Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)

Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ Τρίπολης
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2024 11:18 πμ |

 

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)

Σχολική Μονάδα: ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.) ΤΡΙΠΟΛΗΣ – 0304000

Σχολικό Έτος: 2023 – 2024 Ημερομηνία Εξαγωγής: 24/09/2024

Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

   
   

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

H στοχοθεσία του Σχεδίου Δράσης αναφέρεται στην ιδιαιτερότητα , στη δυναμική και το επίπεδο των μαθητών της τάξης. Περιλαμβάνει στοιχεία που αφορούν την ανάπτυξη και την εφαρμογή διδακτικών πρακτικών στη σχολική τάξη.

Σχολική διαρροή – φοίτηση

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Συνδέεται επίσης με τις στρατηγικές οργάνωσης της τάξης, την ανάπτυξη των παιδαγωγικών σχέσεων, τη διαχείριση και αξιοποίηση εργασιών, καθώς τις διαδικασίες αξιολόγησης και ανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής πράξης.

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Σέβεται και λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες (γεωγραφικές, πολιτισμικές, κοινωνικοοικονομικές) της σχολικής σας μονάδας, η στοχοθεσία του Σχεδίου Δράσης αναφέρεται στην ιδιαιτερότητα , στη δυναμική και το επίπεδο των μαθητών της τάξης.

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Η παιδαγωγική και η μαθησιακή λειτουργία στο σχέδιο δράσης αφορά τη συστηματική προσέγγιση για την επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων και τη βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας.

Σχέσεις σχολείου – οικογένειας

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Σέβεται και λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες (γεωγραφικές, πολιτισμικές, κοινωνικοοικονομικές) της σχολικής σας μονάδας, η στοχοθεσία του Σχεδίου Δράσης αναφέρεται στην ιδιαιτερότητα , στη δυναμική και το επίπεδο των μαθητών της τάξης. Περιλαμβάνει στοιχεία που αφορούν την ανάπτυξη και την εφαρμογή διδακτικών πρακτικών στη σχολική τάξη.

   
   

Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Διοικητική λειτουργία

Έχει ευρύτερη στόχευση στην αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου μέσω του Συλλόγου Διδασκόντων, στην υιοθέτηση καλών πρακτικών, στη συνεργασία μέσα σε κλίμα δημιουργικών και παραγωγικών σχέσεων.

Περιλαμβάνει τη διαχείριση, τον προγραμματισμό, την οργάνωση, τη διεύθυνση και τον έλεγχο των πόρων και των διαδικασιών που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων.

Σχολείο και κοινότητα

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Διοικητική λειτουργία

Έχει ευρύτερη στόχευση στην αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου μέσω του Συλλόγου Διδασκόντων σέβεται και λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες (γεωγραφικές, πολιτισμικές, κοινωνικοοικονομικές) της σχολικής σας μονάδας.

   
   

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

΅Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Καθιστά απαραίτητη την συλλογική-συμμετοχική-επιμορφωτική δράση των μελών της σχολικής κοινότητας βάσει των δυνατοτήτων, των αναγκών, αλλά κυρίως των ιδιαιτεροτήτων της σχολικής μονάδας.

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Το έργο του σχολείου περιγράφεται επαρκώς ως προς τους Θεματικούς Άξονες που έχετε αναπτύξει και έχετε αναρτήσει:

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Καθιστά απαραίτητη την συλλογική-συμμετοχική-επιμορφωτική δράση των μελών της σχολικής κοινότητας βάσει των δυνατοτήτων, των αναγκών, αλλά κυρίως των ιδιαιτεροτήτων της σχολικής μονάδας, αφορά σε ευρύτερα σύνολα: ολόκληρη/ες τάξη/εις– ομάδα/ες εκπαιδευτικών/μαθητών-τριών και το σύνολο της σχολικής κοινότητας.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

   
   

Θετικά σημεία

Η ανάπτυξη της εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής στη σχολική σας μονάδα έχει διευκολύνει:

την επιστημονική διοίκηση της μονάδας που έχει την ευθύνη προγραμματισμού, διοίκησης, απολογισμού την αποκέντρωση με ουσιαστικές αρμοδιότητες και ευθύνες που εξασφαλίζουν τη δημιουργία συνεκτικού συστήματος συμβουλευτικής καθοδήγησης και υποστήριξης της μονάδας (λ.χ. σχεδιασμός προγραμμάτων, ανάπτυξη & εμπλουτισμός αναλυτικού προγρ/τος, επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών, παρακολούθηση της διαδικασίας των αλλαγών, σύνδεση σχολείου- κοινότητας, αξιοποίηση της εμπειρίας της μονάδας, την ανάπτυξη καινοτόμου κουλτούρας).

   
   

Θετικά σημεία

Οι στρατηγικές για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας και αλλαγής συνδέονται με το ρόλο του ηγέτη/διευθυντή μιας σχολικής μονάδας στη διαδικασία προώθησης αλλαγών και με τις συνθήκες σε μια σχολική μονάδα, οι οποίες ευνοούν ή εμποδίζουν τη διαδικασία προώθησης μιας αλλαγής ή καινοτομία

   
   

 

Προτάσεις προς βελτίωση

Η φιλοσοφία του σχολείου καλό είναι να συνεχίσει να χαρακτηρίζεται από την υιοθέτηση καινοτομιών και καλών πρακτικών σε επίπεδο ευρωπαϊκών προγραμμάτων , οι οποίες εφαρμόζονται τόσο σε επίπεδο τάξης (κυρίως με ευθύνη του δασκάλου της τάξης), όσο και σε επίπεδο σχολείου με την ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων και τη συμμετοχή των γονέων.

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.