Συζητώντας για την αναπηρία: προς μια ισότιμη κοινωνία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Με την επίσκεψή μας στο ΚΕΑΤ της Σχολής Τυφλών Θεσσαλονίκης ολοκληρώσαμε τον κύκλο του προγράμματός μας για την αναπηρία για το σχολικό έτος 2024-25.  Ο κύριος στόχος του προγράμματος, το οποίο επαναλαμβάνεται ετήσια με διαφορετικές κάθε φορά παρεμβάσεις και δράσεις είναι να εκπαιδεύονται τα παιδιά στα ζητήματα της αναπηρίας με τέτοιο τρόπο ώστε να αντιλαμβάνονται ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα στην ισότιμη συμμετοχή και τόσο η πολιτεία με όλες της τις υπηρεσίες όσο και το σχολείο με  όλο το έμψυχο δυναμικό του οφείλουν να φροντίζουν γι’ αυτό. Στο πλαίσιο αυτό τα παιδιά ασκούνται να αναγνωρίζουν  τους μηχανισμούς αποκλεισμού των ατόμων με αναπηρία αλλά και να ενεργούν με κάθε πρόσφορο τρόπο ώστε αυτοί να αίρονται ή να  μην υφίστανται. Σεβασμός στη διαφορετικότητα και ισότιμη συμμετοχή είναι οι δύο πόλοι γύρω από τους οποίους οργανώνονται και υλοποιούνται οι δράσεις του σχολείου. Στο φετινό μας πρόγραμμα δώσαμε βαρύτητα στις διάφορες υποστηρικτικές δομές, τόσο όσον αφορά την εκπαίδευση όσο και την προσπελασιμότητα, τα εκπαιδευτικά υλικά που έχουν αναπτυχθεί ώστε να υποστηρίζεται η ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση, τα τεχνολογικά βοηθήματα για την υποστήριξη της ανεξάρτητης διαβίωσης. Με τον τρόπο αυτό το σχολείο απευθύνεται σε όλα τα παιδιά και όχι στοχευμένα και  αποκλειστικά στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σε όλα τα στάδια του προγράμματος στοχεύουμε στο να κατανοήσουν τα παιδιά ότι τα πραγματικά προβλήματα των αναπήρων δεν οφείλονται στους περιορισμούς αυτής καθαυτής της αναπηρίας τους αλλά στην κοινωνική αντίδραση των άλλων απέναντί τους , η οποία είναι και ο κυριότερος άξονας κοινωνικού αποκλεισμού.

Ευχαριστούμε πολύ όλα τα μέλη της ΕΔΥ του σχολείου, ιδιαίτερα την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας, κ. Κάβουρα Αλεξάνδρα, για τον σχεδιασμό των δράσεων  για την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας, που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, την εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, κ. Χατζηιωαννίδου Μαρία για τον συντονισμό και την ενεργό συμμετοχή καθώς και τον Σχολικό Νοσηλευτή και όλους τους εκπαιδευτικούς των τάξεων που συνέβαλαν  και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε αυτές τις δράσεις. Ευχαριστούμε  τον κ. Καραηλίδη Φώτιο, σχολικό νοσηλευτή του σχολείου για την πρωτοβουλία του να επισκεφτεί το σχολείο μας ο κ. Σπύρος Νικηφόρος και να συνομιλήσει με τα παιδιά για τα εμπόδια της ζωής του με αναπηρία και τις δυνατότητες άρσης αυτών. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα, με μεγάλη εκτίμηση, τον κ. Νικηφόρο για την τόσο ουσιαστική  παρουσία του στο σχολείο μας, την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου. Τέλος, ευχαριστούμε τους υπεύθυνους  του ΚΕΑΤ που μας δέχθηκαν στο χώρο τους και έδειξαν στα παιδιά όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να υποστηρίζεται η τυφλότητα ώστε να μην αποτελεί εμπόδιο για την ανάπτυξη και πρόοδο του ατόμου αλλά και να προλαμβάνει και εμποδίζει τον κοινωνικό αποκλεισμό τους.

20241221 052324 20241221 05263420241221 052821 120241221 052907 120241221 052838

20250128 112545 20250128 112639 20250128 112649 20250128 112719 20250128 112739 20250128 112821 20250128 112836

Ευχές για τις γιορτές από το σχολείο μας και “σε καθε γλώσσα”

 

ΔΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΕΥΧΕΣ

Το padlet της Στ΄ τάξης εμπλουτίζεται διαρκώς καθώς προχωράνε τα στάδια της δράσης της ενσωμάτωσης των τεχνών στην εκπαίδευση και του e-twinning.  Οι γιορτές που σηματοδοτούν την προ-χριστουγεννιάτικη περίοδο, Halloween και Bonfire, St Martin αντίστοιχα στη Γερμανία, δίνουν τη σκυτάλη στην ανταλλαγή χειροποίητων, χριστουγεννιάτικων καρτών και ευχών μεταξύ των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Επίσης, τα παιδιά συστήθηκαν και γνωρίστηκαν μεταξύ τους με τη δημιουργία avatar και ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη ένας διαγωνισμός ζωγραφιάς που θα αντιπροσωπεύσει το e-twinning έργο μας σε ευρωπαϊκό επίπεδο ως logo.

Τα παιδιά της Στ΄ σας επιφυλάσσουν περισσότερες, ποικίλου ενδιαφέροντος δραστηριότητες και εκδηλώσεις με το νέο έτος.

 

Καλές γιορτές

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ!!

Η Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου. Στις 20 Νοεμβρίου του 1989 με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (Ο.Η.Ε.) υιοθετήθηκε η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού . 

Στο σχολείο μας τιμούμε και γιορτάζουμε αυτή τη μέρα καθώς τα δικαιώματα του παιδιού αποτελούν έναν από τους κεντρικούς πυλώνες του οράματός μας για ένα νθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε υλικό από τις δράσεις μας για φέτος, καθώς και ενημερωτικό και ψυχαγωγικό υλικό για τα δικαιώματα του παιδιού.  Στο τέλος του άρθρου βίντεο και παιχνίδια για να πάιξουν τα παιδιά.



Λήψη αρχείου

1732093585764

1732092818532

1732092835061

1732092853904

17320928539181 1

1732092868880

1732093048980

1732093048987

1732093049000

1732093066909

17320930669161

1732093066922

1732093082024

1732093556269

1732093556286

1732093556293

ΒΙΝΤΕΟ

https://vimeo.com/113894254

https://www.youtube.com/watch?v=LTWczvJzSlQ&t=24s

https://www.youtube.com/watch?v=NqiO8QpUjP8&t=2s

 

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

https://learningapps.org/view15325501

https://learningapps.org/watch?v=p6hncz64n20

https://wordwall.net/el/resource/7256955/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD

https://wordwall.net/el/resource/13813252/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD

https://wordwall.net/el/resource/7217173/%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD

https://wordwall.net/resource/264540/%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%AF%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B5%CF%89%CE%BD

https://wordwall.net/resource/8316037/memory-game-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1

https://wordwall.net/resource/8316561/%CE%BA%CF%81%CF%85%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1

 

 

 

“Φίλοι σε κάθε γλώσσα! – Friends in every Language! – Freunde in jeder Sprache!”

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025, οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας συμμετέχουν στο εγκεκριμένο πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “Φίλοι σε κάθε γλώσσα! – Friends in every Language! – Freunde in jeder Sprache!” (ID έργου: 157909, ημερομηνία δημιουργίας: 25/10/2024) με την εκπαιδευτικό Αγγλικών κ. Μαρία Τζέκη  και τις/τους μαθήτριες/τες του 9ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης  με την εκπαιδευτικό Γερμανικών κ. Αναστασία Αποστολίδου.

Μέσα από την τέχνη και την τεχνολογία, αυτή η ηλεκτρονική αδελφοποίηση φιλοδοξεί να προωθήσει τη συνεργασία και τη φιλία πέρα από φαινομενικές διαφορές ή εμπόδια όπως η γλώσσα. Οι μαθητές/τριες θα δημιουργήσουν παρουσιάσεις πολυμέσων όπου θα παρουσιάζουν τα ευρήματά τους και θα συμμετέχουν σε εικονικές συναντήσεις για να συζητήσουν τις εμπειρίες τους. Το έργο στοχεύει στην ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων εξίσου στα αγγλικά και τα γερμανικά, ενώ παράλληλα προωθεί την κατανόηση και την εκτίμηση του πολιτισμού του άλλου.

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος έχει δημιουργηθεί από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς και των δύο σχολείων ένας ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων   (padlet) που επιτρέπει στα παιδιά να αναρτούν εικόνες, κείμενα, υπερσυνδέσμους και βίντεο που σχετίζονται με το project, όπως και αρχεία που έχουν δημιουργήσει τα ίδια.

Όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής μας κοινότητας, παιδιά όλων των τάξεων, εκπαιδευτικοί και γονείς μπορούν να επισκέπτονται και να παρακολουθούν τα όσα πολύ ενδιαφέρονται αναρτώνται στη διεύθυνση:

https://padlet.com/mariatheofaniatzeki/Agia_Triada_Primary_School

Προκήρυξη θέσης εθελοντή σχολικού τροχονόμου

Η  Διευθύντρια του  Δημοτικού Σχολείου Αγίας Τριάδας , έχοντας υπόψη:

  1. Τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 45 του Ν. 2696/1999 (Φ.Ε.Κ 57 Α’/23.3.1999).
  2. Την παρ. 45 άρθρ.14 Ν.2817/2000 (Φ.Ε.Κ 78 Α’/14.3.2000).
  3. Την με αρ. πρωτ. 2515/5/13-στ’/15.9.1997 Κ.Υ.Α (Φ.Ε.Κ 839 Β’/19.9.97) (η παρ. 2 αντικαταστάθηκε με την Α.Π

2515/5/13ο/16.10.1997 (Φ.Ε.Κ 967 Β’/29.10.1997).

  1. Την με αρ. 32633/29.9.2000/Υ.Α.
  2. Την με αρ. πρωτ. Φ.11.1/564/Γ1/598/25.6.1999 & Φ.11.1/175/Γ1/116/8.2.2000 εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ,

σύμφωνα με την οποία: Η επιλογή του Σχολικού τροχονόμου θα γίνει σε επίπεδο σχολικής μονάδας από

επιτροπή, η οποία αποτελείται από:

  1. Το Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ως Πρόεδρο
  2. Τον εκπρόσωπο του Δήμου Θερμαϊκού,
  3. Τον Πρόεδρο του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.

Προκηρύσσει

Την πλήρωση της θέσης Εθελοντή Σχολικού τροχονόμου, σύμφωνα με τα παρακάτω:

  1. Η τοποθέτηση θα γίνει μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους 2024-2025 από 23/09/2024 μέχρι 14/06/2025.
  2. Στη θέση αυτή μπορεί να απασχοληθεί κάθε ενήλικο άτομο, άνω των 18 ετών, ανεξάρτητα από το αν εργάζεται

ή όχι, πάντα σύμφωνα με τις προβλέψεις των ανωτέρω διατάξεων. Αρκεί να μπορεί να ανταποκριθεί στο

ωράριο και τις υποχρεώσεις του.

  1. Οι ώρες απασχόλησης είναι:
  • Από τις 7.50 μέχρι τις 8.20 το πρωί
  • Από τις 13.00 μέχρι τις 13.30 το μεσημέρι.

Οι ώρες αυτές, που αφορούν την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών προς και από το σχολείο, μπορεί να αλλάξουν, αν για οποιοδήποτε λόγο τροποποιηθούν οι ώρες λειτουργίας του σχολείου. Στον εθελοντή Σχολικό τροχονόμο θα καταβάλλεται από τη Σχολική Επιτροπή μηνιαία αποζημίωση ύψους 176 ευρώ εκτός των μηνών Σεπτεμβρίου και Ιουνίου που η κατ’ αναλογία αποζημίωση ανέρχεται στο ποσό των 120,00 και 88,00 ευρώ αντίστοιχα για την κάλυψη των εξόδων κίνησής του, από σχετική επιχορήγηση του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α.

  1. Ο εθελοντής Σχολικός τροχονόμος δεν ασφαλίζεται σε κανένα ασφαλιστικό φορέα.
  2. Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του ο Σχολικός τροχονόμος χρησιμοποιεί φορητή πινακίδα «STOP» και φορά γιλέκο, χρώματος ανοικτού κίτρινου. Στην εμπρόσθια και οπίσθια όψη του αναγράφεται, σε δύο παράλληλες γραμμές, με κεφαλαία γράμματα, ανεξίτηλου μαύρου χρώματος η φράση «ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ»”. Το γιλέκο και οι πινακίδες χορηγούνται από το σχολείο.
  3. Το άτομο που θα επιλεγεί θα ασκήσει τα καθήκοντά του αφού εκπαιδευτεί κατάλληλα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν μέχρι την Παρασκευή  20/09/2024, στη διεύθυνση του Σχολείου

Αίτηση (να ζητήσουν το σχετικό έντυπο).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στη διεύθυνση του Σχολείου.

Η Διευθύντρια  του σχολείου

Σταγιά Πεφκούλα

ΑΓΙΑΣΜΟΣ – ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024 – 2025

Αγαπητά μας παιδιά, αγαπητοί  γονείς και κηδεμόνες,

σας ανακοινώνουμε ότι η τελετή του Αγιασμού για το νέο σχολικό έτος στο μικρό θαλασσινό μας σχολείο θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 08:30 π.μ. στον αύλειο χώρο του σχολείου.

Οι μαθητές και μαθήτριες,  μετά την τελετή του αγιασμού, θα εισέλθουν στις αίθουσές τους, προκειμένου να παραλάβουν τα βιβλία τους.

Η αποχώρηση των μαθητών από το σχολείο θα γίνει αμέσως μετά, περίπου στις 09.30 π.μ.

Την ημέρα αυτή δε θα γίνουν μαθήματα και δε θα λειτουργήσει το ολοήμερο πρόγραμμα.

Η Διευθύντρια και το Διδακτικό Προσωπικό του Σχολείου

1725853792071

Το βιβλίο της εικόνας με το οποίο θα τεξδέψουμε φέτος είναι ευγενική προσφορά του library4all. Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους του ανθρώπους του library4all που ανταποκρίθηκαν στο αίτημά μας και μας έστειλαν ένα κιβώτιο υπέροχα καινούργια βιβλία. Για τη δωρεά αυτή θα επανέλθουμε σε επόμενο άρθρο καθώς τη θεωρούμε τόσο πολύ σημαντική για τη λειτουργία της βιβλιοθήκης και τις δράσεις φιλαναγνωσίας του σχολείου! Είμαστε ευγνώμονες!!

Η Τέχνη των Μαθηματικών και τα Μαθηματικά στην Τέχνη



Λήψη αρχείου

Μαθητικό Συμβούλιο

Το Μαθητικό Συμβούλιο του σχολείου μας ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία τις εργασίες τους για το σχολικό έτος 2023 – 24.  Αποτελεί μέσο της εκπλήρωσης του οράματός μας για το σχολείο μας, όπως αυτό περιγράφεται και στον Εσωτερικό Κανονισμό μας, για ένα ανθρωπινο και δημοκρατικό σχολείο. Για να έχει ένα σχολείο αυτή την ιδιότητα, είναι σημαντικό να έχουν “φωνή” τα παιδιά του σχολείου, να τους δίνεται ο λόγος και να έχουν συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων. Ο τρόπος με τον οποίο αγκάλιασαν όλα τα παιδιά το Συμβούλιο, η σοβαρότητα με την οποία συμμετείχαν στις εργασίες και τις συνεδριάσεις του αλλά και την υλοποίηση των αποφάσεών του, μας έχει δώσει μεγάλη χαρά και έχει αναπτερώσει το ηθικό μας και ενδυναμώσει την πεποίθησή μας ότι ένα ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο είναι απολύτως εφικτό. Η αποτελεσματικότητα της λειτουργίας του μάς κάνει να το θεωρούμε πλέον οργανικό τμήμα της πολιτικής του σχολείου και δεσμευόμαστε για τη συνέχισή του και την επόμενη σχολική χρονιά. Στην ιστορία αλλά και το έργο της παιδαγωγικής επιστήμαης τα Μαθητικά Συμβούλια  είναι θεμέλια της δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου, της συνευθύνης για τη σχολική ζωή, του αλληλοσεβασμού, της μη βίας και της ενεργού πολιτειότητας (βλ. και τεχνικές Φρενέ για ένα δημοκρατικό σχολείο).

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Χρανιώτη Ναταλία για τον συντονισμό του και την ευθύνη των συνεδριάσεών του, όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που το αγκάλιασαν με θέρμη και διέθεσαν χρόνο στις τάξεις τους για τις συνεδριάσεις της ολομέλειας κάθε τάξης, την υποβολή των προτάσεων προς συζήτηση στο Μαθητικό Συμβούλιο,  την επιλογή των εκπροσώπων του, αλλά κυρίως για τον χρόνο και τον κόπο τους για την εφαρμογή των αποφάσεών του. Ευχαριστούμε τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς των Ε΄ και Στ΄ τάξεων,    για τη λειτουργία της Ακαδημίας Δεσίματος Κορδονιών που είχε αποφασιστεί από το Μαθητικό Συμβούλιο και ιδιαίτερα τον κ. Καστρινό Αντώνη για την φιλοτέχνηση της ταμπέλας της Ακαδημίας.  Ευχαριστούμε την εικαστικό του σχολείου μας. κ. Μιχαηλίδου Θεοδώρα και τον κ. Αποστολίδη Δημήτρη για τη δημιουργία και τοποθέτηση των πινακίδων στην αυλή του σχολείου. Ευχαριστούμε επίσης την κ. Μπεκερίδου Θαλεια για την συμβουλευτική της υποστήριξη και το μοίρασμα.

 

IMG 20240404 111411 1

1716713444102 1



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Δράσεις Φιλαναγνωσίας – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η 2α Απριλίου έχει καθιερωθεί από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, ως η μέρα που γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο. Το 2024 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Ιαπωνίας. Το μήνυμα γράφτηκε από τη συγγραφέα Eiko Kadono, η οποία έχει γράψει πολλά βιβλία που έχουν μεταφραστεί σε 10 γλώσσες.

Το μήνυμά της για το 2024 είναι

“Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας. Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω στα σύννεφα, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπημα της καρδιάς σας”.

Στο πλαίσιο αυτό γιορτάσαμε και εμείς στο σχολείο μας τη σημαντική αυτή μέρα.

Η Α΄ τάξη έκανε ένα αφιέρωμα στη ζωή και το έργο του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, του μεγαλύτερου παραμυθά του κόσμου. Έγινε προβολή σλάιτς, ενώ διαβάστηκαν και ακούστηκαν κάποια από τα παραμύθια του. Τέλος, διαβάστηκαν ή ακούστηκαν βιβλία με πολύ ξεχωριστά μηνύματα.  Με την «εχθρόπιτα» έγινε συζήτηση με θέμα τη φιλία, με «το αόρατο αγόρι» το κεντρικό θέμα της συζήτησης μετά την ανάγνωση ήταν η διαφορετικότητα, με «το κορίτσι που δεν έκανε ποτέ λάθη» νιώσαμε καλύτερα με το ότι οι άνθρωποι κάνουν λάθη και ότι μαθαίνοντας από τα λάθη μας γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι και σοφότεροι. Τέλος, διαβάσαμε «ο βασιλιάς, το τυρί και τα ποντίκια» και είδαμε πως η λύση στα προβλήματα είναι καμιά φορά πιο απλή απ’ ότι νομίζουμε. Κλείσαμε το αφιέρωμά μας κατασκευάζοντας και ζωγραφίζοντας σελιδοδείκτες.

Στη Β΄ τάξη τα παιδιά έγραψαν όλα μαζί ένα ποίημα και το εικονογράφησαν το καθένα με τον δικό του μοναδικό τρόπο.

IMG 20240402 091106

IMG 20240402 090721

IMG 20240402 090753

 

Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μέσα από το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο πεδίο «Δημιουργώ και Καινοτομώ» και με αφορμή της παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου στις 2 Απριλίου, δημιούργησαν τη δική τους ιστορία. Με αφόρμηση το βιβλίο της Ιωάννας Μπαμπέτα «Τα ευχαριστώ ενός ιππότη» τα παιδιά συνέχισαν την ιστορία του μικρού Αρθούρου, βάζοντας τη δική τους φαντασία, δημιουργώντας έτσι μία ιστορία με τίτλο: «Ένας καλόκαρδος ευγενικός ιππότης». Η ιστορία πραγματεύεται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην παιδική χαρά ο μικρός Αρθούρος, ο οποίος λόγω της ευγένειάς του και της φαντασίας του γίνεται αντικείμενο κορο’ι’δίας από άλλα παιδιά.  Οι μαθητές και μαθήτριες της τάξης αποφάσισαν να βγάλουν τον Αρθούρο από αυτή τη θέση της περιθωριοποίησης και να τον κάνουν αγαπητό στα παιδιά αυτά, όταν κάποια στιγμή ο μικρός ιππότης, όπως θεωρούσε τον εαυτό του, χρειάστηκε να βοηθήσει τη μικρή αδερφή ενός από τα παιδιά που τον περιγελούσαν, και να τη σώσει από το φόβο της να κατεβεί από την τσουλήθρα. Η διαφορετικότητα του μικρού Αρθούρου, που είχε υπέρτατη φαντασία και έπλαθε ιστορίες με κάστρα και κροκόδειλους, αλλά και οι μοναδικοί του τρόποι, ευγένεια και ο αλτρουισμός που τον διακρίνει, τον έκαναν το πιο αγαπητό παιδί της παιδικής χαράς και παράδειγμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους.

Η ιστορία αυτή των παιδιών της τάξης αναρτήθηκε σε ένα χαρτί του μέτρου και πλαισιώθηκε από μία μεγάλη ζωγραφιά των μαθητών και μαθητριών, αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας και αλληλοβοήθειας.

1

Ομαδική εργασία

3

Ατομική εργασία

2

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία τα παιδιά των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων που συμμετείχαν και τους/ τις εκπαιδευτικούς, Μπάντη Ναταλία, Τέτου Αικατερίνη και Χρανιώτη Ναταλία.