Εκπαιδευτική επίσκεψη στο γήπεδο Κλαδισού (Γ΄ ΤΑΞΗ)
Tην Πέμπτη 23 Ιανουαρίου οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την παιδική χαρά των Αγίων Αποστόλων & το Κλειστό Γήπεδο Κλαδισού, όπου παρακολούθησαν ένα βιωματικό πρόγραμμα με σκοπό την ανάπτυξη της φυσικής δραστηριότητας στην καθημερινότητά μας. Οι μικροί μαθητές παρακολούθησαν μία ομιλία με θέμα την υγεία, τη διατροφή & την άσκηση, γνώρισαν τους χώρους του γηπέδου & συμμετείχαν σε ελεύθερες αθλοπαιδιές. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων «Όλοι μαζί στη σχολική ζωή».




















