Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε τις όμορφες πασχαλινές δημιουργίες των μαθητών μας!
Η Α’ τάξη, με τη δασκάλα τους Κουτάλου Αριστέα, κατασκεύασε υπέροχα πασχαλινά καλαθάκια, γεμάτα χρώματα και φαντασία.
Η Β’ τάξη, με τη δασκάλα τους Νίκη Δαούλα, δημιούργησε όμορφες πασχαλινές καρτούλες, καθώς και καλαθάκια σε σχήμα ζώων, εντυπωσιάζοντας με την πρωτοτυπία και τη δημιουργικότητά της.
Η ΣΤ’ τάξη, με τη δασκάλα τους Βράκα Γεωργία, έφτιαξε εντυπωσιακές πασχαλινές λαμπάδες, δείχνοντας μεράκι και καλλιτεχνική έκφραση.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τις δασκάλες τους για την εξαιρετική δουλειά!




