ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ

O Ιατρικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησαν  ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ  ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ σχετικά με τα μέτρα πρόληψης από το κορωνοϊό  την Πέμπτη 5 Μαρτίου και από τις 12.00 έως τις 13.15.

Στην ημερίδα έλαβαν  μέρος:

  1. Ο κ. Ροηλίδης Εμμανουήλ, Παιδίατρος-Λοιμωξιολόγος, Καθηγητής Α.Π.Θ., Διευθυντής της Γ΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Α.Π.Θ. του Γ.Ν.Θ. Ιπποκράτειο.
  2. Ο κ. Μεταλλίδης Συμεών Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, Αναπληρωτής Καθηγητής Α.Π.Θ. Α΄ Παθολογική Κλινική του Πανεπιστημονικού Γ.Ν. ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης
  3. Ο κ. Νίτσας Νικόλαος, Χειρουργός Οφθαλμίατρος- Παιδοφθαλμίατρος, πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκαν  σχετικές εισηγήσεις (ενημέρωση, μέτρα πρόληψης, αντιμετώπιση) από τους Λοιμωξιολόγους  του Α.Π.Θ. και δόθηκαν  απαντήσεις σε ερωτήσεις που τέθηκαν  από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

Η ημερίδα είναι αναρτημένη στην Ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης

https://kmaked.pde.sch.gr/site/

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΟΕSSIS .

Την   Τρίτη    14/1/2020    το   σχολείο   μας     πραγματοποίησε    εκπαιδευτική   επίσκεψη    σε   έναν   ποιοτικό   και   ασφαλή χώρο   το   NOESSIS,   όπου    και    παρακολουθήσαμε    και    συμμετείχαμε   ενεργά   και   διαδραστικά    σε   ένα    θεματικό πάρκο  την  <<Οδύσσεια>>.

Η      <<Οδύσσεια>>   είναι  μια  υπερπαραγωγή     με   έντονα     εκπαιδευτικό      χαρακτήρα.       Με    ήρωα    και    πρωταγωνιστή      τον         πολυμήχανο         βασιλιά     της   Ιθάκης,    σ’   έναν    χώρο     μεταμορφωμένο   σε   σκηνικό  της    αρχαιότητας ,  με  τρισδιάστατα,     ρομποτικά     ομοιώματα     των    θηρίων     και    των    τεράτων    που  διαθέτουν   κίνηση   και   ήχο,   όλες   οι   περιπέτειες    του   Οδυσσέα    ζωντανεύουν    μπροστά    στα    μάτια   μικρών  και  μεγάλων.  

ΘΕΟΓΟΝΙΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Σήμερα  Παρασκευή 20/12/2019 επισκεφθήκαμε μία  σπουδαία  παράσταση  στο θέατρο  Κολοσσιαίο  που  θα τη θυμόμαστε για πολλά χρόνια……

Φοβερά σκηνικά, καταπληκτικά εφέ, εξαιρετική ερμηνεία των ηθοποιών-χορευτών-ακροβατών, μας χάρισαν μία αξιόλογη παράσταση που μας κράτησε καθηλωμένους από την αρχή μέχρι το τέλος. Με μοναδικό τρόπο πέρασε στα παιδιά τον τρόπο γένεσης του κόσμου  μας ,της γης μας, των δώδεκα θεών  και γενικά τις αντιλήψεις και τις ιδέες της αρχαίας Ελλάδας.  Περάσαμε ωραία  και επιστρέψαμε  συνεπαρμένοι, πλούσιοι και γεμάτοι   από  την σημερινή μας θεατρική εμπειρία.

ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.

Μια επίσκεψη με ιδιαίτερη σημασία έκαναν τα παιδιά της  ΣΤ΄ τάξης   του σχολείου μας,  στο Ειδικό δημοτικό σχολείο της Κερασιάς  την προηγούμενη εβδομάδα. Τα παιδιά τα συνόδευσαν  οι εκπαιδευτικοί  Γεωργιάδης Δήμος, Αϊβαλιώτης  Παναγιώτης ,Αγγελή Ζωή(δασκάλα ειδικής αγωγής του σχολείου μας) και η διευθύντρια του σχολείου μας κ.Πεφκούλα.  Εκεί συναντήθηκαν με δύο  πρώην μαθητές του σχολείου μας που φοιτούν τώρα στο συγκεκριμένο σχολείο. Η συγκίνηση ήταν μεγάλη και από τις δύο μεριές και δεν έλειψαν  οι  αγκαλιές και  τα  φιλιά όπως  θα διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες. Εκπαιδευτικοί και μαθητές ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του ιδιαίτερου αυτού σχολείου και κατάλαβαν πόσο σημαντικό έργο επιτελεί και τις  σημαντικές υπηρεσίες και δυνατότητες που παρέχει σε όλα τα παιδιά  με ειδικές ανάγκες της γύρω περιοχής.

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΕΛΙΕΣ.

Στα πλαίσια του μαθήματος της ευέλικτης  ζώνης  οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε  εκπαιδευτική επίσκεψη από  τις  Α΄, Β,΄ Γ΄ και  Δ΄ τάξεις του σχολείου μας στη Ν. Γωνιά  Χαλκιδικής. Εκεί   επισκεφθήκαμε   πρώτα  και   είδαμε  μία  πιστή   αναπαράσταση  ενός  παλαιού   αυθεντικού  σπιτιού  και   συγκεκριμένα   του  εσωτερικού  του  χώρου  , (όλα τα δωμάτια).Έπειτα  δύο κυρίες του γυναικείου συνεταιρισμού του χωριού ,μας ξενάγησαν στο χωριό   και    μετά   μεταβήκαμε    όλοι  μαζί    σε κοντινό ελαιώνα  ,όπου  εκεί μάθαμε   σημαντικά πράγματα για  την   ελιά ,τα οποία  θα χρησιμοποιήσουμε  στις ώρες του μαθήματος της ευέλικτης  ζώνης  και  γενικά  σε  όλο  το  πρόγραμμα  της  ελιάς, αφού θα  ασχοληθούμε  με  αυτό  μέχρι  και  τον  Μάιο.  Παίρνοντας    κάθε  μία   τάξη   το  δικό  της   βαζάκι  με  ελιές,  πήραμε  το  δρόμο  του γυρισμού.

ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥTΕΧΝΕΙΟY ( Σαν σήμερα 17 Νοεμβρίου 1973 ).

Λίγες  οι  μέρες   που  είχαν  τα   παιδιά   της  Γ΄ και   Δ΄ τάξης  του   σχολείου  μας   για   να  προετοιμαστούν  για  τον   φετινό     εορτασμό   της   επετείου  του  Πολυτεχνείου,   αλλά   το   αποτέλεσμα     τους     δικαίωσε   και   μάλιστα   σε  μεγάλο   βαθμό.   Μας  παρουσίασαν   μια   καταπληκτική  γιορτή,   που τα  είχε   όλα:  αφηγήσεις, ποιήματα, τραγούδια, ηχητικά ντοκουμέντα…… Τα   παιδιά   ήταν   άψογα ,η  μουσικός του σχολείου   μας  εξαιρετική   και   οι εκπαιδευτικοί   που συντόνιζαν   την γιορτή   πανέτοιμοι   για   παν  ενδεχόμενο. Ευχαριστούμε  όλους   όσους   παρακολούθησαν   την γιορτή   και  μας   τίμησαν με   την παρουσία τους.   Ελπίζουμε    να   τους   άρεσε    και   οι μικροί    μας  θεατές  να  έμαθαν    κάτι    και   οι   μεγάλοι   να  ξαναθυμήθηκαν   εκείνες  τις   ημέρες.  

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΟΧΙ.

Ποικίλες  και   αξιοθαύμαστες  εκδηλώσεις   οργανώθηκαν και   πραγματοποιήθηκαν από  το  σχολείο  μας,  τις ημέρες  αυτές,  για τον εορτασμό   του  θρυλικού  «ΟΧΙ».  Ας  ξεκινήσουμε   από  την  Παρασκευή   25/10/,  όπου τα   παιδιά   της   Β΄  και  Ε΄ τάξης   μας   παρουσίασαν   μια   καταπληκτική   γιορτή  και    μας  έκαναν   να  ξαναθυμηθούμε  τις ηρωικές   εκείνες   στιγμές  του  ελληνοϊταλικού  πολέμου . Στην συνέχεια  την Δευτέρα 28/10/   διέπρεψαν   τα   παιδιά  μας (Δ΄,  Ε΄  και  ΣΤ)     για   άλλη   μια    φορά   στην    παρέλαση ,που    πραγματοποιήθηκε   στην    Περαία    μαζί    με    τα   υπόλοιπα   σχολεία   του   Δήμου     Θερμαϊκού.    Την   δε  Τρίτη  29/10/  παρακολουθήσαμε     μία  διαφορετική, αλλά   και  τόσο    ωραία    παράσταση     θεάτρου   σκιών    στο   σχολείο μας,  με   θέμα:  «ο  Καραγκιόζης   στον  πόλεμο   του   ΟΧΙ ». Τέλος   σήμερα   Τετάρτη    30/10/  επισκεφθήκαμε  και   θαυμάσαμε   στην    παραλία    της  Θεσσαλονίκης , το  πολεμικό  αντιτορπιλικό    πλοίο «ΒΕΛΟΣ»   το   οποίο   έχει   μετατραπεί    σε  κινητό   μουσείο   αντιδικτατορικού    αγώνα.

Επείγον!!! Έκκληση για βοήθεια!!!

Μια 10χρονη μαθήτρια του 2ου Δημοτικού  Περαίας χρειάζεται τη βοήθεια μας για να ταξιδέψει στο εξωτερικό και να υποβληθεί σε εγχείρηση!
Στο   σχολείο  θα  συγκεντρώνονται  χρήματα, από σήμερα Τετάρτη 25/9/ έως και την Παρασκευή 27/9/2019.
Κάθε τάξη θα έχει τον κουμπαρά της.

AΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.

Mε   πολλή   χαρά και   ενθουσιασμό   σας   περιμένουμε   στον   αγιασμό   του σχολείου  μας   την   Τετάρτη   11/9/2019  και ώρα  9:30,  για  να  ξεκινήσουμε   τη  νέα   σχολική   χρονιά. Εκπαιδευτικοί, γονείς, δήμος  και  διάφοροι  χορηγοί  (τους οποίους ευχαριστούμε πάρα πολύ) έδωσαν  τον  καλύτερο τους εαυτό και προσπάθησαν, ώστε το σχολείο μας  να είναι έτοιμο και όσο το δυνατόν ομορφότερο, για να υποδεχτεί τους  μαθητές.

Να σας ενημερώσουμε ότι μετά τον αγιασμό, τα παιδιά θα φύγουν κατευθείαν χωρίς να μπουν στις τάξεις και την επόμενη μέρα Πέμπτη, θα προσέλθουν κανονικά, όπου θα τους μοιραστούν τα βιβλία και το πρόγραμμα.

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ. ΤΕΤΑΡΤΗ 12/6/2019.

Σημαδιακή  και   πολύ    σημαντική  αυτή  η  μέρα  για  κάθε  παιδί     που   τελειώνει  την   ΣΤ΄ τάξη.     Μέρα   με    πολλές   αναμνήσεις,     πολλά    όνειρα   για το  μέλλον    αλλά    και      πολύ  συγκίνηση   για  τα   παιδιά    της   ΣΤ΄  τάξης     του  σχολείου    μας ,  τους     εκπαιδευτικούς , αλλά   και  τους  γονείς   τους.    Οι πρόβες  για   την    τελετή,   που      ξεκίνησαν   από     μέσα    μηνός    Απριλίου    απέδωσαν    καρπούς ,    τα    παιδιά    έδωσαν   τον   καλύτερό    τους      εαυτό     και    παρουσίασαν     μια     καταπληκτική    παράσταση ,      που   επιμελήθηκε    ο   εκπαιδευτικός     της    τάξης     Δημήτρης    Αποστολίδης  ,    ενώ      η  μουσικός     του   σχολείου     μας    Τρυφωνία    Κουκούτση,    φρόντισε    για   την   μουσική   επένδυση. Στο    τέλος  και    αφού    έδωσαν   όλοι    μαζί    μία   υπόσχεση  να   ξαναβρεθούν     μετά     από    έξι    χρόνια ,  δηλαδή     1/7/2025 και   ώρα   20:00 μπροστά   στην    πόρτα    του    σχολείου,   άφησαν   18    μπαλόνια   να   ανέβουν   στον     ουρανό ,    προσομοιάζοντας    τα  και    περιδιαβάζοντας   τα  με  τα  όνειρά  τους. Καλό    καλοκαίρι    αγαπημένα   μας    «εκτάκια», να    μην  μας    ξεχάσετε   και   καλή   αντάμωση……..