Οι Τρεις Ιεράρχες

Στις 30 Ιανουαρίου γιορτάσαμε  τους τρεις Ιεράρχες, τους τρεις επιφανείς Αγίους και θεολόγους, Βασίλειο τον Μέγα, Ιωάννη τον Χρυσόστομο και Γρηγόριο τον Ναζιανζηνό.

Τους “τρεις μεγίστους φωστήρες της Τρισηλίου Θεότητος”, που ορθόδοξα ερμήνευσαν το Ευαγγέλιο του Χριστού, διέδωσαν το λόγο της χάριτος, μελέτησαν τις ανθρώπινες επιστήμες σε μεγάλο βαθμό και πάλεψαν με όλες τους τις δυνάμεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα: Πνευματικά, προσωπικά, κοινωνικά, οικονομικά.
Στο σχολείο παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τη ζωή και το έργο τους. Στην εκκλησία παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία και την αρτοκλασία. Ακούσαμε και την ομιλία της δασκάλας του σχολείου μας Όλγας Παναγιωτακοπούλου.

Για τη ζωή και το έργο τους μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.

Αφήστε μια απάντηση