«Γνωρίζω τον εαυτό μου – Πλησιάζω τους άλλους!»

Noiazomai

«Γνωρίζω τον εαυτό μου – Πλησιάζω τους άλλους!»

Στο πλαίσιο της οργάνωσης ομαδικών βιωματικών δράσεων πρόληψης και ενδυνάμωσης των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας, η ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης), αποτελούμενη από την Ψυχολόγο και την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου, συνεργάστηκε με την παιδοψυχίατρο κ. Ανατολή Κασεκτζίδου από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την υλοποίηση του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Γνωρίζω τον εαυτό μου – Πλησιάζω τους άλλους!».

Το πρόγραμμα σχεδιάζεται και υποστηρίζεται από εξειδικευμένους επιστήμονες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας και έχει ως βασικό στόχο την ενίσχυση της αυτογνωσίας, της αυτοπεποίθησης και της ενσυναίσθησης των μαθητών και μαθητριών.

Μέσα από βιωματικές ασκήσεις, παιχνίδια ρόλων και διαδραστικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να αναγνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους, να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και να καλλιεργήσουν σχέσεις συνεργασίας και αλληλοσεβασμού με τους συμμαθητές τους.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά στα τμήματα Γ΄, Ε1 και Ε2 και τα οφέλη που αποκόμισαν οι μαθητές ήταν ιδιαίτερα σημαντικά, τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την κ. Ανατολή Κασεκτζίδου για την εξαιρετική συνεργασία, την επιστημονική της κατάρτιση, τη συνέπεια και την ουσιαστική συμβολή της στην επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος. Η άψογη συνεργασία μεταξύ του σχολείου μας και της παιδοψυχιάτρου αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα για την επίτευξη των στόχων της δράσης και την ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών μας.

Ευχόμαστε η γόνιμη αυτή συνεργασία να συνεχιστεί και κατά την επόμενη σχολική χρονιά, με την υλοποίηση αντίστοιχων προγραμμάτων που προάγουν την ψυχική υγεία, την προσωπική ανάπτυξη και την κοινωνική ενδυνάμωση των παιδιών μας.

Συμμετοχή του σχολείου μας σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με την Άμεση Δράση

20260522 111413Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκπαιδευτική δράση σε συνεργασία με την Άμεση Δράση, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε θέματα σχολικού εκφοβισμού, ενδοοικογενειακής βίας και προστασίας της γενετήσιας ελευθερίας.

Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον σε βιωματικές δραστηριότητες και διαδραστικά σενάρια, μέσα από τα οποία είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να συζητήσουν προβληματισμούς και να ενημερωθούν για τρόπους πρόληψης, προστασίας και σωστής αντίδρασης σε δύσκολες καταστάσεις.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η επαφή των παιδιών με τους αξιωματικούς της Ομάδα ΔΙ.ΑΣ., οι οποίοι προσέγγισαν τους μαθητές με αμεσότητα, ευαισθησία και επαγγελματισμό, καλλιεργώντας κλίμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Η παρουσία τους βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν τον ουσιαστικό ρόλο της αστυνομίας στην προστασία και υποστήριξη των πολιτών.

Ευχαριστούμε θερμά τους εκπροσώπους της Άμεση Δράση και της Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. για τη συνεργασία, την πολύτιμη ενημέρωση και τη σημαντική συμβολή τους στην ενδυνάμωση των μαθητών μας.

20260522 122537 1Το σχολείο μας θα συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που προάγουν τον σεβασμό, την ασφάλεια και την ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση των παιδιών.

“ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” Δράση για τον σχολικό εκφοβισμό από το Χαμόγελο του Παιδιού

 

1771327835740028

Το Δημοτικό Σχολείο Μελισσοχωρίου συμμετέχει στην πανελλαδική εκστρατεία «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» ενάντια στην ενδοσχολική βία

Με αφορμή την 6η Μαρτίου – Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό, το Δημοτικό Σχολείο Μελισσοχωρίου συμμετείχε ενεργά στην πανελλαδική εκστρατεία «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ», που υλοποιείται για 12η συνεχή χρονιά από τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, δημιούργησαν δράσεις και μηνύματα με στόχο την ευαισθητοποίηση γύρω από το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, προβάλλοντας τη σημασία της επικοινωνίας, της αλληλεγγύης και του σεβασμού στη σχολική κοινότητα.

Μέσα από τη συμμετοχή τους, τα παιδιά έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα: κανείς δεν είναι μόνος του και η βία δεν έχει θέση στο σχολείο. Το σύνθημα «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» αποτέλεσε αφορμή για διάλογο, έκφραση συναισθημάτων και ενδυνάμωση των μαθητών, ώστε να μιλούν ανοιχτά και να ζητούν βοήθεια όταν τη χρειάζονται.

Το Δημοτικό Σχολείο Μελισσοχωρίου στηρίζει σταθερά δράσεις που καλλιεργούν ένα ασφαλές, συμπεριληπτικό και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον και συγχαίρει θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή και τη δημιουργικότητά τους.