Την Παρασκευή 24/4/2026, οι μαθητές της Δ’ Τάξης, στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Φροντίζω το Περιβάλλον) & του προγράμματος φιλαναγνωσίας «Βιβλία σε Ρόδες: Ο Πλανήτης μας», συμμετείχαν στο βιωματικό εργαστήριο «Ecoplay» με την κ. Βιβή Μπουλταδάκη (μηχανικός περιβάλλοντος). Οι τάξεις μας μετατράπηκαν σε ένα κανονικό εργαστήριο και, μέσα από τον πειραματισμό, καταλάβαμε πώς αλλάζει ο κόσμος γύρω μας λόγω της κλιματικής αλλαγής. Τα πειράματα που πραγματοποιήθηκαν είχαν σχέση με την τήξη του πάγου, την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα και την αλατότητα των υδάτων. Η επίσκεψη έκλεισε με τον πιο δημιουργικό τρόπο. Χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο χαρτί, φτιάξαμε χαρτοπολτό, μέσα στον οποίο «κρύψαμε» σπόρους φυτών. Αυτές οι μικρές «σποροβόμβες» ζωής δόθηκαν στους μαθητές με σκοπό να τις φυτέψουν στο χώμα. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βιβή Μπουλταδάκη και το Ecoplay για αυτή την αξέχαστη εμπειρία!
