ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Με πολλή αγάπη, μεράκι και διάθεση για προσφορά, οι μαμάδες του σχολείου μας ανέλαβαν εθελοντικά τον καλλωπισμό της αυλής, χαρίζοντάς της χρώμα, ζωντάνια και αισιοδοξία. Με όμορφες ζωγραφιές, εμπνευσμένα μηνύματα και το ξεχωριστό «Παγκάκι της Φιλίας», δημιούργησαν έναν χώρο που προάγει τη συνεργασία, τον σεβασμό, την αποδοχή και την αλληλεγγύη. Η πολύτιμη αυτή πρωτοβουλία αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα εθελοντισμού και έμπρακτης αγάπης για το σχολείο και τα παιδιά μας. Τις ευχαριστούμε θερμά για την ανιδιοτελή προσφορά τους και για το όμορφο αποτύπωμα που άφησαν στην καθημερινότητα της σχολικής μας κοινότητας. Ευχόμαστε η όμορφη αυτή δράση να εμπνεύσει μικρούς και μεγάλους να φροντίζουν και να ομορφαίνουν τον χώρο που μοιραζόμαστε, καλλιεργώντας καθημερινά αξίες ζωής.

aylh 2 aylh

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *