Feed
Άρθρα
Σχόλια

Τη Δευτέρα 10 Μαΐου τα σχολεία ανοίγουν δια ζώσης. Παρακαλούνται όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί και βοηθητικό προσωπικό) να ενημερωθούν για τη διαδικασία του διαγνωστικού ελέγχου (self tests) σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας. Στο τέλος του άρθρου υπάρχουν οι επίσημες – αναλυτικές οδηγίες του Υπουργείου με τη μορφή βίντεο στο Youtube για το πως κάνουμε το self-test.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Δείτε το επίσημο βίντεο του Υπουργείου για τη διενέργεια self-test:

Self test εύκολα και απλά | Οδηγίες χρήσης – YouTube

Παρακαλούνται οι κηδεμόνες των μαθητών που δεν έχουν δώσει το e-mail τους στο σχολείο να το πράξουν άμεσα στέλνοντας απλά ένα e-mail στο σχολείο. Επίσης, αν κάποιοι έχουν αλλάξει e-mail και θέλουν να το αντικαταστήσουν να πράξουν το ίδιο. Σύντομα θα σταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο οι βαθμοί στις e-mail διευθύνσεις των κηδεμόνων. 

Από τις 16 ως τις 18 Φεβρουαρίου, το Γυμνάσιο Κριεζών συμμετείχε στην εικονική κινητικότητα που διοργάνωσε η συντονίστρια χώρα Σλοβακία στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (Δράση ΚΑ2, Συμπράξεις Ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229, Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης), σε συνεργασία με σχολεία από τη Γερμανία, Τσεχία, Ισπανία και Κροατία (έξι συνολικά χώρες).

Η εικονική κινητικότητα πραγματοποιήθηκε αντί του τελευταίου προγραμματισμένου ταξιδιού στο Levice της Σλοβακίας και αποτελεί την ολοκλήρωση του σχεδίου, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας από τον Σεπτέμβριο του 2018, με θέμα την πολιτιστική μας κληρονομιά και τίτλο HEREDITASHERE Discover International Treasure And Survive”.

Στην εικονική κινητικότητα, το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τη Διευθύντρια, κ. Αικατερίνη Καραμάνου, την υπεύθυνη εκτέλεσης του σχεδίου, κ. Ελένη Λύκου, τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας, κ. Φαίδωνα Καραμπατσόλη και κ. Ελένη Παπουτσή καθώς και 14 μαθητές από τη Β και τη Γ τάξη, μέλη της ομάδας HereditasErasmus+ του σχολείου μας.

Την εκδήλωση προλόγισε η συντονίστρια του προγράμματος κ. Vivien Bielikova και ακολούθησε χαιρετισμός από τους Διευθυντές των συμμετεχόντων σχολείων και των έξι χωρών. Η κ. Αικ. Καραμάνου ευχήθηκε καλή επιτυχία τονίζοντας τη σημασία της συνέχισης στο μέλλον παρόμοιων προγραμμάτων που ενθαρρύνουν την πολυπολιτισμικότητα και την πίστη στα Ευρωπαϊκά ιδεώδη. Ακολούθησαν παρουσιάσεις και βίντεο περιήγησης στο σχολείο GAV LEVICE της Σλοβακίας αλλά και στον πολιτισμό της χώρας, καθώς και παράσταση από μαθήτρια της Σλοβακίας.

Στη συνέχεια παρουσιάσαμε τον ιστότοπο του προγράμματός μας, οι μαθητές μας χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές δραστηριότητες (παιχνίδια, σταυρόλεξα, δωμάτια απόδρασης) σχετικές με διαφορετικές θεματικές ενότητες που εξερευνήσαμε κατά τη διάρκεια του προγράμματος (Ιστορίες και Μύθοι, Αρχιτεκτονική και Μουσική).

Τις επόμενες μέρες το πρόγραμμα ήταν πλούσιο τόσο σε δράσεις όσο και σε διάδραση. Είδαμε βίντεο από προηγούμενες κινητικότητες και δραστηριότητες στο κανάλι του προγράμματός μας στο youtube, ακούσαμε μαθητές από κάθε χώρα να κάνουν έναν απολογισμό του προγράμματος, φτιάξαμε κουτιά πολιτιστικής κληρονομιάς με τα τελικά προϊόντα και κάναμε τις τελευταίες μας παρουσιάσεις για στοιχεία που σχετίζονται με την εθνική πολιτιστική κληρονομιά μας. Πιο συγκεκριμένα, μαθητές της Β τάξης του Γυμνασίου Κριεζών παρουσίασαν τον Καραγκιόζη και μαθητές της Γ τάξης το Ρεμπέτικο.

Επίσης, παρουσιάσαμε το βιβλίο Hereditas, το οποίο γράφτηκε μέσα σε αυτά τα δυόμιση χρόνια από τις χώρες συνεργασίας με αντιπροσωπευτικά δείγματα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς (συνταγές, ιστορίες και μύθους, αρχιτεκτονική, μουσική, και χειροτεχνίες). Διερευνήσαμε τις στάσεις και αντιλήψεις των μαθητών μας απέναντι στο συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά και γενικά σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα μέσα από ερωτηματολόγια και εργαλεία ψηφοφορίας.

Η εκδήλωση έκλεισε με τις ομιλίες των συντονιστών των συμμετεχόντων χωρών και με πολλή συγκίνηση. Σας παραθέτουμε απόσπασμα από την ομιλία της μαθήτριας της Γ τάξης, Βασιλικής Μοιρώτσου.

«Η μελέτη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς μας έκανε να εκτιμήσουμε το παρελθόν ελπίζοντας να φτιάξουμε ένα μέλλον που θα βασίζεται στο σεβασμό για το παλαιό. Επιπλέον, οι γνώσεις που αποκτήσαμε μελετώντας την πολιτιστική κληρονομιά των συμμετεχόντων χωρών αλλά και τα ταξίδια, εμπλούτισαν την πολιτισμική μας συνείδηση και ενίσχυσαν τις φιλίες μας που ελπίζουμε να μείνουν ζωντανές στο χρόνο».

Μπορείτε να δείτε όλες μας τις δράσεις στον ιστότοπο του σχολείου μας αλλά και στον ιστότοπο του προγράμματός μας.

Επίσης, μπορείτε να μας  ακολουθήσετε στο facebook αλλά και να δείτε βιντεοσκοπημένες πολλές από τις δράσεις μας τόσο από τον εικονική κινητικότητα όσο και από το πρόγραμμα συνολικά στο κανάλι μας στο youtube.

 

Ξεφυλλίζοντας το βιβλίο μας, θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα απο τις εργασίες των χωρών συνεργασίας καθώς και υλικό από τις δράσεις και τις κινητικότητες μας.



Λήψη αρχείου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Κοινωνική Λειτουργός και η Ψυχολόγος του σχολείου μας, μπορούν να προσφέρουν υποστήριξη σε όποιον μαθητή ή γονέα το επιθυμεί, μέσω της πλατφόρμας Skype ή του email. Για το σκοπό αυτό μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους  στα e-mail  elenikaragiouli@yahoo.gr  και arkatsari@gmail.com  αντίστοιχα για να κανονίσετε την ημέρα και  την ώρα επικοινωνίας.

28η Οκτωβρίου 2020

Φέτος, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επιβάλλει η πανδημία, παρέστησαν στην εκκλησία εκπρόσωποι των τοπικών φορέων καθώς και αντιπροσωπεία των μαθητών του σχολείου μας. Έτσι το Γυμνάσιο Κριεζών εκπροσωπήθηκε από τον σημαιοφόρο Χ. Κωνσταντίνου και τους παραστάτες Κ. Κουβαρά, Γ.  Μαστροκώστα, Α. Δήμου και Α. Πηλιχό καθώς και τον μαθητή που κατέθεσε το στεφάνι Α. Αθανασίου. Συγχαρητήρια παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους!

Την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020 στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν οι μαθητικές εκλογές για την ανάδειξη των πενταμελών των τμημάτων και του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου. Οι μαθητές του σχολείου, τηρώντας τις αποστάσεις και φορώντας μάσκα, συγκεντρώθηκαν στο θέατρο, όπου οι υποψήφιοι του δεκαπενταμελούς προσπάθησαν με επιχειρήματα να πείσουν τους συμμαθητές τους να τους ψηφήσουν. Διαδικασία που τηρείται απαρέγκλιτα τα τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια όλοι οι μαθητές κλήθηκαν να ψηφήσουν σε… ψηφιακές κάλπες! Για πρώτη φορά το σχολείο μας δοκίμασε με απόλυτη επιτυχία τη διεξαγωγή των εκλογών ηλεκτρονικά. Τη διαδικασία υποστήριξε αφιλοκερδώς η εταιρία electobox online voting, μέσω της ομώνυμης εφαρμογής ηλεκτρονικών ψηφοφοριών, την οποία και ευχαριστούμε δημόσια. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε δύο φορητούς υπολογιστές όπου οι μαθητές ψήφιζαν και έναν υπολογιστή στο γραφείο από τον οποίο γινόταν ο συντονισμός της εκλογικής διαδικασίας. Η διάρκεια των εκλογών ήταν δύο περίπου ώρες και τα αποτελέσματα για το δεκαπενταμελές μαθητικό συμβούλιο είναι τα εξής:

Α/Α Ονοματεπώνυμο Ψήφοι Παρατηρήσεις
1 Γεώργιος Μ. 37 Τακτικό μέλος
2 Χρήστος Μ. 35 Τακτικό μέλος
3 Νίκος Ρ. 33 Τακτικό μέλος
4 Ηλιάννα Σ. 23 Τακτικό μέλος
5 Ελένη Τ. 20 Τακτικό μέλος
6 Γεώργιος Π. 19 Τακτικό μέλος
7 Ιωάννα Α. 19 Τακτικό μέλος
8 Γεωργία Μ. 19 Τακτικό μέλος
9 Αθηνά Λ. 17 Τακτικό μέλος
10 Χρήστος Λ. 17 Τακτικό μέλος
11 Κωνσταντίνος Σ. 16 Τακτικό μέλος
12 Σταμάτης Τ. 16 Τακτικό μέλος
13 Χριστιάννα Η. 15 Τακτικό μέλος
14 Κωνσταντίνα Τ. 15 Τακτικό μέλος
15 Χριστίνα Μ. 15 Τακτικό μέλος
16 Ιωάννης Η. 15 Αναπληρωματικό μέλος
17 Δημήτρης Π. 14 Αναπληρωματικό μέλος
18 Σοφία Π. 14 Αναπληρωματικό μέλος
19 Αναστασία Γ. 13 Αναπληρωματικό μέλος
20 Νάσος Μ. 11 Αναπληρωματικό μέλος

Ακολουθεί ένα μικρό κείμενο από την εταιρία μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκαν οι μαθητικές εκλογές.

Η ψηφιακή ψηφοφορία διεξήχθη μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικών ψηφοφοριών «electobox». Το «electobox» είναι μια ελληνική πρωτοποριακή εφαρμογή ηλεκτρονικών εκλογών και δημοψηφισμάτων, σχεδιασμένη με γνώμονα την ασφάλεια και την ευκολία στη χρήση. Είναι ικανή να διεξάγει κάθε τύπου ψηφοφορία, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε οργανισμού, επιχείρησης, κρατικού φορέα, συλλόγου, σωματείου, σχολείου ή πανεπιστημίου. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του electobox https://electobox.com/.

Ως αμιγώς Ελληνική Εταιρεία και θέλοντας να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του κορωνοϊού στη χώρα μας, το electobox διαθέτει τις υπηρεσίες του δωρεάν σε όλους τους Ελληνικούς φορείς που αριθμούν έως 1000 μέλη.

https://drive.google.com/file/d/1lr_PsmAtgPpts6ecFkwA0dLBm6KxdoR1/view?usp=sharing

Erasmus Days 2020

Οι μαθητές της ομάδας Erasmus του σχολείου μας μιλούν για το πρόγραμμα Erasmus.

https://video.sch.gr/asset/detail/J2ha8Z2XOhebUI9CRORmDsSn/

Στις 16 Οκτωβρίου η ομάδα Erasmus του Γυμνασίου Κριεζών συμμετείχε σε διαδικτυακή συνάντηση στο πλαίσιο του εορτασμού των ημερών ERASMUS 2020. Η συνάντηση ξεκίνησε με χαιρετισμό από τη διευθύντρια του σχολείου μας, κ. Αικατερίνη Καραμάνου, η οποία έδωσε έμφαση στη σημασία των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, με τη συμβολή τους στην καλλιέργεια της πολυπολιτισμικότητας και το σεβασμό στα Ευρωπαϊκά ιδεώδη καθώς και στην προσπάθεια συνέχισής τους μέσα από εξ’ αποστάσεως δράσεις στις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε.

Οι μαθητές μας αφού παρουσίασαν το πρόγραμμα Hereditas, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας ως εταίρος από το 2018 και έχει ως θέμα την πολιτιστική κληρονομιά, μίλησαν για τις προσωπικές τους εμπειρίες και πώς το πρόγραμμα έχει συμβάλλει στο να αναπτύξουν σημαντικές διαπροσωπικές σχέσεις αλλά και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.

Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση με τον κ. Καρυδάκη, επίκουρο Καθηγητή στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ιδρυτή και συντονιστή της ερευνητικής ομάδα Ευφυούς Αλληλεπίδρασης (ii.aegean.gr) αλλά και μέλος επιτροπών αξιολόγησης προγραμμάτων Erasmus. Ο κ. Καρυδάκης μας μίλησε για την εμπειρία του προγράμματος Erasmus από τα φοιτητικά του χρόνια, μοιράστηκε μαζί μας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την δράση ΚΑ2, η οποία εκτός από την σχολική εκπαίδευση περιλαμβάνει και την ανώτατη, την επαγγελματική αλλά και την εκπαίδευση ενηλίκων και μας έδειξε ότι υπάρχει η δυνατότητα να συνεχίσει κάποιος την εμπειρία ERASMUS και στο Πανεπιστήμιο. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην άυλη πολιτισμική κληρονομιά και στο πώς η τεχνολογία μέσα από πληθοποριστικές εργασίες μπορεί να συνεισφέρει με το εύρος και την ετερογένεια της πληροφορίας. Μας μίλησε επίσης για την ηχοτοπία, δηλαδή την καταγραφή ήχων από παραδοσιακά επαγγέλματα και αναφέρθηκε σε πρόσφατο πρόγραμμα της ερευνητικής του ομάδας στο νησί της Πάρου με στόχο την τρισδιάστατη απεικόνιση των αρχαίων μαρμάρων και την ανάδειξη των αρχαίων λατομείων ως στοιχείων πολιτιστικής κληρονομιάς.

Προσκεκλημένη στη συνάντησή μας ήταν και η κ. Νάντια Φώσκολου, σκηνοθέτης, δραματουργός και μεταφράστρια με πολλές υποτροφίες στο ενεργητικό της από το ίδρυμα Φουλμπράιτ, το ΝΑΤΟ, το Πολιτιστικό ίδρυμα της Εθνικής Τράπεζας και βέβαια το πρόγραμμα Erasmus. Η κ. Φώσκολου απάντησε σε ερωτήσεις των μαθητών μας για το εάν το πρόγραμμα Erasmus της έδωσε το έναυσμα να συνεχίσει τις σπουδές της και μετέπειτα να εργαστεί στο εξωτερικό και η ίδια μας μίλησε για το πώς ο ελληνικός πολιτισμός αντικατοπτρίζεται στα θεατρικά της έργα. Επίσης, τόνισε τη σημασία των προγραμμάτων ανταλλαγής στη μετέπειτα στάση ζωής και εξέλιξη των συμμετεχόντων.

Τέλος, η κ. Αρετή Σιδηροπούλου, εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μας μίλησε για την πλούσια εμπειρία της σε προγράμματα e-twinning και Comenius. Με τον κ. Αθανάσιο Τσάπελη, εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συνεργάτη του σχολείου μας, ξαναθυμηθήκαμε τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε τον Μάιο του 2019 κατά την επίσκεψη των εταίρων μας στην Ελλάδα. Τη συζήτηση συντόνισε η υπεύθυνη επικοινωνίας του προγράμματος Erasmus κ. Ελένη Λύκου σε συνεργασία με τον κ. Φαίδωνα Καραμπατσόλη, μέλος της παιδαγωγικής ομάδας Erasmus του σχολείου μας. Ευχαριστούμε θερμά τους προσκεκλημένους μας για την τόσο όμορφη και εποικοδομητική συζήτηση!

Μείνετε συντονισμένοι και παρακολουθήστε τις δράσεις μας στον ιστότοπο του προγράμματος μας

http://www.hereditas.club/

Ακολουθήστε μας στο

https://www.facebook.com/hereditas.club

 

Παλιότερα Άρθρα »

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων