Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο σχεδιασμού παιγνιδοποίησης στα πλαίσια του έργου Erasmus+ GAME IT

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε σε διαδικτυακό εργαστήριο σχεδιασμού παιγνιδοποίησης  την Πέμπτη  13 Μαΐου 2021 και ώρα 18:30-21:00.  Το εργαστήριο απευθύνεται: α) σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τομείς και ειδικότητες σχετικές με τον τουρισμό και τη φιλοξενία και β) σε μαθητές ΕΠΑ.Λ των αντίστοιχων τομέων και ειδικοτήτων.

Δηλώσεις συμμετοχής μέσω της φόρμας: https://forms.gle/efBiQihw11tfThvx9 

Αξιολόγησης της εκδήλωσης: https://forms.gle/25ryEEwUnUCpU6ay9

Περιεχόμενο του εργαστηρίου:  

  • Εισαγωγή στην παιγνιδοποίηση, συνήθεις τεχνικές και εφαρμογές σε διάφορους τομείς.
  • Εφαρμογές της παιγνιδοποίησης στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία.
  • Ενσωμάτωση της παιγνιδοποίησης στη σχεδίαση της διαδικτυακής πλατφόρμας και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του έργου GAME IT.
  • Συμμετοχική σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με χρήση παιγνιδοποίησης.

Το εργαστήριο πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ GAME IT που σχεδιάζει ένα πρόγραμμα προετοιμασίας των μαθητών για κινητικότητα στο εξωτερικό το οποίο θα μπορεί να αξιοποιηθεί από σχολεία και οργανισμούς που υλοποιούν προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο: https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/03/02/game_it_overview/ .

Κατηγορίες: Erasmus+, GAMEIT | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο σχεδιασμού παιγνιδοποίησης στα πλαίσια του έργου Erasmus+ GAME IT

INSPIRE: Ενσωμάτωση αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων στην επιχειρηματική εκπαίδευση.

Το Inspire είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που συνδυάζει τον αθλητισμό και την ψυχαγωγία με την επιχειρηματικότητα, που ορίζεται ως η ικανότητα να μετατρέπουμε τις ιδέες σε πράξη παράγοντας αξία, οικονομική, κοινωνική ή πολιτιστική, για το κοινωνικό σύνολο. Το πρόγραμμα θα αναδείξει τη σχέση του αθλητισμού με τον πολιτισμό, με δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα και με διαφορετικούς τομείς της οικονομίας καθώς και τις σχετικές ευκαιρίες για καινοτομία.
Στα πλαίσια του έργου θα παραχθεί εκπαιδευτικό υλικό για την υποστήριξη εκπαιδευτικών δράσεων που συνδυάζουν τον αθλητισμό με την επιχειρηματικότητα και στοχεύουν στην καλλιέργεια ικανοτήτων όπως η ικανότητα για πρωτοβουλία, υπευθυνότητα, συνεργασία, επίλυση προβλημάτων, δημιουργικότητα. Επίσης θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικές δράσεις, εργαστήρια για εκπαιδευτικούς και μαθητές και αθλητικές εκδηλώσεις.
Το έργο INSPIRE έχει πλήρη τίτλο «Ενσωμάτωση αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων στην εκπαίδευση στο επιχειρείν» και κωδικό: 2020-1-BG01-KA201-079196. Είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ που εντάσσεται στη Δράση Συνεργασία για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης. Το έργο είναι διετές, ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2020, με συμμετοχή τεσσάρων χωρών (Βουλγαρία, Ελλάδα , Κύπρος, και Τουρκία), που εκπροσωπούνται από ένα αθλητικό σχολείο, 2 πανεπιστήμια, 2 διευθύνσεις εκπαίδευσης και ένα οργανισμό για την προώθηση της καινοτομίας. Από τη χώρα μας συμμετέχει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων.
Ιστότοπος : https://inspireproject.net/
Ενημερωτικό Δελτίο: Ενημερωτικό Δελτίο έργου INSPIRE
Κατηγορίες: Erasmus+, INSPIRE | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο INSPIRE: Ενσωμάτωση αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων στην επιχειρηματική εκπαίδευση.

Πρόσκληση σε διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Προετοιμασία για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας στο εξωτερικό» στα πλαίσια του έργου GAME IT.

Σας προσκαλούμε  σε διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Προετοιμασία για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας στο εξωτερικό» που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021 και ώρα 17:00-19:00.

H εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ GAME IT που έχει ως στόχο να βελτιώσει τις διαδικασίες οργάνωσης της μαθησιακής κινητικότητας και πρόσβασης των μαθητών της επαγγελματικής εκπαίδευσης σε αυτήν, συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ή ανήκουν σε ασθενέστερες ομάδες ή προέρχονται από απομακρυσμένες ή αγροτικές περιοχές. Ευρύτερος στόχος του έργου είναι να ενισχύσει τις στρατηγικές διεθνοποίησης των οργανισμών επαγγελματικής εκπαίδευσης, παρέχοντας κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές και εκπαιδευτικούς και υλοποιώντας μια σειρά από εκπαιδευτικές δράσεις: σεμινάρια, εργαστήρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν:

  • Το έργο Erasmus+ GAME IT, στόχοι, εκπαιδευτικό υλικό και εκπαιδευτικές δράσεις που θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα σχολεία.
  • Καλές πρακτικές προετοιμασίας των μαθητών για συμμετοχή σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας.
  • Εμπειρίες σχολικών μονάδων και οργανισμών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από την συμμετοχή τους σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας.

Παρακαλούμε δηλώσετε τη συμμετοχή σας  και αν επιθυμείτε το θέμα της παρέμβασής σας, έως την Τρίτη 16/03/2021  μέσω της φόρμας: https://forms.gle/do45crw1geemgWps5

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα GAME IT είναι διαθέσιμες στο ιστολόγιο  της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων: https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/03/02/game_it_overview/
 

 

Κατηγορίες: Erasmus+, GAMEIT, Διαδικτυακό Σεμινάριο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση σε διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Προετοιμασία για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας στο εξωτερικό» στα πλαίσια του έργου GAME IT.

Έρευνα για τη συμμετοχή των μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας στα πλαίσια του έργου Erasmus+ GAME IT.

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στην έρευνα που πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ GAME IT που υλοποιεί η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων. Η έρευνα γίνεται μέσω ερωτηματολογίου και απευθύνεται σε Σχολικές Μονάδες και Οργανισμούς Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ), δηλαδή ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΙΕΚ  που έχουν ειδικότητες συναφείς με τον Τουρισμό και τη Φιλοξενία όπως Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Μαγειρικής Τέχνης, Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης-Αρχιμάγειρας, Τεχνικός Αρτοποιός-Ζαχαροπλαστικής, Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας κ.α.

Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο: https://forms.gle/RTNxkRVVcTsnfa7T6

Μπορεί να συμπληρωθεί από:

α) το Σχολείο ή τον Οργανισμό ΕΕΚ (1 φορά)

β) τους Μαθητές/Σπουδαστές ειδικοτήτων σχετικών με των Τουρισμό και τη Φιλοξενία.

Το ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται ανώνυμα και δεν συλλέγονται μέσω αυτού προσωπικά δεδομένα.

Λίγα λόγια για το έργο Erasmus+ GAME IT

Το έργο έχει ως στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση των μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) σε μαθησιακές κινητικότητες στο εξωτερικό ενώ παράλληλα βοηθάει τα σχολεία και τους οργανισμούς που υλοποιούν την κινητικότητα στην οργάνωση της.

Στα πλαίσια του έργου θα δημιουργηθεί εκπαιδευτικό υλικό που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προετοιμασία μαθητών/σπουδαστών/εκπαιδευόμενων ΕΕΚ που φοιτούν σε ειδικότητες συναφείς με τον Τουρισμό και τη Φιλοξενία, για συμμετοχή σε προγράμματα κινητικότητας στο εξωτερικό.

Ευρύτερος στόχος του έργου είναι να ενισχύσει τις στρατηγικές διεθνοποίησης των οργανισμών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, παρέχοντας εκπαιδευτικό υλικό και υλοποιώντας μια σειρά από εκπαιδευτικές δράσεις όπως σεμινάρια, εργαστήρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Περισσότερες πληροφορίες για έργο GAME IT είναι διαθέσιμες στο ιστολόγιο για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων:

https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/03/02/game_it_overview/

Για ερωτήσεις ή περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε στο europrogchan@sch.gr

Η πρόσκλησης της ΔΔΕ Χανίων είναι διαθέσιμη εδώ:



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Erasmus+, GAMEIT | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έρευνα για τη συμμετοχή των μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας στα πλαίσια του έργου Erasmus+ GAME IT.

GAME IT : Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+ για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών της επαγγελματικής εκπαίδευσης σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας

Το έργο GAME IT είναι μια πρωτοβουλία σε εξέλιξη για την υποστήριξη των μαθητών της επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας  ώστε να είναι σε θέση να αξιοποιούν τις ευκαιρίες μαθησιακής κινητικότητας, που παρέχονται μέσω του προγράμματος ERASMUS +, και να γίνει η μαθησιακή κινητικότητα  πιο προσιτή σε όλους.

Το έργο έχει ως στόχο να βελτιώσει τις διαδικασίες οργάνωσης  της μαθησιακής κινητικότητας και πρόσβασης των μαθητών της επαγγελματικής εκπαίδευσης σε αυτήν, συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ή ανήκουν σε ασθενέστερες ομάδες ή προέρχονται από απομακρυσμένες ή αγροτικές περιοχές. Παράλληλα επιδιώκει την καλλιέργεια της πολιτισμικής ευαισθητοποίησης και την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού και γενικότερα την κινητοποίησή τους με στόχο την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Στα πλαίσια του έργου θα δημιουργηθούν διαδικτυακά μαθήματα και οδηγός για τους εκπαιδευτικούς για την προετοιμασία των μαθητών για συμμετοχή σε προγράμματα κινητικότητας.  Τα μαθήματα θα είναι διαδραστικά και θα ενσωματώνουν στοιχεία παιγνιδοποίησης. Επιχειρείται έτσι η αξιοποίηση σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων και τεχνολογιών με σκοπό τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα κινητοποιεί τους μαθητές, θα ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά τους και θα προάγει την καλλιέργεια γνώσεων και δεξιοτήτων μέσω παραδειγμάτων και καταστάσεων που σχετίζονται με την πραγματική ζωή. Ευρύτερος στόχος του έργου είναι να ενισχύσει τις στρατηγικές διεθνοποίησης των οργανισμών επαγγελματικής εκπαίδευσης, παρέχοντας κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές και εκπαιδευτικούς και υλοποιώντας μια σειρά από εκπαιδευτικές δράσεις όπως σεμινάρια, εργαστήρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις.

Το έργο GΑΜΕ ΙΤ έχει πλήρη τίτλο «Παιγνιδοποιημένη διαδραστική και συμπεριληπτική εκπαίδευση προετοιμασίας για διεθνή κινητικότητα στην επαγγελματική εκπαίδευση στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας» και κωδικό 2020-1-BG01-KA202-079103. Είναι μια σύμπραξη έξι οργανισμών από Βουλγαρία, Ελλάδα, Τουρκία και Σλοβενία, και η διάρκεια υλοποίησής του είναι 18 μήνες. Από τη χώρα μας συμμετέχουν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων και το Πολυτεχνείο Κρήτης και ειδικότερα το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.

Περισσότερες πληροφορίες, ενημέρωση για τις δράσεις του GAME IT

Ιστότοπος: https://gameit-project.eu

Facebook:   https://www.facebook.com/GAMEITproject

Κατηγορίες: Erasmus+, GAMEIT, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο GAME IT : Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+ για την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών της επαγγελματικής εκπαίδευσης σε προγράμματα μαθησιακής κινητικότητας

Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο με θέμα «Τριδιάστατη σχεδίαση, τριδιάστατη εκτύπωση και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πράξη»

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε σε εργαστήριο με θέμα «Τριδιάστατη σχεδίαση, τριδιάστατη εκτύπωση και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πράξη» που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 12:00-15:00 με στόχο την παρουσίαση των τεχνολογικών τάσεων και εξελίξεων αλλά και τη μέχρι τώρα εμπειρία από την εφαρμογή στην εκπαιδευτική πράξη της τριδιάστατης σχεδίασης και εκτύπωσης καθώς και τη διαμόρφωση προτάσεων για νέα εκπαιδευτικά έργα. Οι εκπαιδευτικοί που θα παρακολουθήσουν το εργαστήριο μπορούν να συμμετέχουν και ως εισηγητές με μια σύντομη παρουσίαση στα παρακάτω θέματα:

Α. Τεχνολογικές εξελίξεις και τάσεις
– Τεχνολογίες τριδιάστατης εκτύπωσης.
– Ψηφιακά εργαλεία για τριδιάστατη σχεδίαση.
– Χρήση προγραμματισμού υπολογιστών για δημιουργία τριδιάστατων μοντέλων.
– Χρήση της τριδιάστατης σχεδίασης και εκτύπωσης σε έργα φυσικού υπολογισμού (physical computing)

Β. Τριδιάστατη σχεδίαση και τριδιάστατη εκτύπωση στην εκπαίδευση
– Εμπειρία των εκπαιδευτικών στα πλαίσια μαθημάτων, σχολικών δραστηριοτήτων, εθελοντικών δράσεων.
– Συνάφεια με τα υφιστάμενα αναλυτικά προγράμματα.
– Καλές πρακτικές. Προτάσεις για νέα σχολικά έργα. Παιδαγωγικές προσεγγίσεις.

Παρακαλούμε δηλώσετε τη συμμετοχή σας και το θέμα της εισήγησής σας, μέχρι τις 25/02/2021 μέσω της παρακάτω φόρμας: https://forms.gle/UBVfAnvPiHUHjguQ8

Το εργαστήριο εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος Erasmus+ MAKER SCHOOLS.  Στα πλαίσια του προγράμματος θα δημιουργηθεί εκπαιδευτικό υλικό και θα πραγματοποιηθούν επιμορφωτικές δράσεις και εργαστήρια για εκπαιδευτικούς και μαθητές στα παρακάτω αντικείμενα:
– Εισαγωγή στην τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση.
– Τριδιάστατη σχεδίαση με χρήση τη γλώσσας προγραμματισμού Python.
– Τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση σε έργα φυσικού υπολογισμού (physical computing).
Περισσότερες πληροφορίες για το έργο MAKER SCHOOLS είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο: https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/01/14/makers_overview/

 

Κατηγορίες: MAKERS, Διαδικτυακό Σεμινάριο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο με θέμα «Τριδιάστατη σχεδίαση, τριδιάστατη εκτύπωση και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πράξη»

Έρευνα για την τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση στο σχολείο και την αξιοποίηση της στη διδασκαλία – συμπλήρωση ερωτηματολόγιου.

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε σε έρευνα για την τριδιάστατη σχεδίαση και τριδιάστατη εκτύπωση και την αξιοποίηση της στη διδασκαλία, που πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ MAKER SCHOOLS  που υλοποιεί η ΔΔΕ Χανίων.  Στα πλαίσια του έργου θα δημιουργηθεί εκπαιδευτικό υλικό και θα πραγματοποιηθούν επιμορφωτικές δράσεις και εργαστήρια για εκπαιδευτικούς και μαθητές στα παρακάτω αντικείμενα:

α) Εισαγωγή στην τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση
β) Τριδιάστατη σχεδίαση με χρήση τη γλώσσας προγραμματισμού Python
γ) Συνδυασμός τριδιάστατης σχεδίασης και φυσικού υπολογισμού (physical computing)

Η έρευνα πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίου και έχει σκοπό την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης όσον αφορά τις υποδομές,  την εμπειρία και τις ανάγκες επιμόρφωσης στο αντικείμενο του έργου. Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, μαθητές και διευθυντές σχολικών μονάδων, και είναι διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο: https://forms.gle/ytu8CXraSd7aWVUB9

Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και δεν συλλέγονται μέσω αυτού προσωπικά δεδομένα. Περισσότερες πληροφορίες για το έργο MAKER SCHOOLS είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο: https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/01/14/makers_overview/

H πρόσκληση για συμμετοχή στην έρευνα είναι διαθέσιμη εδώ:

https://blogs.sch.gr/europrogchan/files/2021/02/2021-02_17_Ερευνα_MAKER_SCHOOLS_signed.pdf

Κατηγορίες: MAKERS | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έρευνα για την τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση στο σχολείο και την αξιοποίηση της στη διδασκαλία – συμπλήρωση ερωτηματολόγιου.

Παρουσίαση των νέων έργων Erasmus+ MAKER SCHOOLS, INSPIRE και GAME IT που θα υλοποιήσει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων

Tρία νέα έργα Erasmus+ θα υλοποιήσει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων την ερχόμενη διετία. Tο αντικείμενο των έργων και τα αποτελέσματα τους και οι εκπαιδευτικές δράσεις που θα περιλαμβάνουν παρουσιάστηκαν σε διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 26 Ιανουαρίου 2021, και διοργανώθηκε από το Γραφείο Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων.
Τα έργα αυτά εντάσσονται στις Στρατηγικές Συμπράξεις για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών. Πρόκειται για δύο έργα που εντάσσονται στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης:
• MAKER SCHOOLS: Ενίσχυση της δημιουργικότητας και της ενασχόλησης με τις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες μέσω της ενσωμάτωσης της τριδιάστασης σχεδίασης και εκτύπωσης στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
• GAME IT: Διαδραστικό παιγνιδοποιημένο και συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για προετοιμασία για διεθνή κινητικότητα στην επαγγελματική εκπαίδευση στους τομείς του τουρισμού και της φιλοξενίας.
και ένα έργο που εντάσσεται στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
• INSPIRE: Εκπαίδευση στο Επιχειρείν στον τομέα του Αθλητισμού και της Αναψυχής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Κατηγορίες: Erasmus+, GAMEIT, INSPIRE, MAKERS | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση των νέων έργων Erasmus+ MAKER SCHOOLS, INSPIRE και GAME IT που θα υλοποιήσει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων

MAKER SCHOOLS: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη δημιουργική αξιοποίηση της τριδιάστασης σχεδίασης και εκτύπωσης στο σχολείο.

Το έργο MAKER SCHOOLS έχει ως στόχο την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό των σπουδών στις Θετικές Επιστήμες και Τεχνολογικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω του εκσυγχρονισμού του περιεχομένου αλλά της αξιοποίησης των τεχνολογικών εξελίξεων ώστε η εκπαίδευση να γίνει πιο ενδιαφέρουσα και ταυτόχρονα περισσότερο συμμετοχική και συμπεριληπτική.

Εστιάζει στην τεχνολογία της τριδιάστατης σχεδίασης και εκτύπωσης και διερευνά τη σχέση τους με τον προγραμματισμό υπολογιστών με στόχο την απόκτηση τεχνικών και επιστημονικών γνώσεων αλλά και την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων. Θα μελετήσει την αξιοποίηση των τεχνολογιών της τριδιάστατης σχεδίασης και της  τριδιάστατης εκτύπωσης, μιας τεχνολογίας που μπορεί να παράγει προϊόντα που οι μαθητές μπορούν να δουν και να αγγίξουν, στη διδασκαλία των μαθημάτων των θετικών και τεχνολογικών επιστημών αλλά και άλλων μαθημάτων, όπως αυτών που σχετίζονται με τις τέχνες και το σχεδιασμό.

Στα πλαίσια του έργου θα δημιουργηθεί εκπαιδευτικό υλικό και οδηγός για τους εκπαιδευτικούς για εισαγωγή στην τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση και για τη δημιουργία τριδιάστατων μοντέλων με χρήση τη γλώσσας προγραμματισμού Python. Θα πραγματοποιηθούν ενημερωτικές συζητήσεις και εργαστήρια που θα δώσουν τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συμμετέχουν στη σχεδίαση και αξιολόγηση του έργου και δράσεις εκπαίδευσης στις τεχνολογίες της τριδιάστατης σχεδίασης και εκτύπωσης.  Επίσης θα υποστηριχτεί  η συνεργασία των σχολείων που θα συμμετέχουν στο έργο μέσω της πλατφόρμας eTwinning.

Το έργο MAKER SCHOOLS έχει πλήρη τίτλο «Ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών και της ενασχόλησης με τις Θετικές Επιστήμες και την Τεχνολογία μέσω της ενσωμάτωσης της Τριδιάστατης Σχεδίασης και του Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»  και κωδικό2020-1-BG01-KA201-079274,  είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, που εντάσσεται στη Δράση Συνεργασία για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης. Το έργο ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2020 και η διάρκεια του είναι δύο χρόνια (2020-2022). Είναι μια συνεργασία τριών χωρών (Βουλγαρία, Ελλάδα, Τουρκία). Στη σύμπραξη συμμετέχουν δύο Πολυτεχνεία, τέσσερεις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και ένας οργανισμός για την προαγωγή της καινοτομίας στην εκπαίδευση. Από τη χώρα μας συμμετέχουν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων και το Πολυτεχνείο Κρήτης και ειδικότερα το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.

Ιστότοπος έργου: http://makers-project.eu/

Σελίδα facebook: https://www.facebook.com/MakerSchoolsErasmus

Κατηγορίες: Erasmus+, eTwinning, MAKERS | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο MAKER SCHOOLS: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη δημιουργική αξιοποίηση της τριδιάστασης σχεδίασης και εκτύπωσης στο σχολείο.

Φυλλάδιο του έργου START I

Συνοπτικό ενημερωτικό φυλλάδιο του έργου START IN

Κατηγορίες: Erasmus+, START IN | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φυλλάδιο του έργου START I