Tην Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Γ’ τάξεων επισκέφτηκαν τον φούρνο της κας Χαράς Γκαντζώρα. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των παρακάτω προγραμμάτων:
α) « Our daily bread as a part of cultural heritage, well- being and sustainability», ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning που υλοποιούν οι μαθητές της Α’ τάξης
β) « Είμαστε υγιής, είμαστε ευτυχισμένοι, πρόγραμμα που υλοποιούν οι μαθητές της Γ΄ τάξης.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα διαφορετικά είδη αλευριού που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή ψωμιού και παρασκεύασαν τα δικά τους αρτοσκευάσματα από αλεύρι ζέα. Ήταν μια όμορφη εμπειρία για όλους μας. Ευχαριστούμε πολύ την κα Χαρά για τη φιλοξενία.






