Επίσκεψη σε φούρνο

Tην Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Γ’ τάξεων επισκέφτηκαν τον φούρνο της κας Χαράς Γκαντζώρα. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των παρακάτω προγραμμάτων:

α) « Our daily bread as a part of cultural heritage, well- being and sustainability», ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning που υλοποιούν οι μαθητές της Α’ τάξης

β) « Είμαστε υγιής, είμαστε ευτυχισμένοι, πρόγραμμα που υλοποιούν οι μαθητές της Γ΄ τάξης.

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα διαφορετικά είδη αλευριού που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή  ψωμιού και παρασκεύασαν τα δικά τους αρτοσκευάσματα από αλεύρι ζέα. Ήταν μια όμορφη εμπειρία για όλους μας. Ευχαριστούμε πολύ την κα Χαρά για τη φιλοξενία.

489575539 1072688554685443 8835338782222273197 n      490998947 1744501019810001 5973108905180288263 n 490996549 671344772516836 2160590889678983928 n       488888531 1178959007304226 4095144177495489945 n 490998521 3905636069581653 9208745468439707321 n        489432237 1228406741962653 1657351999755340062 n 489431282 683881927441393 8051953616693618051 n         491005883 9329507473811519 360143705234546253 n                                                                               491007446 1372724803880533 4481576154708266514 n

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.