Την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021 το σχολείο μας διοργάνωσε την δεύτερη ενδοσχολική επιμόρφωση διάρκειας δύο ωρών με θέμα: “Δημιουργία διαδραστικών δραστηριοτήτων με εργαλεία web2”. Εισηγήτρια ήταν η εκπαιδευτικός πληροφορικής του σχολείου κα Αναστασία Σαμαρίνα. Την επιμορφωτική συνάντηση παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Αργυροπουλίου και του νηπιαγωγείου Αργυροπουλίου.




