Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά

ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ: GRAFFITI: Η ζωντανή Πινακοθήκη

Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΑΓΓΕΛΗ στις 31/05/2020

Οι μαθητές, πειραματίστηκαν πάνω στους κανόνες και τις τεχνικές που συνιστούν το καλλιτεχνικό είδος graffiti και με τη χρήση των κατάλληλων υλικών, ανακάλυψαν μεθόδους και τεχνικές  συμβατές με τη δημιουργία του δικού τους έργου, ανέλαβαν πρωτοβουλία, και έφεραν εις πέρας τη δημιουργική τους δράση με ελεύθερο πνεύμα και φαντασία. Απόλαυσαν τη διαδικασία και όξυναν το καλλιτεχνικό τους κριτήριο. Συνεργαζόμενοι  φιλοτέχνησαν ένα αυθεντικό έργο – graffiti σε καμβά διαστάσεων 1,10 x 1,60 m.

Κατηγορία Καλλιτεχνικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ: GRAFFITI: Η ζωντανή Πινακοθήκη

ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2019-20

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 30/05/2020

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: 14 μαθητές Β΄Γυμνασίου

Ο Όμιλος Μαθηματικών Β΄Γυμνασίου είχε ως βασικό στόχο την εξερεύνηση του κόσμου των Μαθηματικών και της μαγείας του, με τρόπο ελεύθερο και δημιουργικό

ΩΡΕΣ:         Κάθε Δευτέρα  13.30’ – 15.00΄

Υπεύθυνοι εκπ/κοί :

Ειρήνη Στουπά

Αγγελική Παπαγεωργίου

Κατηγορία Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2019-20

Ενισχυτική διδασκαλία Μαθηματικών Β΄Γυμνασίου σχολ. έτους 2019-20

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 30/05/2020

Πραγματοποιήθηκε στο Ζάννειο Π. Γυμνάσιο  κάθε Τετάρτη μετά το σχολικό ωράριο και ώρα: 13.20΄-14.45΄ σε αίθουσα του σχολείου.

Πραγματοποιήθηκαν 17  μαθήματα από Τετάρτη 2-10-19  έως  4-3-20

Συμμετείχαν  μαθητές της Β΄τάξης,  κατόπιν αιτήσεώς τους με έγγραφη άδεια του γονέα.

Η οργάνωση και λειτουργία των τμήματος στόχευε στην καλλιέργεια και ανάδειξη της ικανότητας των παιδιών στη μαθηματική σκέψη, δηλαδή στη λογική επαγωγή, στην αφαιρετική σκέψη και στην πολύτροπη προσέγγιση κάθε προβλήματος στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος σπουδών.

Πειραιάς 30-5-2020

Η υπεύθυνη εκπ/κός :

Ειρήνη Στουπά

Κατηγορία Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενισχυτική διδασκαλία Μαθηματικών Β΄Γυμνασίου σχολ. έτους 2019-20

14ο Εσωτερικό Πρωτάθλημα Σκάκι 2019-2020 (Σύνοψη)

Συγγραφέας: Ανδρέας Ρηγάτος στις 21/02/2020

Η τελική Φάση του 14ου Εσωτερικού Πρωταθλήματος Σκάκι Ζαννείου Πριραματικού Γυμνασίου.

Αγώνες Επιλογής Ομάδας για τους Σχολικούς Αγώνες Σκάκι

(δεν πραγματοποιήθηκαν γιατί  λόγω της πανδημίας έγινε από το υπουργείο παιδείας αναστολή λειτουργίας των σχολείων και όλων των δραστηριοτήτων).

Ranking crosstable after Round 13

Rk. Name Rtg FED 1 2 3 4 5 6 7 8 Pts.  TB1  TB2  TB3
1 Ζαρίφης Κων/νος 0 GRE *** 1 1 1 1 1 0 1 1 1 1 8,0 0,0 8 29,00
2 Αγγελόπουλος Παναγιώτης 0 GRE 0 *** 1 1 1 1 1 1 1 7,0 0,0 7 29,00
3 Ζαρίφης Παναγιώτης 0 GRE 0 0 0 0 *** 0 1 1 1 1 0 1 1 6,0 1,0 6 16,00
4 Σπυροπούλου-Μαραγκού Ευαγγελία 0 GRE 0 0 1 0 *** 0 1 1 1 1 1 1 6,0 1,0 6 14,00
5 Τσερκεζης Αγγελος 0 GRE 0 1 0 0 0 1 *** 1 0 0 1 4,0 0,0 4 17,00
6 Τσομίδης Χριστόφορος 0 GRE 0 0 0 0 0 0 1 *** 1 2,0 1,0 2 6,00
7 Πλατής Αγγελος 0 GRE 0 0 1 0 0 1 0 *** 0 2,0 0,0 2 10,00
8 Παπαϊωάννου Παναγιώτης 0 GRE 0 0 0 0 0 0 0 0 1 *** 1,0 0,0 1 2,00

Annotation:
Tie Break1: Direct Encounter (The results of the players in the same point group)
Tie Break2: The greater number of victories (variable)
Tie Break3: Sonneborn-Berger-Tie-Break variable

Αναλυτικά τα αποτελέσματα μέχρι την αναστολή:

http://chess-results.com/tnr519947.aspx?lan=1&art=4

 

 

Ενημέρωση:

Η κατάταξη της τελικής Φάσης του 140υ Εσωτερικού Πρωταθλήματος Σκάκι:
που διεξήχθηκε   την Παρασκευή  21 Φεβρουαρίου 2020 την 3η μέχρι και 5η δ.ω. στο Εργαστήριο Φυσικής του Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου.

Rk. SNo Name FED Rtg Club/City Pts.  TB1  TB2  TB3
1 9 Τσερκεζης Αγγελος GRE 1000 Β1 6,0 1,0 28,5 31,5
2 1 Αγγελόπουλος Παναγιώτης GRE 1200 Γ1 6,0 1,0 28,0 30,5
3 22 Ζαρίφης Κων/νος GRE 600 α1 6,0 1,0 26,5 28,5
4 8 Σπυροπούλου-Μαραγκού Ευαγγελία GRE 1000 Α4 5,0 0,0 27,0 29,0
5 21 Ζαρίφης Παναγιώτη GRE 600 Α1 4,0 0,0 27,0 29,5
6 3 Τσομίδης Χριστόφορος GRE 1200 Β1 4,0 0,0 27,0 28,5
7 2 Παπαϊωάννου Παναγιώτης GRE 1200 Α2 4,0 0,0 25,5 27,0
8 7 Πλατής Αγγελος GRE 1000 Α4 4,0 0,0 24,0 26,0
9 5 Παπαδάκης Μάριος GRE 1000 Γ4 3,5 0,5 24,0 25,5
10 14 Λιάγκος Σωκράτης GRE 800 Γ2 3,5 0,5 21,0 22,5
11 4 Κάρδαρης Κλέαρχος GRE 1000 Γ2 2,0 0,0 24,5 27,5
12 17 Πουλής Γεώργιος GRE 800 Γ4 2,0 0,0 22,5 25,0
13 13 Κατσιούρας Αλέξανδρος GRE 800 Γ2 2,0 0,0 21,0 22,5
14 15 Συρίγος Κων/νοσ GRE 600 β2 2,0 0,0 20,5 22,5
15 16 Παπαδάκη Χριστίνα GRE 800 Α2 2,0 0,0 20,0 22,0
16 20 Τυροπόλης Αθανάσιος GRE 700 β2 1,5 0,0 20,5 22,5
17 12 Τσίπρας Ιάσονας GRE 900 Α4 1,0 0,0 20,5 22,5
18 10 Καραντώνης Αθανάσιος GRE 900 Γ2 1,0 0,0 18,0 20,0
19 11 Λαγάνη Θεοδώρα GRE 900 Α2 1,0 0,0 18,0 19,5
20 18 Χαζλαρίδης Άγγελος GRE 800 Α2 1,0 0,0 17,0 19,0
21 19 Νισιανάκης Νικόλαος GRE 700 Β4 0,5 0,0 18,5 20,0
22 6 Παπαϊωάννου Σεβαστή GRE 1000 Γ3 0,0 0,0 16,5 17,5

Τα αναλυτικά αποτελέσματα θα στην διεύθυνση: http://chess-results.com/tnr518944.aspx?lan=1

 

Α’ Τάξη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020. Εργαστήριο Πληροφορικής 3ου Ορόφου:

Α/Α Όνομα Τμήμα
1 Ζαριφης Κωνσταντίνος Α1
2 Ζαριφης Παναγιώτης Α1
3 Καπέλιου Μαρκέλλα Α2
4 Κομμάτης Μάριος Α2
5 Λαγάνη Θεοδώρα Α2
6 Μηνακουλης Αριστείδης Α2
7 Μπαλαφας Μιχαλης Α2
8 Πανάγου Ελισάβετ Α2
9 Παπαδάκη Χριστίνα Α2
10 Παπαϊωάννου Ευάγγελος Α2
11 Παπαϊωάννου Παναγιώτης Α2
12 Πλατής Αγγελος Α4
13 Πολυμερόπουλος Κωνσταντίνος Α4
14 Σπυροπούλου-Μαραγκού Ευαγγελία Α4
15 Σταματης Σωτηρης Α4
16 Τσίπρας Ιάσονας Α4
17 Χαζλαρίδης Άγγελος Α4

Αποτελέσματα: http://chess-results.com/tnr515638.aspx?lan=19

Β’Τάξη Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020 (Εργαστήριο Πληροφορικής 3ου Ορόφου)

Α/Α Όνομα Τμήμα
1 Κουλερής Ιωάννης Β1
2 Νισιανάκης Νικόλαος Β4
3 Συρίγος Κωνσταντίνος Β2
4 Τσερκεζης Αγγελος Β1
5 Τυροπωλης Αθανασιος Β2
6 Φραγκουδάκης Αλέξιος Β4

Αποτελέσματα: http://chess-results.com/tnr515655.aspx?lan=19

Γ’Τάξη Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020 (Εργαστήριο Πληροφορικής 3ου Ορόφου)

Α/Α Όνομα Τμήμα
1 Αγγελόπουλος Παναγιώτης Γ1
2 Αναστασάκης Γεώργιος Γ1
3 Βλαχούτας Θοδωρής Γ1
4 Δακαλής Θεόδωρος Γ1
5 Κάρδαρης Κλέαρχος Γ2
6 Καμνάκης Νικόλαος Γ2
7 Κατσιούρας Αλέξανδρος Γ2
8 Κουγιάς Κουγιάς Γ2
9 Λιάγκος Σωκράτης Γ3
10 Παπαδάκης Μάριος Γ4
11 Παπαϊωάννου Σεβαστή Γ3
12 Πουλής Γεώργιος Γ4
13 Σταμάτης Αριστοτέλης Γ4
14 Τσίχλας Στέλιος Γ3
15 Φουντάς Ιωάννης Γ4

Αποτελέσματα: http://chess-results.com/tnr515658.aspx?lan=19

 

Κατηγορία Ανακοινώσεις, Σκάκι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 14ο Εσωτερικό Πρωτάθλημα Σκάκι 2019-2020 (Σύνοψη)

Ευρωπαϊκό βραβείο etwinning 2020 στο σχολείο μας

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 20/02/2020

Το γυμνάσιό μας συμπεριλαμβάνεται στους νικητές του φετινού διαγωνισμού των Ευρωπαϊκών Βραβείων eTwinning 2020. Η συμμετοχή μας τιμήθηκε με το  Βραβείο  “Peyo Yavorov” – Για ένα έργο που καλλιεργεί την αγάπη των νέων για το διάβασμα.

Το έργο ηλεκτρονικής αδελφοποίησης eTwinning «Twinfeuill’ton : amours et préjugés de jadis à nos jours»/Twinfeuill’ton : έρωτας και προκατάληψη άλλοτε και τώρα» https://twinspace.etwinning.net/72583/home  υλοποιήθηκε την περσινή σχολική χρονιά 2018-19 στα τμήματα Γ3 και Β4 από τις καθηγήτριες Ελένη Βότση,  Ελένη Σταυροπούλου, Ευανθία Καγκάδη, Ευσταθία Αγγελή και Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου.

Ας σημειωθεί οτι το σχολείο μας έχει τιμηθεί άλλες δυο φορές με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Γαλλικής Γλώσσας eTwinning  (το 2018 για το έργο «Twinlettres»,  και το 2015 για το έργο «Ulysse 2014»).

Το βραβείο θα παραλάβουν οι καθηγήτριες τον Οκτώβριο 2020 στο ετήσιο Ευρωπαϊκό συνέδριο του eTwinning.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους, μαθητές και καθηγητές !

Ευχαριστούμε θερμά τη διεύθυνση του σχολείου μας και τους συναδέλφους για τη βοήθεια και την υποστήριξη !

 

Δελτίο τύπου

http://www.etwinning.gr/images/stories/european_awards_press_release_2020.pdf

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκό βραβείο etwinning 2020 στο σχολείο μας

14ο Εσωτερικό Πρωτάθλημα Σκάκι Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου 2019-2020

Συγγραφέας: Ανδρέας Ρηγάτος στις 11/02/2020

Προκύρηξη 14ου Εσωτερικού Πρωταθλήματος Σκάκι

Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου 2019-2020

Το πρωτάθλημα Σκάκι θα διεξαχθή σε τρεις φάσεις:

1η Φάση

Δημιουργούνται 3 Όμιλοι Α’, Β’, Γ’ ένας για κάθε Τάξη.

Στο κάθε όμιλο συμμετέχουν οι μαθητές που θα δηλώσουν συμμετεχό της αντίστοιχης τάξης .

Το Σύστημα διεξαγωγής των αγώνων είναι:

Από 1-5 μαθητές σύστημα πουλ (όλοι με όλους)

Από 6 μαθητές και πάνω Ελβετικό Σύστημα 4-6 γύρων ανάλογα των αριθμό των συμμετασχόντων.

Χρόνος Σκέψης 6 λεπτά για κάθε παίκτη για όλο τον αγώνα με προσαύξη 2sec/κίνηση.

Προκρίνονται για την δεύτερη φάση το 50% των συμμετεχόντων στον όμιλο και τουλάχιστον ένα κορίτσι.

2η Φάση

Δημιουργείται ένας ενιαίος όμιλος με τους μαθητές που προκρίθηκαν από την 1η φάση.

Το Σύστημα διεξαγωγής των αγώνων είναι Ελβετικό 4 γύρων.

Χρόνος Σκέψης 10 λεπτά για κάθε παίκτη για όλο τον αγώνα.

Προκρίνονται οι 12 πρώτοι της βαθμολογίας και τα πρώτα δύο κορίτσια.

3η Φάση

Οι 12 που προκρίθηκαν από την 2η φάση συγκροτούν έναν όμιλο.

Το Σύστημα διεξαγωγής των αγώνων είναι Ελβετικό 5 γύρων.

Ο 6 πρώτοι  σε βαθμολογία βραβεύονται με μετάλλιο και θα συγκροτήσουν την ομάδα του σχολείου για τους Σχολικούς Αγώνες Σκάκι 2019-2020.Στην ομάδα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα κορίτσι.

Διακρίσεις Βραβεία

Οι Τρεις πρώτοι μαθητές της τελικής φάσης και το πρώτο κορίτσι παίρνουν μετάλλιο.

Διευθυντής Αγώνων: Σοφία Ντούσκα

Επικεφαλής Διαιτητής & Υπεύθυνος Κληρώσεων: Ανδρέας Ρηγάτος

 

 

Κατηγορία Ανακοινώσεις, Σκάκι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 14ο Εσωτερικό Πρωτάθλημα Σκάκι Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου 2019-2020

«Από τη Γη στη Σελήνη : Ημερολόγια καταστρώματος 2020» / «De la Terre à la Lune : journaux de bord 2020»

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 29/09/2019

 

Σε συνδυασμό με τη Δέσμη Προγραμμάτων, Συνεργασιών και Δράσεων με θέμα «Από τη Γη στη Σελήνη: Από την Φαντασία στην Πραγματικότητα» που υλοποιείται στο σχολείο μας  την φετινή Σχολική Χρονιά 2019-2020,

το νέο ετήσιο γαλλόφωνο διαθεματικό ευρωπαϊκό μας έργο Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης eTwinning είναι αφιερωμένο στο θέμα της κατάκτησης του διαστήματος και επιδιώκει να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές στους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης και ειδικώτερα στην προστασία του πλανήτη μας.

 Με την ευκαιρία της πεντηκοστής επετείου από το πρώτο βήμα στο φεγγάρι, οι μαθητές θα εμπνευστούν από το μυθιστόρημα του Ιουλίου Βερν Από τη Γη στη Σελήνη, για να προβληματιστούν πάνω στους λόγους ενός σύγχρονου σεληνιακού ταξιδιού και να επινοήσουν  χαρακτήρες ταξιδιωτών της εποχής μας,  οι οποίοι θα γράψουν ημερολόγια καταστρώματος για να περιγράψουν το εγχείρημά τους.

Το πρόγραμμα υλοποιούν τμήματα Γαλλικών της Β (Β2) και Γ (Γ4) τάξης του σχολείου μας, σε συνεργασία με μαθητές Γαλλικών 15 ακόμα σχολείων (γυμνάσια και λύκεια) από το Βέλγιο, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία, Τυνησία, αλλά και τη λατινική Αμερική (Κολομβία). Συμμετέχουν διαθεματικά και εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων του σχολείου μας :  Έλενα Βότση (Λογοτεχνία), Ευάγγελος Μαλμέν (Λογοτεχνία), Ευανθία Καγκάδη (Μουσική), Ευσταθία Αγγελή (Καλλιτεχνικά) και Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου  (Λογοτεχνία), που θα προσεγγίσουν το αντικείμενο του προγράμματος από την σκοπιά της ειδικότητάς τους.

Συνδέσου με την ηλεκτρονική συνεργατική πλατφόρμα (Twinspace)  του έργου https://twinspace.etwinning.net/92092/home  και με την Ηλεκτρονική τάξη του έργου https://eclass.sch.gr/courses/G1618343/

Εναρκτήρια συνεργατική δραστηριότητα ευαισθητοποίησης : οι μαθητές λένε τη λέξη «φεγγάρι» στη μητρική τους γλώσσα (ελληνικά, αρμένικα, αλβανικά, αγγλικά, γαλλικά), στις 17 και 18 Οκτωβρίου

Ενδιάμεση δραστηριότητα δημιουργικής γραφής : τα Ημερολόγια καταστρώματος που έγραψαν οι μαθητές του προγράμματος το Δεκέμβριο-Ιανουάριο. Τα σχέδιά τους επιμελήθηκε η κα Αγγελή  https://spark.adobe.com/page/ZHmT9fJcbHlQd/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το τελικό προϊόν του έργου είναι ένα συλλογικό ηλεκτρονικό βιβλίο 326 σελίδων, που δημιουργήθηκε από 164 μαθητές  8  σχολείων (γυμνάσια και λύκεια) από το Βέλγιο, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία. Συγκεντρώνει τα κείμενα των ημερολογίων καταστρώματος των αστροναυτών  επτά  αποστολών στη Σελήνη,  καθώς και αφηγήσεις, σχέδια, ένα βίντεο, ένα ποίημα και ένα μεγάλο αριθμό podcast (τα τελευταία  ηχογραφήθηκαν από τους ίδιους τους μαθητές ( κατά τη διάρκεια του περιορισμού).

https://issuu.com/helenestavropoulou/docs/e_book_lune

 

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες, Προγράμματα, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Από τη Γη στη Σελήνη : Ημερολόγια καταστρώματος 2020» / «De la Terre à la Lune : journaux de bord 2020»

Νέα διάκριση του έργου eTwinning «Twinfeuill’ton» (2018-19)

Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ στις 28/09/2019

Οκτώβριος 2019. Νέα διάκριση για το περσινό μας ευρωπαικό έργο eTwinning «Twinfeuill’ton : amours et préjugés de jadis à nos jours»:

Βραβείο παιδαγωγικής χρήσης των ψηφιακών μέσων

(Prix d’utilisation pédagogique du numérique) 

στον εθνικό διαγωνισμό eTwinning 2019 του Βελγίου 

Προηγουμένως το έργο είχε λάβει την Εθνική και στη συνέχεια την Ευρωπαική ετικέτα ποιότητας στο Βέλγιο, την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Ρουμανία και την Τυνησία.

Ειδικώτερα στο σχολείο μας βραβεύτηκαν οι μαθητές που συμμετείχαν στο έργο, και οι εκπαιδευτικοί Ελένη Βότση, Ελένη Σταυροπούλου, Ευσταθία Αγγελή, Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου. Η αξιολόγηση του έργου από την ΕΥΥ :

Συγχαρητήρια! Υλοποιήσατε ένα πολύ δημιουργικό έργο, το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να θεωρηθεί επιτυχημένο: ενεργή συμμετοχή των μαθητών, αλληλεπίδραση, δημιουργική χρήση εργαλείων ΤΠΕ, άριστη οργάνωση του Twinspace, παιδαγωγική καινοτομία, συνεργατικές δραστηριότητες, αξιολόγηση και σχολιασμό των δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν! Υπήρξε πολύ εμπεριστατωμένη η ανάλυση/παρουσίαση/δραματοποίηση του θέματος,με αποτέλεσμα την ευχάριστη και δημιουργική συμμετοχη των μαθητών όλων των χωρών,όπως και των εκπαιδευτικών. Πολύ ενδιαφέρουσα η διαθεματική προσέγγιση.Σας ευχόμαστε καλή συνέχεια στην δημιουργική σας πορεία! Με εκτίμηση, η ΕΥΥ της δράσης eTwinning

Υπενθυμίζεται οτι, τον Ιούνιο 2019, το σχέδιο οργάνωσης  της δουλειάς του έργου είχε επιλεγεί  για δημοσίευση στον ιστότοπο του Teacher Academy, στην ενότητα  Teaching materials ως παράδειγμα καλής πρακτικής, ύστερα από αξιολόγηση από συντακτική επιτροπή συμμετεχόντων στο διαδικτυακό σεμινάριο  (MOOC) Open eTwinning: Project-Based Learning and the Community for Schools in Europe (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018) http://academy.schooleducationgateway.eu/web/open-etwinning/home  .

Για να ανοίξετε τη δημοσίευση, πατήστε εδώ

Για να διαβάσετε το σχέδιο οργάνωσης  του έργου μας, πατήστε εδώ

Ιδού η σχετική δημοσίευση-αναγγελία από το eTwinning Europe :

Late last year our colleagues from the School Education Gateway hosted an online course about project-based learning…

Δημοσιεύτηκε από ETwinning Europe στις Τρίτη, 23 Ιουλίου 2019

Κατηγορία Γαλλικά, Ξένες Γλώσσες, Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα διάκριση του έργου eTwinning «Twinfeuill’ton» (2018-19)

Αποτελέσματα της Κλήρωσης για την Εισαγωγή Μαθητών και Μαθητριών στην Α΄Γυμνασίου το Σχολικό Έτος 2019-2020

Συγγραφέας: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΖΑΝΝΕΙΟ στις 21/06/2019

Τα αποτελέσματα της Κλήρωσης για την Εισαγωγή Μαθητών και Μαθητριών στην Α΄Γυμνασίου για το Σχολικό Έτος 2019-2020 είναι τα παρακάτω.

Οι κηδεμόνες των κληρωθέντων μαθητών κι μαθητριών θα πρέπει να προσέλθουν στην Γραμματεία του Σχολείου από την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019 (9:00-13:00) για την ολοκλήρωση της εγγραφής στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΑΓΟΡΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ
1 9335U56341900995
2 1151Q01637559779
3 3927W62052236635
4 4817U82556174077
5 532G762520510150
6 3989D38308249500
7 9425S73133100808
8 10754F8174857327
9 2559F69916779571
10 1717L80923154114
11 8104U83606877527
12 7001D18076814789
13 3275S46781785461
14 6066R89235409309
15 8780W40123082652
16 1876V81035804451
17 6555Q34400689708
18 10728Q0603546082
19 7914Q72609374423
20 285G422685094778
21 1054C46258458480
22 2428R59665587309
23 4990Q94756652150
24 8973C68277139681
25 1939C83317595936
26 3252F77268137200
27 10179S9040073699
28 4533V42936218926
29 8030G81408142797
30 10602F7845787472
31 5942C95559450946
32 4678V39171247625
33 4403F44398766627
34 1698J05692810801
35 2131L85704844643
36 7607G41471662233
37 8178R41991221411
38 4884U49918352431
39 6548V69549977803
40 7988C14327546602
41 10758L1213696224
42 4039V19467172438
43 2813S06547707943
44 697V921155019885
45 2637U83889047236
46 5549G54466555683
47 6025F64248827148
48 1020W37846531054
49 1754D47845657866

Το 50ο αγόρι είναι ο 1ος επιλαχών.

ΚΟΡΙΤΣΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
1 10434W9789360484
2 7454C28038315323
3 4453V75285313855
4 5241S03819206881
5 947G455143433797
6 5735V53752500821
7 4555J12780948485
8 4831Q26273213542
9 928S763083679932
10 2842W46330098862
11 8366Q34929390659
12 1678Q41810444103
13 9072L99971689539
14 4806L89652978847
15 1029Q38028644279
16 1021G60799723630
17 1143D84454187543
18 9496J98986847656
19 5911D30392597703
20 6495Q29710002225
21 1714Q73678298458
23 3199R30640394651
22 10963S6363829691
24 6094R61016522140
25 10841R3149991806
26 8408S47934174077
27 2654D81419615643
28 4814R65183790281
29 3233S36870136066
30 9465D98930275710
31 3245V91624056511
32 10142J1140509176
33 10958J4229266633
34 5784R58984832605
35 6259C33071688552
36 6011C55483947353
37 10215S2444053686
38 3272C78051155915
39 5885L41690107836
40 4047C34760138256
41 11052F4143320479
42 9074G72055394626
43 2191R72921513072
44 3655L45975788935
45 3222U16707508140
46 7059C48778873133
47 8856J87430741922
48 3632S74511498791
49 2857G34959652859
50 2510U65521663802

ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΑ ΑΓΟΡΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗ
1 815G700411243164
2 8165R75957341808
3 8448J90766221117
4 6583D16002674575
5 1307U15660665227
6 2729C64270238559
7 3594F26433611901
8 5506U27142886797
9 3463U29939152070
10 8714C35423980544
11 3554F77678575341
12 3852L65568749125
13 7581G04963113376
14 4010W27754319108
15 7597R14460081197
16 3042J06950647836
17 2854C25417356945
18 7255G57460336017
19 1184S29806645223
20 7667S20817383908
21 6034J21025030418
22 3319D83405732023
23 744Q732506574871
24 5640Q12732021606
25 10304U2273008366
26 1808D20176380301
27 7019J72722716751
28 3710W54193492836
29 7945V54328211077
30 522C716761507756

ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

α/α ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
1 1127U69036216433
2 327C574564418733
3 4851R84386315393
4 5901F21397424142
5 4329L95642865627
6 1880R48940380926
7 5641V03371113322
8 8155G83315815660
9 7164Q91066163199
10 3540D57195698570
11 2873C92908041075
12 3189U07769205833
13 3139G87264229098
14 80L8817486261075
15 1137C50568260880
16 9562Q44212683908
17 4109J13257489422
18 8939R68712049105
19 195W759326406124
20 5850J88162608348
21 1942C65023488430
22 3323S66779370567
23 2125S40529854807
24 1295C79942101661
25 10659R1549895959
26 4258Q63804749504
27 3098V79054229091
28 10351D2418902510
29 10875S1889405804
30 3060Q00946075265

Κατηγορία Ανακοινώσεις, Διεύθυνση, Σύλλογος Διδασκόντων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποτελέσματα της Κλήρωσης για την Εισαγωγή Μαθητών και Μαθητριών στην Α΄Γυμνασίου το Σχολικό Έτος 2019-2020

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχολ. Έτους 2018-19

Συγγραφέας: ΣΤΟΥΠΑ ΕΙΡΗΝΗ στις 24/05/2019

Πραγματοποιήθηκε στο Ζάννειο Π. Γυμνάσιο  κάθε Τετάρτη μετά το σχολικό ωράριο και ώρα: 13.20΄-14.45΄ σε αίθουσα του σχολείου.

Πραγματοποιήθηκαν 19 μαθήματα από Τετάρτη 17-10-15  έως  22-5-16

Συμμετείχαν  μαθητές της Α΄τάξης,  κατόπιν αιτήσεώς τους με έγγραφη άδεια του γονέα.

Η οργάνωση και λειτουργία των τμήματος στόχευε στην καλλιέργεια και ανάδειξη της ικανότητας των παιδιών στη μαθηματική σκέψη, δηλαδή στη λογική επαγωγή, στην αφαιρετική σκέψη και στην πολύτροπη προσέγγιση κάθε προβλήματος στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος σπουδών.

Πρόκειται για αυτοτελές υποστηρικτικό πρόγραμμα διδασκαλίας με στόχο την ενίσχυση του εκπαιδευτικού και μορφωτικού επιπέδου των μαθητών σε ότι αφορά την μαθηματική τους παιδεία είτε αυτών που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένου τύπου δυσκολίες (κατανόησης και αφομοίωσης της διδαχθείσας ύλης) και χρήζουν εκπαιδευτικής υποστήριξης, είτε αυτών που απλώς επιδιώκουν τη βελτίωση των επιδόσεών τους.

Ο χώρος της τάξης διευθετήθηκε από την εκπ/κό σύμφωνα με τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τους διδακτικούς στόχους που έθεσε. Εγκαταλείψαμε τη μετωπική διδασκαλία και χρησιμοποιώντας τον κατευθυνόμενο διάλογο πετύχαμε ουσιαστική συμμετοχή των μαθητών στην κατάκτηση   της   γνώσης. Πρωταρχικός μας στόχος η κοινωνικοποίηση, η συνεργατικότητα, η αρμονική συνύπαρξη και η συλλογικότητα στις προσπάθειες των μαθητών μας.

Οι μαθητές είχαν πάντα ένα φάκελο εργασιών, τύπου porftolio, όπου φύλασσαν φωτοτυπίες  και φύλλα εργασίας που μοίραζε η διδάσκουσα  σε κάθε μάθημα, και  οποιεσδήποτε εργασίες έκαναν στα πλαίσια του μαθήματος της ενισχυτικής διδασκαλίας των μαθηματικών.

Στην σχολική πράξη με το κατάλληλο πρόγραμμα σε συνδυασμό με την μέθοδο εξασφαλίσαμε χρόνο ώστε να προσφέρουμε στους μαθητές μας με κατάλληλες ασκήσεις και προβλήματα να κατανοήσουν και να εμπεδώσουν καλύτερα την διδακτέα ύλη , να συνεργαστούν και τέλος να ανακαλύψουν τρόπους αποφυγής της πολύ γνωστής σε μικρούς και μεγάλους Μαθηματικοφοβίας. Οι  δραστηριότητες πρόσφεραν στους μαθητές την δυνατότητα να νοιώσουν έντονα το βίωμα  και τη χαρά της δημιουργίας

Παρακολουθούσαν τα μαθήματα 25 μαθητές σχεδόν ανελλιπώς ενώ οι υπόλοιποι εναλλάσσονταν ανάλογα με τις μαθησιακές τους ανάγκες και υποχρεώσεις.

Τα αποτελέσματα κρίνονται από τη διδάσκουσα πολύ θετικά.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:

Ειρήνη Στουπά.

Κατηγορία Μαθηματικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχολ. Έτους 2018-19

13ο Πρωτάθλημα Σκάκι Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου 2019

Συγγραφέας: Ανδρέας Ρηγάτος στις 23/05/2019

Την φετινή χρονιά 2017-2018 διεξήχθη το 13o εσωτερικό πρωτάθλημα σκάκι στου Γυμνασίου μας σε τρεις  φάσεις. Την προκροματική όπου συμμετείχαν οι μαθητές σε ομίλους ανάλογα με την τάξη τους. Την ημιτελική φάση στην οποία συμμετείχαν όσοι μαθητές προκρίθηκαν (συνολικά 32 μαθητές). Στην τρίτη φάση και τελική 12 μαθητές και μαθήτριες  αγωνίστηκαν σε εννιαίο όμιλο την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 6 γύρων.

13o Πρωτάθλημα Σκάκι: Η Τελική Φάση

Οι απονομές των μεταλλίων στους νικητές του 13ου Πρωταθλήματος Σκάκι στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο

Τα τελικά αποτελέσματα είναι τα παρακάτω:

1 ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ Β3 5β. Χρύσο Μετάλλιο 1ης Θέσης
2 ΚΑΡΔΑΡΗΣ ΚΛΕΑΡΧΟΣ Β2 5β. Αργυρό Μετάλλιο 2ης Θέσης
3 ΛΙΑΓΚΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ Β3 4,5β. Χάλκινο Μετάλλιο 3ης Θέσης
4 ΤΣΕΡΚΕΖΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ Α1 4,5β. Χάλκινο Μετάλλιο 4ης Θέσης
5 ΚΑΡΑΝΤΩΝΗΣ ΝΑΣΟΣ Β2 3β. Χάλκινο Μετάλλιο 5ης Θέσης
6 ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΗΣ Α4 3β. Χάλκινο Μετάλλιο 6ης Θέσης
7 ΚΑΤΣΙΟΥΡΑΣ ΑΛΕΞ Β2 3β.
8 ΚΟΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟ ΑΓΓΕΛΟΣ Α3 3β.
9 ΤΣΟΜΙΔΗΣ ΧΡΙΣ Α1 2β.
10 ΜΑΝΤΖΩΡΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Α2 2β.
11 ΣΥΡΙΓΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α2 1β.
12 ΤΖΙΒΕΛΕΚΗ ΜΑΡΙΑΝΤΕΛΑ Α2 0β.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα : http://chess-results.com/tnr443194.aspx?lan=1

Ευχαριστούμε τον Σκακιστικό Όμιλο Αιγάλεω για την διάθεση του Σκακιστικού Υλικού (Σκακιστικά Χρονόμετρα, Σκακιέρες, Κομμάτια) με το οποίο διεξήχθηκε το πρωτάθλημα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο μαθητής της Β’ Γυμνασίου Παναγιώτης Αγγελόπουλος συμμετείχε στο
31ο ΑΤΟΜΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 2019 – Β ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ και κατετάγει 7ος με 4 νίκες σε επτά αγώνες  (http://chess-results.com/tnr403854.aspx?lan=1&art=9&turdet=NO&snr=14 ) στο Κλειστό Ολυμπιακό Ακίνητο Πάλης, Κωνσταντινουπόλεως 59 Δήμος Φυλής. Επιπλέον προκρίθηκε και έλαβε μέρος στο 31ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ (2019) Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (http://chess-results.com/tnr432469.aspx?lan=1&art=0 ) στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου 20 – 22 Απριλίου εκπροσωπώντας το Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο.

Το Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Δικτυακό Σκάκι» έχει υπεύθυνους καθηγητές τους κκ Α. Ρηγάτο και Σ. Ντούσκα.

Κατηγορία Σκάκι | Με ετικέτα: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 13ο Πρωτάθλημα Σκάκι Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου 2019

Πρόγραμμα Erasmus: Ti vedo e ti vivo (5th Training Activities for Students) Καλλιτεχνικό Project με τίτλο: Artistic intervention: A sea of values.

Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΑΓΓΕΛΗ στις 16/04/2019

 

Κατηγορία Καλλιτεχνικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Erasmus: Ti vedo e ti vivo (5th Training Activities for Students) Καλλιτεχνικό Project με τίτλο: Artistic intervention: A sea of values.