Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ανέλαβαν μια όμορφη και ουσιαστική πρωτοβουλία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων.
Τα παιδιά έφεραν τροφή για ζώα και, με αίσθημα ευθύνης και ευαισθησίας, βγήκαν στο χωριό ώστε να ταΐσουν τα αδέσποτα ζώα της περιοχής. Μέσα από αυτή τη δράση, είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τις ανάγκες των ζώων και τη σημασία της φροντίδας και της προστασίας τους.
Η συμμετοχή τους ανέδειξε αξίες όπως η προσφορά, η ενσυναίσθηση και ο σεβασμός προς κάθε μορφή ζωής, καλλιεργώντας παράλληλα την έννοια του ενεργού και υπεύθυνου πολίτη.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την ευαισθησία και την ενεργή συμμετοχή τους!
Μικρές πράξεις, μεγάλη αγάπη!


