Βράβευση του σχολικού εντύπου “Δια…δραστικές Μελισσούλες” του σχολείου μας για το διδακτικό έτος 2016-2017

Η γυναικεία λογοτεχνική συντροφιά απονέμει τον ΕΠΑΙΝΟ στην κατηγορία ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που αθλοθέτησε ο εκδοτικός οίκος Πατάκης στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΞΑΜΙΛΙΩΝ για το έντυπο ΔΙΑ…ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΕΣ!!! Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έντυπο το οποίο διακρίθηκε για τη ζωντάνια, την αυθεντικότητα και το χιούμορ των παιδικών κειμένων του , καταφέρνει να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των αναγνωστών του και να τους ευαισθητοποιήσει όσο αφορά στα προβλήματα των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων όπως είναι η Ρομά.
Η επιτροπή βραβείων συγχαίρει τα παιδιά για τη δημιουργική τους προσπάθεια καθώς και τους αξιόλογους εκπαιδευτικούς τους.
Χριστουγεννιάτικο bazzar του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Εξαμιλίων.
Βίντεο στο μάθημα της γυμναστικής.

Στο μάθημα της γυμναστικής οι μικροί μαθητές διασκεδάζουν και μαθαίνουν μέσω αθλητικών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών!
Γλυκά , σοκολατένια σκαντζοχεράκια!!!
Κοίτα ….το κύτταρο!!!

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης , με αφορμή την ενότητα της Φυσικής “το κύτταρο” ζωγράφισαν ανά ομάδες, διαγράμματα του ζωικού και φυτικού κυττάρου όπου απεικονίζονται και οι υποκυτταρικές μονάδες!Τα σχέδια που έφτιαξαν τα παιδιά έγιναν πραγματικά πολύ όμορφα και κοσμούν ένα μέρος του τοίχου της τάξης μας!!!
Κέντρο πρόληψης Δίολκος:Βιωματική προσέγγιση διαχείρισης του θυμού στην Ε΄τάξη.

Την Τετάρτη 15/11/2017 και την Παρασκευή 1/12/2017 επισκέφτηκε το σχολείο μας η ψυχολόγος κα Δήμητρα Παπαναστασίου, από το κέντρο πρόληψης Δίολκος στην Κόρινθο, για ένα δίωρο σεμινάριο – βιωματικό εργαστήριο με τους μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας.
Η εκπαιδευτική αυτή δράση απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να μάθουν να διαχειρίζονται το θυμό τους και να τον μετουσιώνουν θετικά με δημιουργικό τρόπο στον εαυτό τους και έπειτα στις κοινωνικές τους επαφές.Στόχος είναι η διαχείριση του θυμού μας και η αναγνώριση των ψυχικών συναισθημάτων ανάλογα με το πώς νιώθουμε κάθε φορά.
Σκοπός
Ο Θυμός είναι ένα ανθρώπινο συναίσθημα, με ιδιαίτερη βιωματική αξία, που πολλές φορές καθορίζει τις σχέσεις με τους άλλους. Χαρακτηριστικό του θυμού είναι η ένταση που προκαλεί και που μπορεί να εκφράζει το αίσθημα της δυσαρέσκειας, της απώλειας, της απειλής, της αδικίας και της προσβολής.
Επειδή σε μερικές περιπτώσεις το ξέσπασμα του θυμού συνοδεύεται από καταστροφικές ή και αυτοκαταστροφικές πράξεις, συχνά συνοδεύεται από την αντίληψη ότι το ίδιο το συναίσθημα είναι καταστρεπτικό. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ‘καλά’ η ‘κακά’ συναισθήματα. Ο θυμός είναι απλά ένα συναίσθημα που αν εκφραστεί και με το κατάλληλο τρόπο, μπορεί να γίνει δημιουργία. Ο Σκοπός των δράσεων στο σχολείο λοιπόν, είναι η επεξεργασία και η βιωματική κατανόηση των αιτιών του θυμού και η διαχείρισή του. Οι μαθητές θα αναζητήσουν τους πιο κατάλληλους τρόπους για να χειρίζονται αποτελεσματικά τον θυμό, έτσι ώστε να μην υπάρχουν καταστρεπτικές συνέπειες τόσο για τους ίδιους όσο και των διαπροσωπικών τους σχέσεων!
Εκπαιδευτική Επίσκεψη Β΄τάξης!

Την Τρίτη, 4/6/2017, οι μαθητές της Β’ τάξης επισκεφθήκαμε τη Δανειστική Βιβλιοθήκη Εξαμιλίων, όπου και παρακολουθήσαμε μια εκδήλωση, βασισμένη στο βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου «Το γιατί των παιδιών φέρνει την ελπίδα». Οι μαθητές ταξίδεψαν μαζί με το «γιατί» σε όλο τον κόσμο, διατύπωσαν και άκουσαν αθώες απορίες παιδιών από διάφορες χώρες, φθάνοντας τέλος στην πολυπόθητη ΕΛΠΙΔΑ, που συνοδεύτηκε με τις ευχές των παιδιών στο βιβλιαράκι που δημιούργησαν μόνα τους.
Ενημερωτική συνάντηση-γνωριμία του Συλλόγου Διδασκόντων με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017, μετά τη λήξη των μαθημάτων πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση-γνωριμία του Διευθυντή του Σχολείου και του Συλλόγου Διδασκόντων με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας. Έγινε αλληλοενημέρωση, συζητήθηκαν διεξοδικά όλα τα τρέχοντα θέματα λειτουργίας του Σχολείου και δρομολογήθηκαν κοινές δράσεις για το επόμενο χρονικό διάστημα.
“Το γιατί το παιδιών φέρνει την ελπίδα”

Στις 28 Νοεμβρίου οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν την Δανειστική Βιβλιοθήκη του Πολιτιστικού Συλλόγου Εξαμιλίων και παρακολούθησαν την θεματική εκδήλωση βασισμένη στο βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ.
Οι μικροί μαθητές , κατά την διάρκεια της εκδήλωσης , βοήθησαν να ζωντανέψουν οι σελίδες του βιβλίου καταφέρνοντας έτσι να ακολουθήσουν όλοι μαζί το ΓΙΑΤΙ από χώρα σε χώρα, να εκφράσουν τις αθώες και ουσιαστικές απορίες των παιδιών του κόσμου και να φέρουν εν τέλει την πολυπόθητη ΕΛΠΙΔΑ! Το ΓΙΑΤΙ πέρασε από τα χέρια των παιδιών και έγινε καράβι, έγινε σαΐτα, έγινε ΕΛΠΙΔΑ-ΕΥΧΗ, που κολλήθηκε στο κολάζ, δημιουργώντας στο τέλος το δικό τους σύμπαν από ευχές!
Ήταν μια μέρα γεμάτη σκέψεις, χαμόγελα και ΕΛΠΙΔΑ!





























