Στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων δραστηριοτήτων, οι μαθητές της Γ’ τάξης έφτιαξαν στολίδια με χιονάνθρωπους και σας εύχονται «Καλές γιορτές!»
Στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων δραστηριοτήτων, οι μαθητές της Γ’ τάξης έφτιαξαν στολίδια με χιονάνθρωπους και σας εύχονται «Καλές γιορτές!»
Τα Χριστούγεννα είναι ΑΓΑΠΗ και πράξεις που ζεσταίνουν τις καρδιές μας!
Τα στολίδια που δημιουργήσαμε σήμερα με τους μαθητές της Γ’ τάξης, μας έδωσαν μερικές ιδέες! ❤️⭐️🫶🏻

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία οι μαθητές της Γ’ τάξης, αφού παρακολούθησαν βίντεο σχετικό με τις δυσκολίες αλλά και τα κατορθώματα των ανθρώπων που έχουν κάποια αναπηρία, συζήτησαν για το θέμα αυτό και στη συνέχεια δημιούργησαν τα στολίδια «ΣΕΒΑΣΜΟΣ-ΑΛΛΗΛΕΓΥΗ-ΑΓΑΠΗ» υποσχόμενοι πως θα στηρίζουν κάθε μέρα τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία!
(Εμπνευσμένο από το βιβλίο «Καλώς ήρθες στον κόσμο που μπορείς!» του υπέροχου εκπαιδευτικού Μάριου Μαζαρη Αναγνωστικό / Schoolmarius)
▪️Τίποτα πιο σημαντικό για την αυτοπεποίθηση ενός παιδιού από τη φωνή του όταν ακούγεται❣️
▪️Πως παίζεται;
Δίνουμε σε όλα τα παιδιά από ένα χαρτόνι και τα ενθαρρύνουμε να γράψουν έως πέντε επιθυμίες τους που θα ήθελαν να πραγματοποιηθούν στην τάξη. Τονίζουμε ότι οι επιθυμίες αυτές χρειάζεται να είναι υλοποιήσιμες (να μη χρειάζονται χρήματα και να μην είναι δύσκολες στην εκτέλεση τους) και να είναι κοντά στα δικά τους προσωπικά ενδιαφέροντα. Συγκεντρώνουμε τα χαρτάκια και κάθε πρωί τραβάμε από ένα χαρτάκι το οποίο θα καθορίζει τη μέρα μας! Οι μαθητές της Γ’ τάξης πραγματικά απόλαυσαν την διαδικασία!
Την Παρασκευή 15/11 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ο εορτασμός για την Εξέγερση του Πολυτεχνείου από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ Δημοτικού,απαγγέλοντας ποιήματα και διαβάζοντας το Χρονικό της Εξέγερσης. Επίσης ,ακούστηκαν τραγούδια από τη χορωδία του σχολείου με τη συνοδεία 2 μουσικών οργάνων. Στο αρμόνιο η Μαθήτρια της Ε’ τάξης Καλλιόπη Σαράντη και στο μπαγλαμαδάκι ο δάσκαλος του σχολείου μας Παναγιώτης Μαρουδάς. Υπεύθυνη για το συντονισμό της γιορτής η δασκάλα της Ε’ τάξης Αφροδίτη Βουλγαράκη.

Την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου οι μαθητές του Νηπιαγωγείου , των Α’ ,Β’ και Γ’ τάξεων του Δημοτικού ,Νηπιαγωγοί και Δάσκαλοι, υποδεχτήκαμε την Ξανθή Ταβουλαρέα (artista Xanthie) με τη νέα της παράσταση Ο “Αλαντίν” όπου δεν είναι απλώς μια παραμυθένια αφήγηση, αλλά μια εικαστική παράσταση που ζωντανεύει μέσα από μοναδικές κούκλες , κατασκευασμένες ειδικά για τους χαρακτήρες της ιστορίας. Κάθε κούκλα είναι δημιουργημένη με φροντίδα και λεπτομέρεια, προκειμένου να αλληλεπιδράσει με το κοινό και να προσφέρει μια ζωντανή, διαδραστική εμπειρία στα παιδιά και τους θεατές. Μια παράσταση που θέλει τα παιδιά να γίνουν μέρος της ιστορίας του Αλαντίν και να ανοίξουν τα διδάγματά της για τη γενναιότητα την τόλμη και τη φαντασία.
Η 4η Οκτωβρίου, γιορτάστηκε για πρώτη φορά στην Φλωρεντία το 1931, ως ημέρα των ζώων, σαν ένας τρόπος διαμαρτυρίας και ευαισθητοποίηση του κοινού για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε η ημέρα αυτή, που επιλέχθηκε γιατί είναι η μέρα γιορτής του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης των Καθολικών, προστάτη των ζώων και του περιβάλλοντος, ανακηρύχτηκε ως η μέρα όλων των ζώων.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των ζώων οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου , συζήτησαν μεταξύ τους και με τη δασκάλα για τα ζώα, τα δικαιώματά τους, πώς πρέπει να τους φερόμαστε και έκαναν μια κατασκευή…
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 θα εορταστεί την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 και δε θα γίνουν μαθήματα σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μας.
Στο σχολείο μας θα πραγματοποιηθούν αθλητικές εκδηλώσεις, στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν όλα τα παιδιά που έχουν έγκυρο ατομικό δελτίο υγείας.
Τα παιδιά θα προσέλθουν κανονικά το πρωί χωρίς τσάντες και θα σχολάσουν στη 13:15. Θα πρέπει να είναι ντυμένα με αθλητική περιβολή και να πάρουν μαζί τους μόνο το κολατσιό τους και τα μπουκαλάκια τους με το νερό. Σας ευχαριστώ.
Αγαπητοί γονείς, σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά με υγεία για εσάς και τα παιδιά σας. Στους μαθητές μας ευχόμαστε καλή πρόοδο και ευημερία.
Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 8 και μισή θα γίνει ο αγιασμός για την έναρξη του διδακτικού έτους, θα μοιραστούν τα βιβλία και τα παιδιά θα αποχωρήσουν.
Από την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου θα αρχίσουν τα μαθήματα, σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα μοιράσουν οι εκπαιδευτικοί της κάθε τάξης στα παιδιά. Για την έναρξη λειτουργίας του ολοήμερου τμήματος θα σας ειδοποιήσουμε με νεότερο μήνυμα.
Σας ευχαριστούμε.
Τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης επισκέφτηκαν σήμερα τη Βιβλιοθήκη του Πολιτιστικού Συλλόγου για να γνωρίσουν τον χώρο, να μάθουν τους κανόνες της δανειστικής βιβλιοθήκης, να γίνουν μέλη και να δανειστούν βιβλία. Αφού μιλήσαμε στο εσωτερικό της βιβλιοθήκης, καθίσαμε και λίγο στην αυλή, φάγαμε το κολατσιό μας και απολαύσαμε τη θέα .