Την Δευτέρα 11 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο το Φεστιβάλ Πολιτισμού και Γεύσεων από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ τάξης. Το project υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας, με τίτλο: «Από γείτονες … φίλοι» και παρουσιάστηκε τις πρωινές ώρες, ως προς το πληροφοριακό του κομμάτι στους μαθητές και τις μαθήτριες των Γ΄, Δ΄, και Ε΄ τάξεων. Το απόγευμα παρουσιάστηκε σε πλήρη ανάπτυξη στην τοπική κοινότητα και τους γονείς των παιδιών. Η εκδήλωση συνδύασε την ελληνική γαστρονομία και τη γαστρονομία των χωρών που συνορεύουν με την Ελλάδα, με την τέχνη, τη μουσική και τις παραδόσεις, αναδεικνύοντας έτσι την ιστορία και την ποικιλομορφία των χωρών αυτών και προωθώντας την πολιτιστική ανταλλαγή.
Στόχοι του project ήταν:
◆ Η αποδοχή της ετερότητας και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα.
◆ Η κατανόηση και η εκτίμηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, της ποικιλομορφίας και των πολιτιστικών ανταλλαγών.
◆ Η ενίσχυση της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων.
Την επιμέλεια του πρότζεκτ είχαν οι εκπαιδευτικοί Χατζηιωαννίδου Μαρία και Τέτου Αικατερίνη σε συνεργασία με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό τάξης, Μπάντη Ναταλίας, την μουσικό του σχολείου Κουκούτση Τρυφωνία και την διευθύντρια του σχολείου.
