“Η τσάντα στο σχολείο” για τους/τις μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων…

school-bag-class-desks

        Αγαπητοί γονείς /κηδεμόνες ,

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν Φ.7/219218/δ1/13-12-2017 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ το σχολείο μας , με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων θα υλοποιήσει το πιλοτικό πρόγραμμα «Η τσάντα στο σχολείο», σύμφωνα με το οποίο,η τσάντα θα παραμένει στο σχολείο τις εξής ημερομηνίες:

  • 27-28 Ιανουαρίου 2018
  • 24-25 Φεβρουάριου 2018
  • 17-18 Μαρτίου 2018
  • 28-29 Απριλίου 2018
  • 26-27 Μαΐου 2018
  • 9-10 Ιουνίου 2018

Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, στο σχολείο. Η τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή , πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, έως τη Δευτέρα.

Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας , με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική & ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων –παιδιών.

Εκπαιδευτική επίσκεψη Α΄τάξης στη Δανειστική Βιβλιοθήκη του Π.Σ. Εξαμιλίων.

Σήμερα οι μαθητές της Α΄τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τη δανειστική βιβλιοθήκη του πολιτιστικού συλλόγου Εξαμιλίων. Στην επίσκεψή τους οι μικροί μας μαθητές  άκουσαν το εξαιρετικό παραμύθι της Ιωάννας Μπαμπέτα “ΛΕΞΗ ΣΑΝ ΜΥΓΑ” , ξεχώρισαν τις ενοχλητικές-μύγες από τις όμορφες-πεταλούδες λέξεις, τις οποίες τις κόλλησαν στην ανάλογη θέση του κολάζ τους , ενώ φεύγοντας από την Βιβλιοθήκη είχαν δεμένο στα χέρια τους ένα μπαλόνι με τις δικές τους λέξεις και την υπόσχεση πως θα βγαίνουν από το στοματάκι τους μόνο λέξεις πεταλούδες! 
Περάσαμε υπέροχα και ευχαριστούμε πολύ τις υπεύθυνες κυρίες του πολιτιστικού συλλόγου!

Οι δικές μας ομπρέλες!

WP_20180116_13_04_20_Pro

Επειδή τις τελευταίες μέρες ο καιρός ήταν αρκετά βροχερός και αφού οι περισσότεροι από εμάς χρειαστήκαμε ομπρέλες για να μετακινηθούμε, η ΣΤ΄2  τάξη του σχολείου μας έφτιαξε τις δικές της τρισδιάστατες, χρωματιστές ομπρελίτσες!!! 🙂  😀   😉 

Παιχνίδι με τα προτερήματα!

WP_20180115_08_33_59_Pro

Ποια είναι η γνώμη σας για τα καλά στοιχεία της προσωπικότητας των συμμαθητών σας;Τι θα γράφατε με μια λέξη ή με μια σύντομη φράση για να τους χαρακτηρίζατε;Να λοιπόν η αφορμή για να παίξουμε αυτό το ωραίο παιχνίδι!Κάθε μαθητής-τρια έχει στην πλάτη του ένα χαρτί και πάνω σ ΄αυτό όλοι οι συμμαθητές -τριες μας περνούν εναλλάξ και γράφουν από ένα επίθετο-ουσιαστικό για τα προτερήματα των φίλων τους!Μια διασκεδαστική ενέργεια που μας αποκαλύπτει πολλά για τον τρόπο που σκέφτονται οι άλλοι για μας!Στο τέλος κολλήσαμε στην πόρτα της τάξης μας τις καταγραφές μας…Φυσικά από το παιχνίδι δε γλίτωσε ούτε η δασκάλα του ΣΤ΄2 , που πραγματικά ευχαριστεί τους μαθητές-τριες της για τα καλά τους λόγια!

Μουσείο Πειραμάτων.

chemistrylab[1]

Οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ ΄τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν σήμερα το Μουσείο Πειραμάτων , στην Αθήνα, για την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ηλεκτρίζω μαγνητίζω, τα πειράματα αρχίζω” : Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς το ηλεκτρικό ρεύμα; Σίγουρα θα ήταν πολύ διαφορετική και όχι τόσο άνετη! Ο ηλεκτρισμός από κομμάτι της καθημερινότητάς μας, σήμερα έγινε αντικείμενο πειραματισμών. Ηλεκτρικά κυκλώματα παράλληλα και σε σειρά,αγωγοί, μονωτές, μπαταρίες, πολύμετρα και αντιστάσεις μας κάνουν να μη ξεχωρίζουμε το παιχνίδι από τα πειράματα. Όμως, και ο μαγνητισμός είναι παρών, με μαγνητικά πεδία, ραβδόμορφους και πεταλοειδείς μαγνήτες, ηλεκτρομαγνήτες και πολλά ακόμη βιωματικά πειράματα και δραστηριότητες.Πραγματικά περάσαμε υπέροχα!Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό!!

 

Το Ε2 δημιουργεί..

IMG_20180108_131652[1]

Οι μαθητές του Ε2,ενόψει των εορτών  αποφάσισαν να γιορτάσουν την αναμονή και να στείλουν τις δικές τους πρωτότυπες ευχές και τα προσωπικά τους ξεχωριστά μηνύματα ! (περισσότερα…)

Πρόγραμμα σίτισης “Σχολικά Γεύματα”

taperaki-apo-to-spiti-i-fagito-apo-to-kylikeio_14961_xl_0

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Το δημοτικό σχολείο Εξαμιλίων ,που συμμετέχει στο πρόγραμμα σίτισης “Σχολικά Γεύματα” , σας ενημερώνει για το πρόγραμμα του μενού των σχολικών γευμάτων:

Χριστουγεννιάτικη γιορτή!

WP_20171222_08_00_00_Pro

Οι μαθητές της Α΄και Β΄τάξης του σχολείου μας αποχαιρέτησαν το 2017 δημιουργικά και χαρούμενα,  με μια πραγματικά υπέροχη γιορτή αφιερωμένη στη μαγεία των Χριστουγέννων!Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και στους /στις εκπαιδευτικούς που διοργάνωσαν  τη φετινή θεατρική παράσταση!Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά σε όλους !!!Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό και βίντεο…

Καλά Χριστούγεννα!

WP_20171221_09_51_12_Pro

Οι μικροί μαθητές του δημοτικού σχολείου Εξαμιλίων σας εύχονται καλές γιορτές και σας παρουσιάζουν τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες τους!Με υγεία και ευτυχία για όλο τον κόσμο!!  😆 😀  😉

Θεατρική παράσταση Όλιβερ Τουίστ!

media-share-0-02-05-73e92de88a5c8a7f523076306951f0b312b9d1d043dc400c1648c27d6844a78a-Picture

Θεατρική παράσταση Όλιβερ Τουίστ: Στη συγκεκριμένη θεατρική παράσταση που παρακολουθήσαμε, ο κεντρικός θεματικός πυρήνας ήταν η παιδική βία, η κακοποίηση(σωματική , λεκτική, ψυχολογική) και η παιδική εκμετάλλευση. Εικόνες βίας «πάγωναν» και τα παιδιά καλούνταν να σχολιάσουν ή και να παίξουν τους ρόλους της παγωμένης εικόνας. Τραγούδια ενθάρρυναν τα παιδιά να μην αντιμετωπίζουν παθητικά τη βία: Να μιλούν, να αντιδρούν!