Αρχική » Erasmus+ » Συμμετοχή του Γυμνασίου Αγριάς σε διαδικτυακή διακρατική συνάντηση στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+

Ημερολόγιο Σχολικού έτους 2023-24

Ημερολόγιο Σχολικού έτους 2023-24

Ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Συμμετοχή του Γυμνασίου Αγριάς σε διαδικτυακή διακρατική συνάντηση στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+

Πέντε μαθητές και δύο εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Αγριάς συμμετείχαν την περασμένη εβδομάδα σε διακρατική συνάντηση σχολείων μέσω του διαδικτύου στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Sea in Sight». Πρόκειται για τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου Βαμβάκο Χάρη, Ζεμπίλα Μαρίνη, Κυριαζή Πολυξένη, Μάρκου Στέλλα και Μίγκα Μαρίσα και τις καθηγήτριες Σάββα Αναστασία και Φιλίππου Βαρβάρα.

Η υλοποίηση του προγράμματος «Sea in Sight» ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2019 και προέβλεπε μεταξύ άλλων τη μετακίνηση μαθητών και καθηγητών στο εξωτερικό. Ωστόσο, εξαιτίας της πανδημίας που πλήττει την παγκόσμια κοινότητα, τα ταξίδια έχουν αντικατασταθεί από διαδικτυακές συναντήσεις των σχολείων διάρκειας μιας εβδομάδας. Η πρώτη συνάντηση οργανώθηκε από το σχολείο Scoala Viceamiral Ioan Murgescu που βρίσκεται στην Κωστάντζα της Ρουμανίας. Σε αυτή συμμετείχαν, εκτός από τους εκπροσώπους του Ρουμανικού και του Ελληνικού σχολείου, μαθητές και εκπαιδευτικοί από σχολεία της Γαλλίας, της Κροατίας και της Πολωνίας.

Στη διάρκεια της συνάντησης οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με συνομηλίκους τους από τα άλλα σχολεία, παρακολούθησαν παρουσιάσεις σχετικά με το θαλάσσιο πλούτο των άλλων χωρών και παρουσίασαν τις δικές τους αντίστοιχες εργασίες. Δημιούργησαν τις δικές τους ψηφιακές αφίσες (https://padlet.com/petrosandaniela1/woe7kzi3b8m9g1uo), ενώ χρησιμοποιώντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους έγραψαν μια σύντομη ιστορία με θέμα τη ζωή στη θάλασσα. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η εικονική ξενάγηση στο ενυδρείο της Κωστάντζας και η δημιουργία εικαστικών έργων χρησιμοποιώντας υλικά από το θαλάσσιο περιβάλλον (κοχύλια, βότσαλα, άμμο κλπ.).

Είναι γεγονός ότι τα εκπαιδευτικά ταξίδια έχουν πιο πολλά να προσφέρουν από παιδαγωγικής άποψης σε σύγκριση με τις συναντήσεις μέσω διαδικτύου. Δεν πρέπει ωστόσο, να υποτιμάται η αξία αυτών των διαδικτυακών δραστηριοτήτων. Και αυτού του τύπου οι διοργανώσεις μπορούν να ωφελήσουν μαθητές κι εκπαιδευτικούς εμπλουτίζοντας τις εμπειρίες τους και τις γνώσεις τους ιδιαίτερα σε ότι αφορά τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών (πχ. Canvas, Padlet, Genially) και ξένων γλωσσών.


Σχολιάστε

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση