Οι καλοί λογαριασμοί…..
Επειδή οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους κι εδώ σας έχουμε τη λύση του μυστηρίου της Πετρανής κούτας, φωτογραφίες, βίντεο και τις εργασίες των παιδιών από την περσινή χρονιά και το πρόγραμμα της βιβλιοθήκης.
Κάλλιο αργά παρά ποτέ….
Το μυστήριο της Πετρανής κούτας …λύθηκε
Η συγγραφέας Μάγια Δεληβοριά ήταν αυτή που τελικά έδωσε την τελική λύση στο μυστήριο της κούτας με τα βιβλία που βρέθηκε στο υπόγειο του σχολείου μας στην αρχή της χρονιάς. Η συγγραφέας επισκέφτηκε το σχολείο μας στις 8 Μαΐου και με το μαγικό της μαρκαδοράκι ξεκλείδωσε το μυστικό που κρυβόταν στα κομμάτια της μαγικής σελίδας που βρήκαν οι βιβλιοπειρατές του σχολείου στην προσπάθεια τους να λύσουν το μυστήριο. Ένα μυστικό που σε κάνει σοφό και σε βοηθάει να ταξιδέψεις σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης και δεν είναι άλλο από το :
« Ένα βιβλίο σου δίνει φτερά»
Βοηθός και καθοδηγητής των παιδιών στην προσπάθεια τους φέτος να λύσουν το μυστήριο της Πετρανής κούτας ήταν ο δαιμόνιος ποντικοδημοσιογράφος Τζερόνιμο Στίλτον !!!!Οι βιβλιοπειρατές στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας:
- Διάβασαν και ταξίδεψαν με τα βιβλία της Μάγιας Δεληβοριά
- Έφτιαξαν την δική τους εφημερίδα «Μυαλά κουβάρια»
- Πήραν συνεντεύξεις
- Έφτιαξαν ένα λεύκωμα με φωτογραφίες και ιστορίες για το πώς ήταν η ζωή παλιότερα
- Έγραψαν τις δικές τους ιστορίες για την μικρασιατική καταστροφή και έμαθαν για τον Ασα Τζένινγκς
- Γίναν σούπερ ήρωες και ανακάλυψαν τις υπερφυσικές δυνάμεις τις δίκες τους και των συμμαθητών τους
- Ζωγράφισαν το γκριτ τους
Η συγγραφέας κατά την επίσκεψη της έδωσε τους επαίνους της βιβλιοθήκης στους μαθητές της κάθε τάξης που διάβασαν τα περισσότερα βιβλία και την Τρίτη 9 Μαΐου σε ανοιχτή εκδήλωση του σχολείου σε συνεργασία με το Γυμνάσιο Πέτρας μίλησε σε γονείς και εκπαιδευτικούς για την μεγάλη ανάγκη και σημασία της ενίσχυσης του ψυχικού σθένους στα παιδιά.
Άλλη μια περιπέτεια των βιβλιοπειρατών του σχολείου έφτασε στο τέλος της με επιτυχία… Άραγε ποια άλλη περιπέτεια να τους επιφυλάσσει το μέλλον!!!!!
“Αδέσποτα”
Την Τετάρτη 1 Νοεμβρίου οι μαθητές του σχολείου μας γνώρισαν από κοντά την Hippo Theatre Group. Παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση “Αδέσποτα”, με ένα ιδιαίτερο είδος σωματικού θεάτρου. Το βασικό θέμα της παράστασης ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στα αδέσποτα ζώα. Με γέλιο και συγκίνηση προσπάθησαν να προωθήσουν την οικολογική συνείδηση και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του φιλοζωικού αισθήματος στα παιδιά ως αυριανοί πολίτες.
28η Οκτωβρίου: Ημέρα τιμής των ηρώων μας που έδωσαν το αίμα τους για την πατρίδα
Ενημέρωση για τον Αγιασμό σχολικού έτους 2023-24
Αγαπητοί γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και μαθήτριες, ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 10:00.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αποχωρήσουν αμέσως μετά τη λήξη του Αγιασμού.
Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία, αισιοδοξία και δύναμη!
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου.
Σας περιμένουμε…
Τα παιδιά σώζουν ζωές “Kids Save Lives”
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος της ανθρωπιστικής οργάνωσης Kids Save Lives, οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν αρχικά εξ αποστάσεως τις βασικές αρχές πρόληψης και αντιμετώπισης τραύματος σε σχολεία & τοπικές κοινότητες. Την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών ακολούθησε η δια ζώσης, όπου ο κος Λάμπρος Σταθάκης επισκέφτηκε το σχολείο μας στις 31/05/23 και εκπαίδευσε τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας στην Καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με τη χρήση προπλάσματος και στη διαχείριση πνιγμονής από ξένο αντικείμενο. Στο πρακτικό κομμάτι είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν όλοι οι μαθητές εκδηλώνοντας μεγάλο ενδιαφέρον. Ελπίζουμε η συμμετοχή των μαθητών να ενθαρρύνει περισσότερους μαθητές στην εκμάθηση των πρώτων βοηθειών.
Η ευχή όλων ήταν να μη χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τις γνώσεις αυτές, ωστόσο είναι βέβαιο ότι θα είναι πιο χρήσιμοι για τους συνανθρώπους τους, αν παραστεί ανάγκη.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ Σταθάκη, που μοιράστηκε μαζί μας τις γνώσεις και την πολύτιμη εμπειρία του…



























