Αρχική » σχολική ζωή » “Το Μπαλόνι του Θυμού”

Άρθρα κατά κατηγορία

Ιστορικό

Δίψα για μάθηση

Καινούργιο διδακτήριο και αύλειος χώρος

Ιανουάριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
European Radio Logo

Μάρτιος 2019 και πλήρης απεικόνιση της πρόσοψης του σχολείου

Μάρτιος 2019 και πλήρης απεικόνιση της πρόσοψης του σχολείου

“Το Μπαλόνι του Θυμού”

Συγγραφέας: Δανάη Δάσκα @meanwhile_in_another_universe Εικονογράφηση: Zafouko Yamamoto @zafouko_yamamoto_illustrations Εκδόσεις: Παπαδόπουλος @papadopoulos_publishing

“Το Μπαλόνι του Θυμού” είναι ένα υπέροχο παιδικό βιβλίο που αγγίζει το συναίσθημα του θυμού με έναν δημιουργικό και τρυφερό τρόπο.
Η συγγραφέας Δανάη Δάσκα χρησιμοποιεί ως πρωταγωνιστή ένα μπαλόνι που μοιάζει με ένα μικρό άγριο τερατάκι. Μέσα από την ιστορία του, τα παιδιά μπορούν να ταυτιστούν με τη διαδικασία του πώς γεννιέται ο θυμός, πώς μεγαλώνει, και πώς τελικά μπορούμε να τον διαχειριστούμε. Είναι μια έξυπνη και παιχνιδιάρικη προσέγγιση που βοηθάει τα παιδιά να αναγνωρίσουν και να κατανοήσουν το συναίσθημα αυτό, το οποίο συχνά δυσκολεύονται να εκφράσουν.
Δραστηριότητα 1
Πώς Σκάμε το Μπαλόνι του Θυμού;
Καθόμαστε όλοι σε έναν κύκλο και ζητάμε από κάθε παιδί να προτείνει μια ιδέα για το πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το θυμό μας. Έπειτα δημιουργούμε έναν εννοιολογικό χάρτη γράφοντας στο κέντρο «Πώς σκάμε το μπαλόνι του θυμού;» και γύρω γύρω τις ιδέες των μαθητών (κάθε ιδέα γίνεται αποδεκτή).

Δραστηριότητα 2
«Το μπαλόνι του θυμού»
Υλικά: Χαρτιά, μπαλόνια, μαρκαδόροι
Συζητάμε με τους μαθητές πώς νιώθουν όταν θυμώνουν και τι τους βοηθά να ηρεμούν. Στη συνέχεια δίνουμε από ένα χαρτάκι και ένα μπαλόνι στους μαθητές και ζητάμε να γράψουν στο χαρτί «τι τους προκαλεί θυμό». Έπειτα να βάλουν το χαρτάκι μέσα στο μπαλόνι και να το φουσκώσουν. Ακολούθως να ζωγραφίσουν επάνω στο μπαλόνι ένα θυμωμένο τερατάκι. Στο τέλος, μπορούν να “σκάσουν” συμβολικά το μπαλόνι, δείχνοντας πώς ο θυμός μπορεί να εξαφανιστεί ή να το αφήσουν να ξεφουσκώσει μόνο του με το πέρασμα των ημερών για να δείξουν πώς δεν μπορεί να φύγει στα ξαφνικά ο θυμός μολονότι χρειάζεται το χρόνο του.
Οι παραπάνω δραστηριότητες ίσως βοηθήσουν τα παιδιά να εκφραστούν, να κατανοήσουν τον θυμό τους και να μάθουν να τον διαχειρίζονται με δημιουργικό τρόπο. Γ’ τάξη, Νικολαΐδου Αθανασία

viber image 2025 01 16 15 20 21 224    viber image 2025 01 16 15 20 21 011viber image 2025 01 16 15 20 21 641viber image 2025 01 16 15 20 22 334


Σχολιάστε

ΑΥΤΙΣΜΟΣ

Translate

Σκακιστική άσκηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση