Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά

«Από τη Γη στη Σελήνη : Ημερολόγια καταστρώματος 2020» / «De la Terre à la Lune : journaux de bord 2020»

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 29/09/2019

 

Σε συνδυασμό με τη Δέσμη Προγραμμάτων, Συνεργασιών και Δράσεων με θέμα «Από τη Γη στη Σελήνη: Από την Φαντασία στην Πραγματικότητα» που υλοποιείται στο σχολείο μας  την φετινή Σχολική Χρονιά 2019-2020,

το νέο ετήσιο γαλλόφωνο διαθεματικό ευρωπαϊκό μας έργο Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης eTwinning είναι αφιερωμένο στο θέμα της κατάκτησης του διαστήματος και επιδιώκει να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές στους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης και ειδικώτερα στην προστασία του πλανήτη μας.

 Με την ευκαιρία της πεντηκοστής επετείου από το πρώτο βήμα στο φεγγάρι, οι μαθητές θα εμπνευστούν από το μυθιστόρημα του Ιουλίου Βερν Από τη Γη στη Σελήνη, για να προβληματιστούν πάνω στους λόγους ενός σύγχρονου σεληνιακού ταξιδιού και να επινοήσουν  χαρακτήρες ταξιδιωτών της εποχής μας,  οι οποίοι θα γράψουν ημερολόγια καταστρώματος για να περιγράψουν το εγχείρημά τους.

Το πρόγραμμα υλοποιούν τμήματα Γαλλικών της Β (Β2) και Γ (Γ4) τάξης του σχολείου μας, σε συνεργασία με μαθητές Γαλλικών 15 ακόμα σχολείων (γυμνάσια και λύκεια) από το Βέλγιο, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία, Τυνησία, αλλά και τη λατινική Αμερική (Κολομβία). Συμμετέχουν διαθεματικά και εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων του σχολείου μας : οι κες  Έλενα Βότση (Λογοτεχνία), Ευσταθία Αγγελή (Καλλιτεχνικά) και Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου  (Λογοτεχνία), που θα προσεγγίσουν το αντικείμενο του προγράμματος από την σκοπιά της ειδικότητάς τους.

Συνδέσου με την ηλεκτρονική συνεργατική πλατφόρμα (Twinspace)  του έργου https://twinspace.etwinning.net/92092/home  και με την Ηλεκτρονική τάξη του έργου https://eclass.sch.gr/courses/G1618343/

Εναρκτήρια συνεργατική δραστηριότητα ευαισθητοποίησης : οι μαθητές λένε τη λέξη «φεγγάρι» στη μητρική τους γλώσσα (ελληνικά, αρμένικα, αλβανικά, αγγλικά, γαλλικά), στις 17 και 18 Οκτωβρίου

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες, Προγράμματα, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Από τη Γη στη Σελήνη : Ημερολόγια καταστρώματος 2020» / «De la Terre à la Lune : journaux de bord 2020»

Νέα διάκριση του έργου eTwinning «Twinfeuill’ton» (2018-19)

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 28/09/2019

Οκτώβριος 2019. Νέα διάκριση για το περσινό μας ευρωπαικό έργο eTwinning «Twinfeuill’ton : amours et préjugés de jadis à nos jours»:

Βραβείο παιδαγωγικής χρήσης των ψηφιακών μέσων

(Prix d’utilisation pédagogique du numérique) 

στον εθνικό διαγωνισμό eTwinning 2019 του Βελγίου 

Προηγουμένως το έργο είχε λάβει την Εθνική και στη συνέχεια την Ευρωπαική ετικέτα ποιότητας στο Βέλγιο, την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Ρουμανία και την Τυνησία.

Ειδικώτερα στο σχολείο μας βραβεύτηκαν οι μαθητές που συμμετείχαν στο έργο, και οι εκπαιδευτικοί Ελένη Βότση, Ελένη Σταυροπούλου, Ευσταθία Αγγελή, Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου. Η αξιολόγηση του έργου από την ΕΥΥ :

Συγχαρητήρια! Υλοποιήσατε ένα πολύ δημιουργικό έργο, το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να θεωρηθεί επιτυχημένο: ενεργή συμμετοχή των μαθητών, αλληλεπίδραση, δημιουργική χρήση εργαλείων ΤΠΕ, άριστη οργάνωση του Twinspace, παιδαγωγική καινοτομία, συνεργατικές δραστηριότητες, αξιολόγηση και σχολιασμό των δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν! Υπήρξε πολύ εμπεριστατωμένη η ανάλυση/παρουσίαση/δραματοποίηση του θέματος,με αποτέλεσμα την ευχάριστη και δημιουργική συμμετοχη των μαθητών όλων των χωρών,όπως και των εκπαιδευτικών. Πολύ ενδιαφέρουσα η διαθεματική προσέγγιση.Σας ευχόμαστε καλή συνέχεια στην δημιουργική σας πορεία! Με εκτίμηση, η ΕΥΥ της δράσης eTwinning

Υπενθυμίζεται οτι, τον Ιούνιο 2019, το σχέδιο οργάνωσης  της δουλειάς του έργου είχε επιλεγεί  για δημοσίευση στον ιστότοπο του Teacher Academy, στην ενότητα  Teaching materials ως παράδειγμα καλής πρακτικής, ύστερα από αξιολόγηση από συντακτική επιτροπή συμμετεχόντων στο διαδικτυακό σεμινάριο  (MOOC) Open eTwinning: Project-Based Learning and the Community for Schools in Europe (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018) http://academy.schooleducationgateway.eu/web/open-etwinning/home  .

Για να ανοίξετε τη δημοσίευση, πατήστε εδώ

Για να διαβάσετε το σχέδιο οργάνωσης  του έργου μας, πατήστε εδώ

Ιδού η σχετική δημοσίευση-αναγγελία από το eTwinning Europe :

Late last year our colleagues from the School Education Gateway hosted an online course about project-based learning…

Δημοσιεύτηκε από ETwinning Europe στις Τρίτη, 23 Ιουλίου 2019

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες, Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα διάκριση του έργου eTwinning «Twinfeuill’ton» (2018-19)

Αποτελέσματα της Κλήρωσης για την Εισαγωγή Μαθητών και Μαθητριών στην Α΄Γυμνασίου το Σχολικό Έτος 2019-2020

Συγγραφέας: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΖΑΝΝΕΙΟ στις 21/06/2019

Τα αποτελέσματα της Κλήρωσης για την Εισαγωγή Μαθητών και Μαθητριών στην Α΄Γυμνασίου για το Σχολικό Έτος 2019-2020 είναι τα παρακάτω.

Οι κηδεμόνες των κληρωθέντων μαθητών κι μαθητριών θα πρέπει να προσέλθουν στην Γραμματεία του Σχολείου από την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019 (9:00-13:00) για την ολοκλήρωση της εγγραφής στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΑΓΟΡΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ
1 9335U56341900995
2 1151Q01637559779
3 3927W62052236635
4 4817U82556174077
5 532G762520510150
6 3989D38308249500
7 9425S73133100808
8 10754F8174857327
9 2559F69916779571
10 1717L80923154114
11 8104U83606877527
12 7001D18076814789
13 3275S46781785461
14 6066R89235409309
15 8780W40123082652
16 1876V81035804451
17 6555Q34400689708
18 10728Q0603546082
19 7914Q72609374423
20 285G422685094778
21 1054C46258458480
22 2428R59665587309
23 4990Q94756652150
24 8973C68277139681
25 1939C83317595936
26 3252F77268137200
27 10179S9040073699
28 4533V42936218926
29 8030G81408142797
30 10602F7845787472
31 5942C95559450946
32 4678V39171247625
33 4403F44398766627
34 1698J05692810801
35 2131L85704844643
36 7607G41471662233
37 8178R41991221411
38 4884U49918352431
39 6548V69549977803
40 7988C14327546602
41 10758L1213696224
42 4039V19467172438
43 2813S06547707943
44 697V921155019885
45 2637U83889047236
46 5549G54466555683
47 6025F64248827148
48 1020W37846531054
49 1754D47845657866

Το 50ο αγόρι είναι ο 1ος επιλαχών.

ΚΟΡΙΤΣΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
1 10434W9789360484
2 7454C28038315323
3 4453V75285313855
4 5241S03819206881
5 947G455143433797
6 5735V53752500821
7 4555J12780948485
8 4831Q26273213542
9 928S763083679932
10 2842W46330098862
11 8366Q34929390659
12 1678Q41810444103
13 9072L99971689539
14 4806L89652978847
15 1029Q38028644279
16 1021G60799723630
17 1143D84454187543
18 9496J98986847656
19 5911D30392597703
20 6495Q29710002225
21 1714Q73678298458
23 3199R30640394651
22 10963S6363829691
24 6094R61016522140
25 10841R3149991806
26 8408S47934174077
27 2654D81419615643
28 4814R65183790281
29 3233S36870136066
30 9465D98930275710
31 3245V91624056511
32 10142J1140509176
33 10958J4229266633
34 5784R58984832605
35 6259C33071688552
36 6011C55483947353
37 10215S2444053686
38 3272C78051155915
39 5885L41690107836
40 4047C34760138256
41 11052F4143320479
42 9074G72055394626
43 2191R72921513072
44 3655L45975788935
45 3222U16707508140
46 7059C48778873133
47 8856J87430741922
48 3632S74511498791
49 2857G34959652859
50 2510U65521663802

ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΑ ΑΓΟΡΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ
1 815G700411243164
2 8165R75957341808
3 8448J90766221117
4 6583D16002674575
5 1307U15660665227
6 2729C64270238559
7 3594F26433611901
8 5506U27142886797
9 3463U29939152070
10 8714C35423980544
11 3554F77678575341
12 3852L65568749125
13 7581G04963113376
14 4010W27754319108
15 7597R14460081197
16 3042J06950647836
17 2854C25417356945
18 7255G57460336017
19 1184S29806645223
20 7667S20817383908
21 6034J21025030418
22 3319D83405732023
23 744Q732506574871
24 5640Q12732021606
25 10304U2273008366
26 1808D20176380301
27 7019J72722716751
28 3710W54193492836
29 7945V54328211077
30 522C716761507756

ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
1 1127U69036216433
2 327C574564418733
3 4851R84386315393
4 5901F21397424142
5 4329L95642865627
6 1880R48940380926
7 5641V03371113322
8 8155G83315815660
9 7164Q91066163199
10 3540D57195698570
11 2873C92908041075
12 3189U07769205833
13 3139G87264229098
14 80L8817486261075
15 1137C50568260880
16 9562Q44212683908
17 4109J13257489422
18 8939R68712049105
19 195W759326406124
20 5850J88162608348
21 1942C65023488430
22 3323S66779370567
23 2125S40529854807
24 1295C79942101661
25 10659R1549895959
26 4258Q63804749504
27 3098V79054229091
28 10351D2418902510
29 10875S1889405804
30 3060Q00946075265

Κατηγορία Ανακοινώσεις, Διεύθυνση, Σύλλογος Διδασκόντων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποτελέσματα της Κλήρωσης για την Εισαγωγή Μαθητών και Μαθητριών στην Α΄Γυμνασίου το Σχολικό Έτος 2019-2020

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχολ. Έτους 2018-19

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 24/05/2019

Πραγματοποιήθηκε στο Ζάννειο Π. Γυμνάσιο  κάθε Τετάρτη μετά το σχολικό ωράριο και ώρα: 13.20΄-14.45΄ σε αίθουσα του σχολείου.

Πραγματοποιήθηκαν 19 μαθήματα από Τετάρτη 17-10-15  έως  22-5-16

Συμμετείχαν  μαθητές της Α΄τάξης,  κατόπιν αιτήσεώς τους με έγγραφη άδεια του γονέα.

Η οργάνωση και λειτουργία των τμήματος στόχευε στην καλλιέργεια και ανάδειξη της ικανότητας των παιδιών στη μαθηματική σκέψη, δηλαδή στη λογική επαγωγή, στην αφαιρετική σκέψη και στην πολύτροπη προσέγγιση κάθε προβλήματος στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος σπουδών.

Πρόκειται για αυτοτελές υποστηρικτικό πρόγραμμα διδασκαλίας με στόχο την ενίσχυση του εκπαιδευτικού και μορφωτικού επιπέδου των μαθητών σε ότι αφορά την μαθηματική τους παιδεία είτε αυτών που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένου τύπου δυσκολίες (κατανόησης και αφομοίωσης της διδαχθείσας ύλης) και χρήζουν εκπαιδευτικής υποστήριξης, είτε αυτών που απλώς επιδιώκουν τη βελτίωση των επιδόσεών τους.

Ο χώρος της τάξης διευθετήθηκε από την εκπ/κό σύμφωνα με τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τους διδακτικούς στόχους που έθεσε. Εγκαταλείψαμε τη μετωπική διδασκαλία και χρησιμοποιώντας τον κατευθυνόμενο διάλογο πετύχαμε ουσιαστική συμμετοχή των μαθητών στην κατάκτηση   της   γνώσης. Πρωταρχικός μας στόχος η κοινωνικοποίηση, η συνεργατικότητα, η αρμονική συνύπαρξη και η συλλογικότητα στις προσπάθειες των μαθητών μας.

Οι μαθητές είχαν πάντα ένα φάκελο εργασιών, τύπου porftolio, όπου φύλασσαν φωτοτυπίες  και φύλλα εργασίας που μοίραζε η διδάσκουσα  σε κάθε μάθημα, και  οποιεσδήποτε εργασίες έκαναν στα πλαίσια του μαθήματος της ενισχυτικής διδασκαλίας των μαθηματικών.

Στην σχολική πράξη με το κατάλληλο πρόγραμμα σε συνδυασμό με την μέθοδο εξασφαλίσαμε χρόνο ώστε να προσφέρουμε στους μαθητές μας με κατάλληλες ασκήσεις και προβλήματα να κατανοήσουν και να εμπεδώσουν καλύτερα την διδακτέα ύλη , να συνεργαστούν και τέλος να ανακαλύψουν τρόπους αποφυγής της πολύ γνωστής σε μικρούς και μεγάλους Μαθηματικοφοβίας. Οι  δραστηριότητες πρόσφεραν στους μαθητές την δυνατότητα να νοιώσουν έντονα το βίωμα  και τη χαρά της δημιουργίας

Παρακολουθούσαν τα μαθήματα 25 μαθητές σχεδόν ανελλιπώς ενώ οι υπόλοιποι εναλλάσσονταν ανάλογα με τις μαθησιακές τους ανάγκες και υποχρεώσεις.

Τα αποτελέσματα κρίνονται από τη διδάσκουσα πολύ θετικά.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:

Ειρήνη Στουπά.

Κατηγορία Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχολ. Έτους 2018-19

13ο Πρωτάθλημα Σκάκι Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου 2019

Συγγραφέας: Ανδρέας Ρηγάτος στις 23/05/2019

Την φετινή χρονιά 2017-2018 διεξήχθη το 13o εσωτερικό πρωτάθλημα σκάκι στου Γυμνασίου μας σε τρεις  φάσεις. Την προκροματική όπου συμμετείχαν οι μαθητές σε ομίλους ανάλογα με την τάξη τους. Την ημιτελική φάση στην οποία συμμετείχαν όσοι μαθητές προκρίθηκαν (συνολικά 32 μαθητές). Στην τρίτη φάση και τελική 12 μαθητές και μαθήτριες  αγωνίστηκαν σε εννιαίο όμιλο την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 6 γύρων.

13o Πρωτάθλημα Σκάκι: Η Τελική Φάση

Οι απονομές των μεταλλίων στους νικητές του 13ου Πρωταθλήματος Σκάκι στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο

Τα τελικά αποτελέσματα είναι τα παρακάτω:

1 ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ Β3 5β. Χρύσο Μετάλλιο 1ης Θέσης
2 ΚΑΡΔΑΡΗΣ ΚΛΕΑΡΧΟΣ Β2 5β. Αργυρό Μετάλλιο 2ης Θέσης
3 ΛΙΑΓΚΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ Β3 4,5β. Χάλκινο Μετάλλιο 3ης Θέσης
4 ΤΣΕΡΚΕΖΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ Α1 4,5β. Χάλκινο Μετάλλιο 4ης Θέσης
5 ΚΑΡΑΝΤΩΝΗΣ ΝΑΣΟΣ Β2 3β. Χάλκινο Μετάλλιο 5ης Θέσης
6 ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΗΣ Α4 3β. Χάλκινο Μετάλλιο 6ης Θέσης
7 ΚΑΤΣΙΟΥΡΑΣ ΑΛΕΞ Β2 3β.
8 ΚΟΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟ ΑΓΓΕΛΟΣ Α3 3β.
9 ΤΣΟΜΙΔΗΣ ΧΡΙΣ Α1 2β.
10 ΜΑΝΤΖΩΡΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Α2 2β.
11 ΣΥΡΙΓΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α2 1β.
12 ΤΖΙΒΕΛΕΚΗ ΜΑΡΙΑΝΤΕΛΑ Α2 0β.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα : http://chess-results.com/tnr443194.aspx?lan=1

Ευχαριστούμε τον Σκακιστικό Όμιλο Αιγάλεω για την διάθεση του Σκακιστικού Υλικού (Σκακιστικά Χρονόμετρα, Σκακιέρες, Κομμάτια) με το οποίο διεξήχθηκε το πρωτάθλημα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο μαθητής της Β’ Γυμνασίου Παναγιώτης Αγγελόπουλος συμμετείχε στο
31ο ΑΤΟΜΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 2019 – Β ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ και κατετάγει 7ος με 4 νίκες σε επτά αγώνες  (http://chess-results.com/tnr403854.aspx?lan=1&art=9&turdet=NO&snr=14 ) στο Κλειστό Ολυμπιακό Ακίνητο Πάλης, Κωνσταντινουπόλεως 59 Δήμος Φυλής. Επιπλέον προκρίθηκε και έλαβε μέρος στο 31ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ (2019) Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (http://chess-results.com/tnr432469.aspx?lan=1&art=0 ) στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου 20 – 22 Απριλίου εκπροσωπώντας το Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο.

Το Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Δικτυακό Σκάκι» έχει υπεύθυνους καθηγητές τους κκ Α. Ρηγάτο και Σ. Ντούσκα.

Κατηγορία Σκάκι | Με ετικέτα: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 13ο Πρωτάθλημα Σκάκι Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου 2019

Πρόγραμμα Erasmus: Ti vedo e ti vivo (5th Training Activities for Students) Καλλιτεχνικό Project με τίτλο: Artistic intervention: A sea of values.

Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΑΓΓΕΛΗ στις 16/04/2019

 

Κατηγορία Καλλιτεχνικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Erasmus: Ti vedo e ti vivo (5th Training Activities for Students) Καλλιτεχνικό Project με τίτλο: Artistic intervention: A sea of values.

Συμμετοχή στο Μαθηματικό Συμπόσιο 13-4-2019-Λωρίδα του Möbius, καλλιτεχνικές δημιουργίες μαθητών της Α’ Γυμνασίου

Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΑΓΓΕΛΗ στις 16/04/2019

Κατηγορία Καλλιτεχνικά, Μαθηματικά, Όμιλοι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στο Μαθηματικό Συμπόσιο 13-4-2019-Λωρίδα του Möbius, καλλιτεχνικές δημιουργίες μαθητών της Α’ Γυμνασίου

Συμμετοχή στο Μαθηματικό Συμπόσιο 13-4-2019-Λωρίδα του Möbius

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 14/04/2019

Στο Συμπόσιο παρουσιάστηκαν δραστηριότητες που έχουν υλοποιηθεί από  μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο εκπαιδευτικών, δημιουργικών, ερευνητικών δραστηριοτήτων, 

Στον απόηχο του έτους Μαθηματικών το Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο υλοποιεί μια διεπιστημονική διαθεματική δράση με τίτλο:

Τα Άλλα Μαθηματικά: «Η λωρίδα του Möbius».

Η «λωρίδα του Möbius» έδωσε νέα προοπτική στα σύγχρονα μαθηματικά, προσέφερε χρήσιμες εφαρμογές στη βιομηχανία, πυροδότησε τη δημιουργικότητα καλλιτεχνών, ενέπνευσε παραγωγούς ταινιών επιστημονικής φαντασίας. Αυτή η τόσο απλή, κλειστή λωρίδα που δείχνει ότι δύο επιφάνειες μπορούν να μετατραπούν σε μία ενιαία, αναστατώνει τη δημιουργική σκέψη και τη φαντασία μας.

Η λωρίδα του Moebius είναι ένα διεθνώς αναγνωρίσιμο σχήμα που ξέφυγε από τα στενά όρια της κοινότητας των μαθηματικών.

Μια διδιάστατη μη προσανατολίσιμη επιφάνεια που έχει μόνο μία πλευρά όταν είναι ενσωματωμένη στον τρισδιάστατο ευκλείδειο χώρο

 

Διαθεματική προσέγγιση από τη συνεργασία των Ομίλων Φυσικής, Καλλιτεχνικών, Αγγλικών, Κινηματογράφου, και      Μαθηματικών.

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:

  • Ανδρέας Ρηγάτος ΠΕ 19
  • Ευσταθία Αγγελή ΠΕ 08
  • Αγγελική Παπαγεωργίου ΠΕ 06
  • Ιωάννης Σπυράλατος ΠΕ 01
  • Ελένη Βότση ΠΕ 02
  • Ειρήνη Στουπά ΠΕ 03

 

Κατηγορία Καλλιτεχνικά, Μαθηματικά, Όμιλοι, Φυσική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στο Μαθηματικό Συμπόσιο 13-4-2019-Λωρίδα του Möbius

Συμμετοχή του σχολείου μας στο Μαραθώνιο ανάγνωσης για τη Γαλλοφωνία

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 17/03/2019

Στα πλαίσια των εορτασμών για τη Διεθνή Ημέρα Γαλλοφωνίας 2019, ομάδα μαθητών από τα τμήματα Γαλλικών της Β’ και Γ’ τάξης συμμετείχε  στο Μαραθώνιο ανάγνωσης για τη Γαλλοφωνία  ο οποίος διοργανώθηκε  από το Σύλλογο καθηγητών Γαλλικής, το Σάββατο 16 Μαρτίου και ώρα 11:00 π.μ.-13:00 μ.μ., στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο (πλατεία Κολωνακίου 2, 4ος όροφος, Κολωνάκι, 10673, Aθήνα).

 

Οι μαθητές, σε ζευγάρια ή τριάδες,  διάβασαν διαλογικά αποσπάσματα από το άλμπουμ  «Υπόθεση Τουρνεσόλ» της γνωστής βελγικής σειράς κόμικ «Οι Περιπέτειες του Τεν-Τεν»,  η οποία κλείνει φέτος 90 χρόνια.

 

Συγχαρητήρια στα παιδιά για την όμορφη παρουσίαση !

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την υποστήριξη της συμμετοχής μας !

Πολλές ευχαριστίες στους συναδέλφους καθηγητές που μας διευκόλυναν στις πρόβες !

Υπεύθυνη καθηγήτρια : Ελένη Σταυροπούλου

Σε λίγο η δημοσίευση του βίντεο της εκδήλωσης 

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης :



Λήψη αρχείου

Περισσότερες πληροφορίες

https://apf.gr/2019/02/marathons-de-lecture-pour-la-francophonie-2019/

https://marathonslecturefrancophonie2019.blogspot.com/

http://eclass.sch.gr/courses/G1618331/

 

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή του σχολείου μας στο Μαραθώνιο ανάγνωσης για τη Γαλλοφωνία

Εκπόνηση ερευνητικών εργασιών ως διαθεματική δράση με θέμα «Το Μόναχο ως η Αθήνα του Βορρά : η επίδραση της κλασσικής αρχαιότητας στη φυσιογνωμία της γερμανικής σχολής» 2014-15

Συγγραφέας: ΦΡΑΝΚΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 11/12/2018

ΜΟΝΑΧΟ

Κατηγορία Πολιτιστικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπόνηση ερευνητικών εργασιών ως διαθεματική δράση με θέμα «Το Μόναχο ως η Αθήνα του Βορρά : η επίδραση της κλασσικής αρχαιότητας στη φυσιογνωμία της γερμανικής σχολής» 2014-15

Επίσκεψη στο Τ.Ε.Γ.(Τμήμα Ελληνικής Γλώσσας) Ζυρίχης 2017-18

Συγγραφέας: ΦΡΑΝΚΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 11/12/2018

Επίσκεψη στη Bασιλεία

Μουσείο Αϊνστάιν

Μουσεία Τέχνης στη Βασιλεία

Κατηγορία Όμιλοι, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Τ.Ε.Γ.(Τμήμα Ελληνικής Γλώσσας) Ζυρίχης 2017-18

Παραγωγή ψηφιακών ταξιδιωτικών παρουσιάσεων της πόλης του Βερολίνου με μορφή δραματοποιήσεων 2016-17

Συγγραφέας: ΦΡΑΝΚΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 11/12/2018

Κατηγορία Πολιτιστικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραγωγή ψηφιακών ταξιδιωτικών παρουσιάσεων της πόλης του Βερολίνου με μορφή δραματοποιήσεων 2016-17