Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος e-Twinning «e-Kids, Safe Kids», οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό στις δράσεις του έργου, συνεργαζόμενοι με συνομηλίκους τους από τη Βουλγαρία, την Ιταλία, την Τουρκία, την Πορτογαλία, την Κροατία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους στον ψηφιακό κόσμο, να ενημερωθούν για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου και να καλλιεργήσουν δεξιότητες υπεύθυνης ψηφιακής ιθαγένειας μέσα από δημιουργικές και συνεργατικές δραστηριότητες.
Με την ολοκλήρωση των δράσεων του έργου, απονεμήθηκαν στους μαθητές και τις μαθήτριες πιστοποιητικά συμμετοχής ως αναγνώριση της ενεργού συμμετοχής, της δημιουργικότητας και της εξαιρετικής συνεργασίας που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη συνέπειά τους! Ευχόμαστε οι γνώσεις και οι εμπειρίες που αποκόμισαν μέσα από αυτό το όμορφο ταξίδι στον κόσμο του e-Twinning να τα συνοδεύουν πάντα ως υπεύθυνους και ασφαλείς ψηφιακούς πολίτες.
Καλό Καλοκαίρι!



