Tην Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Γ’ τάξεων επισκέφτηκαν τον φούρνο της κας Χαράς Γκαντζώρα. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των παρακάτω προγραμμάτων:
α) « Our daily bread as a part of cultural heritage, well- being and sustainability», ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning που υλοποιούν οι μαθητές της Α’ τάξης
β) « Είμαστε υγιής, είμαστε ευτυχισμένοι, πρόγραμμα που υλοποιούν οι μαθητές της Γ΄ τάξης.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα διαφορετικά είδη αλευριού που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή ψωμιού και παρασκεύασαν τα δικά τους αρτοσκευάσματα από αλεύρι ζέα. Ήταν μια όμορφη εμπειρία για όλους μας. Ευχαριστούμε πολύ την κα Χαρά για τη φιλοξενία.
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη σε φούρνο
Με υπερηφάνεια και συγκίνηση, οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αργυροπουλίου συμμετείχαν στη δοξολογία και την παρέλαση για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Η ημέρα ξεκίνησε με την επίσημη δοξολογία στον ιερό ναό της κοινότητάς μας, παρουσία των τοπικών αρχών, εκπαιδευτικών, γονέων και κατοίκων του χωριού. Μετά την επιμνημόσυνη δέηση, οι μαθητές, κρατώντας με περηφάνεια την ελληνική σημαία, κατέθεσαν στεφάνι στο ηρώο προς τιμήν των ηρώων του 1821.
Στη συνέχεια, με συντονισμένο βηματισμό και αίσθημα εθνικής υπερηφάνειας, οι μαθητές μας παρέλασαν στους δρόμους του Αργυροπουλίου, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων. Με τις γαλανόλευκες σημαίες να κυματίζουν, τα παιδιά μας απέδειξαν ότι η ιστορική μνήμη παραμένει ζωντανή και ότι το μήνυμα της ελευθερίας και της αυτοθυσίας συνεχίζει να εμπνέει τις νέες γενιές.
Η φετινή παρέλαση ήταν μια συγκινητική στιγμή για όλους μας, καθώς μέσα από την παρουσία και τη συμμετοχή των μαθητών μας, τιμήσαμε τους προγόνους μας και ανανεώσαμε την υπόσχεσή μας να διατηρούμε ζωντανή την ιστορική μας κληρονομιά.
Χρόνια πολλά σε όλους!
Ζήτω η 25η Μαρτίου!
Ζήτω η Ελλάδα!
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Παρέλαση των Μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Αργυροπουλίου για την 25η Μαρτίου
Με περηφάνια και συγκίνηση γιορτάσαμε στο Δημοτικό Σχολείο Αργυροπουλίου την 25η Μαρτίου, ημέρα που σηματοδοτεί την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, αλλά και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
Η γιορτή διοργανώθηκε από τους μαθητές της Έκτης τάξης, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ. Γιαννούλας Λίτσου και της μουσικού κ. Μαρίας Τσάκα. Μέσα από θεατρικά δρώμενα και παραδοσιακά τραγούδια, οι μαθητές μας τίμησαν τους ήρωες του 1821 και μετέφεραν σε όλους το μήνυμα της ελευθερίας και της εθνικής υπερηφάνειας.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με έναν σύντομο χαιρετισμό από τη διευθύντρια του σχολείου. Στη συνέχεια, οι μαθητές παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα βασισμένα στις θυσίες και τους αγώνες των Ελλήνων αγωνιστών, αναβιώνοντας σημαντικές στιγμές της Επανάστασης. Παράλληλα, ακούστηκαν συγκινητικά ποιήματα και παραδοσιακά τραγούδια, με τη συνοδεία της σχολικής χορωδίας.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο Πρόεδρος της Κοινότητας
Ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Αρβαντοβλάχων
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών “Αγία Παρασκευή”
Ο Ιερέας της κοινότητας
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Η γιορτή ολοκληρώθηκε με την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου, δημιουργώντας μια γιορτινή και ενωτική ατμόσφαιρα.
Η 25η Μαρτίου δεν είναι απλώς μια ιστορική ημερομηνία, αλλά μια υπενθύμιση του αγώνα για ελευθερία και δικαιοσύνη. Οι μαθητές μας, μέσα από αυτή τη γιορτή, απέδειξαν ότι η ιστορική μνήμη παραμένει ζωντανή και μας διδάσκει τη σημασία της ενότητας, της πίστης και της αγωνιστικότητας.
Χρόνια πολλά σε όλους!
Ζήτω η 25η Μαρτίου!
Ζήτω η Ελλάδα!
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή 25ης Μαρτίου στο Δημοτικό Σχολείο Αργυροπουλίου
Σας ενημερώνουμε ότι η γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης, στην αίθουσα του Ολοήμερου του σχολείου, στις 10:00 το πρωί.
Την ημέρα αυτή, η πρωινή ζώνη και το ολοήμερο πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσουν.
Την Τρίτη 25 Μαρτίου, θα συγκεντρωθούμε στις 10:00 έξω από την εκκλησία, όπου θα εκκλησιαστούμε. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει η καθιερωμένη μαθητική παρέλαση, τιμώντας την ιστορική αυτή ημέρα.
Σας περιμένουμε όλους για να τιμήσουμε μαζί την επέτειο της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας!
Η Διευθύντρια του σχολείου
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
Μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη γνώση, τέχνη και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές του σχολείου μας, συμμετέχοντας σε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στον Τύρναβο.
Η ημέρα ξεκίνησε με την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης “Ο Τρελαντώνης” στο Θέατρο Μαξίμ. Το αγαπημένο έργο της Πηνελόπης Δέλτα ζωντάνεψε στη σκηνή, μεταφέροντας μικρούς και μεγάλους στη συναρπαστική παιδική ηλικία του Αντώνη, γεμάτη περιπέτειες, σκανταλιές και πολύτιμα μαθήματα ζωής. Τα παιδιά απόλαυσαν τη δυναμική ερμηνεία των ηθοποιών, γέλασαν, συγκινήθηκαν και πήραν μηνύματα για τη σημασία της οικογένειας, της υπευθυνότητας και της ελευθερίας.
Στη συνέχεια, οι μαθητές μας συμμετείχαν στη δράση για το Νερό, σε συνεργασία με τον Δήμο Τυρνάβου και τη ΔΕΥΑΤ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό. Στην πλατεία του Τυρνάβου, οι μαθητές παρουσίασαν πλακάτ με μηνύματα για την αξία και την προστασία του νερού, ευαισθητοποιώντας το κοινό για τη σημασία της ορθολογικής χρήσης του.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με έναν όμορφο χορό! Αντιπροσωπία μαθητριών του σχολείου μας χόρεψε το παραδοσιακό τραγούδι “Ένα νερό, κυρα-Βαγγελιώ”, μεταφέροντας μέσα από την τέχνη της μουσικής και της κίνησης το μήνυμα ότι το νερό είναι πηγή ζωής και πολιτισμού.
Το νερό είναι πολύτιμο! Μέσα από δράσεις όπως αυτή, οι μαθητές μας γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές της ανάγκης για σεβασμό και προστασία των φυσικών πόρων.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Τυρνάβου και τη ΔΕΥΑΤ για τη συνεργασία και την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε αυτή την όμορφη εκδήλωση!
Αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα! Και του χρόνου!
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Θέατρο Μαξίμ και δράση για το Νερό στον Τύρναβο
Σαράντα φας, σαράντα πιεις, σαράντα δωσ’ για την ψυχή σου”
📌 Στα πλαίσια του προγράμματος “Τα παιδιά, πρεσβευτές του τόπου τους” , το σχολείο μας είχε την τιμή να συμμετάσχει φέτος στην αναβίωση του παραδοσιακού εθίμου της σαραντόπιτας, ύστερα από πρόσκληση του Συλλόγου Γυναικών. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κυλικείο του χωριού και αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν καλύτερα την παράδοση του τόπου τους, να τη βιώσουν και να τη μεταφέρουν στις επόμενες γενιές.
Το έθιμο της σαραντόπιτας έχει βαθιές θρησκευτικές ρίζες, καθώς συνδέεται με τη μνήμη των Αγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων, οι οποίοι θυσιάστηκαν για την πίστη τους. Παράλληλα, αποτελεί μέρος των εθίμων της Σαρακοστής, αφού η πίτα φτιάχνεται με σαράντα φύλλα, σαράντα τηγανίτες ή σαράντα χόρτα.
Τα παιδιά, ως πρεσβευτές του τόπου τους, έμαθαν και συμμετείχαν ενεργά! Μαθήτριες του Δημοτικού και του Γυμνασίου επισκέφθηκαν την εκδήλωση και έδειξαν τις ικανότητές τους στο άνοιγμα φύλλου, αποδεικνύοντας πως η παράδοση συνεχίζεται ζωντανή μέσα από τις νέες γενιές.
🙏 Ευχαριστούμε θερμά
Τις κυρίες του χωριού που, με χαρά και εθελοντική διάθεση, ετοίμασαν τις πίτες και πρόσφεραν τα εδέσματά τους.
Τον Σύλλογο Γυναικών για την πρωτοβουλία και τη διοργάνωση.
🔹 Μέσα από τέτοιες δράσεις, τα παιδιά γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές της ιστορίας και της παράδοσης του τόπου τους. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου, με υγεία, για να τιμήσουμε ξανά αυτό το υπέροχο έθιμο!
Καλή Σαρακοστή!
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΠΙΤΑΣ
Καθώς πλησιάζουν οι άγιες ημέρες του Πάσχα, είναι σημαντικό να θυμόμαστε τη δύναμη της αγάπης και της προσφοράς. Στο πνεύμα της αλληλεγγύης, το σχολείο μας διοργανώνει συλλογή τροφίμων για την Τράπεζα Τροφίμων Θεσσαλίας, με στόχο να στηρίξουμε οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη.
Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε αυτή την προσπάθεια, προσφέροντας τρόφιμα μακράς διαρκείας, όπως: ✅ Ρύζι, ζυμαρικά, όσπρια ✅ Αλεύρι, ζάχαρη, λάδι ✅ Γάλα εβαπορέ, κονσέρβες, καφές ✅ Δημητριακά, μπισκότα
Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να χαρίσουμε ελπίδα και χαμόγελα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Με εκτίμηση, Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Το σχολείο μας έλαβε το πιστοποιητικό “EXCELLENCE IN CODING SKILLS” στο πλαίσιο της CODEWEEK! Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσα από τον προγραμματισμό και τη σύγχρονη τεχνολογία.
Στόχος αυτής της δράσης είναι να αναδείξει τη σημασία του προγραμματισμού, δείχνοντας σε ανθρώπους κάθε ηλικίας – από παιδιά έως ενήλικες – πώς μπορούν να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε πραγματικότητα μέσω του κώδικα. Παράλληλα, επιδιώκει να κάνει τις ψηφιακές δεξιότητες πιο προσιτές και να φέρει κοντά άτομα με κοινό ενδιαφέρον, ενισχύοντας τη γνώση και την εξοικείωση με την τεχνολογία.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διοργανώνει την πρωτοβουλία αυτή κάθε Οκτώβριο, δίνοντας σε όλους τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τον κόσμο του προγραμματισμού, να αναπτύξουν νέες δεξιότητες και να εξερευνήσουν τις απεριόριστες ευκαιρίες που προσφέρει η τεχνολογία.
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ “EXCELLENCE IN CODING SKILLS” στο CODEWEEK
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025, στις 13:15, θα πραγματοποιηθεί η επίδοση της βαθμολογίας του Β΄ τριμήνου. Οι μαθητές και μαθήτριες των Α΄ και Β΄ τάξεων θα λάβουν ενημέρωση από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς.
Η Διευθύντρια του σχολείου Καλλιόπη Δουδούκα
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ
Την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025, το Δημοτικό Σχολείο Αργυροπουλίου με το Νηπιαγωγείο Αργυροπουλίου ένωσαν τις φωνές τους με σχολεία από όλη την Ελλάδα, συμμετέχοντας στη δράση «Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι». Η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, υπό τον συντονισμό του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και με την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Με τη μουσικό του σχολείου, κ. Μαρία Τσάκα, οι μαθητές προετοιμάστηκαν και εκτέλεσαν το κοινό ρυθμικό ηχητικό μήνυμα του Δικτύου, σύμβολο συλλογικότητας και αλληλεγγύης, στέλνοντας το μήνυμα ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να νιώθει μόνο του. Παράλληλα, οι μαθητές όλων των τάξεων αποτύπωσαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από συνθήματα, ζωγραφιές και μηνύματα ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την παρουσίαση του τραγουδιού «Όχι βία, χαμόγελα στη ζωή», το οποίο έγραψε ειδικά για την ημέρα αυτή η μουσικός του σχολείου. Με στίχους γεμάτους ελπίδα και δύναμη, το τραγούδι αποτέλεσε έναν ύμνο στη φιλία, την αλληλεγγύη και την αποδοχή:
🎶 Με αγάπη, καλοσύνη προχωράμε στη ζωή, Είμαστε με όλους φίλοι και η βία θα χαθεί.
🎶 Χαμογέλα, μη φοβάσαι, θα ‘μαι δίπλα σου εγώ, Κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε βράδυ και λεπτό!
🎶 Χαμογέλα, μη φοβάσαι, είναι όμορφη η ζωή, Όταν είμαστε παρέα, είμαστε πιο δυνατοί!
🎶 Όχι βία, μόνο αγάπη, χαμογέλα στη ζωή!
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του σχολείου, με τη συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών, ενώ ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έδωσε το παρών, στηρίζοντας έμπρακτα την πρωτοβουλία. Η δυναμική παρουσία όλων ανέδειξε τη σημασία της συλλογικότητας και της ευαισθητοποίησης απέναντι στο σοβαρό αυτό ζήτημα, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα: ο εκφοβισμός δεν έχει θέση στα σχολεία και στην κοινωνία μας!
Δημοσιεύθηκε στηΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δυνατό μήνυμα κατά του εκφοβισμού από το Δημοτικό Σχολείο Αργυροπουλίου
24/6/1894: H νεοσύστατη Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή, με πρόεδρο τον Δημήτριο Βικέλα, αποφασίζει ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα διεξάγονται κάθε τέσσερα χρόνια, αρχής γενομένης στην Αθήνα το 1896.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.