Feed
Άρθρα
Σχόλια

Την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου και στο πλαίσιο της ενδοσχολική επιμόρφωσης, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και καθηγητές ειδικής αγωγής, κ. Κυριάκος Καρατοσίδης (ΠΕ02.50) και κ. Βασιλική Μαυρουδή (ΠΕ03.50) αλλά και η Διευθύντρια του σχολείου μας κ. Αικατερίνη Καραμάνου (ΠΕ02) μας παρουσιάσαν θέματα που άπτονται της Ειδικής Αγωγής. Όλοι γνωρίζουμε ότι οι μαθητές διαφοροποιούνται σε σχέση με τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές τους και οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να καλλιεργήσουν την προσαρμοστικότητα τους ώστε να προσεγγίζουν και να βοηθούν καλύτερα τους μαθητές. Οι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν μία σχετικά ετερογενή ομάδα δυσκολιών που σχετίζονται, αλλά και επηρεάζουν, κυρίως, τη σχολική επίδοση. Στόχος της επιμόρφωσης ήταν να κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί τη συγκρότηση της έννοιας και της κατηγορίας των γενικών αλλά και ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτές οι δυσκολίες διαφοροποιούνται από την σχολική αποτυχία  ώστε να ανταποκρίνονται  στις ανάγκες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες  ( ΔΕΠΥ, αυτισμός μαθησιακές δυσκολίες) και να παρέχουν κίνητρα μάθησης ανάλογα με την περίπτωση. Οι εκπαιδευτικοί μας εντόπισαν την ανάγκη να προσαρμοστεί η διδασκαλία και να τροποποιηθεί το περιβάλλον μάθησης με την εφαρμογή συγκεκριμένων μεθόδων, ώστε οι μαθητές της ειδικής αγωγής να ενταχθούν καλύτερα και γρηγορότερα στο σχολικό περιβάλλον και να μην αισθάνονται απομόνωση. Επιπλέον, παρουσιάστηκε η διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), η εμφάνιση του οποίου παρουσιάζει σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια, με σκοπό να διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς μας να διεισδύσουν σε αυτόν τον ιδιαίτερο και διαφορετικό κόσμο. Ταυτόχρονα όμως, να κατανοήσουν και τα θέματα που προκύπτουν από την διαταραχή αυτιστικού φάσματος αλλά και τις συνήθεις τεχνικές και παρεμβάσεις που βοηθούν τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο και το περιβάλλον τους. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με συζήτηση ενδεικτικών παραδειγμάτων από συμπεριφορές και γραπτά προηγούμενων ετών τηρώντας πάντοτε την ανωνυμία αλλά και αποτελεσματικές μεθόδους αντιμετώπισης.

Τεχνικές διαχείρισης μαθητών με ΔΕΠΥ_ΜΑΥΡΟΥΔΗ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ_ΚΑΡΑΤΟΣΙΔΗΣ

Οι Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές_ΚΑΡΑΤΟΣΙΔΗΣ

ΑΓΩΓΗ4 ΑΓΩΓΗ4 5jpg ΑΓΩΓΗ3 ΑΓΩΓΗ2 ΑΓΩΓΗ1

 

Αφήστε μια απάντηση

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων