Με χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές μας τίμησαν το όμορφο έθιμο των Καλάντων του Λαζάρου!
Τα παιδιά βγήκαν στο χωριό, τραγούδησαν τα παραδοσιακά κάλαντα και μετέφεραν το μήνυμα της άνοιξης και της Ανάστασης σε όλους τους κατοίκους. Με τα χαμόγελα, τη ζωντάνια και τις γλυκές τους φωνές, γέμισαν τις γειτονιές χαρά και συγκίνηση.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τη συμμετοχή και τη διάθεσή τους να διατηρούν ζωντανά τα όμορφα έθιμα του τόπου μας!
Και του χρόνου με υγεία!


