Κάθε χρόνο αυτές τις ημέρες σε όλα τα σχολεία γινόταν μια όμορφη, χαρούμενη, ζεστή, χριστουγεννιάτικη γιορτή. Φέτος όμως, καθώς είναι μια διαφορετική σχολική χρονιά, αυτή η γιορτή – όπως δυστυχώς και άλλες – ακυρώθηκε.
Αναστολή λειτουργίας – Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και για δύο εβδομάδες αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία των δομών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα και τα σχολεία θα μείνουν κλειστά μέχρι τις 27 Νοεμβρίου.
Έτσι από αύριο η εκπαιδευτική διαδικασία θα συνεχιστεί με δύο τρόπους:
- Εκπαιδευτική τηλεόραση: αμέσως από τη Δευτέρα το πρωί στις 9 π.μ. – πρώτη ημέρα εφαρμογής των μέτρων – θα αρχίσουν να προβάλλονται από την ΕΡΤ2 τηλεοπτικά μαθήματα για μαθητές δημοτικού.
- Σύγχρονη τηλεκπαίδευση: από τη Δευτέρα, η Διεύθυνση του σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, θα καταρτίσουν πρόγραμμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και θα κάνουν τις απαραίτητες δοκιμές. Η τηλεκπαίδευση θα ξεκινήσει την Τετάρτη και το πρόγραμμα θα κοινοποιηθεί μέχρι την Τρίτη το πρωί.
Πέρα από την καθαυτό εκπαιδευτική διαδικασία, η επικοινωνίας μας θα γίνεται με αποστολή email, με αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του σχολείου, με κοινοποιήσεις στην ομάδα που διατηρεί ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου στο facebook έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι για την πληροφόρησή σας. Επιπλέον το σχολείο θα είναι κοντά σας με προτάσεις, υλικό και τρόπους για να περνάτε όσο γίνεται πιο όμορφα, πιο ειρηνικά, πιο δημιουργικά πιο ήρεμα και ουσιαστικά αυτή την περίοδο με τα παιδιά σας στο σπίτι.
Τη Δευτέρα και την Τρίτη οι εκπαιδευτικοί θα προγραμματίσουν δοκιμαστικές συνεδρίες τηλεκπαίδευσης έτσι ώστε να δοκιμαστούν οι συνδέσεις και οι σύνδεσμοι, να έχετε εσείς και τα παιδιά μία εκ νέου εξοικείωση με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης και να συζητήσετε με τους εκπαιδευτικούς τις όποιες λεπτομέρειες. Η διευθύντρια επίσης θα πραγματοποιήσει μια τηλεδιάσκεψη με όλους τους γονείς προς το τέλος της εβδομάδας. Για το λόγο αυτό σας παρακαλούμε να παρακολουθείτε τακτικά τα mail σας.
Όλα θα πάνε κατ’ ευχήν
Έναρξη μαθημάτων 2020 – 2021 – Αγιασμός
Ο Αγιασμός για το σχολικό έτος 2020-21 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στις 12:00. Οι μαθητές και μαθήτριες θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8:00 .Το κουδούνι θα χτυπήσει κανονικά στις 8:15. Η είσοδος των μαθητών θα γίνεται υποχρεωτικά με μάσκες. Η είσοδος των γονέων δεν θα επιτρέπεται. Οι γονείς θα παραδώσουν τα παιδιά τους στη δασκάλα της Α’ τάξης και μετά θα περιμένουν έξω απ’ το σχολείο.
Στη συνέχεια οι δάσκαλοι με τους μαθητές τους θα μπουν στις αίθουσές τους όπου και θα γίνει η διανομή των βιβλίων και θα δοθεί το πρόγραμμα. Για το λόγο αυτό τα παιδιά να έχουν μαζί τις σχολικές τους τσάντες. Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στην αυλή του σχολείου μόνο με τους μαθητές/τριες της Α΄ τάξης. Κατόπιν ο ιερέας θα μπει σε κάθε μια τάξη και θα αγιάσει εκπαιδευτικούς και μαθητές. Αμέσως μετά τον Αγιασμό θα αποχωρήσουν μαθητές και γονείς της Α’ τάξης και στη συνέχεια τα παιδιά των άλλων τάξεων.
Αναλυτικές οδηγίες ΕΟΔΥ για προστασία από τον κορωνοϊό στα Δημοτικά Σχολεία
Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας έχει εκδόσει αναλυτικές οδηγίες για την ασφαλή λειτουργία των δημοτικών σχολείων. Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων βασίζεται στη συστηματική εφαρμογή πολλαπλών μέτρων προφύλαξης που λειτουργούν ως σύνολο:
• προσπάθεια για τήρηση αποστάσεων μεταξύ μαθητών και μαθητών, εκπαιδευτικών, σε συνδυασμό με τη λειτουργία του σχολείου σε σταθερές ομάδες παιδιών οι οποίες συστηματικά δεν έρχονται σε επαφή μεταξύ τους
• συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών (πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών)
• καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες
• αποφυγή μεγάλων συναθροίσεων μαθητών και επίσκεψης στο σχολείο άλλων ατόμων όταν αυτό δεν είναι απαραίτητο
• αποχή από το σχολείο όσων εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID-19, προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες
• σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής) τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές με μέριμνα για τη σχετική εκπαίδευση. Στο σχολείο συνιστάται η ευρεία χρήση υφασμάτινης μάσκας αλλά μπορεί να χρησιμοποιείται και απλή χειρουργική μάσκα.
Οδηγίες για τη σωστή χρήση της μάσκας:
Α. Πώς φοράω τη μάσκα
Πριν εφαρμόσω τη μάσκα στο πρόσωπό μου:
✓ Πλένω προσεκτικά τα χέρια μου με νερό και σαπούνι για τουλάχιστον ½ λεπτό. Ξεπλένω με τρεχούμενο νερό, σκουπίζω τα χέρια με χειροπετσέτα μιας χρήσης, κλείνω με αυτήν την βρύση και την πετάω στον κάδο απορριμμάτων.
ή
✓ Τρίβω καλά τα χέρια με αλκοολούχο αντισηπτικό υγρό μέχρι αυτό να στεγνώσει. ΔΕΝ ξεχνώ κανένα σημείο των χεριών και επιμένω ανάμεσα στα δάκτυλα.
• Με στεγνά και καθαρά χέρια αφαιρώ τη καθαρή μάσκα μου από το σακουλάκι που τη φυλάω, πιάνοντάς τη από το λαστιχάκι.
• Φέρνω τη μάσκα προσεκτικά στο πρόσωπό μου ώστε η ανοιχτόχρωμη πλευρά (εσωτερική) να ακουμπήσει τη μύτη και το στόμα μου κρατώντας το λαστιχάκι ακόμη με το χέρι.
• Με το άλλο χέρι εφαρμόζω το ένα λάστιχο στο αυτί μου και με αργή και προσεκτική κίνηση περνάω το δεύτερο λάστιχο και στο άλλο αυτί.
• Όταν τοποθετήσω και τα δύο λαστιχάκια στα αυτιά μου, φέρνω τα δάκτυλά μου στις δύο πλευρές της μύτης και πιέζω το έλασμα που έχει η μάσκα ώστε να αγκαλιάσει τη μύτη μου και συνεχίζω την απαλή κίνηση προς και πάνω στα ζυγωματικά μου.
• Τραβώ με ήπιες κινήσεις τη μάσκα από την κάτω πλευρά ώστε να ξεδιπλώσει και να αγκαλιάσει το πηγούνι μου.
• Ελέγχω ότι η μάσκα έχει εφαρμόσει καλά στο πρόσωπό μου και την νιώθω άνετα. Δοκιμάζω να μιλήσω για να καταλάβω ότι όταν χρειαστεί να το κάνω, αυτή δεν θα πέσει από τη μύτη μου.
• Θυμάμαι πάντα ότι εάν η μάσκα δεν εφαρμόζει απόλυτα στο στόμα και την μύτη μου και αφήνει κενά στο πρόσωπο μου δεν προσφέρει προστασία, αντιθέτως απλά με δυσκολεύει.
• Tip!! Κάντε εφαρμογή μπροστά στον καθρέπτη τις πρώτες φορές ώστε να είστε σίγουροι για τις κινήσεις όταν δεν θα έχετε αυτήν την δυνατότητα
Β. Πως χειρίζομαι τη μάσκα – τα ΠΡΕΠΕΙ…
• Φορώ μάσκα σε εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς χώρους όταν υπάρχει συνωστισμός.
• Φορώ μάσκα που δεν είναι χαλαρή στο πρόσωπό μου.
• Χρησιμοποιώ πάντα καθαρή και χωρίς φθορές μάσκα.
• Φυλάω τη μάσκα σε καθαρό σακουλάκι πριν την φορέσω.
• Τοποθετώ τη μάσκα μέσα στο σακουλάκι κρατώντας την από το ένα λάστιχο.
• Τοποθετώ την κάθε μάσκα σε ξεχωριστό σακουλάκι.
• Έχω πάντα μαζί μου στο σχολείο τουλάχιστον δύο μάσκες (σε ξεχωριστά σακουλάκια η καθεμιά).
• Αφαιρώ τη μάσκα από το πρόσωπό μου τραβώντας ταυτόχρονα και τα δύο λαστιχάκια.
• Τρίβω τα χέρια μου με αντισηπτικό διάλυμα μετά την αφαίρεση της μάσκας.
• Χειρίζομαι σωστά τη μάσκα που θέλω να αφαιρέσω για λίγο: αφαιρώ τη μάσκα όπως περιγράφηκε παραπάνω, την κρατώ από τα λαστιχάκια και την διπλώνω με την εσωτερική πλευρά προς τα μέσα, την τοποθετώ στο σακουλάκι της.
• Πλένω κάθε μέρα τις μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει την ίδια μέρα.
• Πλένω τη μάσκα καλά, στο χέρι ή σε πλυντήριο, χρησιμοποιώ νερό σε υψηλή θερμοκρασία τουλάχιστον 60°C, και όταν στεγνώσει τη σιδερώνω καλά και την τοποθετώ σε καθαρό σακουλάκι.
• Η μάσκα είναι το πιο προσωπικό μου αντικείμενο.
• Tip!! Χρησιμοποιείτε σακουλάκια μεγαλύτερων διαστάσεων από τη μάσκα για να διευκολύνονται οι κινήσεις σας. Τα σακουλάκια τροφίμων είναι μια εύκολη λύση.
Οι γονείς που τα παιδιά τους ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου (Παράρτημα Ι) να ενημερώσουν άμεσα το σχολείο.
Αναλυτικά οι οδηγίες του ΕΟΔΥ εδώ.
Υποστήριξη γονέων και μαθητων/τριών από την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό του σχολείου
Η ψυχοκοινωνική υπηρεσία της ΕΔΕΑΥ που λειτουργεί στο σχολείο μας και στελεχώνεται από Κοινωνική Λειτουργό και Ψυχολόγο, είναι σε θέση να ανταποκριθεί στα αιτήματα που τυχόν έχουν προκύψει.
Στα πλαίσια λοιπόν της υποστήριξης των μαθητών και των γονέων του σχολείου μας, η ψυχολόγος και η κοινωνική λειτουργός είναι διαθέσιμες για καθορισμό διαδικτυακής επικοινωνίας:
Κραλίδου Σοφία, Κοινωνική Λειτουργός ΕΔΕΑΥ 2019-2020
Εγγραφές Α΄ δημοτικού
Οι εγγραφές πραγματοποιούνται, για το σχολικό έτος 2020-2021, στο διάστημα από 15 Μαΐου 2020 μέχρι και 29 Μαΐου 2020. Θα πρέπει να διαπιστώσετε αν ανήκετε στη σχολική περιφέρεια του Δημοτικού Σχολείου Αγίας Τριάδας και να συμπληρώσετε την αίτηση εγγραφής. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε παρακάτω ή ανοίξτε την εγκύκλιο εγγραφών.
Είναι δυνατό να αποσταλεί η αίτηση εγγραφής με ηλεκτρονικό τρόπο. Ωστόσο, η εγγραφή δεν μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη αν δεν προσκομίσετε στο σχολείο, τα απαραίτητα δικαιολογητικά και κυρίως τη βεβαίωση κατοικίας. Επομένως ο ηλεκτρονικός τρόπος εγγραφής αποτελεί μία προσωρινή λύση.
Παρακαλώ να προσέρχεσθε στο σχολείο για την εγγραφή των μαθητών/τριών στην Α΄Τάξη, από την Παρασκευή 15/05/2020 κατά τις ώρες 9 – 11 π.μ. στο σχολείο με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως περιγράφονται εδώ. Στο τέλος αυτής της ανακοίνωσης θα βρείτε έντυπα για να εκτυπώσετε και να συμπληρώσετε από το σπίτι, εφόσον έχετε τη δυνατότητα, ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση κατά την προσέλευσή σας στο σχολείο.
–> Για την προστασία από την ίωση της πανδημίας, θα πρέπει να φοράτε υποχρεωτικά μάσκα.
–> Στο γραφείο της Διευθύντριας πάντα θα είναι ένας γονέας ή κηδεμόνας και οι άλλοι θα περιμένουν έξω από το κτίριο στην αυλή του σχολείου σε απόσταση ο ένας από τον άλλο.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ79/2017, άρθρο 7, παρ. 4 για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου μαθητή/τριας θα πρέπει να προσκομιστούν τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1. Βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.
2.Βεβαίωση παρακολούθησης Νηπιαγωγείου (διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο εφόσον προσκομιστεί η βεβαίωση φοίτησης).
3.Βιβλιάριο υγείας του μαθητή ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (φωτοτυπία της σχετικής σελίδας).
4.Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (π.χ. απόδειξη από ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΥΔΡΕΥΣΗ, ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ, ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ).
5.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας – ΑΔΥΜ. Το έντυπο παραδίδεται από το σχολείο εγγραφής σε δύο φύλλα. Το πρώτο φύλλο εξέτασης αφού το συμπληρώσει και το σφραγίσει ο αρμόδιος ιατρός παραδίδεται στο σχολείο. Στο δεύτερο φύλλο ο γονέας ή κηδεμόνας συμπληρώνει, αν είναι δυνατό πριν την επίσκεψη στο ιατρείο, το ιστορικό του/της μαθητή/τριας. Το δεύτερο φύλλο το κρατά ο ιατρός στο αρχείο του και δεν επιστρέφεται στη σχολική μονάδα. Ένα αντίτυπο του θεωρημένου ΑΔΥΜ κρατά ο γονέας ή κηδεμόνας για κάθε νόμιμη χρήση. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας μπορεί να προσκομιστεί στο Δημοτικό Σχολείο, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου της χρονιάς φοίτησης.
Αν δεν υπάρχει βεβαίωση παρακολούθησης του Νηπιαγωγείου θα πρέπει να υπάρχει απόφαση της Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, για να πραγματοποιηθεί η εγγραφή του νηπίου στην Α΄ Τάξη. Το σχολείο λειτουργεί και ως Ολοήμερο μέχρι την 16.00 καθημερινά. Για να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια θα πρέπει να συμπληρώσει τη σχετική αίτηση.
ΕΝΤΥΠΑ:
Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο σχολείο
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΠΕΦΚΟΥΛΑ ΣΤΑΓΙΑ
Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων εγγραφής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από 15 έως 30 Μαΐου.
ΦΕΚ 90/1-5-2020 ΜΕΡΟΣ Ζ
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Άρθρο τριακοστό πέμπτο
Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων εγγραφής
στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Στο π.δ. 79/2017 (Α΄ 109) επέρχονται οι εξής μεταβο-
λές:
- Στην περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 6 η φράση «Από
την 1η έως τις 20 Μαΐου» αντικαθίσταται με τη φράση
«Από τις 15 έως τις 30 Μαΐου».
- Στο άρθρο 6 ύστερα από την παρ. 4 προστίθεται
παρ. 4Α ως εξής:
«4Α. Η υποβολή των αιτήσεων – υπεύθυνων δηλώσεων
εγγραφής της περ. α΄ της παρ. 4 μπορεί να γίνεται και με
ηλεκτρονικά μέσα. Με κοινή απόφαση των Υπουργών
Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρ-
νησης ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα σχετικά με τα δι-
καιολογητικά και κάθε τεχνική ή άλλη λεπτομέρεια για
την εφαρμογή του παρόντος».
- Στην περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 7 η φράση «Από
την 1η έως τις 20 Μαΐου» αντικαθίσταται με τη φράση
«Από τις 15 έως τις 30 Μαΐου».
Εγγραφές στην Ά Δημοτικού:
Για την εγγραφή των μαθητών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ Τάξη του δημοτικού σχολείου οι αιτήσεις υποβάλλονται από 15 ως 30 Μαΐου στο δημοτικό σχολείο που ανήκουν σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας και απαιτείται:
- βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο
- αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας τους μαθητή
- το Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή
- το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια.
Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες απαιτείται γνωμάτευση από Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη δημόσια αρμόδια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.
Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.
Προσδιορισμός ορίων σχολικής περιφέρειας Δημοτικού Σχολείου Αγίας Τριάδας για τις εγγραφές μαθητών Α΄ τάξης σχολικού έτους 2020-2021
Στη σχολική περιφέρεια του σχολείου μας περιλαμβάνεται ο οικισμός και η ευρύτερη περιοχή της Αγίας Τριάδας. Η οδός Γρηγορίου Λαμπράκη αποτελεί τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ Αγίας Τριάδας και νέων Επιβατών.
(ΑΠΟΦΑΣΗ 10274/22-4-2020 της Δ/νσης Π.Ε. Ανατ. Θεσ/νίκης)
Tαινίες που μπορείτε να δείτε για την 25η Μαρτίου.
Αγαπητοί γονείς,αγαπητά μας παιδιά…..
Οι παρακάτω δύο σύνδεσμοι θα σας οδηγήσουν σε δύο καταπληκτικές , καινούργιες σε κυκλοφορία ταινίες (του 2019), που μπορείτε να παρακολουθήσετε με αφορμή την επέτειο της Επανάστασης του γένους, την Επανάσταση του 1821 !!!! Απολαύστε τες……
https://filmfreeway.com/POLIORKIA
