«Ποιος θέλει να γίνει ξεφτερουχος;»

«Ποιος θέλει να γίνει ξεφτερούχος;» 😍🏆🥳

Σήμερα στην προσπάθεια μας να ενδυναμώσουμε τη γνώση μας σχετικά με τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, τα ΕΠΙΘΕΤΑ και τα ΡΗΜΑΤΑ, οργανώσαμε μία διασκεδαστική δραστηριότητα με τίτλο «Ποιος θέλει να γίνει ξεφτερούχος;»
Η δραστηριότητα αυτή είχε σκοπό να ενισχύσει την κατανόηση και τη διάκριση μεταξύ των γλωσσικών κατηγοριών με έναν πολύ διασκεδαστικό τρόπο!

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, δημιουργώντας έτσι ένα ευχάριστο κλίμα συνεργασίας και ανταγωνισμού. Η κάθε ομάδα κλήθηκε να επιδείξει τις γνώσεις της μέσα από δύο επίπεδα. Κάθε ομαδα είχε στη διάθεσή της 3 βοήθειες, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να αξιοποιήσουν τη συλλογική τους σκέψη και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους.

Γέλια, ενθουσιασμός και επιβραβεύσεις γέμισαν την αίθουσα, καθώς οι μαθητές αντιμετώπισαν τις προκλήσεις με ενθουσιασμό, δείχνοντας ότι η μάθηση μπορεί να είναι μια ευχάριστη εμπειρία!

Όπως πάντα οι μαθητές πήρανε το βραβείο τους για να τους υπενθυμίζει πως και σήμερα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό!!! ❤️

Τρουφάκια

Σήμερα στην τάξη μας, μάθαμε την ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ με έναν πολύ γευστικό τρόπο!

Φτιάξαμε τρουφάκια, εκτελώντας τη συνταγή που βρήκαμε στο βιβλίο. Τα παιδιά έφεραν τα υλικά και με την βοήθεια όλων, ανακατέψαμε, πλάσαμε και δημιουργήσαμε αυτές τις λαχταριστές λιχουδιές!
Η τάξη μας γέμισε με υπέροχες μυρωδιές και η καρδιά μας με υπέροχες αναμνήσεις! ❤️

Μέρα Σινεμά στην Τάξη!

50BC748D BF5F 48BC A75E 332DE6B66D01
Όπως τους είχα υποσχεθεί στα πλαίσια της δράσης “Φτιάξε Μου Τη Μέρα”, κάθε εβδομάδα θα πραγματοποιούμε την ευχή ενός μαθητή. Σήμερα με τους μαθητές της Γ τάξης , διοργανώσαμε μια μοναδική μέρα προβολής , με αφορμή την επιθυμία της Καίτης!

Τα παιδιά ήρθαν με ενθουσιασμό και έφεραν ο καθένας από ένα σνακ, η υποδοχή ήταν φανταστική, με προσκλήσεις για όλους και οι καρέκλες μας μετατράπηκαν σε θέσεις σινεμά!

Περάσαμε υπέροχα παρακολουθώντας την αγαπημένη μας ταινία, γελώντας και μοιράζοντας στιγμές χαράς.

Αυτές είναι οι στιγμές που μένουν στη μνήμη και κάνουν τη σχολική ζωή ξεχωριστή!

Οι Τρεις Ιεράρχες

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, που τιμάται κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου, θεωρείται ως επίσημη σχολική εορτή των Γραμμάτων και της Παιδείας. Ημέρα, λοιπόν, για να τιμήσουμε την ιερή μνήμη Τριών μεγάλων Ιεραρχών και οικουμενικών διδασκάλων, του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου, ( του δικού μας Αη Βασίλη από την Καισαρεία που μας φέρνει τα δώρα τα Χριστούγεννα), του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου ή Ναζιανζηνού και του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου.
Καθένας τους έχει τη δική του ξεχωριστή γιορτή, ωστόσο και οι τρεις μαζί εορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου και η γιορτή τους είναι η γιορτή μαθητών και εκπαιδευτικών, των σχολείων και των γραμμάτων.
Χρόνια πολλά σε όλους τους μαθητές μας και σε όλους τους εκπαιδευτικούς…
Αιωνία η μνήμη όλων των ευεργετών των σχολείων του χωριού μας όπου χάρη σε αυτούς στεγάζεται η γνώση…

 

IMG 20250125 175645

Τα “Βιβλία σε Ρόδες” πάνε… Στ’ τάξη

Για έναν μήνα φιλοξενήσαμε στην τάξη μας τα «Βιβλία σε Ρόδες», ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός του προγράμματος είναι να ενθαρρύνει τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία και να «ταξιδέψουν» μαζί τους, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν.

Το θέμα, που επιλέξαμε, ήταν σχετικό με τη θεματική της πολιτιστικής κληρονομιάς των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Με τη βοήθεια των βιβλίων αυτών μάθαμε πολλά για τα παραμύθια. Γίναμε αναγνώστες, αφηγητές, συγγραφείς, εικονογράφοι και ερευνητές και διασκεδάσαμε πολύ.

Facetune 24 01 2025 10 57 17

Επίσκεψη στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Γερακίου

 

Την Παρασκευή 24/1 μαθητές  και εκπαιδευτικοί της Γ & Δ τάξης πραγματοποίησαν εκδρομή στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Γερακιου.

Ξεναγήθηκαν  στις εγκαταστάσεις και παρακολούθησαν  από κοντά όλα τα στάδια της διαδικασίας παραγωγής ελαιολάδου.

Στο τέλος τους προσέφεραν λαχταριστό ψωμί με ολόφρεσκο ελαιόλαδο!
Ηταν μια υπέροχη εμπειρία!

Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς

Facetune 21 01 2025 12 21 25

21 Ιανουαρίου

Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς

❤️

Οι μαθητές της Γ τάξης, αφού συζήτησαν τα οφέλη της αγκαλιάς, έγραψε ο καθένας κάτι σχετικό στη δική του καρδούλα. Αργότερα τις έκοψαν και τις μοίρασαν σε εκείνον που ήθελαν να τους κάνει μια αγκαλιά! Περάσαμε υπέροχα!

 

 

Πρόγραμμα Webex λόγω αναστολής λειτουργίας σχολείων

Αύριο Τετάρτη 21 Ιανουαρίου το πρόγραμμα Webex για όλες τις τάξεις διαμορφώνεται ως εξής:

1η ώρα 8:15  –  8:35
2η ώρα 8:55  –  9:25
3η ώρα 9:35  –  10:05
4η ώρα 10:15 – 10:45
5η ώρα 10:55  – 11:25
6η ώρα 11:35  –  12:05

Έχουν προβλεφθεί δεκάλεπτα διαλείμματα, για ξεκούραση και για να μπορέσετε να μεταβείτε στο “δωμάτιο” του/της εκπαιδευτικού.

Παρακάτω θα βρείτε τους συνδέσμους για τα “δωμάτια” των εκπαιδευτικών. Πατάτε τον μπλε σύνδεσμο και περιμένετε να σας δεχθεί ο/η εκπαιδευτικός.

Σύνδεσμοι webex για τηλεκπαίδευση

Διευθυντής – κος Νικόλαος Γιαννιός

https://minedu-primary.webex.com/meet/nigiannios

Β’ Τάξη- κα Μαρία Στρίφα

https://minedu-primary2.webex.com/meet/maristrifa

ΣΤ΄ Τάξη- κα Ευαγγελία Κοντογεώργου

https://minedu-primary.webex.com/meet/evakonto

Δ’ Τάξη- κα Βασιλική Χαμαλέλλη

https://minedu-primary2.webex.com/meet/chamalelli

Ε’ Τάξη – κα Εύα Αντωνίου

https://minedu-primary2.webex.com/meet/evananto

Γ’ Τάξη-κα Αφροδίτη Βουλγαράκη

https://minedu-primary.webex.com/meet/afvoulgar

Α΄ Τάξη- κα Χρυσούλα Νίκου

https://minedu-primary.webex.com/meet/nichrysoul

Γυμναστική- κος Δημήτριος Κουφός

https://minedu-primary.webex.com/meet/dkoufos

Αγγλικά- κα Ζωή Παπαμιχαήλ

https://minedu-primary.webex.com/meet/zpapamicha

Μουσική – κος Παναγιώτης Χρόνης

https://minedu-primary2.webex.com/meet/panchronis

Γαλλικά – κα Ελένη Καπανταϊδάκη

https://minedu-primary.webex.com/meet/ekapanta

 

Κοπή βασιλόπιτας

Την Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας για τη νέα χρονιά.

Οι δύο βασιλόπιτές μας, μία για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας και μία για τους/τις εκπαιδευτικούς, ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Η τυχερή μαθήτρια του σχολείου μας παρέλαβε το δώρο της από τα μέλη του Συλλόγου.

Ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και πρόοδο!

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς