Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης”
Φέτος  η ΣΤ τάξη του σχολείου μας  πήρε μέρος στο εκπαιδευτικό  πρόγραμμα “Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης: Σκέφτομαι…Εκφράζομαι…Επικοινωνώ… Δίνω φωνή στα δικαιώματά μου”.
Στο αντίστοιχο  Μαθητικό Φεστιβάλ , το σχολείο μας  εκπροσωπήθηκε από το  ΣΤ1, με τους μαθητές  , Κανιτσάκη  Δήμητρα ,στην κατηγορία Νοηματική Ανάγνωση , Αεράκη Αριστοτέλη στον Αυθόρμητο Λόγο και  Βαστάρδο-Χωνά Παντελή στη Συζήτηση της Γυάλας.
Θερμά συγχαρητήρια στη δασκάλα τους , Κα Καραγεώργου Ρένα, η οποία ανέλαβε την προετοιμασία τους και στους μαθητές για την επιτυχημένη συμμετοχή τους !!

 

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ 2020-21


Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με την υπ’ Αριθμ. 58877/Δ6 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, από 28 Μαΐου έως 17 Ιουνίου κατατίθενται οι αιτήσεις για Πρότυπα και Πειραματικά, 24 Ιουνίου η κλήρωση για τα Πειραματικά, 28 Ιουνίου οι εξετάσεις για τα Πρότυπα. 

 

Την Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021 θα διεξαχθούν οι εξετάσεις για την εισαγωγή  στα Πρότυπα Γυμνάσια και τα μη συνδεδεμένα Πρότυπα Λύκεια της χώρας και την Πέμπτη 24 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση για τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια. Για τη συμμετοχή σε οποιαδήποτε από τις δύο διαδικασίες, οι γονείς και κηδεμόνες των ενδιαφερόμενων μαθητών υποβάλλουν αίτηση από τις 28 Μαΐου έως τις 17 Ιουνίου 2021 στον σύνδεσμο:

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-se-protupo-peiramatiko-skholeio, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης.

Με νέα Υπουργική Απόφαση ορίζεται ότι η εισαγωγή μαθητών και μαθητριών στην Α’ τάξη των Πρότυπων Γυμνασίων και μη συνδεδεμένων Πρότυπων Λυκείων για το σχολικό έτος 2021-2022 πραγματοποιείται με τεστ δεξιοτήτων ερωτήσεων κλειστού τύπου-πολλαπλής επιλογής σε α) κατανόηση κειμένων Ελληνικής Γλώσσας και β) Μαθηματικά.

Οι υποψήφιοι δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στη δοκιμασία, καθώς αντικείμενό της είναι γνώσεις που έχουν αφομοιώσει από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, αντίστοιχα. Η διάρκεια των εξετάσεων θα είναι δυόμιση ώρες για το Γυμνάσιο και τρεις ώρες για το Λύκειο και θα διεξαχθούν στις εγκαταστάσεις των Πρότυπων Γυμνασίων και Λυκείων, σε όμορα σχολεία ή άλλους κατάλληλους χώρους, που ορίζονται ως εξεταστικά κέντρα. Οι χώροι διεξαγωγής των εξετάσεων ανά Πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο καθώς και η κατανομή των υποψηφίων, ανά εξεταστικό κέντρο, ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του εκάστοτε Πρότυπου Σχολείου. Τα εξεταστικά κέντρα θα οριστούν και θα κοινοποιηθούν από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Οι εξετάσεις για τα Πρότυπα θα διεξαχθούν τη Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021, ενώ οι γονείς και κηδεμόνες των υποψηφίων θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.grαπό τις 28 Μαΐου έως τις 17 Ιουνίου 2021.

Οι ενδιαφερόμενοι δικαιούνται να καταθέσουν αίτηση για εισαγωγή σε ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό Γυμνάσιο ή σε ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό Λύκειο, ταυτόχρονα, ενώ σε περίπτωση επιτυχίας και στους δύο τύπους σχολείου υποχρεούται ο κηδεμόνας να δηλώσει την τελική επιλογή της σχολικής μονάδας που θα εγγραφεί ο μαθητής, το αργότερο έως τρεις εργάσιμες ημέρες μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων. Οι μαθητές οφείλουν να προσκομίσουν αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο καθώς και το αποδεικτικό υποβολής της αίτησής τους την ημέρα της εξέτασης, προσερχόμενοι στο εξεταστικό κέντρο μια ώρα πριν την έναρξη του τεστ.

Αναφορικά με την εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές ανάγκες απαιτείται γνωμάτευση ΚΕΣΥ, ενώ ο χρόνος εξέτασής τους θα είναι επαυξημένος κατά 45 λεπτά.

Ως προς την πλήρωση τυχόν κενών θέσεων στις Β’ και Γ΄ τάξεις των Πρότυπων Γυμνασίων και Λυκείων, για το σχολικό έτος 2021-2022 πραγματοποιούνται εξετάσεις τις πρώτες ημέρες έναρξης του νέου σχολικού έτους.

Για την εισαγωγή μαθητών στα Πειραματικά Σχολεία, η Υπουργική Απόφαση ορίζει ότι η κλήρωση για τις εισαγωγικές τάξεις των Πειραματικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021.

Οι γονείς και οι κηδεμόνες των ενδιαφερομένων για το σχολικό έτος 2021-2022 δύνανται να καταθέσουν αίτηση για εισαγωγή σε ένα μόνο Πειραματικό Σχολείο, και οι αιτήσεις θα υποβληθούν μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) από τις 28 Μαΐου έως τις 17 Ιουνίου 2021. Η κλήρωση διενεργείται ηλεκτρονικά από τριμελή Επιτροπή.

Ως προς την πλήρωση κενών θέσεων τόσο στις εισαγωγικές τάξεις όσο και στις λοιπές τάξεις των Πειραματικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων, αυτές καλύπτονται με κλήρωση η οποία διενεργείται στην οικεία σχολική μονάδα τις πρώτες ημέρες έναρξης του σχολικού έτους.

Σημειώνεται ότι οι μαθητές που φοιτούν σε σχολείο που χαρακτηρίστηκε ως Πρότυπο ή Πειραματικό εξακολουθούν να φοιτούν σε αυτό, εφόσον το επιθυμούν, μέχρι να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους στην οικεία βαθμίδα.

Φέτος, στο πλαίσιο του σχεδιασμού της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το Σχολείο του Αύριο, σχεδόν διπλασιάστηκε ο αριθμός των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων που θα λειτουργούν στη χώρα, ο συνολικός αριθμός των οποίων ανήλθε από 62 σε 112. Πλέον λειτουργούν Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία σε όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Δίνεται με αυτό τον τρόπο στους μαθητές μας η δυνατότητα να συμμετέχουν στην εφαρμογή νέων προγραμμάτων σπουδών, διδακτικών εργαλείων και μεθόδων, σχολικών εγχειριδίων και άλλου εκπαιδευτικού υλικού.

Στόχος του Υ.ΠΑΙ.Θ. είναι, όχι μόνο η υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η ανάπτυξη συνεργασιών με την τοπική εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά η ανάδειξη του σχολείου ως συνδετικού κρίκου μεταξύ της ραγδαίας εξελισσόμενης επιστημονικής γνώσης και της κοινωνίας, η διάχυση καλών πρακτικών σε όλο το σχολικό δίκτυο της χώρας και η συνολική αναβάθμιση της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Καλή επιτυχία σε όλες τις μαθήτριές μας και σε όλους τους μαθητές μας.

https://www.minedu.gov.gr/news/48779-26-05-21

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με μια δράση για παιδιά και εφήβους
 
Αγαπητά μέλη και φίλοι της Βιβλιοθήκης μας
5 Ιουνίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και η Βιβλιοθήκη μας θα την γιορτάσει με μια δράση καθαριότητας για παιδιά και εφήβους!
Από σήμερα και μέχρι το Σάββατο 5 Ιουνίου καλούμε μαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων των σχολείων του Δήμου μας (δημόσιων και ιδιωτικών) να πάρουν μέρος στην περιβαλλοντική δράση:
«Υιοθετώ μια πινακίδα, φροντίζω τη γειτονιά μου»
 
Αγαπητά παιδιά, η συμμετοχή είναι απλή: Διαλέξτε μια οδική πινακίδα που θέλει φροντίδα (είναι μουτζουρωμένη ή/και έχει κολλημένα αυτοκόλλητα), φωτογραφίστε τη, μετά αναλάβετε δράση ώστε να έρθει όσο γίνεται στην αρχική της κατάσταση, δηλαδή καθαρή!!! (για τον καθαρισμό χρησιμοποιήστε σφουγγαράκι κουζίνας και υγρό πιάτων ή υγρό για τα τζάμια), και φωτογραφίστε τη ξανά! (Αν η πινακίδα χρειάζεται και επισκευή ενημερώνουμε τον Δήμο ή τη Βιβλιοθήκη).
Στείλτε τις 2 φωτογραφίες (πριν και μετά) σε ένα από τα e-mail της Βιβλιοθήκης vivliothikidionysou@hotmail.com ή vivliothikidionysou@dionysos.gr μαζί με τις παρακάτω πληροφορίες:
• Όνομα μαθητή/μαθήτριας, σχολείο, τάξη.
• Όνομα γονιού (Απαραίτητο και για συναίνεση και για βοήθεια των παιδιών στη δράση )
• Τοποθεσία ταμπέλας/πινακίδας
Οι φωτογραφίες θα αναρτηθούν στη σελίδα της Βιβλιοθήκης στο facebook.
(Παρακαλούμε δηλώσετε στο μέηλ σας ποια από τα στοιχεία σας θέλετε να συνοδεύουν τις αναρτήσεις: Για παράδειγμα: Ο Γιώργος, μαθητής σχολείου της Άνοιξης υιοθέτησε την πινακίδα στην συμβολή των οδών Α + Β… ή η Μαρία Τάδε, μαθήτρια της Α’ Δημοτικού του 1ου Δημοτικού Διονύσου, υιοθέτησε την πινακίδα στην οδό… τη βοήθησε η μαμά της κα Τάδε… )
Όλα τα παιδιά που θα πάρουν μέρος θα λάβουν έπαινο συμμετοχής από τη Βιβλιοθήκη και θα κληρωθούν 5 συμμετέχοντες οι οποίοι θα κερδίσουν από ένα βιβλίο.
Η κλήρωση θα γίνει τη Δευτέρα 7 Ιουνίου στη Βιβλιοθήκη και θα βγει ανακοίνωση για το πότε θα παραδοθούν οι έπαινοι και τα βιβλία των νικητών.
Η Βιβλιοθήκη μας υιοθέτησε την πινακίδα στην συμβολή των οδών Πλαστήρα και Αγίου Γεωργίου, στο Διόνυσο (δείτε φωτό). Και η υιοθεσία αυτή δεν θα λήξει στις 5 Ιουνίου… Ευχόμαστε ούτε η δικιά σας να λήξει με το τέλος της δράσης αλλά να συνεχίσετε να προστατεύετε την πινακίδα σας και στο μέλλον! Ας συμβάλλουμε όλοι στην διατήρηση της καθαριότητας της γειτονιάς μας!
Γιορτάστε μαζί μας την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος!
Ζήστε τη χαρά της δράσης και του αποτελέσματός της με την συμμετοχή σας!
Περιμένουμε τις φωτογραφίες σας!!!
Η Βιβλιοθήκη Διονύσου
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΛΟΓΗ Β’ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές που φοιτούν στη Δ’ τάξη του σχολείου μπορούν να επιλέξουν τη διδασκαλία γαλλικής ή γερμανικής γλώσσα για την επόμενη σχολική χρονιά. Οι μαθητές έχουν στην τσάντα τους τη αίτηση επιλογής β’ ξένης γλώσσας. Η δήλωση πρέπει να επιστραφεί μέχρι τις 26-5-2021 μέσω των μαθητών ή στο mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr υπογεγραμμένη.

Υπεύθυνη-Δήλωση-Γονέα-Ε-ΤΑΞΗ

Οι μαθητές που φοιτούν στη Στ΄ τάξη βεβαιώνουν τη συνέχιση της διδασκαλίας στο Γυμνάσιο της β’ ξένης γλώσσας που είχαν ήδη επιλέξει στο Δημοτικό. Σε περίπτωση επιλογής διαφορετικής γλώσσας επισυνάπτεται αιτιολογημένη γραπτή αίτηση μαζί με τη βεβαίωση. Η δήλωση πρέπει να επιστραφεί μέχρι τις 26-5-2021 μέσω των μαθητών ή στο mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr υπογεγραμμένη.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ-ΣΗΜΕΙΩΜΑγυμνασιο

Η Διευθύντρια,

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο self test (pdf)

Αγαπητοί γονείς,

υπενθυμίζουμε τον υποχρεωτικό αυτοδιαγνωστικό έλεγχο, ο οποίος γίνεται μια φορά την εβδομάδα. Η ηλεκτρονική καταχώρηση εξακολουθεί να είναι υποχρεωτική.


Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΣΠΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ

Το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Διονύσου σε συνεργασία με το Τμήμα Διαβούλευσης & Εθελοντισμού σας προσκαλούν στην Εσπερίδα που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 24 Μαΐου 2021 και ώρα 19:00, διαδικτυακά μέσω livestreaming από το Κανάλι του Δήμου Διονύσου στο YouTube, στο σύνδεσμο: https://bit.ly/3wixehE , με θέμα: «Δασικές Πυρκαγιές, η Προστασία των Πολιτών και η μεγάλη σημασία της προετοιμασίας των Οικισμών».

Κεντρικός Ομιλητής είναι ο κ. Μιλτιάδης Αθανασίου, Dr (ΕΚΠΑ), ειδικός στις Δασικές Πυρκαγιές, MSc στην Πρόληψη και Διαχείριση Φυσικών καταστροφών.

Οι πολίτες που θα παρακολουθούν ζωντανά την εκδήλωση θα μπορούν να αποστέλλουν τα ερωτήματά τους στο email diavoulefsi-ethelodismos@dionysos.gr

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ


Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SELF TEST ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ


Λήψη αρχείου

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΙΤΗΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021-22

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι σήμερα μοιράστηκε σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας η αίτηση για το Ολοήμερο Πρόγραμμα για τη νέα σχολική χρονιά 2021-22. Το Υπουργείο Παιδείας ζητά άμεσα τη συγκρότηση τμημάτων .

Συνεπώς ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14/5/2021 η αίτηση πρέπει να επιστραφεί υπογεγραμμένη από όσους μαθητές επιθυμούν να παραμένουν στο σχολείο. Σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.7/51340/Δ1/10-5-2021 γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις των γονέων, χωρίς προϋποθέσεις (δηλαδή ανεξαρτήτως εάν οι γονείς είναι εργαζόμενοι).

Δεχόμαστε τις αιτήσεις και ηλεκτρονικά στο mail του σχολείου μας mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr έως ΑΥΡΙΟ για τους μαθητές που πιθανώς θα απουσιάσουν. Μπορείτε να την κατεβάσετε από το συνημμένο αρχείο.

Οι βεβαιώσεις εργασίες ή άλλα έγγραφα προσκομίζονται μέχρι τέλος του διδακτικού έτους.

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι – όπως ήδη γνωρίζετε από τα Μ.Μ.Ε. – οι σχολικές μονάδες της χώρας λειτουργούν ξανά από τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021.

Έχουμε προβλέψει για την πιστή εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας, υγιεινής και λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης βάσει των σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ όπως παρακάτω:

  •  η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους
  •  τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών,
  •  οι σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,
  •  η χρήση αντισηπτικών,
  •  οι σχολαστικοί καθαρισμοί,
  •  οι τακτικοί αερισμοί των χώρων,
  •  τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής,
    χρήσης μουσικών οργάνων κ.α

• Οι μαθητές φορούν μάσκα καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολείου – και στα διαλείμματα. Θα έχουν μαζί τους δύο μάσκες για να τις αλλάζουν, όσοι παραμένουν στο ολοήμερο τρεις μάσκες. Διευκρινίζουμε ότι οι μαθητές την ώρα της γυμναστικής δε φορούν μάσκα καθώς και την ώρα γεύματος στα διαλείμματα και στο Ολοήμερο τηρώντας αποστάσεις 1-2 μέτρων.

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά από τη Δευτέρα 10-5-2021. Τα φαγητά θα ζεσταίνονται στο θερμοθάλαμο για όποιον επιθυμεί. Συνεπώς το δοχείο θα πρέπει να είναι κατάλληλο (μεταλλικό κατσαρολάκι) με όνομα και τμήμα του μαθητή. Υπενθυμίζουμε για την έγκαιρη αποχώρηση των μαθητών στις 15.00 και στις 16.00.

Κατά την προσέλευση των μαθητών θα γίνεται θερμομέτρηση παρόλο που είναι υποχρεωτικός ο  προσωπικός έλεγχος νόσησης από τον κορονοϊό, σύμφωνα με τις οδηγίες που ακολουθούν.

• Η προσέλευση των μαθητών Α’, Β’ και Γ’ τάξεων θα γίνεται από την πλαϊνή είσοδο στις 0800-08.15. Η αποχώρηση θα γίνεται από την πλαϊνή στις 13.10 η Α’ , 13.12 η Β’ τάξη και στις 13.15 η Γ’ τάξη.

• Η προσέλευση των μαθητών Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων θα γίνεται από την κεντρική είσοδο στις 08.00-08.15. Η αποχώρηση θα γίνεται από την κεντρική πόρτα στις 13.10 η Δ’ και στις 13.13 η Ε’ και  13.15 η Στ’ τάξη.

• Να διευκολύνετε την έξοδο των μαθητών απομακρύνοντας τα αυτοκίνητά σας από τις εξόδους του σχολείου.

• Κατά την αποχώρηση παρακαλείσθε όπως τηρώντας τις αποστάσεις και φορώντας μάσκες οι γονείς της Δ’ τάξης να περιμένετε μπροστά από το κομμωτήριο , οι γονείς της Ε΄ τάξης μπροστά από το φαρμακείο και οι γονείς της Στ’ στο πεζοδρόμιο της Λεωφόρου λ. Μαραθώνος στα κάγκελα, έτσι ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός .

• Κατά την αποχώρηση οι γονείς της Α’ τάξης περιμένουν στο πεζοδρόμιο και το δρόμο μπροστά από την πλαϊνή πόρτα (οδός Κουλουψούζη) , οι γονείς της Β’ στο πεζοδρόμιο απέναντι από την πλαϊνή πόρτα του σχολείου και οι γονείς της Γ’ κοντά στο κομμωτήριο που βρίσκεται Πίνδου και Κουλουψούζη.

• Οι μαθητές που επιθυμούν λόγω ονομαστικής εορτής ή γενεθλίων να κεράσουν τους συμμαθητές τους μπορούν να φέρουν τυλιχτά – συσκευασμένα κεράσματα.

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν  50209/ΓΔ4/5-5-2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες, και όλους τους/τις εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων, καθώς το λοιπό προσωπικό.  Διενεργείται δύο (2) φορές, προ Δευτέρας και Πέμπτης και πριν από την έναρξη των μαθημάτων. Ο έλεγχος συνιστάται να διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στην σχολική μονάδα. (Εναλλακτικά, επιτρέπεται η διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας, είτε δωρεάν σε δημόσια δομή, στην οποία παρέχεται η σχετική δυνατότητα, είτε με επιβάρυνσή της οικογένειας σε ιδιωτική δομή, εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών πριν από την Δευτέρα.)

Οι γονείς παραμένουν έξω από την είσοδο του σχολείου έως ότου βεβαιωθούν ότι τα παιδιά τους επιδεικνύουν τη “σχολική κάρτα για  Covid-19” και γίνεται δεκτή η είσοδός τους στο σχολικό χώρο.

Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), του προσωρινού Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης του άρθρου 248 του ν. 4782/2021 (Α’ 36) (ΠΑΜΚΑ) ή του Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ) και της αστυνομικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου ταυτοποίησης. Ειδικότερα, για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνουν οι γονείς/κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον ΑΜΚΑ, ΠΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ του/της ανήλικου/ης μαθητή/τριας και την αστυνομική ταυτότητα των ιδίων (γονέων/κηδεμόνων).

Ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον, σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων που παρέχονται από το φαρμακοποιό. Για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες των 13 ετών και άνω, ο έλεγχος θα διενεργείται υπό την επιμέλεια και επίβλεψη των γονέων/κηδεμόνων τους, ενώ για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες των 13 ετών και κάτω με τη βοήθεια του γονέα/κηδεμόνα.

Μετά την εξαγωγή αποτελέσματος:
Οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid -19» στην συνέχεια, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet) σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄184) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.

Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκτυπώνουν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα την σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος.

Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, οι μαθητές ΔΕΝ προσέρχονται στο σχολείο. Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό σε άλλο μέλος της οικογένειας, τα αδέλφια τους δεν προσέρχονται στο σχολείο. 

Εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι
τεσσάρων (24) ωρών σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα selftesting.gov.gr, για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID 19 για τους/τις μαθητές/τριες, μπορούν να συμπληρωθούν και να υπογραφούν και χειρόγραφα από τους γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών.

Ο/Η μαθητής/τρια θα επιδεικνύει απλώς (δεν θα παραδίδει) τη σχολική κάρτα κατά την είσοδό του στο σχολείο ή εντός της τάξης, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και θα τη φέρει μαζί του μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από τον/τη Διευθυντή/τρια, Υποδιευθυντή/τρια της σχολικής μονάδας.

Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από την σχολική μονάδα.  Οι μαθητές παραμένουν στον ειδικό χώρο που έχει διαμορφωθεί, στη σχολική μονάδα, για την αποφυγή περαιτέρω μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, μέχρις ότου οι γονείς/κηδεμόνες τον/την παραλάβουν, τηρουμένων όλων των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων προστασίας.

 

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία. Καλή αρχή!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων


Λήψη αρχείου