Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
ΒΗΜΑ εκ-παιδευτικού διαλόγου και προβληματισμού
Αρχική
Συγγραφέας:
ΕΛΕΝΗ ΜΠΕΝΙΑΤΑ
| 17 Ιανουαρίου, 2009
| 5 σχόλια
|
κάτω από:
«
Η ταυτότητά μας
Κατηγορίες
1
Project
Αξιολόγηση-Εξετάσεις
Γενικά
Γονείς
Διδακτική Μεθοδολογία
Δικτυακοί τόποι
Επιμόρφωση
Ιστορία της Εκπαίδευσης
Καινοτομίες – Δράσεις
Νέα σχολικά εγχειρίδια
Νέες Τεχνολογίες
Παιδαγωγικά
Σχολείο & Κοινωνία
Ψυχολογία-Συμβουλευτική
Μάιος 2025
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
« Μάι
Η ώρα είναι
Ιστορικό
Μάιος 2017
Ιανουάριος 2013
Απρίλιος 2011
Σεπτέμβριος 2010
Ιούλιος 2010
Μάρτιος 2010
Ιανουάριος 2010
Δεκέμβριος 2009
Νοέμβριος 2009
Οκτώβριος 2009
Σεπτέμβριος 2009
Ιούνιος 2009
Μάιος 2009
Απρίλιος 2009
Μάρτιος 2009
Φεβρουάριος 2009
Ιανουάριος 2009
Kατηγορίες
1
Project
Αξιολόγηση-Εξετάσεις
Γενικά
Γονείς
Διδακτική Μεθοδολογία
Δικτυακοί τόποι
Επιμόρφωση
Ιστορία της Εκπαίδευσης
Καινοτομίες – Δράσεις
Νέα σχολικά εγχειρίδια
Νέες Τεχνολογίες
Παιδαγωγικά
Σχολείο & Κοινωνία
Ψυχολογία-Συμβουλευτική
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
blogs.sch.gr
Google
Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Εκπ.Λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ
Δικτυακή πύλη sch.gr
ΔΟΕ portal
Εκπ/κό υποστηρικτικό υλικό
Ελληνικός τύπος
Ηλ. περιοδικό e-Emphasis
Ηλεκτρονικές κάρτες
Ηλεκτρονική Διαχείριση Τάξης η-τ@ξη
Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr
Μαθητική πύλη students.sch.gr
Υπηρεσία video ΠΣΔ
Πρόσφατα άρθρα
ΟΜΑΔΑ Β1 ΚΣΕ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ
δημιουργία ιστοσελίδας
Εφημερίδα 11ου Δημοτικού Σχολείου
Τα σχολεία μας “καινοτομούν”
ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Πρόσφατα σχόλια
eleni_beniata
στο
Γιατί οι μαθητές μας βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις του PISA;
eleni_beniata
στο
Ριζική αναθεώρηση του τρόπου διδασκαλίας της γλώσσας και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης
eleni_beniata
στο
Γιατί οι μαθητές μας βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις του PISA;
cpramas
στο
Ιστορία της Εκπαίδευσης
kgeorga
στο
Γιατί οι μαθητές μας βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις του PISA;
Εκπαιδευτικά νέα
02-05-25 Αποτελέσματα προκρινόμενων μαθητών και μαθητριών στη Γ΄ Φάση των Πανελλήνιων Αγώνων Κλασικού Αθλητισμού ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας - Κύπρου, σχ. έτους 2024-2025
06-05-25 ΙΕΠ: Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων
06-05-25 Επίσκεψη στην Καλαμάτα και τελετή βράβευσης διακριθέντων μαθητών στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό «Ορθοδοξία και Ελληνισμός στην Κύπρο - 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή»
05-05-25 "Δίπλα στα παιδιά, απέναντι στη βία"
05-05-25 Η εθνική στρατηγική για την πρόληψη της βίας και την αντιμετώπιση της παραβατικότητας ανηλίκων 2025- 2030 : "Δίπλα στα παιδιά, απέναντι στη βία"
05-05-25 Διευθύνσεις Ββάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες θα λειτουργήσουν Επιτροπές Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ έτους 2025
04-05-25 Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η εξεταστική διαδικασία για την εισαγωγή 1.166 μαθητών και μαθητριών στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
03-05-25 Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η εξεταστική διαδικασία για την εισαγωγή 2.155 μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα και Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία
02-05-25 Προσλήψεις 3 αναπληρωτών ΕΒΠ και ΠΕ87.02 στο πλαίσιο της 3ης ειδικής πρόσκλησης για το διδακτικό έτος 2024-2025
02-05-25 Απευθείας μετάδοση της κλήρωσης για την εισαγωγή μαθητών και μαθητριών σε Πειραματικά Σχολεία για το 2025-2026
Μεταστοιχεία
Σύνδεση
Entries
RSS
Comments
RSS
Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ