη σύγχρονη νεανική σειρά κόμιξ φαντασίας “Les Omniscients” των Vincent Dugomier και Renata Castellani μέσα από ποικίλες συνεργατικές δραστηριότητες δουλεύοντας σε πολυεθνικές ομάδες. Ο στόχος αυτής της προσέγγισης είναι να επιτρέψει στους μαθητές να προβληματιστούν γύρω από τις ποικίλες έννοιες του ήρωα από την αρχαιότητα έως σήμερα, αλλά κυρίως να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα της ανάληψης δράσεων με σκοπό τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς για τις μελλοντικές γενιές.
Το έργο υλοποιείται από 25 μαθητές Γαλλικών του Γ2 στα πλαίσια του μαθήματος της 2ης Ξένης Γλώσσας με τη κα Ελένη Σταυροπούλου. Θα συμμετάσχουν διαθεματικά και εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων του σχολείου μας : οι κες Ευσταθία Αγγελή (Καλλιτεχνικά), Αναστασία Βαβάση (Θρησκευτικά), οι οποίες θα προσεγγίσουν το αντικείμενο του προγράμματος από την σκοπιά της ειδικότητάς τους.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2023
Δημοσίευση του τελικού προϊόντος του έργου : Πρόκειται για ένα συνεργατικό ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) 90 σελίδων με τις δημιουργίες όλων των εταίρων μαθητών.
Περιλαμβάνει κείμενα (ακροστιχίδες, ημερολόγια των χαρακτήρων, τη «βιβλιοθήκη μας του τέλους του κόσμου», μηνύματα από το φόρουμ «Αν μπορούσες να γίνεις φίλος…», σύνοψη 4ου τόμου), λογότυπα και σελιδοδείκτες, βίντεο εκφραστικής ανάγνωσης αποσπασμάτων από το κόμικ και ένα εικονογραφημένο λεξικό των τεχνικών της εικόνας. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του Γ2 για την ποιοτική ομαδική δουλειά τους ! https://www.calameo.com/read/005963143a0d449a624f4
Ενδιάμεσες δράσεις του προγράμματος :
Τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022, από 2η έως 6η ώρα, επίσκεψη στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος (Σίνα 31, 10680 Αθήνα) για ψυχαγωγική εκδήλωση με δραστηριότητες ανάγνωσης και δανεισμού βιβλίων για σχολικές ομάδες στη Βιβλιοθήκη Octave Merlier, με εμψυχώτρια την υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης κα Christine Pourret.
Κατηγορία etwinning, Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες, Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Univers BD : Les Omniscients de l’à-venir” / “Στον κόσμο των κόμιξ : Οι Παντογνώστες του μέλλοντος”
Σεπτέμβριος 2022 : Η Εθνική Επιτροπή Υποστήριξης της δράσης eTwinning απένειμε στο σχολείο μας την «Εθνική Ετικέτα Ποιότητας», για το γαλλόφωνο διαθεματικό ευρωπαϊκό μας έργο Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης eTwinning “L’écoledel’égalité enscène” που εκπονήθηκε τη σχολική χρονιά 2021-22https://twinspace.etwinning.net/193257/home
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου : τα τμήματα Β2 και Β4 και τα μέλη της παιδαγωγικής μας ομάδας, κες Έλενα Βότση (Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία), Ευανθία Καγκάδη (Μουσική), Ευσταθία Αγγελή (Καλλιτεχνικά), Αναστασία Βαβάση (Θρησκευτικά) !
Από την απονομή της ετικέτας στους μαθητές των περσινών τμημάτων B2 και Β4, στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου 2022
Η αξιολόγηση του έργου από την ΕΥΥ :
“Υλοποιήσατε ένα πολύ ενδιαφέρον έργο συνδυάζοντας της λογοτεχνία με ένα κοινωνικό ζήτημα, την ισότητα των δύο φύλων, υλοποιώντας ποικίλες δραστηριότητες με τους εταίρους σας.
Στα θετικά του σημεία ήταν:
η πρωτοτυπία του θέματος
η συμμετοχή και η δημιουργικότητα των μαθητών σας στις δραστηριότητες του έργου (π.χ. συνεργατική γραφή, ζωγραφική, ανάγνωση κτλ)
η διαθεματική συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών
το τελικό προϊόν του έργου (ηλεκτρονικό βιβλίο με το θεατρικό)
η αξιολόγηση και η διάχυση των δράσεων σας.
Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στη δημιουργική σας πορεία! Με εκτίμηση, ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning. 5 Σεπτεμβρίου 2022″
Η Σκακιστική Ομάδα του Ζαννείου Προτύπου Γυμνασίου συμμετέχει για πρώτη φορά σε Πανελλήνιους Μαθητικούς Σκακιστικούς Αγώνες.
Συγκεκριμένα συμμετέχει στο 19ο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα Σκάκι στον Όμιλο των Γυμνασίων που διεξάγεται στην γειτονιά μας στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας το Σάββατο 11 Ιουνίου 2022.
Η αποστολή της είναι δύσκολη καθώς συμμετέχουν ισχυρές ομάδες από όλη την Ελλάδα.
Η Σκακιστική Ομάδα του Ζαννείου Γυμνασίου στο 19ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκάκι με το συνοδό εκπαιδευτικό κ Ρηγάτο Α.
Στο 1ο γύρο θα αντιμετωπίσει την ισxυρή ομάδα του
Βαρβακείου. Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ομάδα μας.
Ήττα στον 1ο γύρο με 0.5-3.5
Στον 2ο γύρο με το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οι παρακάτω μαθητές του Ζαννείου Προτύπου Γυμνασίου συμμετείχαν στο Μαθηματικό Διαγωνισμό “Θαλής” και προκρίνονται για να συμμετάσχουν στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα « Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ», η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου, ώρα 10.00, ειδικά για φέτος στην Αθήνα και σε αρκετά Περιφερειακά Κέντρα τα οποία θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ.
Παππά Ελένη της Β’ Τάξης
Δημοπούλου Ελένη-Ιωάννα της Γ’ Τάξης
Από τα αποτελέσματα του «ΑΡΧΙΜΗΔΗ» θα επιλεγούν οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στη Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων και στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα.
Κατηγορία Ανακοινώσεις, Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διακρίσεις Μαθητών του Ζαννείου Γυμνασίου στον Μαθηματικό Διαγωνισμό “Θαλή” 2021-2022
Τα Τελικά αποτελέσματα από το 15ο Εσωτερικό Πρωτάθλημα του Ζαννείου Προτύπου Γυμνασίου έδωσαν τους παρακάτω
Νικητές για όλο το Γυμνάσιο:
1ος Ταμπάκης Βασίλειος του Α4 με 4½ βαθμούς Κύπελλο 1ης Θέσης
2ος Μυλωνάκης Ιωάννης του Α3 με 4½ βαθμούς Κύπελλο 2ης Θέσης
3η Κάκκαβου Ειρήνη-Αριστέα του Β3 με 4 βαθμούς Κύπελλο 3ης Θέσης
1ο Κορίτσι Σπυροπούλου Ευαγγελία-Εβελίνα του Γ4 με 3 βαθμούς Κύπελλο
Οι Μαθητές του Ζαννείου Πρ. Γ/σιου παίζουν σκάκι στο 15ο Εσωτερικό Πρωτάθλημα 2021-2022
Οι νικητές των τάξεων:
Α’ Τάξη
1ος Ταμπάκης Βασίλειος του Α4 με 4½ βαθμούς Χρυσό Μετάλλιο
2ος Μυλωνάκης Ιωάννης του Α3 με 4½ βαθμούς Αργυρό Μετάλλιο
3ος Βάσσης Αλκιβιάδης του Α1 με 3 βαθμούς Χάλκινο Μετάλλιο
1ο κορίτσι Παπανικολάου Μαριάνθη του Α2 με 3 βαθμούς Χρυσό Μετάλλιο
Β’ Τάξη
1η Κάκκαβου Ειρήνη-Αριστέα του Β3 με 4 βαθμ. Χρυσό Μετάλλιο και 1ο Κορίτσι 2η Δημοπούλου Χριστιάνα του Β1 με 3 βαθμ. Αργυρό Μετάλλιο 3ος Ανδρεσάκης Κωνσταντής του Β1 με 2½ βαθμ. Χάλκινο Μετάλλιο
Γ’ Τάξη
1ος ΖΑΡΙΦΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Γ1 με 4 βαθμ Χρυσό Μετάλλιο
2ος ΖΑΡΙΦΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ του Γ1 με 3 βαθμ Αργυρό Μετάλλιο
3η Σπυροπούλου Ευαγγελία-Εβελίνα του Γ4 με 3 βαθμ Χάλκινο Μετάλλιο και 1ο Κορίτσι
Τα αποτελέσματα του πρωταθλήματος με τα κριτήρια άρσης των ισοβαθμιών είναι:
Rank
SNo.
Name
Rtg
FED
Club
Pts
Res.
BH.
BH.
SB
1
2
Ταμπάκης Βασίλειος
1511
GRE
Α4
4½
½
14½
16
13,75
2
1
Μυλωνάκης Ιωάννης
1618
GRE
Α3
4½
½
13½
14½
12,25
3
3
Κάκκαβου Ειρήνη-Αριστέα
1133
GRE
Β3
4
0
13
14
9,50
4
12
ΖΑΡΙΦΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
0
GRE
Γ1
4
0
11
12½
9,50
5
11
ΖΑΡΙΦΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
0
GRE
Γ1
3
0
13½
15
6,50
6
24
Σπυροπούλου Ευαγγελία-Εβελίνα
0
GRE
Γ4
3
0
13
15
8,00
7
7
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
0
GRE
Γ1
3
0
13
15
6,50
8
4
Βάσσης Αλκιβιάδης
911
GRE
Α1
3
0
13
13½
5,00
9
14
ΚΡΑΒΑΡΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
0
GRE
Α2
3
0
11½
13
5,50
10
10
Δημοπούλου Χριστιάνα
0
GRE
Β1
3
0
11½
12
4,50
11
22
Παπανικολάου Μαριάνθη
0
GRE
Α2
3
0
10½
11½
6,00
12
15
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
0
GRE
Α2
2½
½
12½
14½
6,25
13
5
Ανδρεσάκης Κωνσταντής
0
GRE
Β1
2½
½
7½
8½
4,25
14
19
Νίφλ Χριστίνα
0
GRE
Α2
2
0
12
13
3,00
15
8
Γιαννουδάκης Δημήτριος
0
GRE
Β1
2
0
11½
13
4,00
16
18
Μουτσάτσος Διονύσης
0
GRE
Α2
2
0
11
12
2,50
17
21
Παπαιωάννου Παναγιώτης-Κομνηνός
0
GRE
Γ2
2
0
10½
12
3,50
18
20
ΠΑΛΙΕΡΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
0
GRE
Α2
2
0
10
11
2,00
19
9
Γκούμας Αντώνης
0
GRE
Β3
2
0
8½
9
2,50
20
23
Παππαιωάννου Ευάγγελος
0
GRE
Γ2
2
0
7
7½
1,50
21
13
Κιούπης Αναστάσιος
0
GRE
Β2
1
0
12
14
2,00
Μπορείται να δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του 15ου πρωταθλήματος:
Το Εσωτερικό Πρωτάθλημα Σκάκι του Ζαννείου Προτύπου Γυμνασίου (το 15ο Χριστουγιεννιάτικο) είναι γεγονός μετά την αναγκαστική αναστολή του για δύο σχεδόν χρόνια λόγω πανδημίας.
Δικαίωμα Συμμετοχής: Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ζαννείου Προτύπου Γυμνασίου ανεξαρτήτως τάξης.
Σύστημα Αγώνων, Χρόνος Σκέψης: Ελβετικό 5 γύρων με χρόνος σκέψης 10 λεπτά για κάθε μαθητή για όλη την παρτίδα.
Δηλώσεις Συμμετοχής: Μέχρι την Πέμπτη το μεσημέρι στον κ. Ρηγάτο Ανδρέα καθηγητή Πληροφορικής rigatos@sch.gr
Κριτήρια Αρχικής Κατάταξης και Κριτήρια Ισοβαθμίας: Στον πρώτο γύρω οι μαθητές κατατάσσονται σύμφωνα με το Εθνικό ΕΛΟ (όσοι διαθέτουν ) και μετά αλφαβητικά. Τα κριτήρια άρσης της ισιοβαθμίας είναι:α) Το αποτέλεσμα του τουρνουά των ισοβάθμων αν έχουν παίξει όλοι μεταξύ τους, β) το κριτήριο Μπούχλοτς cut1 γ) το κριτήριο Μπούχλοτς cut2.
Βραβεύσεις Έπαθλα: Οι τρεις πρώτοι της γενικής κατάταξης καθώς επίσης και το πρώτο κορίτσι θα πάρουν μετάλλια. Έπαινοι Συμμετοχής σε όλους τους συμμετέχοντες.
Πραγματοποιήται στο Ζάννειο Π. Γυμνάσιο κάθε Τετάρτη μετά το σχολικό ωράριο και ώρα: 13.55΄-14.50’ σε αίθουσα του σχολείου.
Συμμετέχουν μαθητές της Γ΄τάξης, κατόπιν αιτήσεώς τους με έγγραφη άδεια του γονέα.
Η οργάνωση και λειτουργία των τμήματος στοχεύει στην καλλιέργεια και ανάδειξη της ικανότητας των παιδιών στη μαθηματική σκέψη, δηλαδή στη λογική επαγωγή, στην αφαιρετική σκέψη και στην πολύτροπη προσέγγιση κάθε προβλήματος στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος σπουδών
Κατηγορία Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ γ ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχολ. Έτους 2021-22
Το φετινό ετήσιο γαλλόφωνο διαθεματικό ευρωπαϊκό μας έργο Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης eTwinning με τίτλο «Το σχολείο της ισότητας στη σκηνή»/ «L’école de l’égalité en scène”είναι αφιερωμένο στο θέμα της ισότητας των δυο φύλων στο σχολείο και επιδιώκει να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές προς την κατεύθυνση της αποδόμησης των έμφυλων προκαταλήψεων.
Πιο συγκεκριμένα, και επ’ευκαιρία της συμπλήρωσης 400 χρόνων από τη γέννηση του Μολιέρου, επιχειρούμε μια σύγχρονη ανάγνωση της κωμωδίας Το Σχολείο των Γυναικών για να αναρωτηθούμε πού ακριβώς βρισκόμαστε σήμερα σε ό,τι αφορά την ισότητα κοριτσιών και αγοριών στο σχολείο και κυρίως την ισότιμη συμμετοχή τους στην επιλογή σχολικού προσανατολισμού. Σε ποιο βαθμό τα έμφυλα στερεότυπα επηρρεάζουν τις επιλογές των μαθητών και την εξέλιξή τους στις σπουδές στο σχολείο και το πανεπιστήμιο, αλλά και τις μετέπειτα επαγγελματικές επιλογές τους ; Και γενικότερα, κατά πόσον αυτά εμποδίζουν την πρόοδό τους και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και των ταλέντων τους ανεξάρτητα από το σε ποιο φύλο ανήκουν ; Δίνοντας έμφαση στην συμπερίληψη, οι μαθητές του νέου έργου συνεργατικής δημιουργικής γραφής που ίδρυσε το σχολείο μας, θα επικαιροποιήσουν την κωμωδία του Μολιέρου συνθέτοντας σκετσάκια, μονόπρακτα ή ένα σύγχρονο κωμικό θεατρικό έργο με θέμα τις ίσες ευκαιρίες κοριτσιών και αγοριών στον σχολικό προσανατολισμό, στις περαιτέρω σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή στην επαγγελματική ενσωμάτωση.
Το πρόγραμμα υλοποιείται με τα τμήματα Γαλλικών Β2 και Β4 της Β’ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της 2ης Ξένης Γλώσσας με τη κα Ελένη Σταυροπούλου, σε συνεργασία με μαθητές Γαλλικών δώδεκα ακόμα σχολείων (γυμνάσια και λύκεια) από το Βέλγιο, Γαλλία, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία, με τα οποία συνεργαστήκαμε και τα προηγούμενα χρόνια. Συμμετέχουν διαθεματικά και εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων του σχολείου μας : οι κες Έλενα Βότση (Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία), Ευανθία Καγκάδη (Μουσική), Ευσταθία Αγγελή (Καλλιτεχνικά), Αναστασία Βαβάση (Θρησκευτικά), που θα προσεγγίσουν το αντικείμενο του προγράμματος στο μάθημά τους και από την σκοπιά της ειδικότητάς τους.
Στο τέλος της χρονιάς, οι δημιουργίες όλων των σχολείων θα δημοσιευθούν σε ένα κοινό ηλεκτρονικό βιβλίο. Επίσης οι μαθητές θα δραματοποιήσουν ορισμένα επεισόδια της επιλογής τους και θα τα παρουσιάσουν σε βίντεο ή ζωντανά στο θέατρο του σχολείου.
Δημοσίευση του τελικού προιόντος του προγράμματος : πρόκειται για ένα συνεργατικό e-book που περιέχει μια συλλογή σκετς και το θεατρικό μας έργο, καθώς και άλλες δημιουργίες (αφίσες, ποιήματα, σχέδια, κόμικς, βίντεο, podcasts) από τους 300 μαθητές του προγράμματος :
Έρευνα πεδίου : Δεκέμβριος 2021. Α. Η ισότητα στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας
Για τους μαθητές, το προαύλιο είναι ένας σημαντικός χώρος κοινωνικοποίησης. Πώς καταλαμβάνουν τα κορίτσια και τα αγόρια τον χώρο της αυλής; Υπάρχει ισότητα στο διαμοιρασμό του δημόσιου αυτού χώρου;
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Υπάρχει ισότητα και ανάμειξη των δυο φύλων στον χώρο της αυλής, καθώς αγόρια και κορίτσια τις περισσότερες φορές ανακατεύονται και καταλαμβάνουν τόσο το κέντρο της αυλής όσο και την περιφέρεια. Τις περισσότερες φορές, στη διάρκεια του διαλείμματος, δεν τους επιτρέπεται να παίζουν στους δύο αθλητικούς χώρους της αυλής. Έτσι κορίτσια και αγόρια περπατούν ή μένουν όρθια για να συνομιλήσουν. Τα μικρότερα αγόρια είναι πάντα σε κίνηση, τρέχουν και μερικά τσακώνονται. Τα κορίτσια τείνουν να είναι σε μικρές ομάδες, ενώ τα αγόρια άλλοτε σε τριάδες, άλλοτε σε μικρές ομάδες και άλλοτε σε μεγαλύτερες ομάδες.
Όμως για τις μετακινήσεις τους, τα κορίτσια αποφεύγουν να διασχίσουν το κέντρο της αυλής, και κάνουν το γύρο, ενώ τα αγόρια διασχίζουν πάντα το κέντρο της αυλής. Τέλος, μερικές φορές υπάρχουν συγκρούσεις μεταξύ κοριτσιών και αγοριών στην αυλή, χωρίς λόγο ή επειδή ένα αγόρι ταπείνωσε ένα κορίτσι ή επειδή τα αγόρια δεν δέχονται τα κορίτσια στα παιχνίδια τους.
Β. Η ισότητα στα προεδρεία των τμημάτων του σχολείου μας
Σε λίγο, τα αποτελέσματα της έρευνας
Τις παραμονές των Χριστουγέννων, στείλαμε τις ευχές μας στους εταίρους μαθητές με ένα βίντεο :
Στη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων,
οι μαθητές του προγράμματος πήραν συνέντευξη απο οικείους τους, άνδρες και γυναίκες, που συνάντησαν εμπόδια στην επιλογή του επαγγέλματός τους λόγω του φύλου τους : https://issuu.com/helenestavropoulou/docs/_e_book
επίσης, σε ομάδες, αναζήτησαν πληροφορίες και ετοίμασαν παρουσιάσεις για την ιστορία της εκπαίδευσης των κοριτσιών και αγοριών στη Νεώτερη Ελλάδα https://padlet.com/elenistavro7/ax5nv5j3tw5tkmqp
τέλος, σε ομάδες πάντα, έκαναν έρευνα σχετικά με την αντιπροσώπευση ανδρών και γυναικών στα σχολικά εγχειρίδια. Δημοσίευση των αποτελεσμάτων σε λίγο.
Απρίλιος-Μάιος :
συνεργατική συγγραφή σύγχρονου θεατρικού έργου εμπνευσμένου από το “Σχολείο των Γυναικών” του Μολιέρου. Οι μαθητές του Β2 έκαναν στη συνέχεια εκφραστική ανάγνωση των δυο σκηνών του έργου που επινόησαν σε ομάδες :
ΝΕΟΤΕΡΟ : Μάρτιος 2022, 1ο Βραβείο στον εθνικό διαγωνισμό eTwinning 2021 της Ρουμανίας, στην κατηγορία “Έργα που υλοποιήθηκαν από Πρεσβευτές eTwinning”
Σεπτέμβριος 2021 : Η Εθνική Επιτροπή Υποστήριξης της δράσης eTwinning απένειμε στο σχολείο μας την «Εθνική Ετικέτα Ποιότητας», για το γαλλόφωνο διαθεματικό ευρωπαϊκό μας έργο Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης eTwinning “Nemo 2021 sous nos mers” που εκπονήθηκε τη σχολική χρονιά 2020-21 https://twinspace.etwinning.net/121508/home
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που, παρά τις δυσκολίες της περσινής χρονιάς, συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.
Οι μαθητές Γαλλικών του Β4 και η διαθεματική ομάδα του σχολείου μας : από αριστερά, κες Έλενα Βότση (Λογοτεχνία), Χρυσούλα Κατσούγκρη (Γεωγραφία), Ελένη Σταυροπούλου (Γαλλικά), Νατάσα Βαβάση (Θρησκευτικά) και Ευσταθία Αγγελή (Καλλιτεχνικά).
Η αξιολόγηση του έργου από την ΕΥΥ :
«Πρόκειται για ένα έργο με πολύ ενδιαφέρουσα θεματολογία και ξεκάθαρους στόχους,οι οποίοι επιτυγχάνονται στο έπακρο,καθώς καλλιεργείται η αγάπη για τη λογοτεχνία αλλά και οι 4 βασικές δεξιοτητες στην εκμάθηση ξένης γλώσσας,στην περίπτωσή σας τη γαλλική. Θετικά στοιχεία του έργου αποτελούν:
-η άρτια οργάνωση του twinspace
-η υψηλή ποιότητα των συνεργατικών δραστηριοτήτων, η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και η χαρά της συμμετοχής -η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και η εφευρετικότητα στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας,η οποία επιτυγχάνεται με ευφάνταστο τρόπο,εμπλέκοντας τη φαντασία,τις τέχνες και τη χαρά της μάθησης.
-το κοινό τελικό προϊόν, αποτέλεσμα άρτιας συνεργασίας ,εξαιρετικά πλούσιο καθώς περιέχει τα πάντα: κείμενα,παρουσιάσεις,ανάγνωση,βίντεο,podcasts.»
Ας σημειωθεί ότι το έργο έχει επίσης λάβει την Εθνική και Ευρωπαική ετικέτα ποιότητας στο Βέλγιο, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Ρουμανία και την Τυνησία.
Μια συνοπτική παρουσίαση του έργου στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning :