ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μελέτη καταγραφής της φυσικής δραστηριότητας πριν από την εξάπλωση του κορωναϊού και μετά την επιβολή του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας

Επίκ. Καθηγητής Εμμανουήλ Ζαχαράκης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εθνικής Αντίστασης 41, 172 37, Δάφνη, Ελλάς
Τηλ. 210 727 6147, 6977915982
e-mail: emzach@phed.uoa.gr

Ενημερωτικό κείμενο/φυλλάδιο μελέτης

Αθήνα 09-04-20

Κατεπείγον

Αγαπητές/οί.

Δεδομένων των τελευταίων ανησυχητικών εξελίξεων εξαιτίας της αυξανόμενης εξάπλωσης του κορωναϊού 2019-nCoV, η ερευνητική μας ομάδα σας καλεί να απαντήσετε υπεύθυνα σε ερωτηματολόγιο καταγραφής της φυσικής δραστηριότητας (ΕΔΩ) που είχατε πριν από την εξάπλωση του ιού COVID-19 στη χώρα μας, καθώς και μετά την επιβολή του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών προς αντιμετώπιση του κινδύνου διάδοσης του κορωναϊού COVID-19 (ΦΕΚ Β’ 986).

Το συμπέρασμα των αποτελεσμάτων από την προκαταρκτική μας μελέτη, είναι άκρως ανησυχητικό. Αναδεικνύεται, ότι υπάρχει κατακόρυφη πτώση των δεικτών φυσικής δραστηριότητας και εικάζουμε ότι η πτώση αυτή δυνητικά θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από ότι ό ιός per se λόγω της ανάπτυξης άλλων μη μεταδοτικών ασθενειών. Για να αυξήσουμε την στατιστική ισχύ των ευρημάτων μας χρειαζόμαστε μεγάλο πλήθος απαντήσεων (n>15000), (ανεξάρτητα από το αν η αρχική μας υπόθεση επιβεβαιωθεί ή όχι), και για το λόγο αυτό ζητούμε την εθελοντική συμμετοχή σας. Πιστεύουμε ότι μας αφορά όλους και η υποστήριξη σας θα είναι σημαντική και καταλυτική για την εξέλιξη της μελέτης αυτής.

Συγκεκριμένα:

Την κύρια επιστημονική ευθύνη της εν λόγω μελέτης έχει αναλάβει ο κ. Εμμανουήλ Ζαχαράκης ως μέλος ΔΕΠ της ΣΕΦΑΑ-ΕΚΠΑ, ο οποίος και σας προσκαλεί να συμμετάσχετε σε έρευνα που διεξάγεται στο πλαίσιο ερευνητικού έργου του Τομέα Αθλοπαιδιών (ΕΔΩ).

Η μελέτη έχει εγκριθεί με την υπ’ αρθμ. 1181/02-04-2020 απόφαση της ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ της ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Σκοπός της έρευνας

Η κατ’ οίκον παραμονή φαίνεται, προς το παρόν, να είναι η μόνη ενδεδειγμένη μέθοδος, προκειμένου να μειωθεί η ταχύτητα διασποράς του κορωναϊού. Το παράδοξο είναι, ωστόσο, ότι δημιουργεί προϋποθέσεις για την ανάπτυξη άλλων μη μεταδοτικών ασθενειών. Επίσης, μπορεί να επιτείνει συμπεριφορές που οδηγούν σε σωματική αδράνεια και να συμβάλλει στον άγχος και την κατάθλιψη. Βασιζόμενοι στις συγκεκριμένες συνθήκες που βιώνουμε εξαιτίας του ιού COVID -19, θα θέλαμε να ανιχνεύσουμε, μέσω του συγκεκριμένου ερωτηματολογίου, τυχόν μεταβολές στη φυσική σας δραστηριότητα που έχει επιφέρει η νέα πραγματικότητα μετά την επιβολή από τις αρχές του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών προς αντιμετώπιση του κινδύνου διάδοσης του κορωναϊού COVID-19 (ΦΕΚ Β’ 986).

Στόχος της έρευνας

Η ανίχνευση τυχόν μεταβολών (ή επιπτώσεων) στη φυσική δραστηριότητα που έχει επιφέρει ο κατ’ οίκον περιορισμός. Στην περίπτωση που η υπόθεση μας ισχύει, δηλαδή μείωση της φυσικής δραστηριότητας ως συνέπεια της επιβολής του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών προς αντιμετώπιση του κινδύνου διάδοσης του κορωναϊού COVID-19, θα πρέπει άμεσα να ληφθούν δραστικά μέτρα, ώστε Ι) να εκδοθούν οδηγίες για την παρούσα φάση αλλά και για μελλοντική χρήση σε παρόμοιες συνθήκες κρίσης ΙΙ) να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο κατά τη διάρκεια της κρίσης και, ΙΙΙ) να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο στη φάση μετά τη λήξη των περιοριστικών μέτρων της επιβολής του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας.

Διαδικασία για τη συμμετοχή σας

Ο κ. Εμμανουήλ Ζαχαράκης σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στη μελέτη αυτή και (με την προϋπόθεση ότι είστε υγιής ενήλικας, δε συμμετέχετε σε πρόγραμμα ελέγχου απώλειας βάρους, δεν κυοφορείτε και δε γεννήσατε τους τελευταίους οχτώ μήνες) να απαντήσετε υπεύθυνα, ειλικρινά και αυθόρμητα, θέτοντας υπ’ όψιν σας πως δεν υπάρχουν σωστές και λανθασμένες απαντήσεις σε ερωτηματολόγιο καταγραφής της φυσικής δραστηριότητας που είχατε: Ι) πριν από την εξάπλωση του ιού COVID-19 στη χώρα μας (δηλαδή, σε φυσιολογικές συνθήκες διαβίωσης, κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες του μήνα Μαρτίου , 2020) και, ΙΙ) μετά την επιβολή του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών προς αντιμετώπιση του κινδύνου διάδοσης του κορωναϊού (δηλαδή, τον μήνα Απρίλιο, 2020 ).

  • Για τη συμπλήρωση κάθε ερώτησης απλώς θα επιλέγετε την απάντηση σας από το μενού και θα μεταβαίνετε ακολούθως στην επόμενη ερώτηση.
  • Στο τέλος κάθε σελίδας θα πρέπει να πατήσετε “Επόμενο” και στο τέλος του ερωτηματολογίου “Υποβολή”. (Υποβολή σημαίνει ταυτόχρονα αποδοχή, συναίνεση συμμετοχής και εμπιστευτική καταγραφή των απαντήσεων σας).
  • Ο εκτιμώμενος χρόνος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου είναι ± 10 λεπτά.
  • Η έρευνα αυτή θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά κατά τον μήνα Απρίλιο του 2020.
  • Έχετε κάθε δικαίωμα συμμετοχής. Διατηρείτε, επίσης, αβίαστα το δικαίωμα να σταματήσετε ή να αποσυρθείτε σύμφωνα με την προσωπική σας κρίση, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσετε.
  • Η μελέτη αυτή διεξάγεται για καθαρά επιστημονικούς λόγους και δεν υπάρχει καμία μορφή εκμετάλλευσης. Τα δεδομένα σας θα είναι άκρως εμπιστευτικά (ανώνυμα), θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για ακαδημαϊκούς – διδακτικούς – ερευνητικούς σκοπούς και θα μας βοηθήσουν στην μελέτη των επιπτώσεων που έχουν τα περιοριστικά μέτρα στη φυσική δραστηριότητα άλλα και στη σύνταξη οδηγιών για την συνταγογράφηση άσκησης σε συνθήκες περιορισμού της κυκλοφορίας και παρατεταμένης παραμονής στο σπίτι. Ενδεχομένως, να δημοσιευθούν σε επιστημονικά περιοδικά ή συνέδρια. Για τους συμμετέχοντες δεν υπάρχει άλλο όφελος πέραν της ικανοποίησης από τη συμμετοχή τους στο συγκεκριμένο επιστημονικό έργο.
  • Τέλος, σας γνωστοποιούμε ότι δεν απορρέει κανένας κίνδυνος από την συμμετοχή σας.

Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου πατήστε στον σύνδεσμο: https://forms.gle/FaBJyw4uZM4cUi487

Εάν δεν λειτουργεί, παρακαλούμε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε τον σύνδεσμο στον φυλλομετρητή σας ή να ανοίξετε το επισυναπτόμενο αρχείο όπου ο σύνδεσμος θα λειτουργεί.

Επίσης, παρακαλούμε αν είναι εύκολο να το προωθήσετε στις επαφές σας ή και να το κοινοποιήσετε ελεύθερα.

 

 

Με εκτίμηση

 

Επίκ. Καθηγητής Εμμανουήλ Ζαχαράκης

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικό ημερολόγιο εγκλεισμού από τη Α’ Γυμνασίου Κορησού (10-04-2020)

Ημερολόγιο του Κορωνοϊού

Κορησός, 10 Μάρτη 2020
Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από εκείνο το απόγευμα που, ενώ διάβαζα τα μαθήματά μου για την επόμενη μέρα, άκουσα την ανακοίνωση από την τηλεόραση ότι κλείνουν τα σχολεία κι όλοι εμείς έπρεπε να μείνουμε κλεισμένοι μέσα στα σπίτια μας… Να χαρώ ή να λυπηθώ; Δεν ήξερα. Τα συναισθήματα μου ανάμεικτα.

Οι μέρες περνούσαν διαβάζοντας εξωσχολικά βιβλία που δανείστηκα από τη Δημοτική Βιβλιοθήκη, παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια με τον αδερφό μου και τους γονείς μου, βοηθώντας τη μαμά μου στη μαγειρική, παίζοντας παιχνίδια στο pc, αλλά και διαβάζοντας το βιβλίο « Μπανταουί ένα παιδί από την έρημο» η ανάγνωση του οποίου μου δίδαξε να έχω πίστη στον εαυτό μου και να μην εγκαταλείπω ποτέ τα όνειρά μου!

Κάτι νέο μέσα σ’ όλη αυτή την καθημερινότητα ήρθε και μιλάω για την ασύγχρονη εκπαίδευση ή αλλιώς εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δυστυχώς πολλές φορές είναι πολύ δύσκολο έως και ακατόρθωτο να συνδεθώ με την πλατφόρμα αυτή. Όταν τα καταφέρνω όμως, γεμάτη αγωνία, ψάχνω να δω τι καινούργιο ανέβασαν οι καθηγητές μου που πρέπει να κάνω ως άσκηση, αλλά και τι βαθμό μου έβαλαν στο τέλος γι’ αυτή μου την προσπάθεια και συμμετοχή.

Περιμένω με ανυπομονησία όμως να τελειώσει όλη αυτή η κατάσταση και να επιστρέψουμε στο σχολείο όλοι οι συμμαθητές μου και οι καθηγητές δυνατοί και υγιείς!!!

Μπουζάνη Ελένη

Κορησός, 10 Απρίλη 2020

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Παρασκευή 10 Απρίλη σήμερα. Ένας μήνας πάει από τότε που έκλεισαν τα σχολεία λόγω του κορωνοϊού. Μπορώ να πω πως στην αρχή χάρηκα όπως όλοι μας. Δεν περίμενα βέβαια να κλείσουν για έναν μήνα και να συνεχίζουν να είναι κλειστά για αρκετό καιρό ακόμα. Δεν περίμενα ποτέ να το πω αυτό, αλλά πρέπει να ανοίξουν επιτέλους, έχω βαρεθεί σπίτι. Από την στιγμή που έκλεισαν δεν σταμάτησα να ζωγραφίζω, να παίζω κιθάρα και να βλέπω ταινίες. Ακόμη και αυτά όμως κατάντησαν βαρετά. Έχω μάθει να παίζω περίπου δέκα τραγούδια με τουλάχιστον δύο διαφορετικούς τρόπους το καθένα. Τι να πω για την ζωγραφική! Έχω σχεδιάσει ό,τι καρτούν μπορεί να σου έρθει αυτήν την στιγμή. Δοκίμασα ακόμα και πρόσωπα, αλλά ήταν κάπως πολύ διαφορετικά από το πρότυπο. Τέλος πάντων. Πιστεύω πως θα αντέξω λίγο καιρό ακόμα. Αλλά να σου πω την αλήθεια μου έλειψαν οι φίλοι μου. Δεν έχουμε σταματήσει να μιλάμε από τότε που έκλεισαν τα πάντα. Έχουμε ήδη σκεφτεί τι θα κάνουμε, όταν όλο αυτό τελειώσει και μπορούμε επιτέλους να βγούμε από το σπίτι. Τέλος πάντων καλά να είμαστε, και μακριά από τον ιό. Θα σου ξανά γράψω, όταν μας επιτρέψουν να βγούμε και όταν τα σχολεία ανοίξουν.

 Νικολαΐδου Χριστίνα

Ημερολόγιο κορωνοϊού

10-4-2020

Όταν έμαθα ότι θα κλείσουν τα σχολεία νόμιζα ότι θα κλείσουν για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Μου έλειψε η παρέα μου από το γυμνάσιο . Η καραντίνα είναι πολύ βαρετή, γιατί δεν έχεις τι να κάνεις. Εγώ και οι φίλοι μου εδώ στο χωριό στους ελεύθερους χρόνους μας βγαίνουμε έξω  μερικές  φορές,  αλλά έχουμε μέτρα προστασίας και έτσι δε βαριόμαστε την καραντίνα.

Κύρου Πέτρος

 

Ημερολόγιο
10-4-2020

Αυτή η περίοδος που διανύει η Ελλάδα, αλλά και οι υπόλοιπες χώρες της γης είναι πολύ δύσκολη. Το e-class είναι μια πλατφόρμα στο ίντερνετ όπου μπορείς να κάνεις ασκήσεις σαν να είσαι στο σχολείο με όλους τους καθηγητές σου. Για μένα το e-class είναι απ’ τις καλύτερες πλατφόρμες. Το βιβλίο που μας έβαλε να διαβάσουμε η κυρία Κάρκου είναι πολύ ωραίο και σε ταξιδεύει σε μια άλλη εποχή όταν το διαβάζεις!

Θωμόπουλος Παναγιώτης 

 

 

Ημερολόγιο κορωνοϊού

10-4-2020
Η γνώμη μου για τον κορωνοϊό είναι άσχημη με αυτά που άκουω κάθε μέρα αυτές τις εβδομάδες. Λόγω κορωνοϊού, όταν έκλεισαν τα σχολεία, εκάνα τα πράγματα που δεν προλάβαινα να κάνω στην καθημερινή ρουτίνα. Η κ.Κάρκου μας ανέθεσε μια άσκηση με θέμα τη ζωή ενός βεδουίνου. Αυτή είναι η υπόθεση του βιβλίου που μας είχαν δώσει στο σχολείο πριν λίγο καιρό και σε αυτό το βιβλίο βασίστηκαν οι ασκήσεις μας.

Λιγκανάρης Γιώργος

 

 

Ημερολόγιο Καραντίνας
 19/4/2020
Στην διάρκεια της καραντίνας προσπαθώ να περάσω όσο πιο δημιουργικά μπορώ την ώρα μου, τουλάχιστον, για να μην βαριέμαι. Η αλήθεια είναι ότι υποψιαζόμουν από την αρχή που μας ανακοίνωσαν πως θα μείνουμε σε καραντίνα πως δεν θα έχω τι να κάνω. Συχνότερα πράγματα που κάνω στο σπίτι είναι να ζωγραφίζω, να ακούω μουσική, να παίρνω βιντεοκλήσεις φίλες μου, για να μάθω αν είναι όλοι καλά και, για να περνάμε τον χρόνο μαζί συζητώντας και τελευταίο πηγαίνω περίπατο με τον σκύλο μου και μερικές φορές την ξαδέρφη μου, για να ξεσκάσουμε λίγο.Το μόνο που θέλω είναι να φύγει αυτός ο ιός και να ανοίξουν τα σχολεία, ώστε να μπορούμε να κυκλοφορήσουμε και να δούμε τους φίλους μας.

 Διαμαντοπούλου Μαρίαννα

 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ

20-4-2020

Τα αρνητικά του να μένεις σπίτι για πάνω από έναν μήνα είναι ότι έχω να δω τους φίλους μου πάνω από έναν μήνα. Επίσης το ότι μου έχει λείψει η παρέα με κάποια άτομα  που από φέτος έχουμε αρχίσει να κάνουμε παρέα και πλέον είμαστε κολλητοί όπως με τον Σωτήρη, τον Νίκο. Επίσης με κάποια άτομα που είμαστε από το δημοτικό κολλητοί και δεν μπορούμε να μην βλέπουμε ο ένας τον άλλον κάθε μέρα όπως με την Μαριάννα και άλλα παιδιά. Αλλά τα  θετικά είναι ότι μιλάμε κάθε μέρα με βιντεοκλήση.  Επίσης  έχω και αυλή στο σπίτι μου και κάθε πρωί κατεβαίνω και πηγαίνω στο τραμπολίνο μου και κάνω άσκησης ενόργανης ή παίζω με τα σκυλάκια μου.

Τζήμα Σταυρούλα

Ημερολόγιο COVID-19 :

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
η ζωή της καραντίνας είναι παρά πολύ βαρετή και δεν είναι ωραία. Όταν άκουσα ότι τα σχολεία θα κλείσουν για δύο εβδομάδες λόγω COVID-19 ήμουν χαρούμενος και ενθουσιασμένος που κλείνουν, όπως και όλα τα παιδιά. Την πρώτη μέρα ήμουν χαρούμενος, γιατί θα είχα χρόνο να κάνουμε πράγματα με την οικογένεια μου, όπως να παίζουμε επιτραπέζια, να λέμε αστεία να γελάμε, να βλέπουμε ταινίες κ.τ.λ., ήταν τέλεια. Όταν πέρασαν σχεδόν οι δύο εβδομάδες είπαν στις ειδήσεις ότι τα σχολεία θα ανοίξουν τελικά μετά το Πάσχα. Όταν το έμαθα είπα εντάξει όχι και έτσι, γιατί από όλες αυτές τις μέρες που θα είμαστε μέσα χωρίς σχολειό θα μου λείψουν πάρα μα πάρα πολύ οι φίλοι μου και χωρίς αυτούς νιώθω μοναξιά. Τελικά οι πρώτες μέρες αυτής της είδησης ήταν έτσι και έτσι. Πιο πολύς χρόνος με την οικογένεια μου και βόλτες έξω, αλλά τα ίδια βαρετά πράγματα. Μετά από μέρες στις ειδήσεις είπαν ένα πολύ τραγικό νέο. Είπαν πως απαγορεύουν την κυκλοφορία ΟΡΙΣΤΙΚΑ. Δεν το πίστευα, γιατί αν μας κόψουν και την κυκλοφορία, δεν θα έχουμε να κάνουμε τίποτα. Εγώ αυτές τις μέρες δεν θα έλεγα ότι περνάω και τέλεια, αλλά εντάξει. Βλέπω πολλές ταινίες και σειρές, παίζω το αγαπημένο μου βιντεοπαιχνίδι και περνάω τον περισσότερο χρόνο με την οικογένεια μου. Να κάποιες φωτογραφίες από τα πράγματα που κάνω:

Τέλος πάντων, αυτό που θέλω είναι να ξαναγίνουν όλα όπως ήταν.

Μποντζίδης Σωτήρης

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικό ημερολόγιο εγκλεισμού από τη Β’ Γυμνασίου Κορησού (09-04-2020)

Ημερολόγιο Κορωνοϊού
9-4-2020
Σήμερα διανύουμε την 30η ημέρα καραντίνας λόγω του Covid-19 . Τα σχολεία έκλεισαν, αλλά εμείς δε σταματάμε να διαβάζουμε χάρη στους καθηγητές μας, οι οποίοι μας κάνουν να ξεχνάμε την όλη κατάσταση. Είναι δύσκολο να είμαστε όλη την ημέρα στο σπίτι, γιατί είχαμε συνηθίσει να κάνουμε πολλά όπως, να πηγαίνουμε σχολείο, στο φροντιστήριο, στις προπονήσεις, να βγαίνουμε έξω με τους φίλους μας. Αλλά όσοι έχουμε τα αδέρφια μας πιστεύω περνάμε γρήγορα την ώρα μας. Ελπίζω όλο αυτό να τελειώσει γρήγορα και να ζούμε όπως πριν.

Στεργίου Νικολέτα

 

10-4-2020

Αυτές οι 4 εβδομάδες εγκλεισμού ήταν από τη μια υπέροχες στην αρχή, γιατί δεν είχαμε σχολείο. Μετά όμως η κατάσταση ήταν ανυπόφορη. Λαχταρήσαμε να βγούμε έξω, να δούμε τους φίλους μας. Κουραστήκαμε να γυρίζουμε από δωμάτιο σε δωμάτιο. Μέχρι που άρχισαν οι διαδικτυακές εργασίες και είχαμε κάτι να κάνουμε.

Ιντζίδης Παναγιώτης

9-4-2020

Αυτές τις μέρες της καραντίνας οι οποίες είναι δύσκολες για όλους μας εγώ περνάω τον χρόνο μου κάνοντας τις ασκήσεις που μας στέλνουν οι καθηγητές μας. Οι μέρες περνάνε γρήγορα, αλλά και βαρετά, διότι εκτός από τις ασκήσεις δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε. Τα πράγματα που κάνω σπίτι είναι μαθήματα, παίζω επιτραπέζια και ηλεκτρονικά.

Έτσι είναι οι μέρες μου στην καραντίνα.Ελπίζω όλο αυτό να τελειώσει γρήγορα!

Βαγγέλης Ντάλλας

Ημερολόγιο Καραντίνας.

Το ότι μένουμε μέσα στο σπίτι τόσες μέρες μας δείχνει πόσο σοβαρό είναι αυτό που περνάμε. Αλλά όσο να ναι μαθαίνουμε πράγματα για εμάς, περνάμε χρόνο με τις οικογένειές μας και ανακαλύπτουμε νέα χόμπι. Παρόλα αυτά έχουμε μάθει να ακολουθούμε τις οδηγίες και αυτό είναι πολύ σωστό και θα βοηθήσει πολύ στον γρήγορο αφανισμό αυτού του φονικού ιού. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε, όπως να διαβάσουμε πολλά βιβλία ή να γυμναστούμε μόνοι μας ή με διαδικτυακά μαθήματα. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε τις εργασίες του σχολείου από αυτό το νέο σύστημα διαπαιδαγώγησης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Αυτό μας βοηθάει στο να μην ξεχάσουμε όσα έχουμε μάθει και να τα φρεσκάρουμε όσο μπορούμε. Μια τέτοια εργασία είναι αυτή στο μάθημα της λογοτεχνίας όπου πρέπει να διαβάσουμε ένα βιβλίο και να συζητήσουμε για το θέμα του. Αυτό είναι πολύ ωραίο, γιατί αντί να καθόμαστε με τις ηλεκτρονικές συσκευές μας, διαβάζουμε ένα λογοτεχνικό βιβλίο και έτσι μπορούμε να εισάγουμε νέες λέξεις στο λεξιλόγιο μας. Εγώ προσπαθώ να γυμναστώ όσο πιο πολύ μπορώ, για να μην με πάει η Καραντίνα καθόλου πίσω αθλητικά. Εύχομαι όλο αυτό να περάσει πολύ γρήγορα και να επιστρέψουμε δριμύτεροι.

Πνευμονίδης Σταύρος

Ημερολόγιο κορωνοϊού

10-4-2020

Στις μέρες μας ζούμε μια θλιβερή κατάσταση αυτήν του κορωνοϊού. Αυτή η σπάνια και θανατηφόρα ασθένεια μάς έχει αναγκάσει να καθόμαστε όλη μέρα σπίτι μας. Από τη δικά μου πλευρά είναι πολύ λυπηρό κάθε μέρα να πεθαίνουν εκατοντάδες άνθρωποι, αλλά από την άλλη μου έχουν λείψει δυο πράγματα τα οποία δεν μπορούν να με κρατήσουν άλλο σπίτι. Το πρώτο είναι ότι επιτέλους μετά από τόσο καιρό θέλω να δω την παρέα μου και το δεύτερο είναι ότι μου έχει λείψει το αγαπημένο μου άθλημα, το ποδόσφαιρο. Τέλος εύχομαι όλα να παν καλά, ώστε να έρθει η ημέρα που θα παίζω και θα γελάω ασταμάτητα με τους φίλους μου.

Μπίρτσιος Θωμάς

 

9-4-2020

Όλο αυτό το καιρό μέσα στο σπίτι στην αρχή ξεκουράστηκα, αλλά μετά άρχισα λίγο να βαριέμαι. Όμως πρέπει να κάτσουμε μέσα, γιατί πρέπει να βοηθήσουμε εμάς και τους γύρω μας. Για την ενασχόληση με το λογοτεχνικό βιβλίο θέλω να πω ότι είναι ωραίο γιατί έχουμε κάτι να κάνουμε. Επίσης με τις ασκήσεις από το e-class είναι ωραία, αλλά μερικές φορές βαρετά.

Βόλτσης Μιχάλης

 

 

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ

Τις πρώτες μέρες που απαγορεύτηκε η κυκλοφορία  και έκλεισαν τα σχολεία λόγω του κορωνοϊού, δυσκολεύτηκα να το συνηθίσω, γιατί καθόμουν στο σπίτι και δεν είχα τι να κάνω. Ένιωθα φόβο, γιατί σκεπτόμουν ότι θα μπορούσε να κολλήσει κάποιος από την οικογένεια μου  και να αρρώσταινε. Όσο περνούσαν οι ημέρες  τα πράγματα καλυτέρευαν, γιατί βρήκα καινούριες ασχολίες, όπως να παίζω βιντεοπαιχνίδια, να αθλούμαι και να παίζω επιτραπέζια. Μετά από λίγες ημέρες ξεκίνησαν τα μαθήματα  και τώρα πια δεν βρίσκω χρόνο  να ξεκουραστώ. Η αλήθεια είναι πως το βιβλίο που μας δώσατε να διαβάσουμε και να βρούμε άγνωστες λέξεις κ.λπ. μου άρεσε πολύ, γιατί λέει για ένα άνθρωπο που η ζωή του ήταν  γεμάτη δυσκολίες μετά από πολλή προσπάθεια  και διάβασμα μπόρεσε να γίνει ένας από τους πιο πλούσιους ανθρώπους στο κόσμο.

Κάντζος Χάρης

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικό ημερολόγιο εγκλεισμού από τη Γ’ Γυμνασίου Κορησού (08-04-2020)

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,                                                                     4/2020

εξαιτίας ενός απρόβλεπτου γεγονότος η καθημερινότητα μας και η ρουτίνα μας έχει αλλάξει ριζικά. Έτσι και  από την μεριά μας ως μαθητές μένουμε στο σπίτι.

Αρχικά, αυτή η κατάσταση είναι μια ευκαιρία, για να περνάμε διασκεδαστικές ώρες μαζί με τους γονείς μας. Ακόμη, περνάω την ώρα μου διαβάζοντας διαφορά βιβλία. Ένα από τα πιο ωραία βιβλία που διάβασα είναι το Μπανταουί.” Ένα παιδί από την έρημο ” το οποίο η καθηγήτρια στη λογοτεχνία μας έβαλε μια άσκηση βασισμένη σε αυτό. Το βιβλίο είναι υπέροχο, από τις πρώτες σελίδες σου τραβάει το ενδιαφέρον, γιατί σου δίνει ένα μάθημα ζωής. Ευτυχώς αρχίσαμε σιγά-σιγά να κάνουμε ηλεκτρονικά μαθήματα. Η αλήθεια είναι ότι η ηλεκτρονική εκπαίδευση είναι κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και όντως μας έχει εντυπωσιάσει, αλλά μας έχει λείψει η φυσική τάξη.

Τέλος, ελπίζω να τελειώσει όλο αυτό το γεγονός με θετικά αποτελέσματα για την υγεία μας και να ξανά συναντηθούμε όλοι στο σχολείο.

Πουρναράκης Γιώργος

Κορησός, 7 Απριλίου 2020

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

σήμερα είναι η 28η ημέρα αφότου έκλεισαν τα σχολεία και μπήκαμε σε καραντίνα λόγω του COVID-19. Τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα. Προσπαθώ να κάνω θετικές σκέψεις, για να μην με επηρεάζει η κρίσιμη κατάσταση που επικρατεί και εκμεταλλεύομαι τα πλεονεκτήματα του να είσαι σπίτι. Κάθε μέρα, για να ξεχνιέμαι γεμίζω τον χρόνο μου με δημιουργικά πράγματα, που μου αρέσουν να κάνω και δεν είχα χρόνο πριν συμβεί αυτό. Ακούω μουσική, κάνω γυμναστική, μαγειρεύω, παίζω επιτραπέζια, μιλάω online με τους φίλους μου, φροντίζω την καθαριότητα του σπιτιού και διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία, όπως για τη  εργασία της κ. Κάρκου το ”Μπανταουί Ένα παιδί από την έρημο”. Τις τελευταίες εβδομάδες έχει ”κλέψει την παράσταση” η ασύγχρονη εκπαίδευση. Η νέα πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας που λειτουργεί για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αν και θα μπορούσε να λειτουργήσει μόνο θετικά, έχει πολλές δυσκολίες, για να δουλέψεις με αυτή. Αρκετές φορές πέφτει το σύστημα με αποτέλεσμα να μου παίρνει πολύ χρόνο, για να κάνω κάτι. Παρ’ όλα αυτά πια συνήθισα με αυτό. Αυτά ήταν τα νέα των τελευταίων εβδομάδων του εγκλεισμού στο σπίτι. Έχω κάνει την κατάσταση να λειτουργεί μόνο θετικά. Δε βλέπω να τελειώνει σύντομα αυτό, αλλά κάνω υπομονή και μένω σπίτι!

Φίτζιου Χαρά

8/4/2020

Ημερολόγιο Κορωναϊού

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

έχει περάσει περίπου ένας μήνας που είμαστε σπίτι. Νιώθω κάπως εγκλωβισμένη, γιατί είμαι κλεισμένη στου «4 τοίχους» του σπιτιού και δεν μπορώ να βγω και να κάνω πράγματα που θέλω. Παρόλα αυτά, έχω συντροφιά το λογοτεχνικό μου βιβλίο «Μπανταουί ένα παιδί από την έρημο» του Μοχέντ Αλτράντ, το οποίο με βοηθάει να ξεχνιέμαι και να περνάω ευχάριστα την ώρα μου. Ακόμη ασχολούμαι και με τις εργασίες που μας βάζουν οι καθηγητές στο ΠΣΔ. Στην αρχή δυσκολεύτηκα λίγο, γιατί το σύστημα κολλούσε συνέχεια, αλλά μετά συνήθισα κατά κάποιο τρόπο. Ελπίζω όλα να πάνε καλά, να μην υπάρχουν άλλα κρούσματα και προπαντός άλλοι νεκροί και, όταν ανοίξουν με το καλό τα σχολεία, να ξαναείμαστε όλοι μαζί.

Βελλίδου Ευανθία

Κορησός, 8 Απρίλη 2020

Η αρχή της περιπέτειας μας αυτής ξεκίνησε πιο ήρεμα. Στη συνέχεια όμως, αφού τα πράγματα έγιναν πιο επικίνδυνα, η κατάσταση έγινε δυσκολότερη. Το e-class μας βοηθάει στα μαθήματα  και είναι ενδιαφέρον. Το βιβλίο Μπανταουί μέχρι την έως τώρα ανάγνωσή του δείχνει επίσης ενδιαφέρον.

Λαδιά Γεωργία

8\4\2020

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Διανύουμε όλοι οι άνθρωποι μια δύσκολη και κρίσιμη κατάσταση λόγω του θανατηφόρου ιού ( COVID-19) που πλήττει τη χώρα. Η πατρίδα μου (η Ελλάδα) βρίσκεται σε καραντίνα από τις 10 Μαρτίου. Μένουμε όλοι στα σπίτια μας, για να είμαστε ασφαλείς. Το Υπουργείο Παιδείας χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορούν οι καθηγητές να μας βάζουν διάφορες ασκήσεις, για να μη χάσουμε την επαφή μας με τα μαθήματα. Πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή ιδέα, καθώς θα μας βοηθήσει να διατηρήσουμε τις γνώσεις  που αποκτήσαμε αυτή τη χρονιά. Στο μάθημα της λογοτεχνίας η καθηγήτρια μας έβαλε να διαβάσουμε το λογοτεχνικό βιβλίο << Μπανταουί Ένα παιδί από την έρημο>> και να γράψουμε περίληψη. Ήταν μια ευχάριστη και διασκεδαστική ενασχόληση, καθώς ξεφεύγαμε λίγο από τα καθιερωμένα πράγματα που κάναμε μέσα στο σπίτι.

Κωνσταντινίδου Αναστασία

Ημερολόγιο Κορωνοϊού

Αγαπητό μου ημερολόγιο αποφάσισα να σου γράψω σήμερα, γιατί περνάω πολύ δύσκολες μέρες . Το 2020 δεν μπήκε με χαμόγελα και υγεία όπως περιμέναμε όλοι. Έχουμε διανύσει ένα μήνα στο σπίτι και ακόμα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά είμαι αισιόδοξη. Αυτόν τον μήνα και τους επόμενους προσπαθώ να περνάω την ώρα μου δημιουργικά, αν και δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνω μέσα στο σπίτι. Σε καθημερινή βάση κάνω τις εργασίες για το διαδικτυακό σχολείο, αλλά δυστυχώς με το ζόρι προλαβαίνω να κάνω τις εργασίες για το φροντιστήριο, διότι οι καθηγητές του διαδικτυακού σχολείου μας βάζουν πολλά. Συνήθως, βοηθάω τη μαμά μου.  Μαγειρεύουμε μαζί και καθαρίζουμε το σπίτι. Τα βράδια καθόμαστε όλη η οικογένεια και παίζουνε επιτραπέζια.  Όμως μερικές φορές μιλάω με βιντεοκλήση με τους φίλους μου που μου έχουν λείψει πάρα πολύ όπως και οι συγγενείς μου.  Θα ήθελα να τελειώσει ο κορωνοϊός, για να μπορέσω να συνεχίσω την ζωή μου και να δω για πρώτη φορά μετά από τόσο καιρό τους συγγενείς μου και τους φίλους μου.

                                                                   7-4-2020 

                                                            Φανή Γουγούση 

7-4-2020

Αγαπητό μου ημερολόγιο!

Πέρασε σχεδόν 1 μήνας από την τελευταία φορά που είδα τους φίλους μου στο σχολείο. Κανείς δεν ήξερε εκείνη την ημέρα ότι θα ξαναβλεπόμασταν μετά από καιρό. Οι ημέρες εγκλεισμού είναι πολύ δύσκολες για εμένα χωρίς να βλέπω τα αγαπημένα μου πρόσωπα πέρα από την οικογένεια μου που είμαστε όλη μέρα μαζί. Οι καθηγητές μας βάζουν εργασίες μέσα από μια πλατφόρμα που δημιούργησε το Υπουργείο Παιδείας και εμείς τους τις στέλνουμε πίσω. Μια από τις εργασίες είναι αυτή της Λογοτεχνίας που είναι αρκετά δύσκολη. Είναι σχετική με το βιβλίο που μας έδωσαν στο σχολείο,  Μπανταουί ένα παιδί από την έρημο, είναι ο τίτλος του.

Ρίμπα Ειρήνη

Κορησός, 8 Απριλίου 2020

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Οι μέρες περνάνε, βρίσκομαι κλεισμένη μέσα στο σπίτι με την οικογένειά μου και προσπαθώ να βρίσκω κάτι με το οποίο να ασχολούμαι, όπως να παίζω με την αδερφή μου επιτραπέζια, να διαβάζω βιβλία και να ακούω μουσική. Πριν λίγο ξεκινήσαμε διαδυκτιακά μαθήματα και οι καθηγητές μας βάζουν καθημερινά διάφορες εργασίες. Χάρις στην κυρία Κάρκου, που μας έβαλε να διαβάζουμε το λογοτεχνικό βιβλίο ‘Μπανταουί Ένα παιδί από την έρημο’ το μάθημα γίνεται πιο συναρπαστικό και ενδιαφέρον. Ελπίζω σύντομα να τελειώσουν όλα αυτά τα δραματικά γεγονότα και να βρεθούμε όλοι οι άνθρωποι ξανά μαζί.

Γάκια Γεωργία


Σταυροπόταμος, 12 Απριλίου 2020

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σου γράφω αυτό το κείμενο, για να σου πω πόσο δύσκολα περνάω αυτό το χρονικό διάστημα. Αυτούς τους μήνες έχει δημιουργηθεί ένας ιός που εξαπλώνεται σιγά σιγά σε όλο τον κόσμο. Αυτό το διάστημα όλοι είμαστε σε καραντίνα, για να μην κολλήσουμε τον ιό. Σχεδόν όλα τα μαγαζιά έχουν κλείσει εκτός από  τα σούπερ μάρκετ. Εγώ και τα υπόλοιπα παιδιά που πηγαίνουμε σχολείο διαβάζουμε μέσω του διαδικτύου και με τους καθηγητές μιλάμε μέσω βιντεοκλήσης. Όταν δεν έχω διάβασμα παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή ή μιλάω με τους φίλους μου σε βιντεοκλήση. Εύχομαι να περάσει γρήγορα όλο αυτό που περνάμε αυτές τις μέρες και να μπορέσουμε να ξανά βρεθούμε όλοι μαζί από κοντά.

Κωνσταντινίδης Γιάννης

15-4-2020
Αγαπητό μου ημερολόγιο, σε αυτήν την κατάσταση που περνάμε όλοι μαζί περνάω αρκετά καλά. Μου αρέσει, γιατί κάνω πράγματα που με διασκεδάζουν, όπως να βλέπω τις αγαπημένες σειρές και ταινίες στο netflix και να παίζω μουσική (κιθάρα, σαξόφωνο). Έχει αρχίσει να μου λείπει το έξω, αλλά αντέχω. Ανυπομονώ να τελειώσει όλο αυτό και να μπορούμε όλοι να ξαναήμαστε μαζί.

Μπλούκας Λευτέρης

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Μπανταουί Ένα Παιδί από την έρημο” του Μοχέντ Αλτράντ Μτφ. Τίνα Πλυτά Εκδόσεις ΚΑΛΕΝΤΗΣ

Οι μαθητές του Γυμνασίου μας μελετούν το βιβλίο του Μοχέντ Αλτράντ, “Μπανταουί Ένα παιδί από την έρημο”, το οποίο ο συγγραφέας χάρισε σε όλους του Έλληνες μαθητές των Γυμνασίων.
Διαβάζουν το βιβλίο, γράφουν εργασίες σχετικές, γνωρίζουν τον συγγραφέα μέσα από το διαδίκτυο και συγγράφουν τις δικές τους ιστορίες βεδουίνων, τις δικές τους ιστορίες της ερήμου.
Κι όλα αυτά εν μέσω καραντίνας αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες μέσα από τις πλατφόρμες  σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης (webex και eclass) του Υπουργείου Παιδείας.
Ευχαριστούμε θερμά τον συγγραφέα, τη μεταφράστρια Τίνα Πλυτά και τον εκδοτικό οίκο Καλέντης για το ταξίδι που μας επιφύλαξαν!

Υ.Γ. Η μετάφραση του βιβλίου έχει βραβευτεί από την Εταιρεία Ελλήνων Μεταφραστών Λογοτεχνίας το 2018.

Η ιστοσελίδα του συγγραφέα εδώ.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμβουλές χρήσης διαδικτύου από το Υπουργείο Παιδείας

 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ geniko

ΣΥΝ_1 elearning

ΣΥΝ_2 teleworking

ΣΥΝ_4 Φυλλαδιο συμβουλες γονεις

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τηλεκπαίδευση στη Γυμνάσιο Κορησού

Το σχολείο μας έχει ξεκινήσει τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης με τη μορφή της ασύγχρονης διδασκαλίας.
Οι μαθητές μπαίνουν στην πλατφόρμα του eclass στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

 https://eclass.sch.gr/main/portfolio.php

αφού πρώτα κάνουν σύνδεση στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο στην ακόλουθη διεύθυνση:

https://webmail.sch.gr/login.php

Καθοδηγητικό pdf το παρακάτω:

Οδηγός-μαθητή-e-class-ΚΑΛΥΒΑ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Eνημέρωση μαθητών και κηδεμόνων για τα προσωπικά δεδομένα

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΓΙΑ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ-ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εικαστικά από τον καθηγητή Γιώργο Μακρίδη (εξ αποστάσεως εκπαίδευση)

Επειδή μας πρόλαβε ο covid-19, ύπουλος ιός, που δεν μας αφήνει άλλα περιθώρια από το να τον πολεμήσουμε, δεν έχουμε το χρόνο να μυηθούμε στην εξειδικευμένη χρήση μέσω sch.gr, σκεφτήκαμε να χρησιμοποιήσουμε την ήδη υπάρχουσα, πετυχημένη και , υπέρ-πολυπληθέστατα επισκεπτόμενη σελίδα του ωραίου μας σχολείου.

Ας προσπαθήσουμε να εξοικειωθούμε λοιπόν με την ιδέα του ιού αυτού που μπήκε πολύ ξαφνικά και απότομα στην καθημερινότητά μας, με τη βία, προκαλώντας ένα σωρό δυσάρεστα συναισθήματα, καθώς και φόβο. Θα ήταν υπερβολή να κάνουμε ότι δε μας αγγίζει.

Θα ήταν και επικίνδυνο ταυτόχρονα αφού μπορεί να σήμαινε πως δε τον λαμβάνουμε υπόψιν  στα σοβαρά, θέτοντας έτσι τον εαυτό μας και τους άλλους σε κίνδυνο.

Ας ακινητοποιήσουμε λίγο το φόβο που είναι φυσικό όλοι να αισθανόμαστε, κάνοντας κάτι ευχάριστο: ζωγραφίζοντας. Ίσως ξορκίζοντάς τον με αυτόν τον τρόπο. Δε πρέπει να ξεχάσουμε πως ξέρουμε τι είναι ωραίο. Καιρός κιόλας να θυμηθούμε λίγο από το μάθημα της ζωγραφικής που και αυτό, ξέρετε πως λυπάμαι για την διακοπή αυτή, διακόπηκε ξαφνικά.

Ας ζωγραφίσουμε.

Ας κάνουμε τον ιό.

Ξέρετε, αυτή τη στρογγυλή μπάλα,

πως το λέμε αυτό το στερεό(;),

με όλες αυτές τις μικρές λεπτές βεντούζες(σε ποιο στερεό ανάγονται αυτές οι λεπτές φόρμες; ) που προεξέχουν ακτινωτά προς όλες τις δυνατές γωνίες και κατευθύνσεις, έτοιμες να κολλήσουν απάνω σε κάποιο κύτταρο και να το εκμεταλλευτούν για να επιζήσουν.

Ας ξεκινήσουμε από το φόντο λοιπόν παιδιά. Θυμάστε που λέγαμε πως το κενό είναι το ίδιο σημαντικό με το “γεμάτο”; το  φόντο με τη μορφή; Ας κάνουμε το φόντο μας τουλάχιστον το ίδιο όμορφο όπως τον ιό.

Ας κολλήσουμε χαρτιά, στρας, χάντρες, μικροσκοπικά κουμπιά, στο φόντο μας.

Ας το χρωματίσουμε πάρα πολύ καλά, με τις πιο πλούσιες αποχρώσεις, λίγες πιο πολλές από αυτές που θα βάλουμε πάνω σε αυτόν. Πρέπει να του δείξουμε ότι τον μελετάμε και αυτόν καλά, ξεχωρίζουμε κάθε διαφοροποίηση του κόκκινου προς το πορτοκαλί.

Τέλος ας μη ξεχάσουμε τις άκρες των πλοκαμιών αυτών(με ποιο στερεό μοιάζουν τούτες;-δε πειράζει καθόλου που είναι πολύ μικρές σε σχέση με τα πλοκάμια).

Στείλτε τις ζωγραφιές σας, που θα κάνετε σε όποια επιφάνεια βρείτε. Είπαμε ότι χρησιμοποιούμε ότι χαρτόνι βρεθεί μπροστά μας, ακόμη και ατό από τα δημητριακά που πρέπει να απαρτίζουν μέρος του πρωινού μας, για να κάνουμε ότι μπορούμε να μείνουμε υγιείς.

Δεύτερον, το φωτογραφίζετε, φροντίζοντας τα όρια του έργου να μην υπολείπονται πολύ από το κάδρο της εικόνας μας. Και φυσικά προσπαθούμε πριν πατήσουμε το κλείστρο, πριν βγάλουμε την φωτογραφία μας δηλαδή, να έχουμε την κάμερα σε τέτοιο σημείο και σε τέτοια γωνία ώστε και οι τέσσερις γωνίες αυτού που φτιάξαμε να τείνουν να είναι ορθές. Όχι φλας. Μη βγείτε έξω από το σπίτι όμως, δίπλα στο παράθυρο, μέρα να είναι και θα βγει καλή. Θέλει και η καταγραφή την ώρα της, μη νομίζετε πως είναι και τόσο εύκολο ώστε να σνομπάρουμε τη διαδικασία.

Τρίτον στείλτε τη.

Τέταρτον, την ανεβάζουμε.

Πέμπτον, σε αυτή την ηλικία επιτρέπεται, την καμαρώνετε, εσείς οι ίδιοι. Σαν μεγαλώσετε αφήνετε τους άλλους να το κάνουν αυτό για εσάς.

Τι λέτε, πάμε μία;

Υλικά: παστέλ, κραγιόνια κέρινα, λαδοπαστέλ, κιμωλίες, τέμπερες, μαρκαδόρους, χρωματιστά μολύβια, κόλλες, γυαλιστερά, χαρτόνια, μπλοκ, υφάσματα, αλάτι, πινέλα, νεράκι, χαρτοπετσέτες και διπλωματία (στις μαμάδες για τυχόν λέρωμα)και ένα ακόμη υλικό, η έφεσή μας προς ότι θεωρούμε ωραίο.

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια της ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης έπειτα από οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, θα πρέπει να προβείτε στη δημιουργία μαθητικού λογαριασμού από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.  Αυτό γίνεται αφού μεταβείτε στην ιστοσελίδα  https://register.sch.gr/students/ επιλέγοντας τον σύνδεσμο Εγγραφή Μαθητών. Στην παραπάνω ιστοσελίδα υπάρχουν οι σχετικές οδηγίες εγγραφής.