ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ
2 Νοέ 2012

Διά Βίου Μάθηση (5) 30-11-2012

Συντάκτης: Αρετή Κάρκου | Κάτω από: Παιδαγωγικά-Διδακτικά, Σεμινάρια

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης-Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης

Σχολή Γονέων στο νομό Καστοριάς

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:

Συνεργασία εκπαιδευτικού-οικογένειας, διάρκειας 25 ωρών.

30-10-2012: Εφηβεία: ηλικιακές διαφορές 13-15, 16-18

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση συνιστά ουσιαστικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και είναι χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτή. Κατά την αξιολόγηση εκφράζονται οι απόψεις, οι γνώμες, τα συναισθήματα, οι επιδιώξεις, οι προτάσεις των συμμετεχόντων, τα οποία  είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την εξέλιξη της διδακτικής διαδικασίας και για την αποκόμιση της μέγιστης ωφέλειας από τη διδακτική πράξη. Η αξιολόγηση μπορεί να γίνει με προφορικό τρόπο – ο εκπαιδευτής θέτει ερωτήματα και οι εκπαιδευόμενοι απαντούν – μπορεί όμως να γίνει και με βιωματικό τρόπο. Ο βιωματικός τρόπος διευκολύνει τους εκπαιδευόμενους οι οποίοι δεν έχουν άνεση στο λόγο ή δε θέλουν να εκφράσουν άμεσα τις απόψεις και τις επιθυμίες τους. Χρονικά η αξιολόγηση μπορεί να γίνει στη μέση (αφού ολοκληρωθούν τα μισά περίπου μαθήματα), αλλά και στο τέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Κατερίνα Θεοδοσιάδου, ψυχολόγος

Τα σχόλια είναι κλειστά.