ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΣύμφωνα με το ΦΕΚ Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 55254:
Υποχρεωτική χρήση μάσκας
1. Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων. Ειδικά για τους/τις μαθητές/τριες ηλικίας τεσσάρων (4) ετών και άνω δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και εξοικείωση με την ενδεδειγμένη χρήση της προστατευτικής μάσκας. Η χρήση της προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) στους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,
Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης. Επειδή δεν θα γίνεται χρήση μάσκας όταν τα παιδιά τρώνε ή πίνουν, κατά το μάθημα της γυμναστικής ή όταν τα παιδιά έχουν έντονη σωματική άσκηση, στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις. Η οδηγία αυτή αφορά σε όλες τις περιοχές της Επικράτειας, ανεξάρτητα από την επιδημιολογική κατάσταση.
2. Κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας, σε συνθήκες ηρεμίας των παιδιών στην τάξη και σε χρόνο που οι μαθητές/τριες δεν καλούνται να μιλούν, οι εκπαιδευτικοί μπορούν σε τακτά χρονικά διαστήματα να δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά για «διάλειμμα μάσκας» ώστε να επέρχεται αποφόρτιση των παιδιών και να ενισχύεται η σωστή χρήση της μάσκας. Αυτό μπορεί να γίνεται τόσο μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, όσο και σε εξωτερικούς χώρους καθώς και κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας του σχολείου. Ενδεικτικά, μπορεί να δίνεται οδηγία για ολιγόλεπτη προσεκτική αφαίρεση της μάσκας μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια ανάγνωσης κειμένου από εκπαιδευτικό ή ατομικής εργασίας από τους μαθητές/τριες, έχοντας ανοικτά τα παράθυρα όσο είναι δυνατόν. Στο διάλειμμα σε εξωτερικό χώρο μπορεί να γίνεται ολιγόλεπτη αφαίρεση της μάσκας αφού τα παιδιά τηρήσουν αποστάσεις, παραμένοντας στην ίδια θέση τα λίγα λεπτά που δεν θα φορούν μάσκα.
3. Κατά τη διαδικασία υποστήριξης από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) ή Σχολικό Νοσηλευτή, καθώς και στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), προκρίνεται η διαφανής ολοπρόσωπη προστατευτική προσωπίδα ή ειδική υφασμάτινη μάσκα με διαφανές πρόσθιο τμήμα στο μέρος του στόματος για τους μαθητές ή το προσωπικό, για τις περιπτώσεις όπου η χειλεοανάγνωση αποτελεί μέσο εκ- παίδευσης και επικοινωνίας. Οι συνοδοί μαθητών/τριών στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) φέρουν υποχρεωτικά προστατευτική μάσκα.
4. Η χρήση της χειρουργικής μάσκας έναντι της απλής υφασμάτινης μπορεί να προκριθεί από τους γονείς κατ’ επιλογήν τους ή τον θεράποντα ιατρό για παιδιά με υποκείμενα νοσήματα, όπως ενδεικτικά περιγράφονται στον παρακάτω πίνακα:
α) Μαθητές/τριες με προηγούμενο ιστορικό σοβαρής ανοσοκαταστολής (χημειοθεραπεία, μεταμόσχευση αι- μοποιητικών κυττάρων ή συμπαγούς οργάνου), β) Μα-θητές/τριες με ινοκυστική νόσο, γ) Μαθητές/τριες που λαμβάνουν βιολογικούς παράγοντες, όπως είναι τα παιδιά με ρευματολογικά νοσήματα ή φλεγμονώδη νόσο του εντέρου, δ) Μαθητές με μεσογειακή αναιμία, ε) Μαθητές/τριες με σακχαρώδη διαβήτη.
5. Από την υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας εξαιρούνται οι ακόλουθες κατηγορίες μαθητών/ τριών, οι οποίοι προσέρχονται κανονικά στο σχολείο, αφού προσκομίσουν τα απαραίτητα σχετικά δικαιολογητικά:
α) μαθητές/τριες με γνωσιακή, αναπτυξιακή, ψυχική διαταραχή ή διαταραχή συμπεριφοράς,
β) μαθητές/τριες με σοβαρό νευρολογικό ή μυϊκό ή άλλο νόσημα που τους εμποδίζει να χειριστούν τη μά- σκα τους,
γ) μαθητές/τριες, που παρουσιάζουν αναπνευστική δυσχέρεια και ως εκ τούτου η προστατευτική μάσκα δεν είναι ανεκτή.
6. Για τους/τις μαθητές/τριες σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και στους μαθητές που προσέρχονται στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), συ- στήνεται η χρήση προστατευτικής μάσκας μόνο εφόσον είναι εφικτό και συμβατό με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας/ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης.
7. Προβλέπεται εκπαίδευση εντός της σχολικής μονάδας για την ενδεδειγμένη χρήση προστατευτικής μάσκας από εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες.
8. Σε περίπτωση που μαθητής/τρια δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη σχολική τάξη και λαμβάνει απουσία, ενώ, εφόσον είναι ανήλικος/η, παραμένει σε ειδικό χώρο, με τήρηση όσο το δυνατόν επαρκούς απόστασης και των λοιπών μέτρων προστασίας, μέχρι την παραλαβή του από τους γονείς/κηδεμόνες του. Ο ειδικός χώρος ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων, υπό την εποπτεία του Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/ης της σχολικής μονάδας. Κατά την άφιξη των γονέων/κηδεμό- νων, επισημαίνονται η χρησιμότητα και η αναγκαιότητα της χρήσης μάσκας.
9. Σε περίπτωση που εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ – ΕΒΠ, καθώς και μέλος του λοιπού προσωπικού δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας, δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη σχολική μονάδα. Αν εισέλθει στη σχολική μονάδα και σε μεταγενέστερο χρόνο ο εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ – ΕΒΠ, καθώς και μέλος του λοιπού προσωπικού δεν συμμορφώνεται με την παραπάνω υποχρέωση χρήσης προστατευτικής μάσκας δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη σχολική τάξη. Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας τον/την καλεί να αποχωρήσει και ενημερώνει, χωρίς καμία καθυστέρηση, τον/την αρμόδιο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό/η Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης προκειμένου να προβεί σε όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο ενέργειες.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΑγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας συμμορφώνεται πλήρως προς το Πρωτόκολλο πρόληψης και αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19.
Για την ασφαλέστερη λειτουργία της σχολικής μονάδας σας ενημερώνουμε και παρακαλούμε για τη συμμόρφωση γονέων/κηδεμόνων και μαθητών:
- Οι μαθητές θερμομετρούνται κατά την προσέλευσή τους στη σχολική μονάδα. Οι γονείς/κηδεμόνες/συνοδοί δεν απομακρύνονται έως ότου βεβαιωθούν ότι επιτρέπεται η είσοδος στο παιδί τους.
- Οι μαθητές μεταβαίνουν απευθείας στις αίθουσες διδασκαλίας (εκτός και αν ο δάσκαλός τους εκτελεί καθήκοντα εφημερίας, οπότε παραμένουν κοντά του) και η πρωινή προσευχή θα υλοποιείται εντός της αίθουσας.
- Κάθε μαθητής θα έχει στην τσάντα του δυο-τρεις μάσκες (απλές χειρουργικές ή υφασμάτινες με κατάλληλες προδιαγραφές). Η χρήση της προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) στους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών. Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης. Επειδή δεν θα γίνεται χρήση μάσκας όταν τα παιδιά τρώνε ή πίνουν, κατά το μάθημα της γυμναστικής ή όταν τα παιδιά έχουν έντονη σωματική άσκηση, στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις. (Στο δημοσιευμένο άρθρο στο https://blogs.sch.gr/dimastef/2021/09/11/chrisi-maskas-sto-choro-toy-scholeioy/ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις οδηγίες για τη χρήση μάσκας, το “διάλειμμα μάσκας” αλλά και όσοι εξαιρούνται από αυτό το μέτρο.) - Κάθε μαθητής θα φέρει το προσωπικό του μπουκάλι/παγουρίνο, το οποίο επιτρέπεται να γεμίζει από τις βρύσες. Δεν επιτρέπεται να πίνουμε νερό απευθείας από τις βρύσες του σχολείου.
- Στα διαλείμματα κάθε τμήμα προαυλίζεται σε διαφορετικό σημείο ώστε να μην αναμειγνύονται οι μαθητές διαφορετικών τμημάτων και τάξεων. Οι γονείς ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να μην αναζητούν στην αυλή μαθητές άλλων τάξεων.
- Οι αίθουσες αερίζονται συνεχώς και απολυμαίνονται τακτικά, ιδίως όταν χρησιμοποιούνται από διαφορετικές ομάδες μαθητών. Οι γονείς/κηδεμόνες μεριμνούν για ζεστά ρούχα των παιδιών ώστε να μην κρυώνουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
- Σε κάθε αίθουσα υπάρχει αντισηπτικό. Τόσο το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό όσο και οι μαθητές απολυμαίνουν τακτικά τα χέρια τους. Είναι συνετό κάθε μαθητής να φέρνει προσωπικό μπουκαλάκι αντισηπτικού ή αντισηπτικά μαντιλάκια.
- Οι μαθητές δεν φέρνουν παιχνίδια (κούκλες, μπάλες, σκοινάκι κλπ) από το σπίτι. Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε κοινά αντικείμενα με τους συμμαθητές μας. Οι γονείς/κηδεμόνες ελέγχουν ότι τα παιδιά έχουν όσα χρειάζονται στην τσάντα τους και αντικαθιστούν όσα αντικείμενα φθείρονται (μολύβια, γόμες κλπ). Στο σχολείο επιτρέπεται η χρήση αντικειμένων στα μαθήματα της γυμναστικής κ.α. εφόσον απολυμαίνονται.
Σας ευχόμαστε καλή χρονιά. Τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα θα μείνουμε όλοι υγιείς!
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΑγαπητοί γονείς,
Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!
Τη Δευτέρα 13-9-2021 θα τελεστεί ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, τον οποίο οι μαθητές θα παρακολουθήσουν από τις τάξεις, εκτός από ορισμένα τμήματα που θα παραμείνουν στην αυλή. Στις 09.30 π.μ. οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τον ίδιο τρόπο που θα γίνει κι η είσοδος, ως εξής:
Κατά την είσοδο οι μαθητές θα θερμομετρούνται και θα επιδεικνύουν τη σχολική κάρτα με αρνητικό διαγνωστικό έλεγχο 24ων ωρών ή βεβαίωση νόσησης (αναλυτικές πληροφορίες στο https://blogs.sch.gr/dimastef/2021/09/09/enarxi-scholikis-chronias-me-self-test/ ).
Η προσέλευση των μαθητών θα γίνει στις 08.00-08.15 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όπου θα τους υποδέχονται οι εκπαιδευτικοί, Στις 09.30 π.μ. οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τον ίδιο τρόπο που θα γίνει κι η είσοδος, ως εξής:
Οι μαθητές της Α’ τάξης με ένα συνοδό εισέρχονται από την πλαϊνή πόρτα του σχολείου επί της οδού Χρ. Σμύρνης και συγκεντρώνονται έξω από τις αίθουσες του κάτω ορόφου. Θα έχουν μαζί τους τσάντες για να παραλάβουν τα βιβλία τους. Οι συνοδοί θα παραμείνουν στην αυλή για να παρακολουθήσουν τον Αγιασμό στις 08.30 π.μ. μαζί με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της Α’ τάξης. Θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση από τη Διευθύντρια και την εκπαιδευτικό του τμήματος.
Οι μαθητές της Β’ τάξης εισέρχονται από την πλαϊνή πόρτα επί της οδού Χρ. Σμύρνης και συγκεντρώνονται έξω από την αίθουσά τους στο ισόγειο.
Οι μαθητές της Γ’ τάξης εισέρχονται από την την πλαϊνή πόρτα επί της οδού Χρ. Σμύρνης και συγκεντρώνονται στο γήπεδο του βόλεϊ.
Οι μαθητές της Δ’ τάξης εισέρχονται από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στην πάνω αυλή.
Οι μαθητές της Ε’ τάξης εισέρχονται από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στην μπασκέτα στο κέντρο του αύλειου χώρου.
Οι μαθητές της Στ’ τάξης εισέρχονται από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στην μπασκέτα κοντά στην έξοδο.
Η είσοδος θα επιτραπεί μόνο σε γονείς/κηδεμόνες των μαθητών της Α’ τάξης και στο Σύλλογο Γονέων.
Στις 09.30 π.μ. οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τον ίδιο τρόπο που έγινε κι η είσοδος.
Η χρήση μάσκας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ από όλους (μαθητές, εκπαιδευτικούς και συνοδούς) σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους (λόγω συνωστισμού). Επισήμανση: Οι μαθητές έχουν μαζί τους πάντοτε 2 μάσκες και σακουλάκι αποθήκευσης.)
Από την Τρίτη 14/9/2021
Η προσέλευση των μαθητών γίνεται στις 08.00-08.15 από την πλαϊνή πόρτα για την Α’, Β’, Γ’ και η αποχώρηση θα γίνεται από την πλαϊνή πόρτα:
Α΄ τάξη: 13.10
Β’ τάξη: 13.12
Γ’ τάξη: 13.15
Η προσέλευση των μαθητών γίνεται στις 08.00-08.15 από την κεντρική είσοδο για την Δ’, Ε’, Στ’ και η αποχώρηση θα γίνεται από την κεντρική είσοδο:
Δ’ τάξη: 13.10
Ε’ τάξη: 13.12
Στ’ τάξη: 13.15
Σε περίπτωση βροχής οι γονείς παραλαμβάνουν τους μαθητές από τις τάξεις.
ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ.
- Να διευκολύνετε την έξοδο των μαθητών απομακρύνοντας τα αυτοκίνητά σας από τις εξόδους του σχολείου.
- Κατά την αποχώρηση παρακαλείσθε όπως τηρώντας τις αποστάσεις και φορώντας μάσκες οι γονείς της Δ’ τάξης να περιμένετε μπροστά από το κομμωτήριο , οι γονείς της Ε΄ τάξης μπροστά από το φαρμακείο και οι γονείς της Στ’ στο πεζοδρόμιο της Λεωφόρου λ. Μαραθώνος στα κάγκελα, έτσι ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός .
- Κατά την αποχώρηση οι γονείς της Α’ τάξης περιμένουν στο πεζοδρόμιο και το δρόμο μπροστά από την πλαϊνή πόρτα (οδός Κουλουψούζη) , οι γονείς της Β’ στο πεζοδρόμιο απέναντι από την πλαϊνή πόρτα του σχολείου και οι γονείς της Γ’ κοντά στο κομμωτήριο που βρίσκεται Πίνδου και Κουλουψούζη.
- Οι μαθητές που επιθυμούν λόγω ονομαστικής εορτής ή γενεθλίων να κεράσουν τους συμμαθητές τους μπορούν να φέρουν τυλιχτά – συσκευασμένα κεράσματα.
Στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού είναι σκόπιμο να ακολουθήσουμε όλες και όλοι τις οδηγίες που έχουν δοθεί και είναι ήδη αναρτημένες και στο blog του σχολείο μας.
Οι μαθητές που δε νιώθουν καλά το πρωί και έχουν ύποπτα συμπτώματα, παραμένουν στο σπίτι έως ότου υποχωρήσουν τα συμπτώματα. Επιστρέφουν στο σχολείο εφόσον είναι εντελώς καλά για 24 ώρες.
Κάθε πρωί οι μαθητές που εισέρχονται στο χώρο του σχολείου ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΜΑΣΚΕΣ, θα θερμομετρούνται εξ αποστάσεως από τη Διευθύντρια ή τον εφημερεύοντα εκπαιδευτικό. Εάν ο μαθητής είναι εμπύρετος (άνω του 36,9), απομακρύνεται άμεσα με το συνοδό που τον έφερε στο σχολείο.
Ο μαθητής που εμφανίζει συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 θα συνοδεύεται από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο ως ΙΑΤΡΕΙΟ όπου θα παραμένει έως ότου τον παραλάβει ο κηδεμόνας του, ο οποίος οφείλει ΑΜΕΣΑ να προσέλθει στο σχολείο (εντός 30 λεπτών).
Σε περίπτωση θετικού κρούσματος ενημερώνεται ΑΜΕΣΑ η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ του σχολείου.
ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕ ΣΕΛΦ ΤΕΣΤ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΤα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας ανακοινώνουν:
Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
Υπενθυμίζεται ότι:
- το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9 και το επόμενο μετά από τρεις ημέρες (Πέμπτη προσκομίζεται στο σχολείο)
- ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
- βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
- οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
- η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.
Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων, έχοντας βοηθήσει στον εντοπισμό χιλιάδων κρουσμάτων και στον συνακόλουθο περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.
Πλέον, όμως, έχουμε και το εμβόλιο, ένα ισχυρό όπλο απέναντι στην COVID-19. Παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 12 ετών και άνω που δεν έχουν ακόμη εμβολιάσει τα παιδιά τους να σπεύσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ασπίδα προστασίας από τον ιό, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στην οικοδόμηση τείχους ανοσίας.
Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων: https://www.minedu.gov.gr/news/49873-2-9-2021-emvoliasmos-enanti-tou-koronoioy-sars-cov-2-paidion-kai-efivon-synitheis-erotiseis-apantiseis-sxetika-me-to-emvolio
Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:
- απομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.
- επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.
Επιπλέον, για τις στενές επαφές:
- προβλέπεται αυξημένος εργαστηριακός έλεγχος και για διάστημα 7 ημερών ως εξής:
- Για ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
- 2 εργαστηριακά τεστ – rapid πέραν των προβλεπομένων
- εάν οι ανεμβολίαστοι μαθητές κάθονταν δίπλα ή στο αμέσως εμπρός ή πίσω θρανίο από το κρούσμα, υποβάλλονται σε καθημερινά αυτοδιαγνωστικά τεστ – self (τις ημέρες που δεν κάνουν τα 2 εργαστηριακά).
- Για εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
- 2 αυτοδιαγνωστικά τεστ – self ανεξαρτήτως της θέσης στην οποία κάθονται.
Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.
Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.
Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του.
Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του, με αρμοδιότητες, μεταξύ άλλων, να ενημερώνει και να εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19 και να επικοινωνεί με τις οικογένειες των μαθητών και τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες όπως ο ΕΟΔΥ.
Το σχολείο μας είναι πλήρως συμμορφωμένο ως προς τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η Διευθύντρια
Βίκυ Κριαρά
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΑΙΜΟΔΟΣΙΑ – ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΟΝΕΪΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΕθελοντικός Οργανισμός για τα Παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΣας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα Παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» διαθέτει για τη νέα σχολική χρονιά
2021-2022 σχολικά είδη και Χριστουγεννιάτικες κάρτες.
Σας γνωρίζουμε ότι ο σκοπός της διάθεσης των σχολικών ειδών και των Χριστουγεννιάτικων καρτών είναι η καθημερινή κάλυψη όλο και περισσοτέρων αναγκών, παιδιών που χρειάζονται την υποστήριξη όλων, αλλά και η παράλληλη ενημέρωση των παιδιών και των εκπαιδευτικών για το έργο του Οργανισμού.
Τα σχολικά είδη του Οργανισμού διατίθενται από τα Γραφεία του Συλλόγου στις ακόλουθες
Διευθύνσεις:
1. Αγ.Παρασκευή: Γαρυττού 80, Τ.Κ. 15343, τηλ: 2103306140,
fax: 2103843038, email: eshop@hamogelo.gr
2. Σύνταγμα: Ομήρου 5,Τ.Κ. 10564,τηλ.:2107647760, email: eshop@hamogelo.gr
3. Πειραιάς: Λ.Βασ.Γεωργίου Α 1-3 & Φίλωνος 49, Τ.Κ.18531 ,τηλ :2104112600, fax: 2104112601
email: eshop@hamogelo.gr
4. Θεσσαλονίκη: Παπακυριαζή 3, Τ.Κ. 54645, τηλ: 2310250160, fax: 2310270306,
email: thessaloniki@hamogelo.gr
5. Λάρισα: Ηφαίστου 9, Τ.Κ. 41222, τηλ: 2410560900, fax: 2410560901,
email: thessalia@hamogelo.gr
6. Πάτρα: Όθωνος Αμαλίας 83, Τ.Κ. 26221, τηλ: 2610332499, fax: 2610332699,
email: patra@hamogelo.gr
7. Πύργος Ηλείας: Κανάρη 3, Τ.Κ. 27131, τηλ: 2621081040, fax: 2621024080,
email: pyrgos@hamogelo.gr
8. Tρίπολη: Ελ. Βενιζέλου 34, Τ.Κ. 22100, τηλ: 2710234154, fax: 2710234155,
email: tripoli@hamogelo.gr
9. Κέρκυρα: 2η Πάροδος Πολυχρονίου Κωνσταντά (Πλ.Σαρόκο), Τ.Κ. 49100, τηλ: 2661020890,
fax: 2661020891, email: infokerkyra@hamogelo.gr
10. Κόρινθος: Ερμού 14, Τ.Κ. 20131, τηλ: 2741071211, fax: 2741071832,
email: korinthosoffice@hamogelo.gr
11. Χαλκίδα: Φαβιέρου 41,Τ.Κ. 34133, τηλ: 2221079788, fax: 2221079198,
email: halkida@hamogelo.gr
12. Χανιά: Μαργουνίου 39, Τ.Κ. 73100, τηλ: 2821073000, fax:2821073033,
email: kriti@hamogelo.gr
13. Ηράκλειο Κρήτης: Εθν. Αντιστάσεως 138, Τ.Κ. 71307, τηλ.:2810245162, Fax: 2810284964,
email:kriticoord@hamogelo.gr
14. Καβάλα: Φιλελλήνων 16 & Φωτήλα, Τ.Κ.65302, τηλ.2510232616, fax:2510223742,
email: kavala@hamogelo.gr
15. Ρέθυμνο: Σταμαθιουδάκη 59, Τ.Κ.74100,τηλ 2831055600,fax 28310-55602,
email: Kriti@hamogelo.gr
16. Mυτιλήνη : Π. Κουντουριώτου 53 και Κομνηνάκη 12 ,Τ.Κ.81100, τηλ 2251044982,fax: 2251044983
email: Lesvos@hamogelo.g
“Κατανοώντας από κοινού τη διαφορετικότητα”
Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣΣας ενημερώνουμε για το διαδικτυακό υλικό που δημιουργήθηκε από το πρόγραμμα ERASMUS+/KA1 με τίτλο “Κατανοώντας από κοινού τη διαφορετικότητα”, χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αφορά τη θεωρητική κατοχύρωση, την ευαισθητοποίηση, τον προβληματισμό και πιθανόν την αλλαγή στάσης μαθητών και εκπαιδευτικού προσωπικού σε θέματα που αφορούν την ποικιλομορφία και τη διαφορετικότητα σε πολλά επίπεδα.
Το υλικό βρίσκεται στην ιστοσελίδα:
https://divedu.eduskills.plus/




