Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Καλή σχολική χρονιά!!!

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας θα είναι ανοιχτό από την 1η Σεπτεμβρίου καθημερινά από τις 08.00-13.00.

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική στους εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς εφόσον υπάρχει συνωστισμός.

Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να προσέρχονται στην εργασία τους με πιστοποιητικό εμβολιασμού, βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή πρόσφατη βεβαίωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού τεστ (το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα).

Οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να κλείνουν ραντεβού στο τηλέφωνο του σχολείου 2108140052 ή στο mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr προκειμένου να διευθετήσουν διοικητικά θέματα.

(Από 13-9-2021 θα ισχύσει νέα ΚΥΑ όπου οι εκπαιδευτικοί που δε διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης θα προσκομίζουν πρόσφατη βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου δύο φορές την εβδομάδα.)

Η έναρξη των μαθητών ξεκινά, σε όλη τη χώρα, τη Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2021.

 Οι μαθητές θα προσέρχονται στη σχολική μονάδα με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα.

Διευκρινήσεις θα δοθούν από το Υπουργείο το αμέσως προσεχές διάστημα.


Λήψη αρχείου

 

Η Διεύθυνση του Σχολείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Κ.Υ.Α. (ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ)


Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΟΝΥΣΙΑ 2021

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης   αποχαιρέτησαν την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021 το Δημοτικό  ολοκληρώνοντας ένα σημαντικό κύκλο στη σχολική τους πορεία. Σε μια μικρή τελετή στην αυλή του σχολείου τα παιδιά αναφέρθηκαν στα δικαιώματά του ανθρώπου, που μελέτησαν στο φετινό  πρόγραμμα,  και στις βασικές αρχές και αξίες, που απόκτησαν τα έξι αυτά χρόνια . Αξίες που θα τα βοηθήσουν να προοδεύσουν ως μαθητές  και κυρίως να εξελιχθούν ως άνθρωποι και πολίτες ενός καλύτερου  κόσμου.

 

Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και ο Σύλλογος Γονέων

ευχόμαστε στα παιδιά μας

καλή συνέχεια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!


Λήψη αρχείου

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  της ΣΤ΄ τάξης

“Παιχνίδια Ρητορικής  Τέχνης  στο σχολείο ” ,

Σκέφτομαι… Εκφράζομαι …  Επικοινωνώ… ,

Μαθαίνω τα δικαιώματά μου

παρουσιάστηκε την Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021 σε όλες της τάξεις του σχολείου .

Οι μαθητές της ΣΤ΄ μοιράστηκαν σε εξαμελείς ομάδες και αφού είχαν συνεργαστεί και προετοιμαστεί κατάλληλα, επισκέφτηκαν κάθε τμήμα χωριστά.

Αρχικά έμπαιναν στην αίθουσα οι δύο μαθητές που ενημέρωναν εν συντομία για τη δράση τους και παρουσίαζαν  τις αφίσες, που είχαν δημιουργήσει ,μία  του προγράμματος και μια  που απεικόνιζε βασικά δικαιώματα των παιδιών.

Οι δύο επόμενοι μαθητές μιλούσαν, σε αυθόρμητο λόγο,  πιο συγκεκριμένα  για το θέμα, καθώς και για κάποια δικαιώματα που εκείνοι είχαν επιλέξει να  αναλύσουν.

Τέλος, η τρίτη δυάδα διάβαζε  με εκφραστικότητα λογοτεχνικά αποσπάσματα, που ενίσχυαν την ανάγκη υπεράσπισης των δικαιωμάτων αυτών.

Οι μαθητές μας αποκόμισαν πολλά από τη συμμετοχή τους σε αυτή τη δράση, γιατί η  καλλιέργεια προφορικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων επιτυγχάνει την ενεργοποίηση του ατόμου στην ολότητά του : τη λογική, το συναίσθημα και το ήθος του αναφορικά με διάφορα ζητήματα της καθημερινής ζωής .

Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς της Στ’ τάξης κα Καραγεώργου Ρένα (ΣΤ1), κο Παπασχοινόπουλο Πέτρο (Στ2), κα Νικολαΐδου Κατερίνα (Στ3) για την εκπόνηση του προγράμματος.

Συγχαρητήρια στους μαθητές για την συμμετοχή, την παρουσίαση του προγράμματος σε όλες τις τάξεις του σχολείου και την προβολή στην τελετή αποφοίτησης του σχολείου μας. Οι μαθητές μας έμαθαν πολλά μέσα από αυτή τη δράση και μοιράστηκαν τη γνώση τους μαζί μας.

https://blogs.sch.gr/dimastef/2021/05/31/quot-paichnidia-ritorikis-technis-quot/

 

 

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ


Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή


Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ

O Δήμος Διονύσου, διοργανώνει Διήμερο Εθελοντικής Αιμοδοσίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου, στην οδό Πεντζερίδη 3 στον Άγιο Στέφανο, την Τετάρτη 16 Ιουνίου (απόγευμα από τις 15:00 μ.μ. έως 19:00 μ.μ.) και την Πέμπτη 17 Ιουνίου (πρωί από τις 9:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ.) μόνο με ραντεβού.

Η αιμοληψία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Κινητό Κέντρο Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός».

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για κλείσιμο ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Υπεύθυνη Aιμοδοσίας κ. Καλλιόπη Σαββοπούλου, στα τηλέφωνα: 213 2030658 και 6942 082061 και για ηλεκτρονική επικοινωνία στο email: aimodosiadd@gmail.com

Κάθε Aιμοδότης, διαθέτοντας δέκα λεπτά από τη ζωή του, μπορεί να χαρίσει τη ζωή σε ένα συνάνθρωπό μας.

Υπενθυμίζεται ακόμη ότι τα μέλη της Εθελοντικής Αιμοδοσίας του Δήμου Διονύσου εφοδιάζονται με κάρτα Εθελοντή Αιμοδότη και εξασφαλίζουν, σε περίπτωση ανάγκης, μονάδες αίματος για τους ίδιους ή τους οικείους τους. Επίσης, μετά τη συμμετοχή τους στην αιμοδοσία του Δήμου Διονύσου δικαιούνται δωρεάν ένα ετήσιο check up στο Νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός».

Λόγω της παρατεταμένης αυξημένης ζήτησης σε αίμα, παρακαλούμε όλους τους Eθελοντές Aιμοδότες να κλείσουν ραντεβού στο διήμερο Αιμοδοσίας Δήμου Διονύσου

Κάνε κι εσύ το πολυτιμότερο δώρο: Δώσε αίμα και χάρισε μία ζωή !

Όλοι έχουμε μεγάλες πιθανότητες, έστω και μία φορά στη ζωή μας, να χρειαστούμε αίμα . Για εμάς τους οικείους και τους συνανθρώπους μας πρέπει να φροντίσουμε για την επάρκεια του.

Υπευθυνη – Συντονίστρια Εθελοντικής Αιμοδοσίας Δήμου Διονύσου Σαββοπούλου Καλλιόπη (Κέλλυ) τηλ. 2132030658-6942082061

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

https://blogs.sch.gr/dimastef/2021/04/24/symmetochi-a-taxis-se-diagonismo/

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές της Α’ τάξης οι οποίοι συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας των εκδόσεων Έαρ που εκπόνησε η εκπαιδευτικός του τμήματος κ. Βίκυ Κριαρά.

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού:

1ο βραβείο: Φένια Περπάντη – Βασιλειάδη

2ο βραβείο: Ορέστη Κορφούζη

3ο βραβείο: Ανέστης Βοσέλα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο
Η εκπαιδευτικός του Στ1 κα Καραγεώργου Ρένα με τους μαθητές της συμμετείχε σε μια εξαιρετική δράση:
“Ο μήνας ,σήμερα ,έκανε ποδαρικό με μια όμορφη διαδικτυακή συνάντηση του συγγραφέα κ. Βαγγέλη Ηλιόπουλου με τους μαθητές του ΣΤ1.
Ο συγγραφέας, με τον ιδιαίτερο μαγικό του τρόπο, άγγιξε τις καρδιές των παιδιών συζητώντας μαζί τους για την έμπνευση των  χαρακτήρων των βιβλίων του, που είχαν διαβάσει, αλλά και απαντώντας με τρυφερότητα και σεβασμό στα ερωτήματά που του έθεσαν. 
Τον ευχαριστούμε θερμά για τις όμορφες  και αισιόδοξες σκέψεις που μοιράστηκε μαζί μας.
 
Καραγεώργου Ρένα
Δασκάλα του ΣΤ1″