Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
ΒΗΜΑ εκ-παιδευτικού διαλόγου και προβληματισμού
Αρχική
Συγγραφέας:
ΕΛΕΝΗ ΜΠΕΝΙΑΤΑ
| 17 Ιανουαρίου, 2009
| 5 σχόλια
|
κάτω από:
«
Η ταυτότητά μας
Κατηγορίες
1
Project
Αξιολόγηση-Εξετάσεις
Γενικά
Γονείς
Διδακτική Μεθοδολογία
Δικτυακοί τόποι
Επιμόρφωση
Ιστορία της Εκπαίδευσης
Καινοτομίες – Δράσεις
Νέα σχολικά εγχειρίδια
Νέες Τεχνολογίες
Παιδαγωγικά
Σχολείο & Κοινωνία
Ψυχολογία-Συμβουλευτική
Μάιος 2025
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
« Μάι
Η ώρα είναι
Ιστορικό
Μάιος 2017
Ιανουάριος 2013
Απρίλιος 2011
Σεπτέμβριος 2010
Ιούλιος 2010
Μάρτιος 2010
Ιανουάριος 2010
Δεκέμβριος 2009
Νοέμβριος 2009
Οκτώβριος 2009
Σεπτέμβριος 2009
Ιούνιος 2009
Μάιος 2009
Απρίλιος 2009
Μάρτιος 2009
Φεβρουάριος 2009
Ιανουάριος 2009
Kατηγορίες
1
Project
Αξιολόγηση-Εξετάσεις
Γενικά
Γονείς
Διδακτική Μεθοδολογία
Δικτυακοί τόποι
Επιμόρφωση
Ιστορία της Εκπαίδευσης
Καινοτομίες – Δράσεις
Νέα σχολικά εγχειρίδια
Νέες Τεχνολογίες
Παιδαγωγικά
Σχολείο & Κοινωνία
Ψυχολογία-Συμβουλευτική
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
blogs.sch.gr
Google
Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Εκπ.Λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ
Δικτυακή πύλη sch.gr
ΔΟΕ portal
Εκπ/κό υποστηρικτικό υλικό
Ελληνικός τύπος
Ηλ. περιοδικό e-Emphasis
Ηλεκτρονικές κάρτες
Ηλεκτρονική Διαχείριση Τάξης η-τ@ξη
Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr
Μαθητική πύλη students.sch.gr
Υπηρεσία video ΠΣΔ
Πρόσφατα άρθρα
ΟΜΑΔΑ Β1 ΚΣΕ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ
δημιουργία ιστοσελίδας
Εφημερίδα 11ου Δημοτικού Σχολείου
Τα σχολεία μας “καινοτομούν”
ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Πρόσφατα σχόλια
eleni_beniata
στο
Γιατί οι μαθητές μας βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις του PISA;
eleni_beniata
στο
Ριζική αναθεώρηση του τρόπου διδασκαλίας της γλώσσας και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης
eleni_beniata
στο
Γιατί οι μαθητές μας βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις του PISA;
cpramas
στο
Ιστορία της Εκπαίδευσης
kgeorga
στο
Γιατί οι μαθητές μας βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις του PISA;
Εκπαιδευτικά νέα
02-05-25 Προσλήψεις 3 αναπληρωτών ΕΒΠ και ΠΕ87.02 στο πλαίσιο της 3ης ειδικής πρόσκλησης για το διδακτικό έτος 2024-2025
02-05-25 Πίνακες α) κατάταξης εκπαιδευτικών και β) αποκλειόμενων υποψηφίων για τις θέσεις κλάδου ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ11 καθώς και για τις θέσεις Educational Advisor και Pedagogical Advisor για τον δευτεροβάθμιο κύκλο των Ευρωπαϊκών Σχολείων (Αρ. Πρόσκλησης 292
02-05-25 Πίνακες α) κατάταξης εκπαιδευτικών και β) αποκλειόμενων, υποψηφίων για τη θέση ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής για τον πρωτοβάθμιο κύκλο στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργο ΙΙ (Αρ. Πρόσκλησης 29280/Η2/14-3-2025)
02-05-25 Απευθείας μετάδοση της κλήρωσης για την εισαγωγή μαθητών και μαθητριών σε Πειραματικά Σχολεία για το 2025-2026
02-05-25 Διήμερη επίσημη επίσκεψη της Σοφίας Ζαχαράκη στην Κύπρο
30-04-25 Τροποποίηση κατάταξης, Σχολών, Τμημάτων και Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2026
30-04-25 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ κλ. ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ07 και ΠΕ08 ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
30-04-25 Πίνακες α) κατάταξης εκπαιδευτικών και β) αποκλειόμενων, υποψηφίων για τη θέση ΠΕ86 Πληροφορικής για το Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργο ΙΙ (Αρ. Πρόσκλησης 29280/Η2/14-3-2025).
30-04-25 Απόφαση κύρωσης αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων προσωρινών αναπληρωτών/τριών κλ. ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ71/ΠΕ70.ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ για δομές Γενικής Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης των Διευθύνσεων Αβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας της Π
29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη: Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος
Μεταστοιχεία
Σύνδεση
Entries
RSS
Comments
RSS
Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ