Ευχαριστήριο WinCancer

Αξιότιμες/οι κυρίες και κύριοι,
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στη δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» του WinCancer.
Στο παρόν μήνυμα σας επισυνάπτουμε:
• το επίσημο ευχαριστήριό μας για τη συμμετοχή σας,
• ενδεικτικές φωτογραφίες από τη δράση και τη διανομή των καρτών, ώστε να δείτε πως η προσφορά σας έφτασε στους αποδέκτες της.
Η συμβολή σας είχε ουσιαστικό αντίκτυπο. Οι κάρτες και τα μηνύματα έγιναν πράξη παρουσίας και στήριξης για ανθρώπους που νοσηλεύονταν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
Screenshot 1image1 image2

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2026

Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Αυτή η μέρα αποτέλεσε την αφορμή για μια ξεχωριστή και δημιουργική αλλαγή στη σχολική μας καθημερινότητα. Σήμερα, σε όλη σχεδόν τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης συμμετείχαν σε δράσεις αφιερωμένες στη σημασία του παιδικού βιβλίου.

Αρχικά, παρατηρήσαμε την επίσημη αφίσα της φετινής χρονιάς, την οποία επιμελήθηκε η Κύπρος, και διαβάσαμε το σχετικό μήνυμα, ενώ στη συνέχεια είδαμε αφίσες και μηνύματα προηγούμενων ετών. Μέσα από συζήτηση, εστιάσαμε στη χρησιμότητα και την αξία των βιβλίων στην καθημερινότητά όλων μας, μικρών και μεγάλων, και στο ότι η ανάγνωση συμβάλλει στη γνώση, τη φαντασία και την προσωπική μας ανάπτυξη.

Οι μαθητές εργάστηκαν σε μικτές ομάδες, αποτελούμενες από παιδιά της Γ΄ και της Δ΄ τάξης, καλλιεργώντας τη συνεργασία και την ανταλλαγή ιδεών. Δημιούργησαν τα δικά τους πρωτότυπα παραμύθια, αφήνοντας ελεύθερη τη φαντασία τους, ενώ παράλληλα κατασκεύασαν όμορφες χειροτεχνίες εμπνευσμένες από το μήνυμα της φετινής αφίσας.

Ήταν μια ιδιαίτερα εποικοδομητική ημέρα, που ανέδειξε την αξία της ανάγνωσης και ελπίζουμε ότι ενίσχυσε την αγάπη των παιδιών για το βιβλίο.

Στον σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα παραμύθια που δημιούργησαν οι μαθητές/ μαθήτριες
20260429 111859 20260429 111158 20260429 112323 20260429 111304 20260429 112016

«Επισκεπτήριο Αγάπης»: Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης δημιουργούν κάρτες που ταξιδεύουν σε ανθρώπους που δίνουν τη δική τους μάχη

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν φέτος στη δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» του Win Cancer (μια Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία με έδρα την Πτολεμαΐδα,  που ιδρύθηκε το 2020 για να προσφέρει φωνή, φροντίδα και προοπτική σε όσους ζουν με τον καρκίνο — και σε όσους τους στηρίζουν), δημιουργώντας κάρτες με λόγια στήριξης, χρώματα και αισιοδοξία για ανθρώπους που περνούν δύσκολες στιγμές.

Πέρα όμως από τον αντίκτυπο στους ασθενείς, η συμμετοχή των παιδιών λειτούργησε και ως ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο. Η διαδικασία της κατασκευής – από την επιλογή των υλικών μέχρι τη σκέψη «τι θα ήθελα να ακούσει κάποιος που περνά δύσκολα» – ενίσχυσε σημαντικές κοινωνικές δεξιότητες: ενσυναίσθηση, φροντίδα, συνεργασία και αίσθηση συλλογικότητας.

Τα παιδιά αναπτύσσουν ουσιαστική κατανόηση του πώς νιώθει ένας άνθρωπος σε δυσκολία και μαθαίνουν ότι ακόμη και μια μικρή πράξη έχει δύναμη. Η ενσυναίσθηση που καλλιεργούν μέσα από αυτή την εμπειρία δεν μένει μια αφηρημένη έννοια· γίνεται πράξη, γίνεται ευθύνη. Γράφουν λόγια που «θα δουν» και «θα ακούσουν» πραγματικοί άνθρωποι, και αυτό ενισχύει την αυτοεκτίμησή τους, χτίζοντας βήμα βήμα την ταυτότητα του ενεργού πολίτη.

Ταυτόχρονα, το σχολείο μετατρέπεται σε γέφυρα υποστήριξης προς τις δομές υγείας. Η σχολική κοινότητα ενισχύει το κοινωνικό της κεφάλαιο μέσα από μια δράση με σαφή κοινωνικό σκοπό, αποδεικνύοντας πως όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, η κοινωνία στο σύνολό της επωφελείται. Προωθούμε μια κουλτούρα αλληλεγγύης που έχει ανάγκη ο κόσμος μας – τώρα περισσότερο από ποτέ.

Οι κάρτες των παιδιών είναι μικρά μηνύματα αγάπης, ελπίδας και κουράγιου. Είναι μια ζεστή αγκαλιά που ταξιδεύει εκεί όπου χρειάζεται.IMG 94146914e74d3aed6bd742490a55bb64 V 20251211 172831 IMG f5130f53a5d1c5e4d3da780de9156b9c V IMG 48fdb50192114fe8c45abafd200a6e6a V IMG d689e1a761a7857f8f97b154507ccd8f V 20251211 114232 20251211 173044 20251211 171534

Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, μια ημέρα ιδιαίτερα σημαντική για τα παιδιά και την ευεργετική επαφή τους με τον κόσμο των παραμυθιών και των βιβλίων.
Στο IMG 39f522277ff79138faecc28685d875c8 Vπλαίσιο αυτής την ημέρας οι μαθητές/τριες τριών τάξεων του σχολείου μας συνεργάστηκαν μεταξύ τους και πήραν μέρος σε διάφορες δραστηριότητες. Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες του Α1 με τη βοήθεια της δασκάλας τους κα. Γεωργίας Χάιτα, οι μαθητές/ τριες του Γ1 με τη δασκάλα τους κα.Αγγέλα Αγγέλου και οι μαθητές/τριες του Στ2 και ο δάσκαλός τους κος Κώστας Μανιάτης δουλεύοντας σε μεικτές ομάδες αποτελούμενες από παιδιά και των τριών τάξεων- μεταξύ άλλων- δημιούργησαν τη δική τους αφίσα και το δικό τους μήνυμα για την ημέρα παιδικού βιβλίου και έγιναν συγγραφείς και εικονογράφοι στο δικό τους παραμύθι.
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να διαβάσετε τα παραμύθια όλων των ομάδων.
Και κάποιες φωτογραφίες από τη δράση…
IMG 4d1a1e9a618cc564c12e28d50e0ca62d V IMG c0f80e4aa88955326f65282caa17c51a V IMG 59219d6e005b895e4af77aae1494c15e V IMG ba367e25b1b3310426e75ca069b5602e VIMG 199f234485b95a120db7696365e6b19b VIMG 6f92037a58dba76072c4304240c34165 VIMG eb066da0ef35372648f4677b053540d0 VIMG 02917df613b65312b0d76eb352c55b97 VIMG b5ffac64fad0c2f7098ae21ea4e78c1b V

Γ’ Δημοτικού: Μελέτη Περιβάλλοντος

Μελέτη Περιβάλλοντος – Γ’ Δημοτικού – Ομορφούπολη

Το Γ1 δημιούργησε μέσα στον Νοέμβριο – Δεκέμβριο το παραπάνω βίντεο που σχετίζεται με το δεύτερο κεφάλαιο της πρώτης ενότητας του σχολικού εγχειριδίου της Μελέτης Περιβάλλοντος. Τα παιδιά δημιούργησαν τρεις ιστορίες, τις εικονογράφησαν και τις ηχογράφησαν.

 

Επίσκεψη στο σπήλαιο Πετραλώνων

Στις 10 Οκτώβρη η Γ’ και η Δ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το σπήλαιο και το μουσείο Πετραλώνων. Είδαμε εντυπωσιακούς σταλαγμίτες και σταλακτίτες, το κρανίο ενός ανθρώπου που έζησε σχεδόν 200.000 χρόνια πριν καθώς και το μέρος στο οποίο βρέθηκε αλλά και πολλά οστά ζώων!! Ήμασταν πολύ τυχεροί που προλάβαμε και επισκεφθήκαμε το μουσείο επειδή από τον Φλεβάρη θα κλείσει τις πόρτες του και θα επαναλειτουργήσει μετά από 4-5 χρόνια.

Επίσκεψη στο πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

Στις 9 Μαρτίου, η Γ’ τάξη, επισκέφτηκε το πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στον Εύοσμο Θεσ/νίκης. Αφού γνωρίσαμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, κυκλοφορήσαμε στο πάρκο ως πεζοί και ως ποδηλάτες!!! Ξετρελαθήκαμε… Δυστυχώς για μας, τα τζιπάκια ήταν χαλασμένα… Παρακαλούμε, φτιάξτε τα γρήγορα, κ. Δήμαρχε του Ευόσμου-Κορδελιού… Μας έλειψαν…