Tα παιδιά της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, με διασκεδαστικό τρόπο αναβίωσαν το πασχαλιάτικο έθιμο “Λαζαράκια”. Παρασκεύασαν γλυκά ψωμάκια σε σχήμα ανθρώπου “σπαργανωμένου”, όπως αναπαριστούν τον Λάζαρο στις εκκλησιαστικές εικόνες. Σύμφωνα με την παράδοση, ο αναστημένος φίλος του Χριστού, ο Λάζαρος, είχε πει: “ Όποιος ζυμώσει και δε με πλάσει, το φαρμάκι μου να πάρει…”. Ευχαριστούμε τις μαμάδες της τάξης για τη βοήθειά τους στο ψήσιμο.
Επίσης με το δικό τους εναλλακτικό τρόπο, με τη μέθοδο ντεκουπάζ και χρησιμοποιώντας τις τέμπερες, την φαντασία και το ταλέντο τους, κατασκεύασαν τα δικά τους Πασχαλινά Αυγά.
Καλό Πάσχα, σε όλους!







