Με λαμπρότητα και εθνική υπερηφάνεια γιορτάστηκε και φέτος στο Μελισσοχώρι η διπλή γιορτή του Ελληνισμού: ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου και η επέτειος της Επανάστασης του 1821. Η τοπική μας κοινότητα, με πρωταγωνιστές τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, απέδωσε τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ήρωες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία μας.
Η Δοξολογία και η Επιμνημόσυνη Δέηση
Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν το πρωί με την επίσημη Δοξολογία στον Ιερό Ναό του χωριού μας. Οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες του σχολείου μας στάθηκαν με σεβασμό δίπλα στο ιερό, εκπροσωπώντας τη νέα γενιά. Μετά το πέρας της λειτουργίας, ακολούθησε η εκφώνηση του πανηγυρικού της ημέρας, που μας υπενθύμισε το διαχρονικό μήνυμα της ενότητας και της αυτοθυσίας.
Κατάθεση Στεφάνων: Μνήμη και Τιμή
Στη συνέχεια, η πομπή κατευθύνθηκε στο Ηρώο της πλατείας. Σε κλίμα συγκίνησης, πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνων από τις τοπικές αρχές και τους εκπροσώπους των σχολείων. Με την τήρηση ενός λεπτού σιγής και την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου, υποσχεθήκαμε σιωπηλά να διατηρήσουμε ζωντανή την ιστορική μας μνήμη.
Η Μαθητική Παρέλαση
Η κορύφωση των εορτασμών ήρθε με τη σχολική παρέλαση στον κεντρικό δρόμο του Μελισσοχωρίου. Υπό τους ήχους των εμβατηρίων, οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων παρέλασαν με σταθερό βήμα, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των γονέων, των εκπαιδευτικών και όλων των κατοίκων που κατέκλυσαν το χωριό.
Το σχολείο μας συγχαίρει όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία και την ευπρέπεια που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια των εκδηλώσεων. Τέτοιες στιγμές μας γεμίζουν αισιοδοξία και μας θυμίζουν πως το μέλλον του τόπου μας βρίσκεται σε καλά χέρια.
Χρόνια Πολλά Μελισσοχώρι! Χρόνια Πολλά Ελλάδα!