1η Δεκεμβρίου σήμερα και μιας και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν είπαμε να μπούμε σε εορταστικό κλίμα. Στολίσαμε το δέντρο του σχολείου μας και τις τάξεις μας. Μετά είδαμε όλοι μαζί στο νηπιαγωγείο μια ταινία απολαμβάνοντας τη ζεστή σοκολάτα και τα γλυκά pancakes που ετοίμασαν οι δασκάλες για εμάς. Τι ωραία έκπληξη! Ήταν μια τέλεια γιορτινή μέρα! Ευχαριστούμε πολύ κυρίες μας!
ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ
Ενόψει της χριστουγεννιάτικης περιόδου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας αγόρασαν αστέρια από το Make a wish βοηθώντας έτσι να εκπληρωθούν οι ευχές των παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες. Με αφορμή λοιπόν το αστέρι της ευχής ενημερώνουμε, ευαισθητοποιούμε, αναπτύσσουμε την ενσυναίσθηση των παιδιών μας και πλάθουμε πολίτες με αγάπη για τον συνάνθρωπο με ανεπτυγμένο το αίσθημα της ισότητας και της αποδοχής. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους σας παιδιά!
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Ένας ελέφαντας που τον έλεγαν Μεμουαρ… είναι ο τίτλος τη υπέροχης παιδικής θεατρικής παράστασης που παρακολουθήσαμε στο Ομήρειο πνευματικό κέντρο από το Σύλλογο Γυναικών Χίου σε σκηνοθεσία Λένιας Ξενάκη. Οι ηθοποιοί, τα σκηνικά, η μουσική, οι φωτισμοί ήταν εντυπωσιακοί και μάγεψαν τους μικρούς μαθητές που την παρακολούθησαν με πολλή προσοχή από την αρχή μέχρι το τέλος. Η υπόθεση της ιστορίας είχε να κάνει με τη Ματίνα που ζει με τους γονείς και τον παππού της. Ο μεγαλύτερος φόβος της είναι πως μια μέρα θα την ξεχάσουν όλοι. Όπως ο παππούς που τώρα πια έχει μνήμη χρυσόψαρου. Όταν μια μέρα ξεχνούν όλοι τα γενέθλια της, ο μεγαλύτερος της φόβος γίνεται πραγματικότητα…
Στο τέλος της παράστασης οι μαθητές και οι μαθήτριές μας καταχειροκρότησαν τους ηθοποιούς και ζήτησαν να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί τους. Ήταν όλοι τους καταπληκτικοί ! Θερμά συγχαρητήρια!
ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ
Το κέντρο παιδιού και εφήβου στα πλαίσια το προγράμματος ψυχοκοινωνικής στήριξης των πυρόπληκτων περιοχών της Χίου επισκέφτηκε το σχολείο μας και έκανε ενδιαφέρουσες δράσεις με τους μαθητές μας. Το πρόγραμμα είχε στόχο την υποστήριξη των παιδιών ειδικά μετά την πρόσφατη και μεγάλη καταστροφική πυρκαγιά γύρω από το χωριό μας. Τους ευχαριστούμε θερμά!
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ
Οι μαθητές της Ε-ΣΤ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής με την δασκάλα του κ. Ειρήνη Λυμπεράτου έκαναν ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης και αποφάσισαν να το παρουσιάσουν και στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου. Ας το απολαύσουμε λοιπόν πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.
11η ΝΕΟΕΜΒΡΙΟΥ
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το σχολείο μας τίμησε την επέτειο της απελευθέρωσης της Χίου την 11η Νοεμβρίου. Την παραμονή της επετείου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς τους έκαναν μια αναδρομή στο ιστορικό παρελθόν του νησιού μας, άκουσαν τραγούδια και έκαναν κατασκευές. Επίσης, έκαναν μια ιστορική βόλτα στο χωριό με τον κ. Δημήτρη Μιωτέρη για να ξαναθυμηθούν τα γεγονότα της ιστορικής αυτής μέρας και να δουν τα σημεία στα οποία σημαντικά πρόσωπα της ιστορίας πήραν σημαντικές αποφάσεις. Ανήμερα της επετείου εκκλησιάστηκαν και παρέλασαν στο χωριό. Και του χρόνου λεύτερα!
Ευχαριστούμε πολύ κύριε Δημήτρη για όσα μας μάθατε!
ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΟΣ
Του Αγίου Νικόλαου του Νεομάρτυρος σήμερα και το σχολείο μας γιορτάζει και τιμάει τη μνήμη του . Μιλήσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες μας για τη ζωή του και πήγαμε εκκλησία . Μετά το πέρας της λειτουργίας είχε κέρασμα στο κελί δίπλα στο ναό. Και του χρόνου, να έχουμε την ευλογία του Αγίου του χωριού μας!
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ…
Στις 30/10/2024 επισκέφτηκε το σχολείο μας ο κος Γιώργος Αμπαζής (συνταξιούχος εκπαιδευτικός) για να μας μιλήσει για όσα συνέβησαν στο νησί μας την 28η Οκτωβρίου 1940 και μετέπειτα κατά τη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής. Με φωτογραφίες και πλούσιο υλικό από παλιές εφημερίδες και αφίσες μας μετέφερε πίσω στο παρελθόν των ηρωικών προγόνων μας, οι οποίοι πέρασαν δύσκολα στον αγώνα για την ελευθερία τους. Για ακόμη μια φορά όλοι μας συνειδητοποιήσαμε τα δεινά που φέρνει ο πόλεμος και ευχηθήκαμε να έχουμε για πάντα ειρήνη στο νησί μας αλλά και σε όλο τον κόσμο.
ΓΙΟΡΤΗ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το σχολείο μας τίμησε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Την παραμονή της επετείου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας οργάνωσαν με τις εκπαιδευτικούς του σχολείου γιορτή με θεατρικά, ποιήματα και τραγούδια την οποία παρουσίασαν στους γονείς και κηδεμόνες στο πνευματικό κέντρο Καρυών. Ανήμερα της επετείου εκκλησιάστηκαν και παρέλασαν στο χωριό. Και του χρόνου με υγεία!



















