Ο στολισμός της τάξης μας για την γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940:
Το σκηνικό της γιορτής μας
Επίσης κάναμε αντιστοιχίσεις και μάθαμε τον αριθμό 1
Και αποδώσαμε με τα κατάλληλα χρώματα τον πόλεμο και την ειρήνη
Λίγο καθυστερημένα καθώς δεν υπάρχει καθόλου χρόνος αναφέρω κάποιες δραστηριότητες που κάναμε για το σώμα και τις αισθήσεις. Μάθαμε το μπλε και το κόκκινο χρώμα με την πορεία του αίματος από και προς την καρδιά με τις φλέβες και τις αρτηρίες.
Βάλαμε με τη σειρά τις εικόνες ανάπτυξης του ανθρώπου
Φτιάξαμε την δική μας ταυτότητα
Φτιάξαμε την ακτινογραφία του εαυτού μας
Καταγράψαμε ό,τι μας χρειάζεται για την υγιεινή του σώματος
Για τις αισθήσεις τα παιδιά στην απογευματινή βάρδια έφτιαξαν το λουλούδι των αισθήσεων και ατομικά λουλούδια.
Και αυτό είναι το παρουσιολόγιό μας. Γίναμε υπέροχοι ζαχαροπλάστες!!!!!
Συνεχίσαμε και αυτήν την εβδομάδα τις δραστηριότητες για το όνομά μας και αρχίσαμε να μιλάμε και για το σώμα μας. Διακοσμήσαμε το αρχικό μας και του βάλαμε μάτια και στόμα
Φτιάξαμε λογοπαίγνια με το όνομά μας
Φτιάξαμε το περίγραμμα του σώματός μας και το ανθρωπάκι μας το ονομάσαμε Μαξ. Γράψαμε τα μέλη του σώματος και σε κινητά καρτελάκια τα παιδιά τα αντιστοίχιζαν
Το ίδιο έγινε και σε ατομικό φύλλο εργασίας
Σε πίνακα αποτυπώσαμε το χρώμα ματιών των παιδιών της τάξης
Κατόπιν τους δόθηκαν σε χαρτί τρία πρόσωπα χωρίς χαρακτηριστικά και έπρεπε να βάλουν στο πρώτο καστανά μάτια και καστανά μαλλιά, στο δεύτερο γαλανά μάτια και ξανθά μαλλιά και στο τρίτο πράσινα μάτια και κόκκινα μαλλιά.
Βάλαμε το όνομά μας στη σειρά και είδαμε ποιο είναι μεγαλύτερο
Αυτή την εβδομάδα το θέμα μας είναι το όνομά μας. Στην πρωινή βάρδια έπαιξαν πολλά παιχνίδια, έβαψαν με τέμπερες το αρχικό τους και άλλα πολλά. Στην απογευματινή βάρδια φτιάξαμε το σχολικό με το όνομά μας, το βάψαμε, βάλαμε τα γράμματα στη σειρά και μετρήσαμε ποιο όνομα έχει τα περισσότερα, φτιάξαμε πίνακα αναφοράς. Επίσης σε ένα τετράδιο κρύψαμε στη μισή σελίδα το πρόσωπο του παιδιού και αφήσαμε στην άλλη μισή το αρχικό του. Έπρεπε να μαντέψουν ποιο παιδί κρύβεται κάτω από το χαρτί.
Το ωραίο εξώφυλλο “μάντεψε” ποιος το έφτιαξε η συνάδελφος Κατερίνα.
Επίσης κόψαμε και την φωτογραφία μας στα 4 και την συνθέσαμε.