Με μεγάλη μας χαρά υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας μαθητές και μαθήτριες από το Δημοτικό σχολείο Βουλιαγμένης και το 4ο Δημοτικό σχολείο Βούλας. Τους ενημερώσαμε για τις δράσεις και τα προγράμματα του σχολείου μας και τους ξεναγήσαμε στους χώρους μας.
Ενημέρωση από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
Θεατρικός Όμιλος Γυμνασίου Βουλιαγμένης: “Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας”
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Παράλληλη στήριξη για το επόμενο έτος
Αγαπητοί γονείς
διαβάστε προσεκτικά την εγκύκλιο και είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.
Ο σύλλογος εκπαιδευτικών και η διεύθυνση του σχολείου μας
Ευχαριστούμε θερμότατα
Το προεδρείο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, τα μέλη του, αλλά και όλους τους γονείς που στηρίζουν κάθε δράση, εκδήλωση και όνειρο των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας, είτε με υλικό τρόπο, είτε με προσωπικό κόπο και ενεργή παρουσία.
Καλή πρόοδο με υγεία!!!!
Προγραμματισμός εξετάσεων – Γενικές πληροφορίες
Ημερομηνία λήξης μαθημάτων για τα Γυμνάσια ορίζεται η Τετάρτη 29 Μαΐου 2024, ημερομηνία κατά την οποία δεν διεξάγεται διδασκαλία και ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών αποφασίζει για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης.Το πρόγραμμα των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων των μαθημάτων ορίζεται από τονΣύλλογο Διδασκόντων και ανακοινώνεται από τον/την Διευθυντή/ντρια του Γυμνασίου στους μαθητές, τρεις (3) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.
Οι προαγωγικές εξετάσεις και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών/τριών της Α΄, Β΄και Γ΄τάξης των Ημερησίων στα μαθήματα της Ομάδας Α΄ διεξάγονται από τη Δευτέρα 03 Ιουνίου 2024 έως την Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024.
«4.α) Ο μαθητής κρίνεται άξιοςπροαγωγής ή απόλυσης, αα) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα(10) ή αβ) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).β) Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, δηλαδή στη δεύτερη εξεταστική περίοδο, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του είναι μικρότερος από δέκα (10), εφόσον οαριθμός των μαθημάτων αυτών δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4).
Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και ο μαθητής έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο απόδέκα (10) σε περισσότερα από τέσσερα (4) μαθήματα, τότε δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, δεν παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση και επαναλαμβάνει την τάξη.[…]
δ) Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α΄ και Β΄ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής ή
μαθητής της Γ΄ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, σύμφωνα με την περ. α΄ της παρ. 4,
επαναλαμβάνει την τάξη.».
ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 9 του π.δ. 126/2016 (Α΄ 211), μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την
έκδοση των αποτελεσμάτων οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες, εφόσον είναι
ενήλικοι/ες, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την
αναβαθμολόγηση γραπτού δοκιμίου. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για
κάθε γραπτό δοκίμιο.
Οι μαθητές/τριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τους/τις οποίους/ες
προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να ζητήσουν
επανεξέταση στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τους
κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή από τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, στο σχολείο
μέσα σε δύο (2) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Η αίτηση συνοδεύεται από το
προβλεπόμενο παράβολο για κάθε μάθημα για το οποίο ζητείται επανεξέταση.
Τα αποτελέσματα των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων πρέπει να έχουν εκδοθεί το
αργότερο μέχρι την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024
Επισημαίνεται ότι σε ό,τι αφορά τους ελέγχους προόδου του δευτέρου τετραμήνου, αυτοί
παραδίδονται στους κηδεμόνες των μαθητών/τριών έως την Πέμπτη 30 Μαΐου 2024.
Διάκριση μαθητή μας
Ομιλία αξιότιμου καθηγητή, Προέδρου της Ακαδημίας Αθηνών Κριμιζή Σταμάτη
Το σχολείο μας πραγματοποίησε ένα όνειρο του διαστημικού ομίλου μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας ήθελαν να κλείσει η φετινή χρονιά με την καλύτερη ομιλία και επαφή σε σχέση με το αντικείμενο που μελετούν. Έτσι, με πρωτοβουλία της βιολόγου μας της κας Παπαδημητρίου ήρθαμε σε επαφή με τον κο Κριμιζή. Διάσημο επιστήμονα με κύρος και εμπειρία ανεκτίμητη!!! Ο αξιότιμος καθηγητής ανταποκρίθηκε αμέσως θετικά στο αίτημά μας και κανονίστηκε η ημερομηνία.
Η ομιλία του έγινε στις 26 Απριλίου σε ένα κατάμεστο θέατρο, στο Ιωνία, καθώς με κοινή απόφαση του καθηγητή και της διεύθυνσης του σχολείου μας, κλήθηκαν εκπρόσωποι μαθητών από όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια του δήμου μας. Οι διευθυντές/ντριες των σχολείων ανταποκρίθηκαν θετικά στην πρότασή μας και οι εκπαιδευτικοί των σχολείων αυτών επίσης. Στη συνέχεια ο δήμος μας ανέλαβε το δύσκολο εγχείρημα της ταυτόχρονης σχεδόν μεταφοράς των μαθητών από όλα τα σχολεία στον καθορισμένο χώρο.
Την εκδήλωσή μας τίμησαν ο διευθυντής ΔΕ Ανατολικής Αττικής κος Μαρίνος, ο σύμβουλος κος Κατέρης, ο καθηγητής ΕΚΠΑ κος Γαζέας, διευθυντές σχολείων, ο δήμαρχος, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, η πρόεδρος της αβάθμιας σχολικής επιτροπής, εκπαιδευτικοί και φυσικά μαθητές και μαθήτριες.
Την εκδήλωσή μας κάλυψε με συνεντεύξεις το ραδιόφωνο του Λυκείου.
Η εκδήλωση αυτή δίδαξε στα παιδιά όλων των σχολείων του δήμου μας όχι μόνο διαστημικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις πανανθρώπινες: σεβασμό, εργατικότητα, ομαδική δουλειά, αξιοκρατία, όνειρο, εντιμότητα, ήθος, ακεραιότητα, σκληρή δουλειά.
Είμαστε περήφανοι που πραγματοποιήσαμε αυτό το όνειρο!!!!!!!
Είμαστε σίγουροι ότι θα πραγματοποιηθούν και άλλα στο μέλλον.
Πρόγραμμα τριήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής Γ τάξης
Η Γ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε 3ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Καρδίτσα και στα Τρίκαλα και επισκεφθηκε τα εξής μέρη:
Καρδίτσα, Λίμνη Πλαστήρα, Τρίκαλα, Μετέωρα, Καλαμπάκα, Ελάτη και Περτούλι. Επίσης Ιερά Μονή στα Μετέωρα, Μουσείο Μανιταριών και Φυσικής Ιστορίας, Μουσείο Τσιτσάνη.
Οι μαθητές/τριες μας έπαιξαν, διασκέδασαν, μορφώθηκαν, δέθηκαν και γύρισαν μία αγαπημένη ομάδα.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι κ.κ. Αιδωνά, Βούλγαρης, Αλειφέρη, Μανώλη
Δράσεις του διαστημικού ομίλου του σχολείου μας

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις δράσεις του ομίλου μας; Διαστημικός Όμιλος
Τριήμερη εκδρομή της Γ γυμνασίου στο εσωτερικό (Απρίλιος 2024)
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Ομιλία κ. Σταματίου Κριμιζή, ακαδημαϊκού και διαστημικού επιστήμονα, στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου ΒΒΒ, με πρωτοβουλία του Διαστημικού Ομίλου του σχολείου μας
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Υποδοχή και Φιλοξενία του Γυμνάσιου ΛΤ Καστελλόριζου
Μία όμορφη συνεργασία έκλεισε αυτήν τη σχολική χρονιά με την υποδοχή του Γυμνάσιου ΛΤ Καστελλόριζου στο σχολείο μας. Συγκεκριμένα 13 μαθητές/τριες από την Α Γυμνασίου μέχρι τη Γ Λυκείου ήρθαν στο σχολείο μας συνοδευόμενοι από τον εκπαιδευτικό τους κο Γούλα και τη διευθύντρια κα Μουζάκ. Η συνεργασία μας έγινε με αφορμή τον ποιητή Οδυσσέα Ελύτη.
Αρχικά και οι 2 λογοτεχνικοί όμιλοι ξεναγήθηκαν στη Λίμνη Βουλιαγμένη από την υπεύθυνη κα Κουρλιμπίνη, ξεκουραστήκαμε με ένα χυμό και κατευθυνθήκαμε στο Ναό του Απόλλωνα Ζωστήρα στην πλάζ του Αστέρα, που η μαθήτρια μας Γράφου Μυρτώ ξενάγησε τους φιλοξενούμενους μας. Οι μετακινήσεις μας έγιναν με λεωφορείο που παραχώρησε ο Δήμος μας.
Στη συνέχεια στο θέατρο του σχολείου μας παρουσιάστηκαν οι δουλειές των ομίλων. Ο λογοτεχνικός όμιλος του σχολείου μας παρουσίασε δραματοποιημένα 3 ποιήματα του Οδυσσέα Ελύτη κυρίως από τη Μαρία Νεφέλη. Ο λογοτεχνικός όμιλος του Καστελλόριζου παρουσίασε τη δουλειά του επίσης, που περιελάμβανε μέχρι και τραγούδι ράπ!!!
Την όμορφη εκδήλωσή μας τίμησαν οι πρόεδροι των σχολικών επιτροπών α΄βάθμιας και β΄βάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί παλαιοί, εκπαιδευτικοί και μαθητές. Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε για εμάς η παρουσία του δημάρχου μας, ο οποίος εκτός από τα συγχαρητήριά του πρόσφερε στη διευθύντρια κα Μουζάκ ένα πολύ όμορφο βιβλίο του τόπου μας σε πολυτελή έκδοση ως ανάμνηση.
Οι μαθητές μας προσέφεραν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες αναμνηστικά δώρα από τη συνάντηση αυτή, που είχαν φτιάξει οι ίδιοι ή είχε διαλέξει ο ΣΓΚ.
Η ημέρα έκλεισε με φαγητό στο καταπληκτικό τραπέζι που είχε στρώσει ο καλός μας ΣΓΚ, με παιχνίδια βόλει και πινγκ πονγκ ανάμεσα στα δύο σχολεία και με χορό στο προαύλιο μας.
Το ραντεβού μας ανανεώθηκε για τον Οκτώβριο με επίσκεψη του σχολείου μας στο Ακριτικό Καστελλόριζο.
Ευχαριστούμε την κα Νικηφοράκη, πρόεδρο της σχολικής επιτροπής, την πρόεδρο και τα μέλη του ΣΓΚ του σχολείου μας, τα μέλη του λογοτεχνικού και θεατρικού ομίλου μας που μας έκαναν περήφανους για όλη την παρουσία τους στην εκδήλωση.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός που προετοίμασε τις παρουσιάσεις των μαθητών/τιών μας
η κα Αιδωνά.
Πασχαλινός εκκλησιασμός
Αναμορφωμένο πρόγραμμα σχολείου λόγω 3ήμερης Γ
Εδώ θα βρείτε το αναμορφωμένο πρόγραμμα του σχολείου μας για Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη λόγω της 3ήμερης εκδρομής της Γ τάξης:
Ομιλία αξιότιμου καθηγητή κου Κριμιζή
Σύμπραξη Εκπαιδευτικών Ομίλων Γυμνασίου Βουλιαγμένης – Γυμνασίου ΛΤ Καστελλορίζου
Δείτε φωτορεπορτάζ και video εδώ
Η ομάδα στίβου του σχολείου μας στο διασχολικό πρωτάθλημα
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας : Λέκα Χρήστο για τη β’ νίκη του στη σφαίρα!!!!!!
και Λιναρδάκη Γιώργο για τη β’ νίκη του στο αγώνισμα των 80 μέτρων.
Συγχαρητήρια στον εκπαιδευτικό κο Ζημπλιακίδη για τη συγκρότηση και προετοιμασία της ομάδας.
Ίδρυμα Ωνάση 3D printing και ping pong
Το σχολείο μας σήμερα είχε τη μεγάλη χαρά να φιλοξενήσει το Ίδρυμα Ωνάση και συγκεκριμένα το Onassis Education. Η εισηγήτρια, κα Ολίβια Κότσιφα αρχιτέκτων μαζί με τον κο Δημήτρη Βαρθαλίτη, έδειξαν στους μαθητές και στις μαθήτριες του Β2 μέσα από την τεχνική του 3D printing, την αποδοχή του διαφορετικού. Παράλληλα ενέλυσαν τους 16 δείκτες βιωσιμότητας και τους συνέδεσαν με την κατανόηση της έννοιας των ίσων ευκαιριών.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να φτιάξει ο κάθε μαθητής μία δική του ρακέτα ping pong, άλλος συνηθισμένη, άλλος μισή, άλλος με κενό και στο τέλος να παίξουν μεταξύ τους ένα σετ παιχνιδιού στην αυλή μας.
Οι μαθητές/τριες μας χάρηκαν πολύ τη διαδικασία!!!!!
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο 1ο Μαθητικό συνέδριο
Το σχολείο μας συμμετείχε στο 1ο Μαθητικό συνέδριο στην τελευταία συνεδρία ως τελευταία συμμετοχή!! Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας παρουσίασαν την εργασία τους, προλογίζοντας και προβάλλοντας βίντεο με τη δουλειά τους.
Παράλληλα μοίρασαν στους σύνεδρους χαρταετούς με ποιήματα που έγραψαν τα ίδια τα παιδιά με έμπνευση την ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη.
Το χάρηκαν, ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία και τη βίωσαν με ικανοποίηση.
Τα παιδιά μας συνόδευσαν οι κ.κ. Αιδωνά, Καλογρίδου και η Διευθύντρια.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Βαμβακάρη μητέρα μαθήτριας μας για όλη τη βοήθεια!!!!!
Η ημέρα έκλεισε με κοινό μεσημεριανό για όλους μας στο οποίο συζητήθηκαν οι εμπειρίες των μαθητών/τριών μας.
Ανασαίνω, Ζω ελεύθερα
2. ΑΝΑΣΑΙΝΩ – ΖΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ευχαριστούμε θερμά την ιατρό κα Μαχίνη από την Περιφέρεια Αττικής και το τμήμα Δημόσιας Υγείας για την εξαιρετική ομιλία για το κάπνισμα στη Β τάξη του σχολείου μας.
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο
Δείτε video εδώ
Τίτλος Εργασίας: “Η Μαρία Νεφέλη και ο Αντιφωνητής σε ένα Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας διαθλώνται στα αστέρια”
Aκολουθώντας τον τίτλο, τη θεματική του συνεδρίου «Ερευνητικές Διαδρομές στον Πολιτισμό και στις Επιστήμες» αποφασίσαμε να συμμετέχουμε με δύο από τους ομίλους που λειτουργούν στο σχολείο μας. Ο λογοτεχνικός όμιλος ερευνά το έργο του Ελύτη βιωματικά, μέσω της δημιουργικής γραφής, δημιουργίας κολάζ και ακροστιχίδων και δραματοποιεί αποσπάσματα από την Μαρία Νεφέλη που αναδεικνύουν τη σχέση του ποιητή, τη σχέση μας με τον πλανήτη που κατοικούμε και …αποπλανούμε « Όχι , όχι δεν είναι πλανήτης». Ο θεατρικός όμιλος συναντάται με το έργο του Σαίξπηρ « Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» και ανα/απο καλύπτει την επίδραση του θερινού ηλιοστάσιου σε ανθρώπους και ξωτικά σε αυτά τα παράλληλα σύμπαντα πραγματικότητας και φαντασίας που η ανθρώπινη επινοητικότητα δημιουργεί αιώνες τώρα. Στόχος της διαθεματικής εργασίας μας οι πολλαπλές προσεγγίσεις της ζωής εδώ ή αλλού και η άρση της διαχωριστικής γραμμής τέχνης- επιστήμης- φιλοσοφίας. Με άλλα λόγια η ανάδειξη της δημιουργίας ως χώρου και χρόνου συνάντησης.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός κα Αιδωνά
Συνάντηση με το Γυμνάσιο Λ.Τ. Καστελλόριζου
Εγγραφές στην Α ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ
Παρακαλούμε να μελετήσετε πολύ προσεκτικά τα παρακάτω έγγραφα για την εγγραφή των μαθητών στην Α Λυκείου:
ΕΞΕ – 35099 – 2024 – Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025
Δράσεις για τον αυτισμό
Εορτασμός Καθαράς Δευτέρας
Διαστημικός όμιλος συνέχεια……………..
Με πρωτοβουλία της κας Παπαδημητρίου, βιολόγου του σχολείου μας, τα μέλη του διαστημικού ομίλου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν ακόμη καθηγητή πανεπιστημίου, ο οποίος ήρθε από τη Χαλκίδα για να γνωρίσει τα παιδιά μας. O κος Αντώνης Αντωνίου είναι Φυσικός-Αστροφυσικός. Διδάσκει φυσική και εφαρμοσμένα μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την τιμή που μας έκανε και για τις γνώσεις και τη διάθεση με την οποία προσέγγισε τα παιδιά μας. Οι μαθητές μας τον χαρακτήρισαν εξαιρετικό!!!!!!!
Ο διαστημικός όμιλος μας και ο ερασιτέχνης αστρονόμος
Οι μαθητές/τριες του διαστημικού μας ομίλου συνάντησαν έναν ερασιτέχνη αστρονόμο!!!!
Ο κος Κώστας Τζιόλας είναι γεωπόνος αλλά και αστρονόμος!!! Έδωσε στα παιδιά μας πάρα πολλές χρήσιμες πληροφορίες για το διάστημα, αλλά και για την ορθή χρήση του τηλεσκοπίου, οι οποίες θα μας φανούν χρήσιμες στην επόμενη νυχτερινή παρατήρηση.
Τον ευχαριστούμε θερμά για τη μετάδοση των γνώσεων, αλλά και για τη θέρμη με την οποία μίλησε στον όμιλό μας.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός η κα Παπαδημητρίου, βιολόγος του σχολείου μας.
Εορτασμός 25ης Μαρτίου 2024
Το σχολείο μας γιόρτασε την επέτειο της 25ης Μαρτίου με κάθε επισημότητα. Η γιορτή μας που παρουσιάστηκε από μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας, οργανώθηκε από τον κο Βούλγαρη, τον εκπαιδευτικό Φυσικής.
Η γιορτή περιελάμβανε τραγούδια, μουσική, βίντεο, ποιήματα, πεζά και το ιστορικό των γεγονότων.
Οι μαθητές/τριες και ο εκπαιδευτικός απέσπασαν μεγάλο χειροκρότημα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ενημέρωση για τη Φόρμουλα1
Το σχολείο μας υποδέχθηκε την ομάδα Φόρμουλα1 του γειτονικού μας Λυκείου και τον εκπαιδευτικός τους κο Τσινταβή. Οι συμμετέχοντες μαθητές της ομάδας έκαναν παρουσίαση στους μαθητές μας που ενδιαφέρονταν να πάρουν πληροφορίες.
Τους ευχαριστούμε θερμά και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!!!!!




































































