Λίγο καθυστερημένα καθώς δεν υπάρχει καθόλου χρόνος αναφέρω κάποιες δραστηριότητες που κάναμε για το σώμα και τις αισθήσεις. Μάθαμε το μπλε και το κόκκινο χρώμα με την πορεία του αίματος από και προς την καρδιά με τις φλέβες και τις αρτηρίες.
Βάλαμε με τη σειρά τις εικόνες ανάπτυξης του ανθρώπου
Φτιάξαμε την δική μας ταυτότητα
Φτιάξαμε την ακτινογραφία του εαυτού μας
Καταγράψαμε ό,τι μας χρειάζεται για την υγιεινή του σώματος
Για τις αισθήσεις τα παιδιά στην απογευματινή βάρδια έφτιαξαν το λουλούδι των αισθήσεων και ατομικά λουλούδια.
Και αυτό είναι το παρουσιολόγιό μας. Γίναμε υπέροχοι ζαχαροπλάστες!!!!!













