ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 10 2024
Παρακαλούμε να διαβάσετε την πρόσκληση με μεγάλη προσοχή και να πάρετε όλοι μέρος στις εκλογές την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στις 18.30 στο χώρο του σχολείου μας.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 10 2024
Παρακαλούμε να διαβάσετε την πρόσκληση με μεγάλη προσοχή και να πάρετε όλοι μέρος στις εκλογές την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στις 18.30 στο χώρο του σχολείου μας.
Συγχαρητήρια στο μαθητή μας Γρηγόρη Χρήστου Σπύρου της Α τάξης για τη συμμετοχή του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ αθλητών Road to Οlympics. 
Το πρόγραμμα “Road to Olympics” της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι ένα έργο του Erasmus+, που υποστηρίζει Ευρωπαίους αθλητές, κυρίως από την Ουκρανία, που έχουν επηρεαστεί από τη συνεχιζόμενη σύγκρουση. Επικεντρώνεται στη βελτίωση της γνωστικής και ψυχικής απόδοσης των προ-ολυμπιακών αθλητών, χρησιμοποιώντας προηγμένες μεθόδους εκπαίδευσης.
Η διευθύντρια, η υποδιευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Βουλιαγμένης, ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και όλους τους γονείς των μαθητών/τριών μας οι οποίοι στηρίζουν, προσφέρουν και βοηθούν το σχολείο μας με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας!!!!!!! Που ανταποκρίνονται σε κάθε αίτημά μας!!!!!!!
Η άριστη συνεργασία μας και η σχέση εμπιστοσύνης που χτίζουμε, ευελπιστούμε ότι θα αποδώσει καρπούς σε όφελος των μαθητών μας.
Στις εικόνες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τις προσφορές των γονέων στο σχολείο μας: τοιχογραφίες, βαψίματα, φυτά, λουλούδια, βρύση, έπιπλα, αιρκοντίσιον, δημιουργία χώρου κατάλληλου για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών κρίσεων. Συνέχεια
Γιορτάσαμε την πανελλήνια αθλητική ημέρα με όλα τα αθλήματα και με σκυταλοδρομία στις αθλητικές εγκαταστάσεις του ΑΟΒ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας το χάρηκαν πάρα πολύ!!!!! Ήταν μια ευκαιρία για σύνδεση εκπαιδευτικών και μαθητών μέσω του αθλητισμού.
Ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής Πύρρος Δήμας, 3 φορές χρυσός Ολυμπιονίκης (1992,1996,2000), 1 φορά χάλκινος (2004) , ο μοναδικός αρσιβαρίστας με 3 χρυσά ολυμπιακά μετάλλια και 1 χάλκινο μας έκανε την τιμή να επισκεφθεί το σχολείο μας την Παρασκευή 27/9 λόγω του εορτασμού της Πανελλήνιας Αθλητικής Ημέρας.
Μίλησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες μας. Τους μετέφερε εμπειρίες, σκέψεις και συναισθήματά του. Απάντησε στις ερωτήσεις τους με μεγάλη χαρά!!!!! Δίδαξε ήθος με την ευγένεια και το αθλητικό ιδεώδες που υπηρέτησε.
Αποτελεί πρότυπο προς τους νέους καθώς εκτός από σπουδαίος αθλητής είναι και αριστούχος απόφοιτος του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και υπηρέτησε ως αξιωματικός στις Ελληνικές Ειδικές Δυνάμεις.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετική τιμή!!!!!
Ευχαριστούμε τους γονείς της μαθήτριας μας που φρόντισαν για την επίσκεψή του στο σχολείο μας.
Παρακολουθήστε εδώ
Παρακολουθήστε εδώ
Την Τετάρτη 11/9/2024 πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός του σχολείου μας.
Οι εκπαιδευτικοί, η υποδιευθύντρια και η διευθύντρια καλωσορίσαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α τάξης, όσους ήρθαν με μετεγγραφές και όσους συνεχίζουν τη φοίτησή τους στο σχολείο μας.
Ξεκινώντας από πέρσι, το σχολείο μας ομόρφυνε εξωτερικά, με τοιχογραφίες που έφτιαξε εξαιρετικός επαγγελματίας.
Φέτος η πάντα πρόθυμη μητέρα μαθήτρια μας, η κα Βαμβακάρη, ανταποκρίθηκε στην πρότασή μας και στόλισε τον προαύλιο χώρο μας με 2 νέες τοιχογραφίες. Ο τοίχος που βρίσκεται δεξιά της εισόδου γέμισε με σχήματα και χρώματα!!!!!!!! Συνέχεια
Οι μαθητές/τριες θα έρθουν στο σχολείο 8.15 με σχολικές τσάντες, τετράδιο και μολύβι για να πάρουν τα βιβλία και το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας.
Ο αγιασμός θα γίνει 9.15. Οι γονείς/κηδεμόνες είναι ευπρόσδεκτοι με μεγάλη μας χαρά την ώρα του αγιασμού.
Μετά τη λήξη του αγιασμού οι γονείς θα αποχωρήσουν και οι μαθητές/τριες θα πάρουν το πρόγραμμα και τα βιβλία τους ανά τάξη και ανά τμήμα, ΣΗΜΕΙΩΣΗ οι μαθητές/τριες της Α τάξης θα πάρουν τα μισά βιβλία τους την Τετάρτη και τα υπόλοιπα την Πέμπτη.
Η αποχώρηση της πρώτης ημέρας για τους μαθητές/τριες υπολογίζεται περίπου 11.30 – 12.00
Καλή πρόοδο, καλή αρχή με υγεία
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου στις 9.00 θα γίνει ενημέρωση γονέων από τους εκπαιδευτικούς και τη διεύθυνση για να θέσουμε τις βάσεις μιας γόνιμης και ομαλής συνεργασίας.
Θα ενημερωθείτε από τους εκπαιδευτικούς -παλιούς και νέους- για τα μαθήματά τους, από τη διευθύντρια και την υποδιευθύντρια για τη λειτουργία του σχολείου και τον κανονισμό.
Θα γνωρίσετε το προεδρείο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και θα μπορείτε να προσκομίσετε έγγραφα το ΑΔΥΜ και γνωματεύσεις ΚΕΔΑΣΥ (αν δεν έχουν σταλεί στο σχολείο μας).
Σας περιμένουμε την Τρίτη στις 9.00
Αγαπητοί γονείς και μαθητές/τριες σας ευχόμαστε Καλή σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο.
Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών όλων των τάξεων πρέπει να συμπληρώσουν για το σχολικό έτος 2024-2025 τα δύο παρακάτω έγγραφα:
Μόνο οι μαθητές/τριες της Α τάξης πρέπει να συμπληρώσουν το παρακάτω έγγραφο από γιατρό και να το προσκομίσουν πριν την έναρξη των μαθημάτων (ισχύει για 3 έτη)
ΠΡΟΣΟΧΗ: τα έγγραφα μπορείτε να τα φέρετε την ημέρα που θα γίνει η ενημέρωση γονέων (πριν τον αγιασμό) για την οποία θα ενημερωθείτε.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.
Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
ή μέσω της διαδικτυακής πύλης:
https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio
συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Αποχαιρετήσαμε τους απόφοιτους της Γ τάξης του σχολείου μας με εκδήλωση στις 19/6/2024.
Οι μαθητές μας και οι συγγενείς τους, η πρόεδρος της σχολικής επιτροπής κα Νικηφοράκη, εκπαιδευτικοί και διευθυντές, είδαν βίντεο με τις δράσεις που έκαναν οι μαθητές/τριες όλο το χρόνο, χειροκρότησαν το τραγούδι των μαθητριών μας Σπυροπούλου Αγγελικής και Ρασσιά Χαράς, θαύμασαν την έκθεση φωτογραφίας του μαθητή μας Βουρόπουλου Ιωάννη, αποχαιρέτησαν τους καθηγητές τους, την προηγούμενη διευθύντρια τους κα Μαρκοπούλου και την κα Μανώλη. Οι όμιλοι του σχολείου μας αποχαιρέτησαν τα μέλη τους που αποχωρούν.
Στη συνέχεια πήραν τα πολύ όμορφα δώρα που τους πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και επιμελήθηκαν με πολύ αγάπη τα μέλη του προεδρείου. Τους αποχαιρέτησε εκ μέρους του ΣΓΚ το μέλος κα Ανδρεάδη.
Η βραδιά στο σχολείο μας έκλεισε με έναν καταπληκτικό μπουφέ που πρόσφεραν γονείς και ο ΣΓΚ μας και επιμελήθηκαν οι κυρίες του συλλόγου μας που στηρίζουν όλες τις δράσεις του σχολείου μας.
Ευχόμαστε στα παιδιά μας – απόφοιτους πια- καλή πρόοδο και καλή συνέχεια
στις σπουδές τους.
Η βραδιά έκλεισε με πάρτι αποφοίτησης που διοργάνωσε ο σύλλογος μας.
Καλό καλοκαίρι.
Δείτε εδώ
Ενημέρωση για τη βαθμολογία
Την Πέμπτη 30/5/24 και κατά τις ώρες 9.00- 12.00 οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών μπορούν να παραλάβουν τη βαθμολογία τους από τους υπεύθυνους των τμημάτων.
Oι γονείς/κηδεμόνες ή οι έχοντες/ουσες τη γονική μέριμνα ή επιμέλεια των μαθητών /ριών, εφόσον εισέλθουν στην εφαρμογή e-Parents και ταυτοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων του άρθρου 24 του ν. 4727/2020 μπορούν να πληροφορηθούν τη βαθμολογία του παιδιού τους.
Ευχαριστούμε θερμότατα τον κο Γεράκη Κωνσταντίνο που βιντεοσκόπησε την παράστασή μας.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλο το έργο του θεατρικού ομίλου μας
Δείτε το video εδώ
Η μαθήτρια μας Χαμάκου Γεωργία, της Γ τάξης, μέλος της Εθνικής Ομάδας Ομαδικού Αθλητικού Χορού-Cheerleading, κατέκτησε αυτήν τη χρονιά τις παρακάτω διακρίσεις:
και προκρίθηκε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που θα γίνει στη Nορβηγία στις 28-30/06/2024.
Της ευχόμαστε καλή επιτυχία και καλή πρόοδο!!!!!
Ο θεατρικός όμιλος του σχολείου μας παρουσίασε με τεράστια επιτυχία το θεατρικό έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας. Οι μαθητές/τριες μας έδωσαν 3 παραστάσεις: μία για τους συμμαθητές/εκπαιδευτικούς τους, μία για γονείς και μία για την τοπική κοινωνία. Η μία ήταν καλύτερη από την άλλη!!!! Συνέχεια
Συγχαρητήρια στο μαθητή μας της Β’ Γυμνασίου, Ιορδάνη Χατζηνικολάου, στην αντισφαίριση (Τένις).
Ο “Jordan” στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που διεξήχθη στην κατηγορία 14 ετών, κατέλαβε την 4η θέση στα μονά και την 3η θέση στα διπλά. Η συγκεκριμένη επιτυχία τον καθιστά νούμερο 4 στην Πανελλήνια κατάταξη στην κατηγορία 14 ετών!!!!!!
Η μαθήτρια του σχολείου μας της Γ τάξης Λυδία Κανελλοπούλου συμμετείχε στη δράση του Δήμου μας: Τοπόσημα και Ιστορία.
Συγκεκριμένα διάβασε αποσπάσματα από τον Επιτάφιο Λόγο του Θουκυδίδη στο Λόφο της Φασκομηλιάς. Το αρχαίο κείμενο σε συνδυασμό με τον καταπληκτικό χώρο συγκίνησε όσους παρακολούθησαν τη δράση.
Συγχαρητήρια στη μαθήτρια μας!!!!!