ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

Η  Δ’ τάξη με την εκπαιδευτικό τους, επισκέφτηκαν την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου, τον τοπικό φούρνο της κυρίας Γκαντζώρα Χαράς, στα πλαίσια του προγράμματος «Είμαι ό,τι τρώω» – Σωστή Διατροφή-Παχυσαρκία-Σωματική Άσκηση. Ενημερώθηκαν για τη διατροφική αξία του ψωμιού, την ιστορία του κόκκου Ζέα, συζητήθηκε το επάγγελμα του αρτοποιού στο «πέρασμα του χρόνου» και με μεγάλο ενθουσιασμό φτιάξανε αρτοπαρασκευάσματα από αλεύρι Ζέας. Ευχαριστούμε πολύ  την κυρία Χαρά για την φιλοξενία στο χώρο της και το κέρασμα κατά την αποχώρηση.

482091473 1186485203052872 7589277407134786506 n       481375913 1355107765804866 7227339801847938602 n 480748129 1149279590226874 4395691424755074624 n           481870063 1495554924733708 5283327180945963859 n 480130517 1547215803334334 4031001395588209987 n           474838142 23942980301957260 4619047930323264713 n 481317613 1144933423516363 2674238326879924262 n           480796348 1769375650604238 8182647138926959363 n 480798556 1305750483991038 6989011310512468076 n           475086623 971278984598990 4193768768149680904 n

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.