Για τον σχηματισμό των ομάδων αρχικά έγιναν δραστηριότητες με τα παιδιά σε ζευγαράκια και μετά έφτιαξαν ομάδες των τεσσάρων. Κάθε ομάδα έπρεπε να σκεφτεί μια ιστορία όπου θα χρειαζόταν να χρησιμοποιήσει τις super δυνάμεις της για κάποιο καλό σκοπό. Διάλεξαν από ένα χρώμα, φόρεσαν την στολή τους με το σήμα και την μάσκα στο χρώμα της ομάδας και βγήκαν στο προαύλιο όπου μπορούσαν να πετάξουν και να τρέξουν να σώσουν όποιον κινδύνευε, δραματοποιώντας έτσι την ιστορία τους.
Και για να μην ξεχνάνε σε ποια ομάδα ανήκουν έβαλαν τις φωτογραφίες τους στο αντίστοιχο σήμα.
Επίσης κάθε παιδί έχει το δικό του σήμα με το όνομά του και στο χρώμα της ομάδας του για να το τοποθετεί στη γωνιά που θέλει να παίξει
Καρτελάκια super ήρωες με το όνομά τους τοποθετήθηκαν στα συρτάρια και στον πίνακα με τις ζωγραφιές τους
Σαν super ήρωες φωτογραφήθηκαν εφαρμόζοντας τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στην παρεούλα. Μαζεμένα πόδια………….
Μαζεμένα χέρια……………
Κλειστό στόμα………………..
Σηκώνω το χέρι για να μιλήσω…………
Τέλος φτιάξαμε χρονοκάψουλα που θα ανοιχτεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς και περιείχε την πρώτη μου ζωγραφιά, καθρέφτη με τον εαυτό μου και μια μίνι συνέντευξη.





































































