Ένα ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύτηκε σήμερα στα ΝΕΑ με τίτλο “οι αριστούχοι και οι άλλοι”, όπου μέσα από τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων προσπαθεί να ερμηνεύσει το χάσμα που έχει δημιουργηθεί στις επιδόσεις των μαθητών τα τελευταία χρόνια και το οποία φυσικά είναι αποτέλεσμα της 12χρονης (τουλάχιστον) εκπαιδευτικής τους διαδρομής. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν το σημερινό σχολείο συμβάλει με τις μεθόδους και τα μέσα που διαθέτει στην άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων ή απλά τις συντηρεί και τις διαιωνίζει. Με το χαρακτηριστικό απόσπασμα που ακολουθεί ολοκληρώνει τις διαπιστώσεις του:
ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ
Το «κλειδί του παραδείσου», το Πανεπιστήμιο, που πριν από 30 χρόνια πρόβαλε σαν το σκαλοπάτι που έπρεπε ν΄ ανέβουν τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών για να «αποκατασταθούν – εξασφαλιστούν», δεν υπάρχει πια
διαπιστώσεις, που σε κάθε περίπτωση προσφέρονται για συζήτηση και προβληματισμό και πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά όλους μας, όχι μόνο την πυραμίδα της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία. [αναλυτικά το άρθρο στα “ΝΕΑ”]
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.