Δράση Αγωγής Υγείας στο σχολείο μας

Τη Δευτέρα 20 Απριλίου 2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην Εθνική Δράση για την Προαγωγή της Υγείας του Παιδιού και της Οικογένειας, φιλοξενώντας ενημερωτικές συναντήσεις για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης.

Οι επιμορφωτικές δράσεις πραγματοποιήθηκαν από επιστημονικές συνεργάτιδες του ΙΚΠΙ, την κα Ευαγγελία Κουλίζη και την κα Χριστίνα Μπέη, οι οποίες προσέγγισαν με ευαισθησία και επιστημονική εγκυρότητα σημαντικά ζητήματα υγείας.

Στο πλαίσιο της δράσης υλοποιήθηκε το πρόγραμμα «Υγεία και Υγιεινή της Έμμηνης Ρύσης», μέσα από το οποίο οι μαθήτριες ενημερώθηκαν με τρόπο κατανοητό και επιστημονικά τεκμηριωμένο για ένα τόσο σημαντικό θέμα που αφορά την υγεία και την ανάπτυξή τους.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά, εξέφρασαν απορίες και προβληματισμούς και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν μέσα σε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και σεβασμού.

Η δράση ολοκληρώθηκε με τη διανομή ενημερωτικού υλικού και χρήσιμων προϊόντων, ενισχύοντας τη σημασία της πρόληψης και της σωστής φροντίδας της υγείας από νεαρή ηλικία.

Ευχαριστούμε θερμά τις συνεργάτιδες του ΙΚΠΙ για την πολύτιμη συμβολή τους, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση της σημαντικής αυτής δράσης.

Η γνώση και η ενημέρωση αποτελούν τη βάση για έναν υγιή τρόπο ζωής!20260509 085508 20260509 085434 1 20260509 085518

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.