Την πρώτη μέρα τα παιδιά στο νηπιαγωγείο τα υποδέχτηκε ο Λάκης το σκυλάκι, η μασκότ της τάξης μας. (Το όνομα Λάκης δόθηκε από τα ίδια τα παιδιά, την χρονιά που τον παρουσίασα στην τάξη). Αφού τους συστήθηκε και παρουσίασε και την δασκάλα τους, ζήτησε να του πουν και τα παιδιά το όνομά τους. Έπρεπε όμως να μιλά κάθε φορά το παιδί που τον είχε στην αγκαλιά του. Τα άλλα περίμεναν την σειρά τους. Όταν κάθε παιδί έλεγε το όνομά του τα υπόλοιπα το χαιρετούσαν λέγοντας τρεις φορές: γειά σου….π.χ. Γιάννη αλλά κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο. Άλλοτε αργά, άλλοτε γρήγορα, κουνώντας το κεφάλι, χτυπώντας παλαμάκια, δυνατά, σιγανά κ.λ.π. Τον τρόπο κάθε φορά τον υποδείκνυε ο Λάκης.

Αφού συστήθηκαν όλα τα παιδιά ο Λάκης είπε πως θυμάται όλα τα ονόματα και δεν πρόκειται να τα μπερδέψει. Πήρε την μπάλα και την πετούσε στα παιδιά λέγοντας όμως λάθος το όνομά τους. Τα παιδιά τον διορθώνουν αλλά αυτός εξακολουθεί να κάνει λάθος. Ζητά συγνώμη και τους δίνει την μπάλα να συνεχίσουν αυτά το παιχνίδι γνωριμίας μόνο τους παρακαλά να λένε το όνομά τους λίγο δυνατά να το ακούσει και αυτός καλύτερα και να μην ξανακάνει λάθος.
Το παιχνίδι ενθουσίασε τα παιδιά που έδειξαν μεγάλο ζήλο να καταφέρουν ο Λάκης να θυμηθεί το όνομά τους και να μην το ξαναξεχάσει.
Έπειτα ο Λάκης έφερε ένα καλαθάκι με γλωσσοπίεστρα όπου επάνω είχαν κολλημένες καρδούλες. Κάθε καρδούλα είχε και μια διαφορετική ερώτηση. Πώς σε λένε, αγαπημένο χρώμα, παιχνίδι, φίλος κ.λ.π. Κάθε παιδί έπαιρνε ένα γλωσσοπίεστρο και απαντούσε στη ερώτηση που είχε η καρδούλα του. Έπειτα περνούσε μπροστά από κάθε παιδί και του έκανε την ίδια ερώτηση λέγοντας το όνομά του.







Επίσης διαβάσαμε το παραμύθι Οι περιπέτειες του Μίλτου πρώτη μέρα στο σχολείο όπου το αρκουδάκι ο Μίλτος αναρωτιέται αν θα του αρέσει το νηπιαγωγείο και τι ακριβώς θα κάνει εκεί.

Τέλος φτιάξαμε την πρώτη μας ζωγραφιά σε cupcake και πήραμε και το γλυκό δωράκι μας .